Оқу Білім Республикалық білім порталы

Top Menu

  • Сайт ережесі. Пайдаланушылық келісім
  • Сертификат. Құрмет грамотасы. Алғыс хат

Main Menu

  • МЕКТЕП ПӘНДЕРІ
    • Бастауыш сынып
      • Әдебиеттік оқу
      • Сауат ашу
      • Жаратылыстану
      • Ана тілі
    • Қазақ тілі
    • Қазақ әдебиеті
    • Қазақстан тарихы
    • Алгебра
    • География
    • Информатика
    • Математика
    • Геометрия
    • Биология
    • Физика
    • Химия
    • Алғашқы әскери дайындық
    • Мектепалды даярлық сынып
    • Орыс әдебиеті
    • Дүние жүзі тарихы
    • Құқық
    • Дене шынықтыру
    • Шет ел тілі
    • Ағылшын тілі
    • Орыс тілі
    • Технология
    • Өзін-өзі тану
  • Балабақша
  • Колледж пәндері
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтыңызға кіріңіз
Кілт-сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Сайт ережесі. Пайдаланушылық келісім
  • Сертификат. Құрмет грамотасы. Алғыс хат

logo

Header Banner

Оқу Білім Республикалық білім порталы

  • МЕКТЕП ПӘНДЕРІ
    • Бастауыш сынып
      • Әдебиеттік оқу
      • Сауат ашу
      • Жаратылыстану
      • Ана тілі
    • Қазақ тілі
    • Қазақ әдебиеті
    • Қазақстан тарихы
    • Алгебра
    • География
    • Информатика
    • Математика
    • Геометрия
    • Биология
    • Физика
    • Химия
    • Алғашқы әскери дайындық
    • Мектепалды даярлық сынып
    • Орыс әдебиеті
    • Дүние жүзі тарихы
    • Құқық
    • Дене шынықтыру
    • Шет ел тілі
    • Ағылшын тілі
    • Орыс тілі
    • Технология
    • Өзін-өзі тану
  • Балабақша
  • Колледж пәндері
  • Тәуелсіздік -тірегім.

  • Есікте бөтен адам

  • ТӘРБИЕНІҢ ЕҢ ТАМАША МЕКТЕБІ – ОТБАСЫ

  • «Ұрпақ ұлттық ойынмен шыңдалады»

  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”

  • Бақыттың кілті- балалық шақта

  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”

  • Бала құқығы – асыл қазына

  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг

  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары

Қысқа мерзімді жоспар
Home›Қысқа мерзімді жоспар›Косинустар теоремасы

Косинустар теоремасы

By admin
30 января, 2020
497
0
Share:

Мектебі: Пәні: геометрия
Күні: 23.01.2020 Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 8 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ нөмірі: №37-5
Бөлім: 9.2А Жазықтықтағы түрлендірулер
Кіші бөлім:
Сабақтың тақырыбы: §13 Косинустар теоремасы
Дарынды,үлгерімі төмен оқушымен жұмыс
Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс: : ESR үшбұрышы берілген. Көп нүктенің орнын толықтыр
.
а) SE; б) SR; в) ER.

Дарынды оқушымен жұмыс Тура теңдікті табыңдар:
а) ; б) ; в)

Оқыту мақсаты; 9.1.3.6косинустар теоремасын білу және қолдану
Сабақ мақсаттары Косинустар және синустар теоремаларын есептер шығаруда қолданып талдау дағдыларын қалыптастыру.
Бағалау критерийлері -косинустар және синустар теоремаларын біледі;
-формуланы түрлендіре алады;
-белгісізді анықтауда қандай формуланы қолданатындығын талдай отырып анықтайды.
Тілдік мақсаттар теоремалар мен формулаларды қолданып есептерді шешу жолын түсіндіреді;
Пәнге тән лексика мен терминология:
косинустар теоремасы, үшбұрыштың қабырғасы, екі қабырға арасындағы бұрыш, екі қабырға арасындағы бұрыштың косинусы т.б
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
 үшбұрыштың кез-келген қабырғасының квадраты .. ;
 екі қабырғасы және арасындағы бұрыш белгілі болса, онда…
Құндылықтарды дарыту Сыйлау, қарым-қатынас.Құндылықтарды дарыту жұптық немесе топтық жұмыс арқылы жүзеге асырылады.
Пәнаралық байланыстар сызу
Алдыңғы білімдер
Косинустар және синустар теоремаларын біледі және формуланы түрлендіре алады

Сабақ жоспары
Жоспарланған уақыт Жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басталуы
7-10 мин

Психологиялық сәт. Ұйымдастыру бөлімі.
Оқушылармен амандасу. Сабаққа дайындықтарын тексеру.
Сабақтың мақсатын қойып тақырыппен таныстыру.
Миға шабуыл(6минут): Оқушыларға сұрақтар қою арқылы алдыңғы тақырыптарды естеріне түсіремін.
1.Центрлік бұрыш дегеніміз не?
2. Центрлік бұрышқа сәйкес шеңбер доғасы деп қандай доғаны айтады.
3. Шеңбер доғасының градустық өлшемі қалай анықталады?
4.Шеңберге іштей сызылған бұрыш деп қандай бұрышты атайды?
5.Диаметрге керілген бұрыш қандай бұрыш болады?
6. синустар теоремасы
7. косинустар теоремасы

Сабақтың ортасы

20-25 мин
(дағдылар, түсіндіру, бекіту)
Кез келген үшбұрыштың бір қабырғасының квадраты қалған екі қабырғасының квадраттарының қосындысынан олардың ұзындықтары мен арасындағы бұрыштың косинусының екі еселенген көбейтіндісін азайтқанға тең.
А в с2 ═а2 +в2-2ав соs C
а С а2 ═в2 +с2-2вс соs А
с в2 ═а2 +с2-2св соs В В
1.а)Егер үшбұрыштың екі қабырғасы және олардың арасындағы бұрыш берілсе;
ә)егер үшбұрыштың екі қабырғасы және олардың арасындағы бұрыштан басқа бұрыштар берілсе,онда косинустар теоремасы үшінші қабырғаны табуға мүмкіндік береді;
2.Үшбұрыштың үш қабырғасы берілсе, онда үшбұрыштың бұрыштары косинустар теоремасы арқылы есептеуге болады.
а=1 в= с=2 Үшбұрыштың бұрыштарын табыңдар
В а2=с2+в2-2вс

⦟В=60°
⦟С=180°-30°-60°=90° Жауабы: .

Оқулықпен жұмыс: №212-215.
Сабақтың соңында

5-8 мин Кері байланыс Оқушылардың рефлексиясы
1. Не үйрендім?
2. Маған не қызық болды?
Үйге: §13. Синустар теоремасы.№214-ә
Қосымша ақпарат
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау-оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
. Пәнаралық байланыс қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс

Дифференциация. Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? Бағалау – оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? . Пәнаралық байланыс қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс

Рефлексия
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?
Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Қорытынды баға
Жалпы баға
Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?
1:
2:
Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?

Previous Article

Жұлдызды аспанның құпиясы

Next Article

«Логикалық ойлау қабілетін дамыту ойындары»

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • АлгебраДеңгейлік оқытуҚысқа мерзімді жоспар

    Анықталған интеграл. Ньютон –Лейбнец формуласы. Қмж

    19 октября, 2016
    By admin
  • Деңгейлік оқытуЖалпы рубрикаҚысқа мерзімді жоспарФизика

    Жарықтың таралуы. Күннің және Айдың тұтылуы. Презентация

    17 ноября, 2016
    By admin
  • Қысқа мерзімді жоспар

    Рационал сандарды көбейту

    8 февраля, 2019
    By bilimger
  • АлгебраДеңгейлік оқытуҚысқа мерзімді жоспарМатематикаСабақ жоспары

    Туындыны табу ережелері ҚМЖ

    5 октября, 2016
    By admin
  • Қысқа мерзімді жоспар

    Дәстүрлі қазақ қоғамының әлеуметтік жіктелуінің ерекшеліктері

    16 июня, 2020
    By
  • Ағылшын тіліҚысқа мерзімді жоспар

    Step 2. Health freak

    14 июля, 2017
    By admin

Leave a reply Отменить ответ

Сізге ұнауы мүмкін

  • Эссе жинағы

    Мен үшін де осынау өмірімдегі ең қастерлі әрі қасиетті мамандық ол – тәрбиешілік

  • Қазақ тілі

    “Алтынемелге бардың ба?” атты сабақ жоспары

  • БалабақшаБАЛАБАҚША ӘЛЕМІ

    «Көлік түрлері»

Жаңа жарияланымдар

  • Тәуелсіздік -тірегім.
  • Есікте бөтен адам
  • ТӘРБИЕНІҢ ЕҢ ТАМАША МЕКТЕБІ – ОТБАСЫ
  • «Ұрпақ ұлттық ойынмен шыңдалады»
  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”
  • Бақыттың кілті- балалық шақта
  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”
  • Бала құқығы – асыл қазына
  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг
  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары

Жаңа жарияланымдар

  • Тәуелсіздік -тірегім.
  • Есікте бөтен адам
  • ТӘРБИЕНІҢ ЕҢ ТАМАША МЕКТЕБІ – ОТБАСЫ
  • «Ұрпақ ұлттық ойынмен шыңдалады»
  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”
  • Бақыттың кілті- балалық шақта
  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”
  • Бала құқығы – асыл қазына
  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг
  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары

Күнтізбе

Январь 2021
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« Дек    

Жалпы мәліметтер

OQU-BILIM.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     o-bilim@mail.ru

Сайт материалдарын басқа сайттарға немесе жобаларға, коммерциялық жобаларға сайт әкімшілігінің рұқсатынсыз пайдалануға тыйым салынады.

Яндекс.Метрика