«Балауса» тобының ұйымдастырылған ашық оқу қызметінің технологиялық картасы

Білім беру саласы: «Таным»

Бөлімі: Қарапайым математикалық ұғымдарды  қалыптастыру

Тақырыбы: Сиқырлы сандар

Мақсаты:

Білімділік:5 –ке дейінгі сандарды тура және кері санауға жаттықтыру, геометриялық пішіндерді меңгерту. Логикалық есептер шығаруға, уақытты, кеңістікті бағдарлай білуге
Дамытушылық: Өздігінен жұмыс істеуге машықтандыру, ойлау қабілетін, байқампаздығын, сабаққа қызығушылығын дамыту. Өздігінен талдау жасауға үйрету, санаған сандарын сапалы түрде түсіне білуге дағдыландыру. Логикалық ойлау қабілетін дамыту, ой – өрісін, білімділігін, зейінін, есте сақтау қабілеттерін

Тәрбиелік: Шыдамды болуға, ұжыммен жұмыс істеуге тәрбиелеу, ой еңбегіне бейімдеу, адам мен табиғат арасындағы байланыс арқылы еңбексүйгіштікке, татулыққа, бірлікке тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс: Есеп, тіл дамыту, көркем әдебиет, айналамен таныстыру.
Әдіс – тәсілдер: Сұрақ – жауап, жұмбақтар жасыру, көрсету,  дидактикалық ойын, сергіту сәті, бақылау, мадақтау, қорытындылау.
Көрнекіліктер: Цифрлар, санамақтар, геометриялық пішіндер, жеміс -жидектер, үйдің суреттері

Іс-әрекет кезеңдері Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті
 

Мотивациялық- танымдық

Сәлеметсіңдерме балалар

Бүгінгі ашық оқу қызметімізді бастаймыз.

Балалар бүгінгі ашық – оқу қызметіміз Таным саласы бойынша «Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастырудан» «Сиқырлы сандар» әлеміне саяхат жасаймсыз.

 

 

Шаттық шеңбері:

Біз кішкентай баламыз

Еркін өсіп толамыз

Күнге қарай талпынып

Көкке қанат қағамыз

—         Жарайсыңдар балалар енді осы жақсы көңіл күймен сабағымызды бастайық

—         Балалар біздің балабақшамыздың алдына сиқырлы сандық қойып кетіпті.Сиқырлы сандықты ашайықпа.

—         Сиқырлы сандықта «Сандар әлеміне» саяхатқа бару үшін сендерге тапсырмалар берілген екен.

—         Тапсырмаларды орындаймыз ба?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Шеңбер жасап тұрады

 

 

 

 

 

-Балалар орындарына отырады.

 

 

-ия

 

Ұйымдастырушылық- ізденушілік

1-тапсырма.

Сандардың құпиясы

Тәрбиеші: Ендеше біз қазір 1 ден 5- ке дейінгі сандардың құпиясын біліп алайық.Ең бірінші сандардың басында қандай сан тұрады?

Ал, балалар сандар туралы тақпақтарыңды тыңдайықшы.

Ақжан:

Мені келсе білгің,

Мен таяқша бірмін

Сандарға жол бастап

Ең бірінші тұрамын.

Айсұлтан:

Міне екі саны тұр

Қараңдаршы неткен түр

Мойнын алға иеді,

Құйрығы еріп жүреді.

Дарын:

Екіден соң әрқашан,

Үшінші мен тұрамын.

Қағазға сызып түсірсең

Екі ирек саламын.

Ерғанат

Үш қашанда тақ саны,

Жұп болғанға не жетсін

Төрт дегенің баяғы

Төрт түліктің аяғы

Ақнұр:

Төрттен кейін бесті

Білу оңай десті

Төртеуін бүгін санасаң,

Табасың оңай бесті

Жарайсыңдар! Өте жақсы!

2 – тапсырма:

Бізге берілген екінші тапсырмамыз сандарды үш тілде санау.

Бір-один-one

Екі-два-two

Үш-три-three

Төрт-четыре-four

Бес- пять-five

3 – тапсырма:

Сандарды тура және кері санау

1,2,3,4,5

5,4,3,2,1

4- тапсырма:

Адасқан сандарды тап.

5,2,3,4,1

4,2,1,3,5

Сергіту сәті:

Жарайсыңдар! Сергіту сәтін жасап алдық,енді келесі тапсырмамызды орындайық.

5 – тапсырма:

  • Кеңістікті бағдарлау Тәрбиеші балалардан жоғарғы жақтағы фигураларды атап берулерін сұрайды.
  • Жоғары бұрыштағы фигураларды рет-ретімен атап беріңдер.
  • Екінші және үшінші қатарларға жетпей тұрған фигуралардың суретін жабыстырыңдар.

Қандай фигураларды жабыстырдыңда р

 

 

 

 

 

6- тапсырма:

Дидактикалық ойын.

Жемістерді сана

    

                      

 

 

Балалар тапсырманы орындайды және сұрақтарға жауап береді:

 

 

 

Тақпақтарын айтады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар  үш тілде санайды

 

 

 

 

Балалар тапсырманы орындайды және сұраққа жауап береді.

 

 

 

 

 

 

 

Балалар сергіту сәтін жасайды

 

 

 

Үйдің суретінде  шаршы, үшбұрыш,тіктөртбұрыш бар.

 

 

 

 

 

Санамақтарды орналастырады.

 

Рефлекстік- үйлесімділік

Өзін-өзі бақылау және өзі атқарған жұмысқа баға беру. Тәрбиешінің балаларды сабақта белсенділік танытқаны үшін мадақтайды. Балалар өз жұмыстарын тәрбиешінің үлгісімен салыстырады.

Күтілетін нәтиже:

Біледі: 1,2,3,4,5 цифрларын

Игереді: үлгі бойынша санауды, аралас сандарды салыстыруды

Меңгереді.үш тілді  ұғымдарын; шеңбер, шаршы, үшбұрыш,тіктөртбұрыш  сынды геометриялық фигуралар туралы түсінікті.

Тәрбиеші: Абуталимова.Б.К

 

 

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *