Қазақ киносы-қазақ тарихы

Мусаева Патима

Бөлім: І

Мектеп: Қ Аманжолов атындағы жалпы орта мектебі

Күні:26.09.2019ж

Оқытушының аты-жөні: Мусаева Патима

СЫНЫП: 10 а

 

 

Қатысқандар саны:

 

 

 

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Қазақ киносы-қазақ тарихы

Сабаққа негізделген оқу мақсаты (мақсаттары

10.2.5.1. Мәтіндегі негізгі ойды анықтау, көтерілген мәселеге баға беріп, мәліметтер мен пікірлерді өңдей білу.

10.4.1.1. Мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу.

Сабақтың мақсаттары

Оқушылардың барлығы орындай алады: Мәтіндегі негізгі ойды анықтап, көтерілген мәселеге баға беріп, орфографиялық нормаға сай жазады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Мәтіндегі негізгі ойды анықтап, көтерілген мәселеге баға беріп, мәліметтер мен пікірлерді өңдей отырып орфографиялық нормаға сай жазады.

Оқушылардың кейбіреуі орындай алады: Мәтіндегі негізгі ойды анықтап, көтерілген мәселеге баға беріп, мәліметтер мен пікірлерді өңдей отырып тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазады.

Бағалау  критерийі

          Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды.

          Көтерілген мәселеге баға береді.

          Мәліметтер мен пікірлерді өңдейді.

          Орфографиялық нормаға сай жазады.

Алдыңғы білім

Қазақ киносының тарихы

Тілдік мақсаттар

Лексикалық минимум: лайық, тартымды, сенімді, қағида, таңдау, қанағатшылдық, сезінесіз, күту, қадағалау.

Құндылықтарды

Дарыту

           жұптық және жеке  жұмыстар орындау барысында өзіне және айналадағы адамдарға дегени құрмет;

          Жұптық жұмыстарды орындау барысындағы ынтымақтастық;

          өз пікірін білдіру барысындағы ашықтық; 

          жұптық және жеке жұмыстар, кретаивті шығармашылық ізденістер барысындағы еңбек және шығармашылық;

АКТ қолдану

Дағдылары

Осы сабақ барысында оқушылар интербелсенді тақтаны қолданады.

Пәнаралық байланыс

Өнер

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған әрекеттер

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут

Психологиялық жағымды ахуал:   «Көңіл күйді анықтау» тренингі.

Оқушыларға А4 парағы мен маркерлер таратылып көңіл күйлерін білдіретін суреттер салуға тапсырма беріледі.

Қызығушылықты ояту

Суреттер арқылы сабақтың тақырыбы болжанады.

Мақсаттар туралы айтылады.

Күтілетін нәтижелер белгіленеді.

А4 парағы.

Маркер

 

 

 

Суреттер

 

Сабақтың ортасы

 

5 минут

 

 

 

5 минут

 

 

 

 

10 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 минут

Оқылым алды тапсырмасы: «Миға шабуыл»

1.        Кинотеатрға жиі барасыңдар ма?

2.        Қандай жанрдағы кинолар ұнайды?

3.        Отандық кино ұнай ма, әлде шетелдік кино ұнай ма?

4.        Кинодан қандай тәлім-тәрбие алуға болады?

5.        Қазіргі қазақстандық кинолар туралы пікірлерің қандай?

Оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс. «Ой шақыру» әдісі. Оқулықтағы тапсырмаларды оқи отырып,  соңғы жылдарда Қазақстанда қандай фильмдер шығарылатынын орфографиялық нормаға сай жазады.

 Оқылым тапсырмасы:

І қатар: Қазақ кино өнері

ІІ қатар: Ш Айманов туралы әнші Б Төлегенованың естелік әңгімесі

ІІІ қатар: Алмас қылыш

 

Дескриптор:

          Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды.

           Көтерілген мәселеге баға береді.

           Мәліметтер мен пікірлерді өңдейді.

          Орфографиялық нормаға сай жазады.

 

Тілдік бағдар:

Орфография (грек orfhos – дұрыс, gropho – жазамын) – сөздерді дұрыс жазу ережелерінің жиынтығы және оны қарастыратын тіл білімінің бір саласы. Орфография дыбыстарды (фонемаларды) әріппен таңбалауды, сөздерді, оның бөлшектерін бірге, бөлек немесе дефис арқылы жазуды, бас әріптердің қолданылуын, тасымал тәртібін белгілейді. Орфография емле мағынасында да қолданылып, тыныс белгілерінің қойылу тәртібін де көрсетеді.

 

Кері байланыс: «Сұрақ ілмегі» әдісі. (Мұнда оқушылар грамматикалық тақырып бойынша бір-біріне сұрақ қояды.)

Дескрипторға сүйене отырып мұғалім кері байланыс береді.

 

Оқылымнан кейінгі тапсырма: «Қызықты  суреттер» тәсілі. (мұнда әр жұпқа фильм кейіпкерлері суреттерінің бөліктері таратылады. Әр жұп бөліктерді құрастырып, кейіпкерлерді сипаттайды, көтерілген мәселеге баға береді. )

Кері байланыс: «Бір сөзбен» әдісі. Оқушылар тапсырманы қалай орындағандарын бір сөзбен айтады.

Мұғалім аузша кері байланыс береді.

 

Үйге тапсырма: 7-тапсырма (Екі тапсырманың бірін орындаңдар)

          Өздерің  көрген қазақ кинофильмі туралы мақала жазыңдар.

Сөз саны- 150-170.

          Жақшаны ашып, сөздерді орфографиялық нормаға сай (бірге, бөлек, дефис арқылы) жазыңдар.

 

 

 

 

 

 

 

Қазақ тілі

10 сынып

АманПВ

баспасы



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дидактикалық материал

 

 

 

 

Сабақтың соңы

3 минут

Рефлексия

«Аяқталмаған  сөйлемдер» әдісі арқылы оқушылар сабақтағы іс-әрекеттеріне рефлексия жасайды.

 

Мен бүгін білдім… .

Менің бүгін қолымнан келді… .

Мен келесі сабақта білгім келеді… .

 

Қосымша ақпарат

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз?

 

 Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? 

 

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады.

Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады.

Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз.

Сабақ жоспарын құру үшін сізге өзге пән мұғалімдерінің көмегі керек пе?

Берілген тапсырмалардың қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре ме?

Оқушылар сабақ барысында өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала ма?

Осы сабақ барысында мектеп құндылықтарын дамытуға қандай мүмкіндік бар?

Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы  қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? 

Төменде берілген бөлімді осы сабақ  туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.

 

Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?

Читайте также:

комментария 2

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *