Пайыз

 

КМЖ

Сабақтың тақырыбы Пайыз
Осы сабақта қол жеткізілетін                                 оқу мақсаттары Пайыз ұғымымен таныстыру;

Бөлшекті пайызға және пайызды бөлшекке айналдыруды үйрету.

Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар:
Пайыз белгісімен танысады, оны жаза алады. Бүтін бөліктің   100 пайыз болатынын ,бір пайыздың –жүзден бір  бөлік  болатынын  пайымдайды.
Оқушылардың басым бөлігі:
Берілген санның % -ын таба алады.  Пайызды  бөлшекпен  және бөлшекті  пайызбен  жазып  мысал келтіре алады.
Кейбір оқушылар:
Пайыздың өмірде қолданылуына мысалдар келтіре алады.
Бағалау критерийлері

1.Оқушылар пайыз ұғымын анықтайды.

2.Берілген санның пайызын  таба алады.

3..Берілген бөлшекті пайызбен және пайызды

бөлшекпен жаза алады.

 

Тілдік мақсаттар Пайыздың анықтамасын айта алады,пайыз бөлшекпен және бөлшек пайызбен қалай жазылатынын түсіндіре алады.
Құндылықтарға баулу

 

Жақсы қарым-қатынас орнату, жауапкершілігін арттыру,сыни тұрғысынан ойлау
Пәнаралақ байланыс

 

Жаратылыстану, бейнелеу өнері
Алдыңғы білім Санның бөлігін ,және бөлігі бойынша санды таба алады.
Сабақтың барысы  
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған  іс-әрекет Ресурстар
Сабақтың

басы

3 мин

 

—       Ұйымдастыру бөлімі:

Оқушыларды түгелдеп, зейінін сабаққа аудару.

—       «Жүректен -жүрекке» жаттығуын орындату арқылы психологиялық  жағымды  ахуал орнату.

 

 

 

 

 

 

2 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1мин

 

 

 

 

 

 

4 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 мин

Жаңа сабақ.

Ой қозғау  «3 сұрақ»  әдісі бойынша оқушыларға сұрақтар қоямын.

1 Не? Пайыз деген сөзді естігендерің бар ма?

2.Не үшін? Пайыз ұғымы не үшін қолданылады деп ойлайсыңдар?

3.Қайда?Күнделікті өмірде пайыз ұғымы қайжерде қолданылады? Оқушылар өз айналасындағы,  күнделікті тұрмыста кездесіп жатқан пайызғабайланысты мысалдарды атайды. Атап айтқанда, «күнделікті тұтынатын өнім құрамындағы қоспалардың пайызын, дүкендерде заттарға берілген пайыздық жеңілдіктерді, ұялы телефондағы қуаттың пайыздық көрсеткішін,қаржыға байланысты жеке кәсіпкерлік істерде көп қолданылуы» туралы және тағы басқа мысалдар келтіреді.Оқушылардың жауаптарын құптап, пайыз ұғымына түсінік беремін.

Кез келген шаманың (санның ) жүзден бір бөлігін «бір пайыз» деп атау қабылданған.Мысалы 1 метрде қанша сантиметр бар? Сонда 1 см 1метрдің қанша қанша пайызын құрайды? 5 см ше?

1%=  немесе 1%=0,01

5% оқылуы « бес пайыз»

1% шаманың  бөлігіне тең болғандықтан ,толық шама 100%  тең болады.

Пайызды бөлшекпен  немесе натурал санмен жазу үшін,пайыз белгісі (%)алдындағы пайыз санын 100ге бөлу керек.

Мысалы,7%=  ; 7%=0,07 балалар біз қазір қандай амал жасадық?

Енді осыған кері амалды қалай жасауға болады?

Бөлшекті немесе натурал санды пайызбен жазу үшін, оны 100ге көбейтіп,пайыз белгісін тіркеп жазу керек

.Мысалы,0,4=(0,4*100) %=40%,  =( *100) %= 40%

1 тор көз-квадраттың 1/100 бөлігі,яғни 1%

•       Пайызды бөлшекпен немесе натурал санмен жазу үшін, пайыз белгісі % алдындағы пайыз санын 100-ге бөлу керек.

•       Мысалы, 3%=3/100=0,03

•       Бөлшекті немесе натурал санды пайызбен жазу үшін, оны 100-ге көбейтіп, % пайыз белгісін тіркеп жазу керек.

•       Мысалы.0,4=(0,4×100)%=40 %

Тапсырма 1

Ондық бөлшекпен жаз:

Тапсырма 1

Пайызбен жаз

Тапсырма 3

Тапсырма 4

Дәрігерлер күнделікті тамақтануды 4 рет бөліп қабылдауды ұсынады

бірінші таңғы ас-25% , екінші таңғы ас — 15%, түскі ас-45%, кешкі ас-15%. Бірінші таңғы асқа бөлінген бөлікті

қызыл, екінші таңғы асты — көк, түскі асты – жасыл және кешкі асты – сары  түстермен бояңыз.

Шешуі:

 

1- таңғы ас – 25%

2- таңғы ас – 15%

Түскі ас – 45%

Кешкі ас – 15%

Қосымша есептер

Бағалау критерийі:

Бөлшекті пайызға айналдырады.

Пайызды бөлшек түрінде жазады

Дескриптор: — пайызды ондық бөлшекке айналдырады,

-пайызды жәй бөлшекке айналдырады.

 

Слайд2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

оқулық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд3-4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд5-7

 

 

 

 

 

 

 

Слайд7-11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд12

 

 

 

 

Слайд13-14

 

Сабақтың соңы

3 мин

Қорытынды жасаймын.Тақырыптың түйіні бір пайыз дегеніміз

Пайызды жай бөлшек немесе ондық бөлшек түрінде жазу үшін…

Жай бөлшекті немесе ондық бөлшекті пайызбен жазу үшін

Үйге тапсырма №1088,1089

-Үй тапсырмасына бағыт-бағдар беремін.

-Келесі сабаққа жоспар құру үшін оқушылардан   БББ кестесі арқылы кері байланыс аламын.

Стикерге жазып тақтадағы суретке іледі.

 
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

 

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? Рефлексия

Сабақ оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар  не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *