Балапанды бақылау

Білім беру саласы: Таным

Бөлімі: Жаратылыстану

Тақырыбы: «Балапанды бақылау»

Мақсаты:

Білімділігі: Балаларға балапанды түсіне, сыртқы көрінісіне қарап танып, ажырата білуі, олардың дене бөліктері, қозғалысы, қорегі туралы, өсіп-өнуі үшін адамдардың қамқорлығы керек екендігін, басқа да құстардың балаларының балапан деп аталатындығы туралы түсінік беру.Балапанның тіршілігі адамның қамқорлығына зәру екендігі туралы ұғымды қалыптастыру.

Дамытушылық: Балалардың дүниетанымын кеңейту, шығармашылық ойлауын дамыту.

Тәрбиелік:Балаларды құстарға қамқорлықпен қарап, қорғауға тәрбиелеу.

Көрнекілік: жұмыртқа, балапан, ермексаз, мақталы таяқша, сулық, ойынға керекті құралдар.

Сөздік жұмыс: балапан.

Әдіс-тәсілдер: балапан үні, ой қозғау,шеринг әдісі, кинометафора әдісі, заряд алу әдісі, SWOT-талдау.

Пән аралық байланыс:Таным

Қолданылатын технология: 4К моделі(командада жұмыс істеу), дамыта оқыту.

Танғажайып сәт: жұмыртқа.

Күтілетін нәтиже:                                                                                                                                                             Біледі: балапанды сыртқы көрінісіне қарап тани білуге, дене бөліктерін ажыратып айтып беруді біледі.

Айтады: балапанға қамқорлықпен қарауды.

Түсінеді: ұқыпты жұмыс істеу дағдыларын.

Танымды оятушылық

I.Ұйымдастыру кезеңі:

Шаттық шеңбер:
Қуанамын мен де,

Қуанасың сен де,

Қуанайық достарым,

Арайлап атқан күнге.

II.Өткен тақырыпты қайталау: (Шеринг әдіс)

-Балалар, қазір жылдың қай мезгілі?

-Қыс мезгілі.

-Қыста ауа-райы қандай болады?

-Суық болады.

 

-Қыста не жауады?

-Қар жауады.

-Қардың түсі қандай?

-Ақ.

Ұйымдастыру-іздестіру:

III.Жана тақырып

Кіріспе бөлімі:

Жұмбақ шешу:

Екі аяғыда жоқ,

Белінде таяғы да жоқ .

Басы тарақ, арты орақ

Шиқ-шиқ етеді, балпаң-балпаң жүреді.   Балапан

Негізгі бөлім: (Кинометафора әдісі)

-Балалар, қарандаршы бізде мына жерде томпиып, орамалдың астында бірдене жасырылып тұрған сияқты, қане осыны ашып көрейікші.

-Балалар, бұл жұмыртқа екен.

-Қане, балалар осы жұмыртқаның ішінде не бар екен жарып көрейікші.

-Жұмыртқаның ішінде балапан бар екен.

-Балалар, қараңдаршы балапан қандай әдемі, сүйкімді. Қане, балапанды ұстап көрейікші.

-Балапан мамық, өте жұмсақ екен.

— Балапанның түсі қандай екен?

-Сары.

-Балапанның аяғы бар ма екен? Кім көрсетеді?

-Балалар балапанның аяғын көрсетеді.

-Балапан тамақты қай жерімен жейді екен?

-Тұмсығымен жейді.

-Тұмсығын кім көрсетеді?

-Осы тұмсығы арқылы балапан қоректенеді.

-Балапан тарыны жақсы көреді екен.

-Балапан қалай дыбыстайды екен?

-Шиқ-шиқ-шиқ.

-Балалар, бұл балапан бізге жай шиқылдап тұрған жоқ, қарны аш сияқты. Балалар, балапанды тамақтандырайықшы.

Ермексаз арқылы балапанға тары жасап берейікші. Тары арқылы балапан қоректенсін.

Шығармашылық: 4К моделі, командалық жұмыс.

1-топқа. Ермексазбен тары жасату.

2-топқа. Мақталы таяқша арқылы тары жасату.

IV.Сөздік жұмыс: балапан, тары, тұмсық

V.Сергітусәті: (Заряд алу әдісі)

Тербеледі ағаштар,

Алдымнан жел еседі.

Кіп-кішкентай бөбектер,

Үлкен болып өседі.

VI.Оқу қызметін бекіту.

Дидактикалық ойын: «Балапанды құрастыр».

Шарты: балапанның дене бөліктерін құрастыру.

Рефлексивті-түзету

VII.Оқу қызметін қорытындылау: (SWOT-талдау)

Балалар, балапан неден пайда болады?

-Балапан жұмыртқадан пайда болады.

-Балапанның түсі қандай екен?

-Сары.

-Балапан тамақты қай жерімен жейді екен?

-Тұмсығымен жейді

-Балапан немен қоректенеді екен?

-Тарымен.

VIII.Балаларды мадақтау:  Балаларды оқу қызметіне белсене қатысқаны үшін смайликтермен мадақтау.

IX.Үйге тапсырма беру: түскі ұйқыдан кейін Мөлдір  апайларын балапан туралы тағы да көптеген мағлұматтар береді.

 

 

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *