Күнтізбелік-тақырыптық жоспар. Қазақ тілі мен әдебиеті пәні 8 сынып

Күнтізбелік-тақырыптықжоспар

Қазақ тілі мен әдебиеті пәні  8 сыныпБарлығы: _144_ сағат, аптасына _4 сағат

 

р/р

Бөлім Сабақ тақырыбы Үйрену мақсаттары Сағат саны Мерзімі Ескертпе
І тоқсан – 34сағат
1,2 Білім.Ғылым.Инновация

Көркем әдебиет :  Т.Сұлтанбеков «Ғажайып планета»

Мен армандайтын мектеп

 

 

28.1.1.1 — мәтін тақырыбы, тірек сөздер, иллюстрациялар арқылы көтерілетін мәселені болжау;

8.1.5.1  — тірек сөздер, автор көзқарасы мен көңіл күйі арқылы негізгі ойды анықтау

8.2.1.1  — тұрақты тіркестер мен көркемдегіш құралдарды қолданып, ауызша мәтіндер құрау;

8.2.4.1  — идеялық жағынан ұқсас  мәтіндердегі оқиғалар желісіне бақылау жасай отырып,  мазмұнның дамуын салыстыру және талдау.

8.3.2.1 — публицистикалық стильдің (интервью) тілдік ерекшеліктері арқылы мәтіндердің жанрын анықтау;

8.3.4.1 —   мәтіндердің түрлерін, тілдік ерекшеліктерін салыстырып,  талдау жас

8.4.1.1- мәтіндердің  жанрлық және стильдік ерекшелігін сақтап, интервью жазу;

8.4.3.1 -жазба жұмыстарында символ мен кейіптеу түрлерін қолданып жазу

8.5.1.1 — болжалдық сан есімдерді жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану

2 1.09

2.09

 
3 Электронды кітапхананы пайдаланамын

 

1 5.09

 

 
4,5 Жоба жұмысын орындадым

 

 

2 7.09

8.09

 
6,7 Т.Сұлтанбеков «Ғажайып планета»

 

2 9.09

12.09

 
8,9 Ғажайып планета – жанды планета

 

 

2 14.09

15.09

 
10,11 «Рухани жаңғыру»  – тарих пен болашақтың алтын көпірі.

 

2 16.09

19.09

 
12 Нәтиже сабақ.

Мен не үйрендім?

 

1 21.09

 

 
13,14 Сауда жасай білесің бе?

Абай Құнанбайұлы. «Базарға қарап тұрсам, әркім барар»

Досыма сыйлық таңдаймын

 

 

8.1.4.1 — орта көлемді прозалық, драмалық және поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, тақырыбы мен идеясын талдау;

8.1.6.1 – тыңдалымматериалдарының мазмұны негізінде деректерді келтіре отырып, дәлелді жауап беру

8.2.2.1 — түрлі жанрдағы көркем мәтіндерге сүйене отырып,көңіл-күйді білдіруде  ұлттық сөз әдебі  мен сөйлеу этикеті формаларын қолдана білу;

8.2.6.1 — кесте, диаграмма, нұсқаулық шартты белгілер мен сызбаларда берілген ақпаратты талдау, баға беру

8.3.6.1 — тақырып бойынша бірнеше мәтінде көтерілген мәселелерді салыстыра отырып,  баға беру

8.4.4.1- тақырып бойынша мәліметтерді  жинақтап,эссе жазуда тиімді қолдану

8.5.1.1-бөлшектік сан есімдерді жазбаша, ауызша жұмыстарда орынды қолдану

2 22.09

23.09

 
15,16 Сауда жасаймын

 

 

2

 

26.09

28.09

 
17,18 Ойшыл, суреткер ақын

 

 

2

 

29.09

30.09

 
19 «Базарға қарап тұрсам, әркім барар»

 

1 3.10  
20,21 Базарға барамын.

 

 

2

 

5.10

6.10

 
22,23 Ақшаны үнемдеп ұстай аласың ба?

 

2

 

7.10

10.10

 
24 Нәтиже сабақ.

Мен не үйрендім?

БЖБ

1 12.10  
25,26 Жаһандық энергетикалық дағдарыс

Ш.Айтматов  «Кассандра таңбасы»

Жаһандық энергетикалық дағдарыс

 

8.1.2.1 — тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, детальді ақпараттарды анықтау;

8.1.3.1  — оқу — еңбек тақырыптарына байланысты күрделі сөздердің мағынасын түсіну

8.2.5.1 – пікір-таласқа  қатысушылар берілген тақырып бойынша  өз пікірлерін сенімді дәлелдеу және қойылған сұрақтарға еркін жауап беру;

8.2.6.1 — кесте, диаграмма, нұсқаулық шартты белгілер мен сызбаларда берілген ақпаратты талдау, баға беру.

8.3.2.1 – публ-қ стильдің (мақала)тілдік ерекшел-і арқылы мәтін-ң жанрын анықтау;

8.3.5.1 — қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді қолдана отырып, мәтінге өзгеріс енгізу, ерекшеліктерді бақылау.

2 13.10

14.10

 
27,28 Болашақ энергиясы

 

 

1

 

17.10

 

 
29 Қазақстан – мұнай мекені

 

1

 

19.10  
30,31 Ш.Айтматов. «Кассандра таңбасы» (үзінді)

 

2 20.10

21.10

 
32 Нәтиже сабақ.

Мен не үйрендім?

БЖБ

2 24.10

26.10

 
33 ТЖБ

 

1 27.10  
34   Нәтиже сабақ.

Мен не үйрендім?

 

  1 28.10  
ІІ тоқсан – 32 сағат
1,2 Достық пен татулық – таптыр-мас бақыт

Т.Айбер-генов «Бір тойым бар»

«Жерұйық» фильмі – ортақ тағдыр белгісі

 

8.1.5.1  — тірек сөздер, автор көзқарасы мен көңіл күйі арқылы негізгі ойды анықтау;

8.1.6.1 – тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде деректерді келтіре отырып, дәлелді жауап беру

8.2.5.1 — пікірталасқа қатысушылар берілген тақырып бойынша  өз пікірлерін сенімді дәлелде, қойылған сұрақ-ға еркін жауап беру;

8.3.2.1 — публицистикалық стильдің (мақала) тілдік ерекшеліктері арқылы мәтіндердің жанрын анықтау;

8.3.4.1 — мәтіндердің түрлерін, тілдік ерекшеліктерін салыстырып,  талдау жасау

8.4.1.1 мәтін-дің жанрлық және стильдік ерекшелігін сақтап,пікір жазу;

2 07.11

09.11

 
3,4 Қазақстан – достық пен татулық мекені

 

 

2 10.11

11.11

 
5,6 Төлеген Айбергенов – лирик ақын

 

 

2

 

14.11

16.11

 
7 «Сендер – менің бақытымның бұлағы…»

 

1 17.11  
8,9 «Бір тойым бар…»

 

 

2

 

18.11

21.11

 
10 Нәтиже сабақ.

Мен не үйрендім?

 

 

1 23.11  
11

12

Кәсіп – бақыттың шырағы, еңбек – ырыстың бұлағы

 

 

 

 

С.Мұқан «Саятшы Ораз»

Кәсіп – бақыттың шырағы

 

 

8.1.3.1 — оқу — еңбек тақырыптарына байланысты күрделі сөздер мен тұрақты тіркестердің мағынасын түсіну;

8.1.4.1 — орта көлемді прозалық, драмалық және поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, тақырыбы мен идеясын талдау.

8.2.1.1  — тұрақты тіркестер мен көркемдегіш құралдарды қолданып, ауызша мәтіндер құрау;

8.2.4.1  — идеялық жағынан ұқсас  мәтіндердегі оқиғалар желісіне бақылау жасай отырып,  мазмұнның дамуын салыстыру және талдау

8.5.1.3 — етістіктің бұйрық рай қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда  орынды  қолдану

2 24.11

25.11

 

 

13

14

Еңбек – ырыстың бұлағы.

 

 

2

 

28.11

30.11

 
15

16

Еңбек ер атандырады

 

 

2 1.12

2.12

 
17

 

Саятшылық

 

 

1

 

5.12  
18

19

Ораз – құсбегі.

 

 

2 7.12

8.12

 
20

21

Қайырымды Ораз

 

 

2

 

9.12

12.12

 
22 Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? БЖБ

 

1 14.12  
23

24

Қазақстанның су ресурстары  Ә. Нұрпейісов «Қан мен тер» Су бар жерде дәулет бар.

 

 

8.1.1.1 — мәтін тақырыбы, тірек сөздер, иллюстрациялар арқылы көтерілетін мәселені болжау;

8.1.2.1 — тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, детальді ақпараттарды анықтау

8.2.3.1 — ауызша мәтіндер құрауда сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарын ескеріп айту;

8.2.6.1 -кесте, диаграмма, нұсқаулық, шартты белгілер мен сызбаларда берілген ақпаратты талдау, баға беру.

8.4.1.1 – мәтін-дің  жанрлық және стильдік ерекшелігін сақтап,интервью жазу;

8.4.5.1 -тақырып бойынша сөздердің маңызды бөліктерін дұрыс  жазу (жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздер)

2

 

15.12

16.12

 
25 Әбдіжәміл Нұрпейісов – халық жазушысы

 

 

1 19.12  
26

27

Ә.Нұрпейісов «Қан мен тер» (үзінді)

 

 

2 21.12

22.12

 
28 Ә.Нұрпейісов «Қан мен тер» (үзінді)

 

 

1 23.12  
29

30

Ә.Нұрпейісов «Қан мен тер» (үзінді)

 

 

2 26.12

28.12

 
31 ТЖБ

 

1 29.12  
32 Нәтиже сабақ.

Мен не үйрендім?

 

1 30.12  
ІІІ тоқсан – 40 сағат
1,2 Тарихи тұлғалар тағылым  Т.Әлімқұлов «Қараой» (әңгіме) «Алашорда»  көсемдері 8.1.1.1 — мәтін тақырыбы, тірек сөздер, иллюстрациялар арқылы көтерілетін мәселені болжау;

8.1.3.1  — оқу — еңбек тақырыптарына байланысты күрделі сөздер мен тұрақты тіркестердің мағынасын түсіну

8.2.1.1  — тұрақты тіркестер мен көркемдегіш құралдарды қолданып, ауызша мәтіндер құрау;

8.3.4.1 — мәтіндердің түрлерін, тілдік ерекшеліктерін салыстырып,  талдау жасау.

8.4.3.1 — жазба жұмыстарында символ мен кейіптеу түрлерін қолданып жазу

8.5.1.5 — демеулік шылаулардың (сұраулық, күшейткіш) қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану

2

 

09.01

11.01

 
3,4 Ахмет Байтұрсынұлы – ұлт ұстазы

 

 

2

 

12.01

13.01

 
5,6 Махамбет Өтемісұлы 2

 

16.01

18.01

 
7 Тәкен Әлімқұлов – шебер жазушы

 

 

1

 

19.01

 

 
8,9 «Қараой» 2

 

20.01

23.01

 
10 Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? 1

 

25.01

 

 
11,12 Қызым – жағадағы құндызым, Ұлым– аспанда-ғыжұл-дызым

 

 

 

«Қозы Көрпеш-Баян сұлу жыры (үзінді)

Ұлым – аспандағы жұлдызым 8.1.2.1 — тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, детальді ақпараттарды анықтау;

8.1.4.1 — орта көлемді прозалық, драмалық және поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, тақырыбы мен идеясын талдау

8.2.5.1 — пікірталасқа  қатысушылар берілген тақырып бойынша өз пікірлерін сенімді дәлелдеу және қойылған сұрақтарға еркін жауап беру;

8.2.6.1 — кесте, диаграмма, нұсқаулық шартты белгілер мен сызбаларда берілген ақпаратты талдау, баға беру

8.3.5.1 — қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді қолдана отырып, мәтінге өзгеріс енгізу, ерекшеліктерді бақылау

8.5.1.5 — демеулік шылаулардың (болжалдық, шектік) қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану

2

 

26.01

27.01

 
13,14 Қызым – жағадағы құндызым

 

 

2

 

30.01

1.02

 
15 Халық ауыз әдебиеті 1

 

2.02

 

 
16 Лиро-эпостық жырлар 1

 

3.02

 

 
17,18 «Қозы Көрпеш-Баян сұлу» жыры (үзінді)

 

2 6.02

8.02

 
19 Қозы Көрпеш-Баян сұлу» — махаббаттың символы

 

1 9.02

 

 
20 Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?

БЖБ

 

1 10.02

 

 
21,22 Биоалуантүрлілік. Жойылып бара жатқан жануарлар мен өсімдіктер М.Әуезов«Көксерек» (үзінді) Табиғаттағы биоалуантүрлілік. 8.1.3.1 — оқу — еңбек тақырыптарына байланысты күрделі сөздер мен тұрақты тіркестердің мағынасын түсіну;

8.1.6.1 – тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде деректерді келтіре отырып, дәлелді жауап беру.

8.2.4.1  — идеялық жағынан ұқсас  мәтіндердегі оқиғалар желісіне бақылау жасай отырып,  мазмұнның дамуын салыстыру және талдау;

8.3.6.1 — тақырып бойынша бірнеше мәтінде көтерілген мәселелерді салыстыра отырып,  баға беру.

8.4.5.1 — тақырып бойынша сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану.

8.5.1.5 — демеулік шылауларды орынды қолдану

2

 

13.02

15.02

 
23,24 «Қызыл кітапқа» енген жануар

 

2 16.02

17.02

 
25,26 Мұхтар Әуезов «Көксерек» (үзінді)

 

2 20.02

22.02

 
27 Мұхтар Әуезов «Көксерек» (үзінді)

 

1 23.02

 

 
28 Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? 1 24.02  
29,30 Наурыз және әлем халықтарының оны тойлау ерекше-ліктері 

Б.Бопай-ұлы «Қазақы наурызнама»үзінді

Наурыз – түркі халықтарының дәстүрлі мейрамы

 

8.1.4.1 — орта көлемді прозалық, драмалық және поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, тақырыбы мен идеясын талдау;

8.1.5.1  — тірек сөздер, автор көзқарасы мен көңіл күйі арқылы негізгі ойды анықтау.

8.2.1.1  — тұрақты тіркестер мен көркемдегіш құралдарды қолданып, ауызша мәтіндер құрау.

8.3.6.1 — тақырып бойынша бірнеше мәтінде көтерілген мәселелерді салыстыра отырып,  баға беру.

8.4.2.1 — эссе құрылымы мен дамуын сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдарын ұсыну;

8.4.4.1 — тақырып бойынша мәліметтерді  жинақтап, эссе жазуда тиімді қолдану.

8.5.2.1 — жазба жұмыстарында себеп-салдар салалас құрмалас сөйлемдерді құрастыру

2 27.02

1.03

 
31,32 Әлем халықтарының наурызды тойлау дәстүрлері

 

2 2.03

3.03

 
33,34 Наурыз қай күні кірсе…

 

 

2

 

6.03

8.03

 

9.03

35 Қазақы наурызнама 1

 

9.03

 

 
36 Наурыз – уыз мерекесі

 

 

1

 

10.03

 

 
37

38

Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?

БЖБ

 

1 13.03

15.03

 

 
39   ТЖБ

 

  1 16.03  
40   Қорытынды сабақ

 

  1 17.03  
ІV тоқсан – 38 сағат
1,2

 

Мәңгілік елдің нұрлы жолы

Н.Ә.Назарбаев «Қазақстан жолы» (үзінді)

Ел болашағы жастардың қолында

 

 

8.1.3.1 — оқу — еңбек тақырыптарына байланысты күрделі сөздер мен тұрақты тіркестердің мағынасын түсіну;

8.2.3.1 — ауызша мәтіндер құрауда сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарын ескеріп айту

8.3.2.1 – публиц-қ стильдің (қысқа очерк) тілдік ерекшеліктері арқылы мәтіндердің жанрын анықтау;

8.3.4.1 — мәтіндердің түрлерін, тілдік ерекшелік-терін салыстырып,  талдау жасау .

8.4.1.1 — мәтіндердің  жанрлық және стильдік ерекшелігін сақтап, шағын мақала жазу; 8.4.5.1 — тақырып бойынша сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану. 8.5.2.1 — жазба жұмыстарында  талғаулысалалас құрмалас сөйлемдерді құрастыру

2 27.03

29.03

 
3,4 «Мәңгілік ел идеясы» – болашағымыздың бастауы

 

2 30.03

31.03

 
5,6 Менің тілім – мәңгілік тіл

 

 

2

 

3.04

5.04

 
7,8 Н.Ә.Назарбаев «Қазақстан жолы» (үзінді)

 

2 6.04

7.04

 
9

10

Жұлдыздарға жол салған Қазақстан

 

2 10.04

12.04

 
11 Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?

 

 

1 13.04

 

 
12,13 Қазақстанның ай-тыс өнері мен сөз мәдениеті                                                    Р.Зайытов пен А.Кәріпжанов айтысы Айтыс – қазақтың төл өнері

 

 

8.1.2.1 — тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, детальді ақпараттарды анықтау;

8.1.5.1  — тірек сөздер, автор көзқарасы мен көңіл күйі арқылы негізгі ойды анықтау.

8.2.1.1 — тұрақты тіркестер мен көркемдегіш құралдарды қолданып, ауызша мәтіндер құрау;

8.2.6.1 — кесте, диаграмма, нұсқаулық шартты белгілер мен сызбаларда берілген ақпаратты талдау, баға беру.

8.4.1.1 – мәтін-дің  жанрлық және стильдік ерекшелігін сақтап, пікір жазу;

8.4.4.1 — тақырып бойынша мәлімет-ді  жинақтап,эссе жазуда тиімді қолдану.

8.5.2.1жазба жұмыс-да кезектес салал.құрм. сөйл-ді құраст

2

 

14.04

17.04

 
14,15 Айтыстың түрлері

 

 

2

 

19.04

20.04

 
16,17 Қазіргі кездегі айтыс

 

 

2

 

21.04

24.04

 
18,19 Ринат Зайытов пен Аманғазы Кәріпжанов айтысы

 

2 26.04

27.04

 
20,21 Қазақтың тіліне ғашық болдым 2

 

28.04

1.05

 

28.04

22,23 Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?  БЖБ

 

2 3.05

4.05

 
24,25 Қазақстан-Байқоңыр-Ғарыш  Нұртөре Жүсіп «Қыран қазақ» (деректі әңгіме) Байқоңыр – ғарыш айлағы

 

 

8.1.1.1 — мәтін тақырыбы, тірек сөздер, иллюстрациялар арқылы көтерілетін мәселені болжау;

8.2.5.1  — пікірталасқа  қатысушылар берілген тақырып бойынша  өз пікірлерін сенімді дәлелдеу және қойылған сұрақтарға еркін жауап беру.

8.3.5.1 — қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді қолдана отырып, мәтінге өзгеріс енгізу, ерекшеліктерді бақылау;

8.3.6.1 — тақырып бойынша бірнеше мәтінде көтерілген мәселелерді салыстыра отырып,  баға беру

8.4.1.1 — мәтіндердің  жанрлық және стильдік ерекшелігін сақтап, интервью жазу;

8.4.5.1 — тақырып бойынша сөздердің маңызды бөліктерін дұрыс  жазу (жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздер)

8.5.2.1 — жазба жұмыстарында себеп-салдар, талғаулы, кезектес салалас құрмалас сөйлемдерді құрастыру

2 5.05

8.05

 
26,27 Қазақ ғарышкері

 

 

2 10.05

11.05

 
28,29 Ғарышты игерген ел

 

 

2

 

12.05

15.05

7.05
30,31 Нұртөре Жүсіп

 

 

2

 

17.05

18.05

 
32,33 «Қыран қазақ» (деректі әңгіме)

 

 

2

 

19.05

22.05

 
34 «Қыран қазақ» (деректі әңгіме)

 

 

1

 

24.05

 

 
35,

36

Нәтиже сабақ.

Мен не үйрендім?

БЖБ

 

2 25.05

26.05

 
37   ТЖБ

 

  1 29.05  
38   Қорытынды сабақ

 

  1 31.05  

 

 

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *