Қазақ тілі 4 сынып Шығыс септігі ҚМЖ

Мұғалімнің аты-жөні: 4 топ
Пән/Сынып: Қазақ тілі 4 сынып
Күні 19.10.2022
Тарау немесе бөлім атауы: Табиғат құбылыстары
Сабақтың тақырыбы:№77 Табиғатты қорғаймын. Шығыс септігі
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты 4.4.2.3 – зат есімді септеу, тәуелденген сөздердің септелуін білу
Сабақ мақсаты: 1.Сөйлемнен шығыс септіктің жалғауы жалғанған сөздерді таба алады.

2.Шығыс септік жалғауларын біледі

Саралап оқыту тапсырмалары
Ұжымдық жұмыс

Жаңа тақырыптың түсіндірілуі

Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету

Жеке жұмыс

Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы

Уақыты Кезеңдері Педагогтың әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар
 3минут  Басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру:

Мақсатымыз-білім алу

Міндетіміз-еңбектену.

Еңбектену арқылы

Беске қолды жеткізу

 

Оқушылармен амандасу, түгендеу.

Топқа бөлу:

І-топ Шығыс септік

ІІ-топ Шығыс септіктің сұрақтары

ІІІ-топ Шығыс септіктің жалғаулары

Әр оқушы бір сәбізден алып онда берілген сұрақ, жалғаулар арқылы топқа бөлінеді. Әр сәбіздің артында жалғау,сұрақтар берілген  

 

 

 

 

 

 

 

 

Қағаздан жасалған сәбіздер
30

минут

 

 

Ортасы

 

(Т)1- тапсырма Өткен сабаққа шолу.Алдыңғы алған білімдерін қайталау

(Т) «Жылдам тап»  әдісі арқылы  жүзеге асады.

 

Адасқан септіктерді орнына қой  және сұрақтарға жауап бер

 

Ілік септік. Табыс септік, Көмектес септік, Атау септік, Барыс септік, жатыс септік, Шығыс септік

 

Сұрақтарға дұрыс жауап берген топ мүшелері қолдарындағы сәбіздерді апарып себеттерге салады.

 

(Т)2 – тапсырма. «Рөлдік ойын»

Ертегіні тыңдайды.

Ертегіні тыңдағаннан кейін әр топқа қоянның маскасы үлестіріліп беріледі.

Әр топ ертегіні рөлдік ойын арқылы көрсетеді.

Ертегідегі нақыл сөзді тауып, мағынасын түсіндіреді.Нақыл сөзді табу.

«Өкпелеген үлесінен құр қалады»

Нақыл сөздің ішінен шығыс септігін табу.

 

Сергіту сәті

Қуаныш бүгін – мереке,

Шуағын шашып тұр әлем.

Мектепке келіп үйренген,

Зерттеуші досыма, мың сәлем.

 

(Т)3- тапсырма. Жұмбақты шеш.

Аттан биік,

Қойдан аласа.

 

Қарамен жазылған сөздерге сұрақ қой. Олардың қай септікте тұрғанын айт.

(Ж)Жеке жұмыс.

Жұмбақтың шешуіндегі сөзді септейді

 

4-тапсырма. Дәптермен жұмыс

Оқулықта берілген 66-жаттығуды орындау

 

(Ж)Сабақты қорытындылау.

Word Woll платформасы арқылы сабақты қорытындылау

Оқушылар осы әдіс арқылы өтілген септіктерді қайталайды. Сұрақтарға жауап береді

 

 

Дескриптор:

-Адасқан септіктерді табады.

-Сұрақтарға жауап береді.

 

 

Ертегіні оқиды. Рөлдік ойын арқылы ертегі желісін көрсетеді

 

 

Дескриптор:

-Ертегіні тыңдайды

-Нақыл сөзді табады

-Рөлдік ойын арқылы ертегі желісін көрсетеді

 

 

Дескриптор:

-Жұмбақты шешеді

— Жұмбақтың шешуіндегі сөзді септейді

-Қарамен жазылған сөздердің қай септікте тұрғанын айтады.

ҚБ: Сәбіз арқылы топты бағалау

 

 

Тамаша!

10баллдық жүйе

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

10баллдық жүйе

 

 

 

Керемет!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық.

Қағаздан жасалған қоянның маскасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2минут Кері байланыс Рефлексия «Батарея» әдісі

-Жарайсыздар, балалар, бүгінгі сабақта керемет жетістіктерге жете алдыңыздар!

Барлықтарыңызға үлкен алғыс білдіре отырып, бүгінгі сабақты аяқтаймыз.

 

Үйге тапсырма: 32 бет 67 жаттығу

 

 

 

 

 

 

Бүгінгі сабақта не білгенін, үйренгенін, түсінгені туралы бөліседі.

   

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *