ҚАЗІРГІ ӘЛЕМДЕГІ СЫРТҚЫ ЖАРНАМАНЫҢ ӨЗЕКТІЛІГІ  

Дүние жүзіндегі сыртқы жарнама қарабайыр көше айқайлары мен қоршаулар мен ғимараттардағы қарапайым жазулардан, сондай-ақ жануарлардың билбордтарын пайдаланудан бастап техникалық жағынан тамаша жарықдиодты көше құрылымдарына дейін ұзақ жолдан өтті. 

Алғашқы сыртқы жарнама жүз жылдан астам уақыт бұрын, АҚШ-та пайда болды, содан кейін жарнама тақталарында жарнамалар орналастырылды. Бүгін Сыртқы жарнама басқа тұлғаға ие болды, қала көшелерінде орналастырылған жарқын, түрлі-түсті хабарландырулар әлеуетті клиентке қажетті ақпаратты жеткізеді. Мұндай жарнаманы жол бойында, ғимараттың қабырғасында немесе шатырында, тротуарларда орналасқан тумбалар мен павильондарда орналасқан билбордтар мен үлкен форматты баннерлерден көруге болады. Біртіндеп дами отырып, ол адамзаттың адамдарға әсер етудегі барлық жақсы жетістіктерін қабылдайды [3, 46-бет]. 

Сыртқы жарнама кез-келген уақытта, үйге бара жатқанда немесе дүкенге барған кезде әлеуетті клиентке әсер етеді, адам жарнамаларды көреді және оған назар аударады. Сыртқы жарнаманы көретін Аудитория өте әсерлі, сондықтан мұндай жарнаманың тиімділігі өте жоғары.  

Сыртқы жарнама аудиториясы қала көшелеріне шыққандардың барлығы көшелерде орналасқан жарнамаларды көреді. Автокөлік жүргізушілері немесе қалалық көлік жолаушылары көреді билбордтар жол бойында орнатылған, ал жаяу жүргіншілер үйлер мен тротуарларда орналасқан әртүрлі жарнамалық құрылымдар [6, 311-бет]. 

Сыртқы жарнаманың мүмкіндіктері өте үлкен, өйткені жарнама беруші мұндай жарнамаларды кез-келген жерде, кез-келген қалада орналастыра алады. Мұндай жарнама жарнама берушіге салыстырмалы түрде аз шығындармен үлкен аудиторияға жетуге мүмкіндік береді. Мұнда сіз жарнаманың дәстүрлі емес әдістерін қолдана аласыз, бұл оған назар аударуға мүмкіндік береді.  

Жарнамалық плакаттар визуалды жарнаманың ең танымал түрлерінің бірі болып табылады. Бұл әлеуетті клиенттерді тартудың жылдам, тиімді және арзан әдісі. Сату орындарында плакаттар әлеуетті сатып алушыларға тауарлардың жаңалықтары мен артықшылықтары туралы айту мақсатында орналастырылады.  

Сыртқы жарнама — жарнама беруші жалқау емес және жеткілікті шығармашылық танытқан жағдайда ең кең таралған және ең есте қаларлық. 

Л. В.Подожнидің пікірінше, » сыртқы жарнама (outdoor, outdor) — бұл көше қозғалысы көп жерлерде, автомобиль жолдары мен теміржолдардың бойында, ғимараттардың қабырғалары мен шатырларында орналасқан қаражат арқылы алушыларға жарнамалық өтініштерді жеткізетін арнайы медиа арна. Жарнаманың бұл түрі үйден немесе кеңседен тыс адамға бағытталған «[8, б. 51].  

Сонымен, сыртқы жарнамалар болуы мүмкін:  

— Баннерлер.  

— Әр түрлі электронды жарнамалық стендтермен (пиллар, Моррис тумбасы және т.б.).  

— Созылу белгілері.  

— Призматрондармен.  

— Жеңіл жарнамалық әріптермен.  

 — Көлік құралдарындағы жапсырмалармен. 

Әрине, бұл сыртқы жарнаманың барлық классификациясы емес. Промоутерлер қабырғаға жабыстыратын плакаттар, газеттер мен парақшалар туралы ұмытпаңыз. Бұған жарнама берушінің хабарламасын алып жүретін сыйлық салпыншақтары, киім-кешек, кеңсе тауарлары және басқа керек-жарақтар да кіреді [9, 19-бет].  

Сыртқы жарнама кез-келген мақсатты аудиторияға жататын адам оңай көретіндігімен бағаланады және көп шығынды қажет етпейді. Бұл әдістің жаман жағы-жиі өтіп бара жатқандар сыртқы иллюстрациялар мен мәтінге назар аудармауды жөн көреді, егер олар, әрине, ерекше шығармашылық идеямен ерекшеленбесе. 

Жарнамалық плакаттың мәні-адамдарға, көбінесе асығыс өтіп бара жатқан адамдарға өз хабарламаңызды жеткізу. Қазіргі уақытта жарнамалық постер қағаздағы Ақпараттық хабарлама болудан қалды. Кез-келген жарнамалық дизайнның міндеті-әлеуетті сатып алушының назарын аудару.  

Жарқын және тартымды жарнамалық баннерлер, динамикалық қондырғылар және үлкен теледидарлар жұмысты аяқтайды. Сонымен қатар, олардың жол бойында орналасуы жүргізушінің назарын аударып, төтенше жағдайға әкелуі мүмкін. Қалалардағы сыртқы жарнама үйлердің қабырғаларына, билбордтарға, созылу белгілеріне, арнайы экрандарға, қоғамдық көлік аялдамаларына және тіпті асфальтқа орналастырылған. Өндірушілер тұтынушының назарын аудару үшін бәрін жасауға дайын [7, б.306]. 

Еуропада да, Ресейде де сыртқы жарнаманың жалпы ерекшеліктерін ажыратуға болады. Плакаттар үлкен көлеміне, жарқын түс схемасына және шынайы көріністерге байланысты назар аударады және адамның жадына сюжетті бекітуге, қызығушылық танытуға мүмкіндік береді. Плакаттардың дәл және дұрыс орналасуы жарнаманы тиімдірек етеді.  

Ресей-барлық сыртқы жарнамалар жергілікті муниципалды деңгейде реттелетін санаулы елдердің бірі. Сыртқы жарнаманың таралу ерекшеліктері «Жарнама туралы» Федералды Заңның 19-бабында сипатталған. Атап айтқанда, ол тұрақты орналастыру үшін қалқандарды, стендтерді, құрылыс торларын, тарылуларды, электрондық таблоларды, шарларды, аэростаттарды және басқа да техникалық құралдарды пайдалана отырып, сыртқы билбордтарды пайдалануды жарнама таратушы болып табылатын жарнама құрылымының иесі жүргізетінін айтады [1]. 

Әлемнің көптеген елдерінде сыртқы жарнаманы жылжымайтын мүлік иесі орналастырады. 10 мың адамға шаққандағы жарнама алаңдарының саны Швейцарияда – 58, Германияда – 40, Чехияда – 23, Ресейде – 8.  

Сыртқы жарнамасыз қазіргі заманғы қаланың келбетін елестету қиын. Сыртқы жарнама түрлеріне көшедегі жарнама, көліктегі жарнама және жеңіл жарнама жатады. Еуропа елдерінде де, Ресейде де әртүрлі жарнамалық іс-шараларды өткізудің ең танымал орындарының бірі-жаңа технологияларды қолданатын бөлшек сауда желілері. Сыртқы жарнаманың негізгі арналары-витриналар, сыртқы белгілер мен белгілер, дүкен ішіндегі жарнама. Дүкендердегі сыртқы жарнама журналдардан озып, аудиторияның 45% -. қамтиды. Супермаркеттерде, сауда кешендерінде, елдердің автогипермаркеттерінде мониторлар мен плазмалық панельдерде бейне жарнамалар кеңінен таралған [3, 49-бет]. 

Сыртқы жарнаманың ең тиімді түрлерінің бірі-жарықдиодты технологияны қолданатын жарнама. Ол қала көшелерінде ұйым және оның қызметтері туралы ақпараттың көрінуін қамтамасыз етеді. Ол үшін күрделілігі мен құны бойынша ерекшеленетін әртүрлі құралдар қолданылады. Жарықдиодты сыртқы жарнама-бұл электронды түрдегі жарықтандырумен жабдықталған дизайн. Бұл жарықтандыру LED технологиясымен ұсынылған.  

Бейне экрандарға негізделген LED өнімдері интерьер белгілерінің барлық түрлерін өзгертеді, түс температурасын, Жарық дәрежесін реттеуге, жұмыс режимін реттеуге мүмкіндік береді. Сыртқы қолдануға арналған жарықдиодты жарнама өнімдері маңдайшалармен, жүгіру жолдарымен, Жарық қораптарымен және басқа құрылымдармен ұсынылуы мүмкін. 

Жалпы, жарықдиодты элементтерді қолдана отырып, сыртқы орналастыруға арналған жарнамалық конструкциялар бірқатар артықшылықтарға ие. Олардың кейбірін атап өтейік:  

— Жарықтандыру деңгейіне қарамастан жарнаманың жақсы көрінуі.  

— Климаттық жағдайларға төзімділік.  

— Үнемділік.  

— Экологиялық таза және қауіпсіз.  

— Дизайн мен формалардың әртүрлілігі.  

— Әмбебаптық.  

— Инновация [2, б. 53].  

Әлемдік тәжірибе көрсеткендей, жарықдиодты сыртқы жарнаманы пайдалану сауда нүктесіне трафиктің артуын қамтамасыз етеді, тұтынушылар базасының кеңеюіне ықпал етеді және брендтің есте сақтау қабілетін жақсартады. Мұндай әсер жарықдиодты сыртқы жарнаманың жоғарыда сипатталған артықшылықтарының салдары болып табылады. Олардың 100% жұмыс істеуі үшін жарнамалық дизайнның дизайнын дұрыс әзірлеу, оны сапалы жасау және оны қолайлы жерде дұрыс орнату маңызды. Жарықдиодты сыртқы жарнаманың жоғарыда аталған артықшылықтары көптеген жарнама берушілерді ақпаратты ұсынудың осы әдісіне көшуге мәжбүр етеді 

Қазіргі әлемде бұл жарнама витриналарға, қасбеттерге, ғимараттардың қабырғалары мен шатырларына орналастырылған. Белсенді дамып, өзгеріп, алға жылжуда.  

  

Жарнама саласындағы әлемдегі ең үлкен оқиға 2018 жылдың қысында Гуанчжоуда өткен Халықаралық сыртқы жарнама және жарықдиодты жабдықтар көрмесі – 2018 (ISLE 2018) деп санауға болады. Жарықтандыру технологияларын дамыту жарнаманы орналастыруда маңызды рөл атқарады. Бұл жалпақ, жарқыраған белгілер мен плакаттарды жасауға және ішінен әртүрлі көлемді элементтерді жарықтандыруға мүмкіндік береді. Нарықта органикалық жарық диодтарының пайда болуы оларды кез-келген, тіпті икемді пішінді қабылдайтын жарнамалық дизайн элементтеріне енгізуге мүмкіндік береді. Сандық медианы дамыту қашықтан басқару арқылы статикалық және бейне мазмұнын тарататын экрандарды әртүрлі жарнамалық құрылымдарға енгізуге мүмкіндік береді. Түсті сәулелер түрінде кез-келген бетке жарықты проекциялауға негізделген және 150 шаршы метрден астам аумақта кескін жасай алатын жарықты проекциялау технологиясы.М. сыртқы қалалық жарнаманы дамытудың перспективалы бағыттарының бірі болып табылады. 

Ресейлік және еуропалық технологияларда заманауи сыртқы жарнаманың жаңа мүмкіндіктерін пайдалану кез-келген компанияның дилерлік бейнесінің эксклюзивтілігі мен бірегейлігін тудырады, бұл брендті әлемдік нарықта ілгерілету үшін жағымды қоғамдық пікір қалыптастырады. Нарықтағы жарнаманың басты міндеті-клиенттің қызығушылығын арттыруға ықпал ету және сенім мен оң көзқарас қалыптастыру [4, б.574].  

Алайда, қазіргі әлемде теледидар мен Интернет сияқты жаңа медианың пайда болуымен сыртқы жарнама өзінің бастапқы маңыздылығын жоғалтады. Ол өнер түрі немесе үгіт құралы болуды тоқтатты. Осыған қарамастан, сыртқы жарнама әлі де сұранысқа ие [5, 212-бет]. 

Демек, қазіргі әлемдегі жарнаманың рөлі өте жоғары және нарықтық қызмет пен коммерциялық коммуникация шеңберімен шектелмейді. Бұл халықтың абсолютті көпшілігіне күнделікті және жаппай әсер етеді. Сондықтан оның әсері тек артады және жарнама берушілер өздерінің әлеуметтік жауапкершілік дәрежесін түсінуді талап етеді. 

  

Әдебиеттер тізімі: 

  1. 2006.03.13 N 38-ФЗ Федералдық заңы (30.10.2018 ж. ред.) «Жарнама туралы» (ФЗ. және қосымша, кіріспе. 01.01.2019 бастап күшіне енеді) / / Ресей Федерациясының заңдар жинағы, 20.03.2006, N 12, 1232-құжат. 
  1. Бахтиарова А. А. Жарықдиодты сыртқы жарнама: түсінігі, сипаттамасы, негізгі артықшылықтары / А.А. Бахтиарова // жинақта: Экономика, саясат, құқық: өзекті мәселелер, даму тенденциялары мен перспективалары. 2019. 53-55 бет. 
  1. Галонский в.п. сыртқы жарнаманың ресейлік және еуропалық технологияларының ерекшеліктері / в. п. Галонский // Студенттік. 2018. № 18 (38). 46-49 бет. 
  1. Ибрагимова д.х. Қазіргі әлемдегі жарнама / д. х. Ибрагимова, А. Л. Ким, Л. А. Павлова // медициналық интернет-конференциялар Бюллетені. 2016. Т.6. № 5. Б. 574. 

 

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *