Шеңберді дөңгелектен ажыратуы ұғымын меңгеру
Қысқа мерзімді жоспар
|
||
Педагогтің Т.А.Ә.
|
Темирбаева Ж.Т. | |
Күні:
|
||
Сынып: 6
|
Қатысушылар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы
|
Шеңбер.дөңгелек. | |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары | Шеңберді дөңгелектен ажыратуы ұғымын меңгеру | |
Сабақтың мақсаты | Оқушылардың есте сақтау дағдыларын жетілдіру.
Оқуға саналы сезімге ,жауапкершілікке тәрбиелеу Оқушылардың ауызекі сөйлеуін дамыту |
Сабақ-тың кезең
|
Педагогтің әрекеті | Оқушының әрекеті | Бағалау | Ресурстар |
Басы
|
Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық ахуал туғызу. Сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеп, зейінін сабаққа аудару. — «Жүректен -жүрекке» жаттығуын орындату арқылы психологиялық жағымды ахуал орнату. 1)Миға шабуыл. Мына фигураларға назар аударыңыз. А, В, С, Д фигураларының қайсысының барлық нүктелері берілген нүктеден (О, Е, К, L) бірдей қашықтықта жатыр?
2)Сақина мен монетаның ұқсастығы неде, айырмашылығы неде? Дескриптор: Шеңбер,дөңгелек бойынша түсінік қалыптасқан |
Барлық оқушылар бір-біріне шеңбер бойы жақсы тілек айтады. Мысалы: Саған денсаулық тілеймін! Саған жақсы көңіл күй тілеймін!
Жаңа сабаққа назар аудару, сұрақтарға жауап береді. |
Қолпаштау | Сызбалар
сақина, стакан, кесе, монета, циркуль т.б.
Трек беті
|
Ортасы
|
Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.
https://www.youtube.com/watch?v=AymCzldWrAs&ab_channel=%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0%231
Шеңбер — барлық нүктесі берілген нүктеден (шеңбер орталығынан) бірдей қашықтықта жататын тұйық қисық сызық.
Дөңгелек — жазықтықтың шеңбермен шектелген және оның ортасын (центрін) қамтитын бөлігі. Сергіту сәті Оқулықпен жұмыс. №27-30 Тасырма. Дөңгелекке тиісті және тиісті емес нүктелерді атап жазу 1) 2) Тапсырма: 1 Дескприптор:Тапсырмаларды орындайды Тапсырма: 2 Дескприптор:Сурет бойынша тапсырманы орындайды |
Сабақтың тақырыбы,мақсатымен танысады.
Ережені дәптерге жазады,сызбасын сызады.
Ережені жатқа айтады Ережені оқып береді
Деңгейлік тапсырмаларды орындайды Өздігімен тапсырмаларды орындайды 8-9ұпай Мұғалім көмегімен орындайды 6-7ұпай Көшіріп жазады 4-5ұпай |
ҚБ
|
Бейне таспа
Трек беті
Оқулық,
сызба |
Соңы
|
Бекіту:
Ережені оқиды, қайталап айтады және есеп шығару барысында қолданады Дескриптор:Cанның пайызын табуды біледі Рефлексия: Кері байланысты жасау |
|
ҚБ |
|
Үйге тапсырма: №1-2 тап. |