Архитектура және өнер

Кибираева Айгуль Альмуханбетовна

(Орта ғасырлардағы Қазақстан тарихы. 7-сынып)

Сабақтың тақырыбы: Архитектура және өнер.

Сабақтың мақсаты: 1. Түркі тілдес халықтардың мәдениетінде ерекше орын алатын сәулет, бейнелеу және қолданбалы өнер ескерткіштері жайлы оқушылар   жан-жақты түсінік беру.

  1. VI-IXғасырлардағы архитектура және өнер тындылармен таныстыра отырып, оларды бағалай білуге үйрету, жаңа нәрсе ойлап табу қабілетін дамыту.
  2. Оқушыларға этикалық тәрбие беру, өнерге , сұлулыққа деген құштарлығын ояту, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: интерактивті.

Әдісі: топтық жұмыс

Көрнекіліктер: итерактивті тақта, карта, сызбалар.

Сабақтың барысы:I. Ұйымдастыру кезеңі

  1. Үй тапсырмасын сұрау.

«Жұлдызды сәт» ойыны. Сұрақтарға жауап беру.

  1. Жартылай көшпелі мәдениет дегеніміз не?
  2. Дала мәдениетінің ерекшелігі қандай?
  3. Материалдық мәдениетке не жатады?
  4. Дала тұрғындарына, олардың материалдық мәдениетіне сипаттама беріңдер.
  5. VI-IX.ғасырлардағы сауда мен ақша айналымы не білесіңдер?

III. Жаңа сабақтың жоспары:

1.Архитектура 2. Діни сәулет өнері.3.Бейнелеу өнері. 4.Мүсін өнері

  1. Қолданбалы өнер.

Тақырыпты оқушылардың меңгеруін жеңілдету үшін әрбір тақырыпшаны интерактивті тақтамен тірек-сызба арқылы түсіндіремін. Әрі қарай оқушылардың тарихи- танымдық, ойлау, талдау, іздену қабілеттерін дамыту мақсатында өзіндік жұмыстар тапсырылады. Сынып оқушылары үш топқа бөлінеді.

1-топ: Архитектуралық құрылыс жүйесін талдау.

2-топ: Діни сәулет өнері ескерткіштері мен бейнелеу өнерін талдау.

3-топ: Мүсін өнері мен қолданбалы өнер туындыларын талдау.

Өзіндік жұмыстар тексерілген соң, сабақты бекіту сұрақтары қойылады.

IV.Сабақты бекіту.

  1. VI-IX.ғасырларда архитектура мен өнердің қандай ерекшеліктері болады?
  2. Өнердің қандай түрлері бар?
  3. Сендерді өнердің қандай түрлері қызықтырады?
  4. «Балбалдар» қазіргі кезге дейін сақталған ба?
  5. VI-IX ғасырларда қолданбалы өнердің қандай артықшылықтары болды?
  6. Бағалау.

     VI.Үйге тапсырма 8 тест құру.

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *