Толық ондықтар мен жүздіктерді көбейту және бөлу
Математика | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім:Темирбаева Ж.Т. | |
Сабақтың тақырыбы | Толық ондықтар мен жүздіктерді көбейту және бөлу | |||
Сілтеме | Математика оқулығының әдістемесі,ғаламтор | |||
Сабақтың жабдығы
Жалпы мақсаттар Оқыту нәтижесі |
білімділік: кестеден тыс көбейту амалда-рымен таныстыру; есептеу дағдыларын жетілдіру.
дамытушылық: байқағыштық зейіндерін арттыру. Ізденушілік, логикалық ойлауды дамыту. тәрбиелік: өсімдіктерді күте білуге және табиғатты аялай білуге тәрбиелеу. Сабақтың әдіс – тәсілдері: сұрақ-жауап, түсіндіру, логикалық (дәлелдеу), көрнекі-лік, ізденушілік Сабақтың түрі: аралас Сабақтың типі: жаңа оқу материалын меңгерту Сабақтың формасы: ұжымдық, жеке дара Пәнаралық байланыс: дүниетану |
|||
Мұғалімнің әрекеті | Оқушының әрекеті | |||
Бағалау парақшасымен таныстыру | ||||
Топқа бөлу | Екі топқа бөліп отырғызу , топ аттарын таныстырады.
1топ- «Қосынды» тобы 2топ- «Айырма» тобы. |
|||
Ынтымақтастық атмосферасы | Балалар, бір – біріңе қарап жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар.
Мен бақытты баламын, Жан дүниемде күн нұрлы Жылуым мол бойымда. |
Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады. |
||
Қызығушылықты ояту
|
1-топ
3728954106 санының цифрларынан 3 цифрді өшіріп және қалған цифрлардың орнын сақтап, ең кіші санды табыңыз. Он — оннан асығы бар үш бала өзара асық ойнады. Ойыннан соң біріншісі екіншісіне қарап: — Қанша асық ұттың? – дейді. Ол: |
|||
Жаңа сабақ | Жаңа тақырыпты түсіндіру
20 . 4 = 20+20+20+20 =80 немесе 20 .4 =2 онд. . 4 = 8 онд. = 80 — Қайсысын есептеуге тиімді? 4 . 20 = 4 . 2 онд. =8 онд.= 80 200 . 4 = 2 жүзд. . 4 = 800 жүзд.=800 80: 4 = 8 онд.: 4=2 онд. = 20 4 . 200 = 4 . 2 жүзд.= 8 жүзд.= 800 80: 20 =8 онд. : 2 онд.= 4 онд. =40 800: 4 = 8 жүзд. : 4 = 2 жүзд. =200 800: 200 = 8 жүзд. : 2 жүзд. =4 жүзд. =400 Оқулықпен жұмысы. Тапсырмаларды топтарға бөліп тастау. 1-топ №1,2 2-топ №3,4 №5 тақтада орындалады |
|||
Сергіту сәті | Бір топ бала
Бір топ бала тоғаннан Он бес балық ұстадық. Бөліскенде оларды, Тиді әркімге үш балық. |
|||
Ой толғаныс | Сонымен бүгінгі сабақта не үйрендік,не білдік?
-Санды өрнек пен әріпті өрнектің айырмашылығы мен ұқсастығы неде? |
|||
Сабақты бекіту | Бүгінгі сабақта біз не істедік? | Саған қайсы тапсырма қиын болды? | ||
Үй тапсырмасы | №69-бетте | Оқушылар күнделіктеріне жазады | ||
Бағалау
Кері байланыс |
Бүгінгі сабақ ұнады ма? Өз көңіл күйлерін стикерге жазу. |
Бағалау парақшасын толтырады |