Вектор. Векторларға амалдар қолдану . Коллениар және коллениар емес векторлар.

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 9. 1. D   Жазықтықтағы векторлар .

 

Мектеп: 238

 

Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Иманов Айдос Жаметович
СЫНЫП: 9 Қатысқандар :   Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы: Вектор. Векторларға амалдар қолдану. Коллинеар және коллинеар емес векторлар
Осы сабақта қол жеткізілетін   оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 9.1.4.2  векторларды қосу, векторды санға көбейту ережелерін білу және қолдану;
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар:
Векторлардың қосындысы және векторларды санға көбейту ережесін біледі және қарапайым есептер шығаруда қолданады.
Оқушылардың басым бөлігі:
Векторларды қосудың  және векторды санға көбейтудің ережелерін пайдаланып 5 минутқа берілген  8 тапсырманың  алтауын жұппен орындайды.
Кейбір оқушылар:
 Векторларды қосу, векторларды санға көбейту ережелерін күрделі есептер шығаруда қолданады;
Бағалау критерийі векторларды қосу, векторды санға көбейту ережелерін біледі және қолданады.
Тілдік мақсаттар  Тілдік дағды: векторларды қосу және оларды санға көбейту ережелерін айта алады, қасиеттерін жаза алады, математикалық тілде біледі.

 

Негізгі  сөздер  мен  тіркестер:

Вектор,  үшбұрыш, параллелограмм, көпбұрыш, ауыстырымдылық, терімділік

 
Құндылықтарға баулу  Жалпыға бір еңбек қоғамы, ынтымақтастық, өмір бойы білім алу

 

Пәнаралық байланыс Сызу ,Физика
Алдыңғы оқу

 

7-сынып физика

9-сынып геометрия

Сабақ барысы

 

 
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

 

             Ресурстар

 

 

Сабақтың басы

5  мин

 

 

 

3 мин

 

 

 

 

 

 

 

2 мин.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ұйымдастыру кезеңі:

Сәлемдесу, түгендеу

 

«Сәйкестендіру» әдісі бойынша үйге берілген тапсырманы  интербелсенді тақта арқылы берілген жауаптарымен тексереді.

Өзін-өзі белгіленген кретерилер арқылы бағалайды.

 

 

 

Топқа бөлу және талқылау.  Оқушылар «қосу» және  «көбейту»  бейнеленген  үлестірме қағаздарды таңдау арқылы 2 топқа бөлінеді.

 

 

 

 

 

 

Оқушылардың  жаңа тақырыпты анықтауға түрткі сұрақтары қойылады:

— топқа қалай бөліндіңіздер?

— алдыңғы тақырып қалай аталған еді?

— алдыңғы тақырыппен үлестірмелі қағаздағы амалдарды біріктіріп айта аламыз ба?

 

Оқушылар ұсынған мәліметтер және мұғалімнің кіріспе сөзі арқылы сабақ тақырыбы мен оқу мақсаты жарияланады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үлестірме қағаздар

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

30  мин

 

 

 

 

 

 

 

 

15 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5  мин

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5  мин

 

 

 

 

 

 

 

Топтық жұмыс. Джигсо әдісі

 

Топтарға мәтінді оқуға уақыт беріледі, әр оқушы өз бетінше тақырыпты оқып, топ ішінде талдайды. Топ ішінен үздік баяндамашы анықталып, постер дайындалып келесі топқа тақырыпты баяндауға барады. Екінші топ баяндамашыны тыңдай отырып Сұрақ қою және қайта сұрақ қою стратегиясы бойынша топтар бір-біріне қарам-қарсы сұрақтар дайындайды. Сұрақтар талданады түсіндірме жұмыстары жүргізіледі.

Бірінші топқа «Векторлардың қосындысы»

Екінші топқа «Векторды санға көбейту»

 

 

 

 

 

 

 

 

Топ жұмысы «Екі жұлдыз, бір ұсыныс » арқылы бағаланады.

 

Сергіту сәті

Kahoot – бағдарламасы арқылы жаңа сабақты қорытындылау.

 

Жұптық  жұмыс- оқулықпен жұмыс.

«Кім жылдам»

№1 АВС үшбұрышынан төмендегі векторларды көрсетіңдер:

1)      АВ +ВС                     2) СВ + ВА

3)      СА + АВ                   4) ВА + СВ

№2    3,4 –суреттегі АВС үшбұрышында төмендегі векторлады көрсетіңдер .

1)  АС – АВ                             2)  АВ – АС

3)  ВА – ВС                             4)  ВА  —  СА

Жұптар арасында интербелсенді тақта арқылы берілген критерий бойынша өзара бағалау жүреді «Жапондық бағалау» әдісі арқылы

 

 

 

 

 

 

Жеке жұмыс 

Қалыптастыруша бағалауға арналған тапсырмасы:

 

ABCD  параллеограмның диолональдары О нүктесінде қиылысады. Мына теңдіктердің  дұрыстығын тексеріңіз?

 

1)       АВ + AD = AC

 

2)      AB + BD = BС

 

 

3)      OC +OD = AO + BO

Дескриптор:

Білім алушы

—          ABCD параллелограмның салады

—          Берілген векторларды параллелограмның бойынан белгілейді

—          Параллелограм ережесін пайдаланады

Векторлардың теңдігін анықтайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

оқулық 9  сынып

18-24 бет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

5 мин

 

2  мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 мин

 

 

 

 

 

 

 

Сабақты қорытындылау: « Эфирде мұғалім уақыты»

 

Сабақты қорытындылау.

 

Оқушылардың сұрақтарға жауаптары бойынша кері байланыс  ұсынылады.

 

Кері байланыс

 

«БББ диаграммасы» әдісі бойынша.

Оқушылар дөңгелек диаграмма түрінде берілген шеңбердің жасыл түсіне не білемін?, сары түсіне  не білдім? қызыл түсіне не білгім келеді?  деген сұрақтарға жауаптарын  жазады.

 

 Үйге тапсырма: №

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Стикерлер, маркер

 

Қосымша ақпарат      

 

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға  тапсырманы күрделендіруді  қалай жоспарлайсыз? Бағалау – Оқушылардың  үйренгенін  тексеруді қалай жоспарлайсыз? Денсаулық және

қауіпсіздік техникасын сақтау

 

 

1.      1.Оқушылар үшін жаңа ақпарат болғандықтан тақырыпты ашу үшін топ атауларын сабақ  тақырыбымен байланыстыру жоспарланды.

2.Тақырып оқушыларға күрделі деп есептелгендіктен «Джигсо әдісін қолдану жоспарланды.

2.                  3.Ақпаратпен жұмыс жасап үйренген соң оқушылардың жеке оқулықпен жұмыс жасаумен жоспарланды.

4.Ұсынылған тапсырмалар сараланды( оқушылардың қабілеті ескерілді)

Қалыптастырушы бағалау сабақтың өн бойында жүргізілді. Орындалған тапсырмаларға сәйкес кері байланыс беру жоспарланды. Оқушылардың «Джигсо» әдісі барысында өзара және топтық жұмыс бағалануы жоспарланды.Жеке тапсырма орындау барысында дискриптор қолданылады және ол бағалау критерийлеріне сәйкес келетіндей жоспарланды.

Сабақ барысында оқушыларға мадақтау ынталандыру күнделікті тәжірибеде қолданылады.

Топ ережесін сақтайды, қимыл қозғалыс жасайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 9. 1. D   Жазықтықтағы векторлар .

 

Мектеп: 238

 

Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Иманов Айдос Жаметович
СЫНЫП: 9 Қатысқандар :   Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы: Вектор. Векторларға амалдар қолдану. Коллинеар және коллинеар емес векторлар
Осы сабақта қол жеткізілетін   оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 9.1.4.2  векторларды қосу, векторды санға көбейту ережелерін білу және қолдану;
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар:
Векторлардың қосындысы және векторларды санға көбейту ережесін біледі және қарапайым есептер шығаруда қолданады.
Оқушылардың басым бөлігі:
Векторларды қосудың  және векторды санға көбейтудің ережелерін пайдаланып 5 минутқа берілген  8 тапсырманың  алтауын жұппен орындайды.
Кейбір оқушылар:
 Векторларды қосу, векторларды санға көбейту ережелерін күрделі есептер шығаруда қолданады;
Бағалау критерийі векторларды қосу, векторды санға көбейту ережелерін біледі және қолданады.
Тілдік мақсаттар  Тілдік дағды: векторларды қосу және оларды санға көбейту ережелерін айта алады, қасиеттерін жаза алады, математикалық тілде біледі.

 

Негізгі  сөздер  мен  тіркестер:

Вектор,  үшбұрыш, параллелограмм, көпбұрыш, ауыстырымдылық, терімділік

 
Құндылықтарға баулу  Жалпыға бір еңбек қоғамы, ынтымақтастық, өмір бойы білім алу

 

Пәнаралық байланыс Сызу ,Физика
Алдыңғы оқу

 

7-сынып физика

9-сынып геометрия

Сабақ барысы

 

 
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

 

             Ресурстар

 

 

Сабақтың басы

5  мин

 

 

 

3 мин

 

 

 

 

 

 

 

2 мин.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ұйымдастыру кезеңі:

Сәлемдесу, түгендеу

 

«Сәйкестендіру» әдісі бойынша үйге берілген тапсырманы  интербелсенді тақта арқылы берілген жауаптарымен тексереді.

Өзін-өзі белгіленген кретерилер арқылы бағалайды.

 

 

 

Топқа бөлу және талқылау.  Оқушылар «қосу» және  «көбейту»  бейнеленген  үлестірме қағаздарды таңдау арқылы 2 топқа бөлінеді.

 

 

 

 

 

 

Оқушылардың  жаңа тақырыпты анықтауға түрткі сұрақтары қойылады:

— топқа қалай бөліндіңіздер?

— алдыңғы тақырып қалай аталған еді?

— алдыңғы тақырыппен үлестірмелі қағаздағы амалдарды біріктіріп айта аламыз ба?

 

Оқушылар ұсынған мәліметтер және мұғалімнің кіріспе сөзі арқылы сабақ тақырыбы мен оқу мақсаты жарияланады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үлестірме қағаздар

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

30  мин

 

 

 

 

 

 

 

 

15 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5  мин

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5  мин

 

 

 

 

 

 

 

Топтық жұмыс. Джигсо әдісі

 

Топтарға мәтінді оқуға уақыт беріледі, әр оқушы өз бетінше тақырыпты оқып, топ ішінде талдайды. Топ ішінен үздік баяндамашы анықталып, постер дайындалып келесі топқа тақырыпты баяндауға барады. Екінші топ баяндамашыны тыңдай отырып Сұрақ қою және қайта сұрақ қою стратегиясы бойынша топтар бір-біріне қарам-қарсы сұрақтар дайындайды. Сұрақтар талданады түсіндірме жұмыстары жүргізіледі.

Бірінші топқа «Векторлардың қосындысы»

Екінші топқа «Векторды санға көбейту»

 

 

 

 

 

 

 

 

Топ жұмысы «Екі жұлдыз, бір ұсыныс » арқылы бағаланады.

 

Сергіту сәті

Kahoot – бағдарламасы арқылы жаңа сабақты қорытындылау.

 

Жұптық  жұмыс- оқулықпен жұмыс.

«Кім жылдам»

№1 АВС үшбұрышынан төмендегі векторларды көрсетіңдер:

1)      АВ +ВС                     2) СВ + ВА

3)      СА + АВ                   4) ВА + СВ

№2    3,4 –суреттегі АВС үшбұрышында төмендегі векторлады көрсетіңдер .

1)  АС – АВ                             2)  АВ – АС

3)  ВА – ВС                             4)  ВА  —  СА

Жұптар арасында интербелсенді тақта арқылы берілген критерий бойынша өзара бағалау жүреді «Жапондық бағалау» әдісі арқылы

 

 

 

 

 

 

Жеке жұмыс 

Қалыптастыруша бағалауға арналған тапсырмасы:

 

ABCD  параллеограмның диолональдары О нүктесінде қиылысады. Мына теңдіктердің  дұрыстығын тексеріңіз?

 

1)       АВ + AD = AC

 

2)      AB + BD = BС

 

 

3)      OC +OD = AO + BO

Дескриптор:

Білім алушы

—          ABCD параллелограмның салады

—          Берілген векторларды параллелограмның бойынан белгілейді

—          Параллелограм ережесін пайдаланады

Векторлардың теңдігін анықтайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

оқулық 9  сынып

18-24 бет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

5 мин

 

2  мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 мин

 

 

 

 

 

 

 

Сабақты қорытындылау: « Эфирде мұғалім уақыты»

 

Сабақты қорытындылау.

 

Оқушылардың сұрақтарға жауаптары бойынша кері байланыс  ұсынылады.

 

Кері байланыс

 

«БББ диаграммасы» әдісі бойынша.

Оқушылар дөңгелек диаграмма түрінде берілген шеңбердің жасыл түсіне не білемін?, сары түсіне  не білдім? қызыл түсіне не білгім келеді?  деген сұрақтарға жауаптарын  жазады.

 

 Үйге тапсырма: №

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Стикерлер, маркер

 

Қосымша ақпарат      

 

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға  тапсырманы күрделендіруді  қалай жоспарлайсыз? Бағалау – Оқушылардың  үйренгенін  тексеруді қалай жоспарлайсыз? Денсаулық және

қауіпсіздік техникасын сақтау

 

 

1.      1.Оқушылар үшін жаңа ақпарат болғандықтан тақырыпты ашу үшін топ атауларын сабақ  тақырыбымен байланыстыру жоспарланды.

2.Тақырып оқушыларға күрделі деп есептелгендіктен «Джигсо әдісін қолдану жоспарланды.

2.                  3.Ақпаратпен жұмыс жасап үйренген соң оқушылардың жеке оқулықпен жұмыс жасаумен жоспарланды.

4.Ұсынылған тапсырмалар сараланды( оқушылардың қабілеті ескерілді)

Қалыптастырушы бағалау сабақтың өн бойында жүргізілді. Орындалған тапсырмаларға сәйкес кері байланыс беру жоспарланды. Оқушылардың «Джигсо» әдісі барысында өзара және топтық жұмыс бағалануы жоспарланды.Жеке тапсырма орындау барысында дискриптор қолданылады және ол бағалау критерийлеріне сәйкес келетіндей жоспарланды.

Сабақ барысында оқушыларға мадақтау ынталандыру күнделікті тәжірибеде қолданылады.

Топ ережесін сақтайды, қимыл қозғалыс жасайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *