Әр түрлі бұйымдарды ілмекпен тоқу.

 

Күні:

Сыныбы: 6

 

Мектеп: «Мұрагер»

 

Мұғалім: Альжанова Роза Зейнуллаевна

Сабақтың тақырыбы

 

 

Әр түрлі бұйымдарды ілмекпен тоқу.

Оқу мақсаты

 

 

6.1.6.4 – Материалдардың қасиеттері жайлы білімі және тәжірибелік жұмыс істеу дағдыларын көрсете отырып техникалар, көркемдік материалдарды қолдану және эксперимент жасау.
Сабақтың мақсаттары ·         Тоқуға қажетті материалдар , құралдарды, тоқудың шалма түрлерін  біледі;

·         Тәжірибелік жұмыс істеу дағдыларын көрсете алады;

·         Көркемдік материалдарды қолдана алады және       эксперимент                жасайды

·         Техника қауіпсіздік ережесін үнемі есте сақтау.

 

Оқу дағдыларының

деңгейлері

        Талдау,қолдану.
 

 

Бағалау критерийі

 

 

 

·         Ілмекпен тоқу техникасына арналған материалдарды ажырата  алады;

·         Иірімжіптердің түрлерін пайдаланады;

·         Шалма біз түрлерін тоқи алады;

·         Тоқыма үлгісі бойынша тоқуды біледі;

Тілдік мақсат

 

      Ілмек – Кручок – hook

Сызба – схема — outline

Диалог/жазу үшін қажетті сөз тіркестері

Мен тоқудың….. тәсілдерін білемін.

Қолөнердің бұлтүрімен … ғасырдың ерте кезеңінде         айналысқан.

Безендіру үшін мен … қолдандым.

Тоқу кезінде … қолданылған

 

Құндылықтарды дарыту Әлемдік қолөнерімен танысу арқылы өнерді сыйлауға, өз ұлтының ұлттық құндылықтарын ерекше құрметтеуге бағыттау. Жұптық және топтық жұмыс жасауда бірігіп еңбек етеді, оқушылар жаңа идея ұсынады.
Пәнаралық байланыс Математика, химия,  өнер пәндеріндегі теориялық және тәжірибелік дағдыларын пайдалану.
Алдыңғы білім

 

Алдыңғы сабақтан тоқу өнері және нобай жасауды үйренеді.
Сабақ барысы
Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
 

Сабақтың басы

2 минут

 

 

 

Ұйымдастыру.

1.      Сәлемдесу

2.      Түгелдеу

Топқа бөлу:

Топтастыру- түрлі түсті стикерлер  арқылы

ҰЖ Өткен материалға шолу

«Сұрақ менен жауап сенен» әдісі арқылы қайталанады

1 Тоқу дегеніміз не?

2.Бастапқы шалу қалай тоқылады?

3Жартылай бағанша қалай тоқылады?

4 Шалмасыз бағанша қалай тоқылады?

(ҚБ) үш шапалақ әдісі

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

5минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20 минут

Миға шабуыл:

Әдіс 1: Тақырыпқа сай суреттер көрсету арқылы қызығушылықтарын ояту

Слайд көрсету арқылы оқушыларға жаңа сабаққа бағыт берілді

Мұғалім тарапынан оқушыларға түрткі сұрақтар қойдылды:

1.      Не көрдік?

2.      Не байқадық?

Қажеттілігін анықтау мақсатында проблемалық сұрақтар қойылды:

1.      Бұл заттар бізге не үшін қажет?

2.      Қандай мақсатқа пайдаланамыз?

3.      Атқаратын қызметтері қандай?

(ҚБ) Мұғалім тарапынан оқушыларды мадақтау (жарайсыңдар, керемет)

Слайдтағы суреттерді көру арқылы түрткі және проблемалық сұрақтарға жауап бере отырып, бүгінгі сабақтың тақырыбын айқындады. Бүгінгі сабақтың тақырыбы Әр түрлі бұйымдарды ілмекпен тоқу

Ілмек бізбен тоқудың басталу тарихы –әлі күнге дейн жұмбақ. Қол өнердің бұл түрімен көнеде, XI- ғасырдан бері айналысқан. Негізінен ауыл тұрғындары тоқыған. Ол үшін қой жүнінен алынған иірімжіптерді пайдаланып, жылы киімдерді: шұлық, күрте, қолғап тоқыған

Ұ.ж

Ілмек бізбен тоқу үшін мына төмендегі шартты белгілерді білуіміз керек.

 

 

Жаңа сабақтың тақырыбына сай сабақ басында бөлінген екі топқа топ атауы беріледі:

1 — Топқа Тік тоқымамен тоқу схемасы. Ұялы телефонға қап тоқиды.

 

 

 

 

 

 

 

2- Топқа     Шеңбер түрінде тоқыма тоқу техникасымен схемасы беріледі. Сулық тоқу технологиясы.

 

 

 

 

Тәжірибелік тапсырма.

Ілмек бізбен тоқу техникасында бір бұйым тоқиды.

 

ü  Эскиз сал;

ü  Шартты белгілерін анықта;

ü  Тоқыма үлгісі бойынша тоқиды;

ü  Тоқуға арналған құрал жабдықтар мен материалдармен жұмыс жасайды;

ü  Түстік шешімді дұрыс таңдап, үйлесімді қолданады;

ü  Ұялы телефонға арналған қап пен   сулық тоқиды.

.

 

 (ҚБ)смайликтер арқылы бағалау. Жұмыс соңында оқушылар өздерін бағалайды

 

 

 

Оқушылар  тапсырманы толық игергенін анықтау мақсатында мұағлім тарапынан екі топқа сұрақтар қойылады.

·         Бос  шалма дегеніміз не?

·         Жарты бағанша дегеніміз не?

·         Тік тоқымамен тоқу схемасымен қандай бұйым тоқылады?

·         Шеңбер түрінде тоқыма тоқу схемасымен қандай бұйым тоқылады?

Бағалау: Екі жұлдыз бір ұсыныс/топтар бірін-бірі бағалайды/

 

 

 

 

 

 

 

Презентация /слайд 1/

 

 

 

 

 

 

Қажетті материалдар: Тоқыма жіптер, ілмек біз, ине жіп, және т.б.

Сабақтың соңы

Кері байланыс

5минут

«Менің көңіл-күйім баспалдағы»

Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып  тақтада салынған          баспалдақтардың біріне жабыстырады. Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады

«Менің көңіл-күйім баспалдағы»

 

Дифференция- оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?  

Бағалау- оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз

 

 

 

Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ

Құндылықтармен байланыс (тәрбие)

Сабақта топпен жұмыс арқылы көшбасшы оқушылардың мүмкіндігін ашамын. Топтық тапсырмалардың күрделендіру арқылы жоспарлаймын  .Оқушылардың қажетті білімдерін білу мақсатында ашық сұрақтар беріледі.

2.  Топ ішінде оқушылар бірін-бірі бағалайды.

3.Мадақтау сөздер арқылы  бағалаймын.

4.Кері байланыс .

 

 Электр жүйесімен жұмыс жасау қауіпсіздігі. Бала денсаулығының кепілділігі
Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен  екі аспектісі(оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз?)

1,

2.

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады?

1.

2.

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік   қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге  көңіл бөлу қажет?

 

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *