Дыбыстық талдау, буындап оқу. Екі таңбалы сандар, қосу мен азайту

 

Бөлім: Әліппе кезеңі/ Математика «Менің отбасым және достарым»  
Педагогтің аты- жөні: Бегайдарова Анар Алмасовна                                   Күні:01.02.2021  
Сынып: 1 Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы Дыбыстық талдау, буындап оқу. Екі таңбалы сандар, қосу мен азайту
Оқу бағдарла- масына сәйкес күтілетін нәтижелер Білімділік: мұғалімнің қолдауымен сөз, сөйлем, мәтінді тексеріп, қатені түзетеді; дауысты дыбыстардың буын құрайтынын біледі, сөздегі буын санын анықтайды; жазу жолын, әріптерді көркем жазу талаптарына сай жазады.

Ондықтарды түрлі әдістер арқылы қосу және азайтуды орындау, Сандар реттілігін қайталау.

Дамытушылық: сөздік қоры байиды; байланыстырып сөйлеуі қалыптасады. Есептеу дағдылары қалыптасып, Ондықтармен есептеуді орындап үйренеді.

Тәрбиелік: алған білімін тексеріп, өзін-өзі бағалауға талпынады.

Сабақ барысы
Сабақтың кезеңі/уақыты Педагогтің әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар
Сабақтың басы (1–5мин) (Ұ) Ұйымдастыру кезеңі:

1.  Сәлемдесу.

2.  Танысу

Психологиялық ахуал орнату.

«Менің отбасым және достарым» тақырыбын талқылау. Отбасы мен достар бейнеленген суреттерді көрсету

 

Оқушы «Менің отбасым және достарым» тақырыбына өз пікірін білдіреді.

  Суреттер
Сабақтың ортасы (5-15 мин) Сабақтың күтілетін нәтижесімен таныстыру:

– Балақай, бүгін сен сөздерге дыбыстық талдау жасау арқылы дауысты және дауыссыз дыбыстар туралы алған біліміңді бекітесің.

 Дыбыстық жинақтау дағдыларын дамыту жұмысы.

1. Суретте берілген зат атауларын буынға бөлу. Суретте берілген қателерді табу.

 

Телеграм каналынан «Дауысты және дауыссыз дыбыстардың үйін тап» ойынын ойнайды

 

қажет ететін жағдайда көмек беру.  

Телеграм

Суреттер,

 

Сызба

 

  1.  Оқушы суретте берілген қателерді табады Қоян, түлкі, тауық сөздерін буынға бөледі: қо-ян, түл-кі, та-уық.

2.  Оқушылар дауысты  дыбыстан басталатын жемістерді атайды: алма, апельсин.

3.  Оқушылар дыбыс сызбасының дұрыс немесе бұрыстығын анықтайды.

 

 

 

 Оқушы жазу дәптеріне тапсырмаларды орындайды. Берілген сөздермен сөйлем құрап жазады, сөздерді сызба-модельге

сәйкес буынға бөлед.

1.  Сабақ соңында өз іс-әрекетіне (каллиграфиялық талапқа сай дұрыс және сауатты жазу) кері байланыс жасап, өзін-өзі бағалауы үшін әр беттің соңында берілген дөңгелек- шартты белгілерді бояйды: «жасыл» түс – «Бәрекелді!», «көк» түс –

«Жарайсың!», «қызыл» түс –

«Ойлан!».

 

 

Мақтау

 

 

 

 

 

 

суреттер

2. Дауысты дыбыстан басталатын жемістерді атау.    
  Карточкалар

 

 

Жазу дәптері

3. Дыбыстық  талдау дұрыс жасалған-

жасалмағандығын анықтау.

   
   
Жазылым.

1. Жазу дәптерімен жұмысты ұйымдастыру.

   
     
Сабақтың соңы Бекіту және саралау      

 

(15-20 мин) Саралау тапсырмасымен жұмыс ұйымдастыру:

1-деңгей:

Ұяшықтарды суреттермен сәйкестендір

 

Оқушы өзіне берілген саралау тапсырмаларын орындайды.

 

1.  Оқушы ұяшықтарды суреттермен сәйкестендіреді.

2.  Оқушы торғай, ұршық, шана, сағат сөздеріне дыбыстық талдау жасайды.

3.   Торғай, ұршық, шана, сағат

сөздерінің бірімен сөйлем құрайды.

 

 

Қолпаштау

 

 

 

 

 

Оқулық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

 

 

Телеграм каналынан «Сөздерді буынға бөл» ойынын ойнайды

 

 

Мақтау

 

 

 

 

Телеграм

       

      Сергіту сәті (3 мин) «Іздер»  

  Педагогтің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Бағалау Ресурстар
Қызығушылықты ояту

(5 мин)

Тірек білімді еске түсіру.

ПОП-ИТ ойыншығын пайдалана отырып,тура және кері 1ден 20ға дейін  санауын сұраймыз.                      Келесі сандарды ата: 10,20,30,40,50,60,70,80,90,100   Көршілерін ата;7.., 15…, 20…, 54…., 87….               Қандай сандарды бір таңбалы дейміз? Ал екі таңбалы ше?                                                   Ынталандыру Қосу мен азайту компоненттері қалай аталатынын айтып бер. –Бұл қандай кесте? (1, 2, 3, 4, 5-ке дейінгі сандарды қосу кестесі.)

–Қосылғыш, қосындының мәні сөздерін пайдаланып, мысалдарды оқы, кесте бойынша қосындының мәнін тап.

–Қосылғыш 1-ге қосылғыш 1-ді қоссақ, қосындының мәні 2-ге тең болады.

 

 

 

 

 

 

 

Оқушы ПОП-ИТ дөңгелекшелерін ауызша санап, басады

 

 

 

 

Кесте қалай құрылғанына қара.

 

  ПОП-ИТ, Сандар жазылған карточкалар
(5-10 мин) Өзектендіру.

 «Жылдам есепте» ойыны өткізіледі.

Мұғалім мысалды айтады, оқушы  есепшот арқылы жауабын көрсетеді.

Ондықтардың жасалуы және ондықтармен санау, моншақтармен  орындалады.

10-нан 100-ге дейінгі сандарды ондықтармен санайды.

Моншақтар арқылы 10-100 көлемінде есеп шығарады.

Мақтау, Қолдау көрсету «Жылдам есепте» ойыны.

Есепшот арқылы

  Мұғалім тапсырма ұсынады.                                   Досыңа  асықтарды  санауға көмектес. Ондықтармен сана.

1 онд, 2 онд, 3 онд,  4 онд, 5 онд, 6 онд

10  20  30  40  50  60

Ондықтармен санайды.

Ондықтарды кему ретімен жазады.

60  50  40  30  20  10

Оқушы жұмысы смайл шар арқылы бағаланады. Оқулық, дәптер.

шарлар

Мағынаны тану

10-15

Жаңаны ашу.

30+20=50

3онд.+2онд.=5онд.

50–20=□

5онд.–3онд.=□онд.

50–30=□

5 онд. – 3 онд. = онд.

 

Дәптерге күн ретін жазып, есіпті жазу

30+20=50

50-20=30

50+30=20

 

Оқушының жұмысы «Шапалақтау» әдісі бойынша бағаланады  
15-20 Оқып-үйренгенді меңгергенін тексеру

«Қазына іздейміз» ойыны ойнатылады. Сандықшада жасырынған санды қолшам жарығы арқылы тиісті есептің тұсына қою

Оқушы өзі қолшам жарығымен қарап,  сандықшаларды сәйкес орынға қояды.                              10+80=90       70-20=50

90-50=40        40+30=70

20+40=60       80-50=30

 

 

Өз білімін бағалау үшін   дәптердің жиегіндегі бағдаршамды бояйды Оқулық, дәптер, қолшам
Рефлексия

(2 мин)

«Ашық микрофон» әдісі арқылы бала  сабаққа кері байланысты ауызша айтады. Сабақтан қандай әсер алдың? Өзіңе не ұнады? Кері байланыста оқушылар өзінің бүгінгі сабақтағы  жетістігі мен кемшілігі туралы айтады.   «Еркін микрофон» әдісі

 

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *