Кестелер мен пиктограммалар (математика) Заттың сынын білдіретін сөздер (ана тілі)

Педагогтің аты-жөні: Ибраимова Мөлдір Болатқызы
Күні: 06.05.2022ж
Сыныбы: 1 «Ә» Жеке сабақ Қойшыбай Айзере
Сабақтың тақырыбы: Кестелер мен пиктограммалар (математика)

Заттың сынын білдіретін сөздер (ана тілі)

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

 

1.      Деректерді жинақтау, жүйелеу және қолда бар материалдарды пайдаланып пиктограмма туралы түсінігін қалыптастыру;

2.      Заттың сынын, білдіретін сөздермен танысу;

 

Сабақтың мақсаты: 1.Пиктограмма туралы түсінігі қалыптасады;

2.Қолда бар материалдарды пайдаланып пиктограмма белгілерін қоюды үйренеді;

3Сөйлемнен заттың сынын білдіретін сөздермен танысады; заттың сынын білдіретін сөздерді ажырата алады.

Сабақтың барысы:

Уақыты 20 минут Педагогтің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Бағалау Ресурстар
Сабақтың басы

Математика

Психологиялық ахуал қалыптастыру Әңгімелесу әдісі. Оқушының көңіл-күйін сұрау. Тақтадағы табиғат құбылыстарымен берілген эмоцияларын көрсетеді.

 

Ынталандыру

Оқушының  жанұясы туралы да әңгімелесу , отбасы мүшелері туралы сұрақ қойылып, ұнататын астарын, әсіресе көгөністер мен жемістерді, талдауға оқушыны  шақырады. Мұғалім алдымен қолындағы  суреттер жиынын топтауды, сосын жіктеуді сұрайды.

Өз эмоциясын таңдайды, айтады, ойымен, сезімімен бөліседі.

 

Көгөністер мен жемістерді топтайды, жіктейді.

Мадақтау

 

 

 

 

Табиғат құбылыстарының суреттері /ашық бұлт, жарқын күн, жабық бұл/

 

Жемістер мен көгеністердің жабысатын суреттері

 

Мағынаны тану

 

Жаңаны ашу.

Оқушы кітіптан Сырымның отбасы жемістер мен жидектерді жақсы көретінін көреді  Пиктограммаға қарап, кімнің нені жақсы көретінін түсіну үшін белгілермен таныстырылады

.

Балаға жақын аймағы бойынша белгілер көрсетіледі

Оқушының отбасы жақсы көретін жемістерін пиктограммаға салып көрсетіледі, ол үшін бала әр отбасы мүшесін бір фигураға теңейді

 

алмұрт сары үшбұрыш , алма  қызыл дөңгелек ,анар жасыл төрбұрыш болады , банан көк жемістердің қасына отбасында кімдер жақсы көріп жесе сол фигураларды қояды.

 

 

 

     
 
 
 

 

Оқушыға санатып, отбасы мүшелерінде неше адам анарды жақсы көретінін анытау арқылы , дәптерге қосу амалып бойынша есеп шығару

 

 

 

Оқушы пиктограмма ұғымымен танысады. Пиктограммадан ақпарат алуды үйренеді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сурет бойынша суреттерді атайды, қолда бар заттар мен белгілер арқылы пиктограмма жасауды көреді, біледі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дәптермен жұмыс

Қосу амалдарын орындайды

Неше адам пиктаграмма бойынша анарды жақсы көреді?

Мысалы:

4+4=8

 

 

 

 

 

 

Қолдау Кітаппен жұмыс

 

   

 

Сергіту сәті

-«Түрлі түсті жұмсақ тұрмыстық ысқыштар» нейро жаттығуы жүргізіледі  ;

Жаттығу соңынан  тұрмыстық ысқыштар қандай?

Түстері қандай ? т.б заттың сынын білдіріп тұрғанын түсінідіру арқылы ана тілі пәніне  ауысамыз.

 

 

 

— Түрлі түсті жұмсақ тұрмыстық ысқыштар  санын санайды? Қосу амалы бойынша білімін бекітеді

-Оқушы түстерді қайталайды, есте сақтауы мен зейінін дамыту үшін жаттығады; заттың сынын білдіретін сұрақтарға жауап береді

 

 

— Жемістердің түстерін ажыратып, атайды.

 

 

 

Өз білімін бағалау үшін   жетістік баспалдағын таңдайды. /Тақтамен жұмыс/

 

Түрлі түсті жұмсақ тұрмыстық ысқыштар

Бағалау парағы

 

 

 

 

Сабақтың ортасы Ана тілі .Мәтінмен жұмыс.

Мұғалім мәтінді оқиды

Тігінші құс

Құйрығы ұзын кішкентай құстың ұя салуы ерекше. Ол екі үлкен жапырақты беттестіріп, жиегін тігіп шығады. Оның ішіне мамық төсейді.

Жапырақты тігу үшін жіпті пайдаланады. Жіпті мақтадан немесе өсімдік мамығынан иіреді. Осылайша ұя дайын болады. Тігінші құс Үндістанда мекендейді.

 

Тапсырма:

—         Құстың сынын білдіретін сөздерді айтайық

 

 

 

 

 

 

ҚҰС

 

 

 

Критерий:

-Қандай? деген сұраққа жауап бере алады;

-Мәтіннен құстың сынын білдіретін сөздерді табады.

 

Құстың суретін көрсету арқылы жадында сақтауға мүмкіндік жасалынады

 

Мұқият тыңдайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қандай сұрағына жауап бере отырып, құс сөзіне топтастыру жасайды

 

 

 

 

 

 

 

Кішкентай құстың суретін түрлі –түсті етіп бояйды оқушы шаршаса немесе үйден бояп келеді.

Құстың ұясына қолда бар заттар ұстап көрсетіп, ұсақ мотрика қорабымен таныстырады. Бала үйден немесе сыныпта жіп, мақта жапырақ пайдаланып шығармашылық жұмыс жасайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бас бармақ әдісі арқылы бағалау

Тақтадан ертегі кейіпкерлерінің бас бармақпен бағалауына қарап таңдауға мүмкіндік алады.

Музыка терапиясы, құстар дауысы естіледі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ұсақ моторика қорабы

Соңы

Кері байланыс

 

Оқушыға  «Өте жақсы» белгісімен түрлі смаиликтер  беріледі,пиктограмма кестесі сияқты жасалған /жабыстырылатын желімі бар/

 

Оқушы орнынан тұрып көңіл-күйін білдіреді Мадақтау Ұялы телефонның, сайликтердің суреті

 

,

 

 

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *