Біз өсіп жатқан өлке

Өзін-өзі тану бойынша сабақ жоспары

 

Бөлім: 4 Әсемдік әлемінде
Педагогтің

аты-жөні

Чулгауева  Светлана Какановна
   
Сынып: 2 Қатысушылардың саны: Қатыспағандардың саны:
Сабақтың тақырыбы №26 Біз өсіп жатқан өлке
Оқубағдарламасына сәйкес оқыту

мақсаттары

Өз өлкесінің мәдени құндылығы мен шабыттың қайнар көзі ретінде табиғат туралы түсініктері бар.

 

Құндылық Сүйіспеншілік
Қасиеттер: Жауапкершілік,қамқорлық,отансүйгіштік
Сабақтың мақсаты Оқушыларға еліміздің тарихына құрмет танытып,бүгінгі күніне жауапкершілікпен қарауды үйрету арқылы, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу.
Сабақтың міндеттері:

 

-Оқушыларға «Отан», «Туған жер» ұғымы туралы түсінік беру;

-Оқушылар бойындағы бауырмалдық,қамқорлыққасиеттерін дамыту;

-Оқушыларды отансүйгіштіккетәрбиелеу.

 

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/ Уақыты Педагогтің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Ресурстар

 

 

Ұйымдастыру кезеңі

(1мин)

1.Жағымды көңіл күй

(1-1,5мин)

 

Мұғалімоқушылардыңсабаққақатысуынтексереді.

Оқушылармен 5 «Т» ережесін еске түсіреді.

Мұғалім «Нұрға бөлену» тыныштық сәтін өткізеді.

Оқушылар сабаққа дайындығын көрсетеді.

Оқушылар 5 «Т» ережесін еске түсіріп, нұрға бөлену арқылы, жағымды күйге келіп, терең ойлауға бейімделеді.

Оқулық, мұғалімдерге арналған  әдістемелік құрал,

Ф. Шопеннің «Мечта» аудиожазбасы

https://zvooq.eu/

2. Алдын ала берілгенүйтапсырмасынтексеру (әңгімелесу)

(3-5 мин)

Оқулық №26-сабақ.«Бауыржан Момышұлы» әңгімесін оқып келу.

Сұрақтар:

1.Отанды сүю неліктен үй ішіңнен, отбасынанбасталады деп ойлайсыңдар?

2.Отанға сүйіспеншілікті қалай білдіруге болады?
3. Мәтіндегі «Өзіңді-өзің жеңбесең жауды да жеңеалмайсың» деген ойды қалай түсінесіңдер?
4. Қандай адам елін-жерін сүйіп, қорғап, көркейтеалады?
5. Өздерің Отанды қалай қорғап, көркейтесіңдер?Әңгімелеп беріңдер

Оқушылар берілген сұрақтарға жауап беру арқылы оқушыларОтанды сүю үй ішінен,отбасынан бастау алатындықтарын түсінеді. Оқулықтың

86-87 беттері

3. Жағымды ой-пікір (дәйексөз) (әңгімелесу)

(2-3мин)

Туған жердей жер болмас,

Туған елдей ел болмас.
Мақал

Сұрақтар:

1.Әр адамның туған жері неліктен ыстық көрінеді?

2. Дәйексөзден қандай ой түйдіңдер?

 

Мұғалім оқушыларға дәйексөзді оқып беріп, бірнеше рет қайталатады және дәптерге жаздырады.

Оқушылар нақыл сөздің мағынасын талқылайды, оны бірнеше рет қайталайды және дәптерге жазады.

Сұрақтарға жауап беру арқылы туған жер ұғымы туралы түсініктерін кеңейтеді.

Презентация, слайд.

Жұмыс дәптерлері.

 

 

4. Оқиғаларайту (әңгімелесу)

 

 

Мұғалім оқушыларға «Еңжақсымекен» мультфильмін көрсетеді.

Сұрақтар:

—   Мультфильмдегі басты кейіпкерлер кім?

—   Олар саяхатқа қандай мақсатпен шықты?

—   Қандай жерлерге барды және кімдерді кездестірді?

—   Өздеріне туған өлкелерің несімен ұнайды?

—    Өздерін Отанды қалай қорғап, көркейтесіңдер?Әңгімелеп беріңдер.

Оқушылар мульфильмді көргеннен кейін, сұрақтарға жауап бере отырып, туған жердің адам баласы үшін ыстық, құнды екенін түсіне отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашады. https://youtu.be/mXWoErXCJsk
5.

Шығармашылықжұмыс

 

 

Мұғалім оқушыларды шығармашылық тапсырма орындату мақсатында «Суретшілер», «Тарихшылар» және «Ақындар» атты  топтарға бөледі.

1-Суретшілер тобы: Өздерінің туған жері көрікті, әсем жерлерінің суретін салу;

2-Тарихшылар  тобы:

Өз туған өлкесі туралы мәліметтер әзірлейді;

3-Ақындар тобы:

Туған өлке туралы 5- жолды өлең құрастыру

Оқушылар тапсырмаларды орындап, сыныпқа таныстырады.

 

Шығармашылық тапсырманы орындау барысында оқушылардың өз туған жеріне деген сүйіспеншілігі арта түседі.Туған жерге деген қамқорлығы артып жауапкершілікті сезінеді.

Презентация,

слайд,жұмыс дәптері, баяу әуен қойылады.

 

6.Үйтапсырмасы Келесі сабақ  №27, Кеңес Оразбекұлының «Үзілген гүл» мәтінін оқып келу. Оқушылар үй тапсырмасын жазады Оқулықтың

90-93 беттері

7.Топпен ән айту

 

Мұғалім оқушылармен бірге «Елімізді сүйеміз» әнін бірге шырқайды. Оқушылар мұғаліммен бірге ән шырқайды. Оқулық

88-89 беттер.

.

8.Сабақтыңқорытындысәті

 

Тыныс алуға зейін қою.

Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.

Оқушылар рефлексия жасайды Баяу композиция қойылады

 

 

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *