Оқу Білім Республикалық білім порталы

Top Menu

  • Сайт ережесі. Пайдаланушылық келісім
  • Сертификат. Құрмет грамотасы. Алғыс хат

Main Menu

  • МЕКТЕП ПӘНДЕРІ
    • Бастауыш сынып
      • Әдебиеттік оқу
      • Сауат ашу
      • Жаратылыстану
      • Ана тілі
    • Қазақ тілі
    • Қазақ әдебиеті
    • Қазақстан тарихы
    • Алгебра
    • География
    • Информатика
    • Математика
    • Геометрия
    • Биология
    • Физика
    • Химия
    • Алғашқы әскери дайындық
    • Мектепалды даярлық сынып
    • Орыс әдебиеті
    • Дүние жүзі тарихы
    • Құқық
    • Дене шынықтыру
    • Шет ел тілі
    • Ағылшын тілі
    • Орыс тілі
    • Технология
    • Өзін-өзі тану
  • Балабақша
  • Колледж пәндері
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтыңызға кіріңіз
Кілт-сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Сайт ережесі. Пайдаланушылық келісім
  • Сертификат. Құрмет грамотасы. Алғыс хат

logo

Header Banner

Оқу Білім Республикалық білім порталы

  • МЕКТЕП ПӘНДЕРІ
    • Бастауыш сынып
      • Әдебиеттік оқу
      • Сауат ашу
      • Жаратылыстану
      • Ана тілі
    • Қазақ тілі
    • Қазақ әдебиеті
    • Қазақстан тарихы
    • Алгебра
    • География
    • Информатика
    • Математика
    • Геометрия
    • Биология
    • Физика
    • Химия
    • Алғашқы әскери дайындық
    • Мектепалды даярлық сынып
    • Орыс әдебиеті
    • Дүние жүзі тарихы
    • Құқық
    • Дене шынықтыру
    • Шет ел тілі
    • Ағылшын тілі
    • Орыс тілі
    • Технология
    • Өзін-өзі тану
  • Балабақша
  • Колледж пәндері
  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”

  • Бақыттың кілті- балалық шақта

  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”

  • Бала құқығы – асыл қазына

  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг

  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары

  • “Үйірме” 2020-2021

  • Күз сыйы

  • “Бағдаршам”

  • Құстар

Uncategorized
Home›Uncategorized›Әріпті өрнектегі әріптің мәні

Әріпті өрнектегі әріптің мәні

By admin
12 февраля, 2020
440
0
Share:
Математика Сабақ тақырыбы: Әріпті өрнектегі әріптің мәні
Күні : 13.02.2020Сынып:1 «б»Мұғалімнің есімі:  Умирзакова Н.Т.
Оқу мақсаты:1.2.1.2 әріптің мәні берілген бір амалды әріпті өрнектің мәнін табуәріпті символдардың берілген мәні бойынша бір әрпі бар өрнектің мәнін табады;

 

“+”, “-”, “≠”, “=”, “>”, “<” таңбаларын, цифрларды,

(□) белгісіз сан символын қолданады.

Барлық оқушылар:

Оқушылардың басым бөлігі:

Кейбір оқушылар:

Ресурстар:Әр оқушыға арналған:1 ламинатталған қағаз парағы;1 маркер.
Тірек сөздерӘріпті өрнектер
Сабақтың мақсаты:Әріпті өрнектегі әріптің мәнін таңдап алу дағ­ дысын қалыптастыру, әріпті өрнектегі әріптің орны­на сан мәнін қою жолымен алынған теңдіктерді шешу дағдысын жетілдіру.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері 

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Сабақтың басы

8минут

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

8 минут

 

 

 

 

 

 

 

9 минут

 

 

 

 

 

6 минут

 

 

Әр үйде қанша қонақ бар?

Топтық жұмыс.                                                          Егер әріптің мәні белгілі болса, онда әріпті өрнектің сан мәнін табуды ұсыну. Тапсырманы орындау үшін топпен жұмыс ұйым­ дастыру. Тапсырманы бірінші болып орындаған топ өз жауабын айтады, ал қалған топ өз жауаптарын тексереді. Тапсырма ламинатталған  қағаздарда орындалады. Тексеру кезінде алынған санды өрнектерді үйлердің шатырының түстерімен ажыратуға болады. Мысалы, “Сары шатырлы үйде … қонақ бар”.

Жауабы:сары шатырлы үйде 3 қонақ; жасыл шатырлы үйде 9 қонақ; ал қызыл шатырлы үйде 4 қонақ; қоңыр шатырлы үйде 6 қонақ; көк шатырлы үйде 10 қонақ; қызыл шатырлы үйде 8 қонақ; күлгін шатырлы үйде 5 қонақ;ашық қоңыр түсті шатырлы үйде 7 қонақ бар.

Шығарып көр. Жұптық жұмыс. Шелек қозғалғанда алынатын әріпті өрнектердегі әріптің мәнін табуды ұсыну. Шелек құдыққа түсіп, одан кейін қайта көтерілген кезде шелектегі х саны құдықтың қабырғасында жазылған теңдіктердегі бос торкөзге қойылады. Мысалы, 4 + = 7 теңдігіндегі “бос торкөзді” шелекпен ауыстырғанда 4 + х = 7 теңдігіне ауысады да, оқушылар теңдіктегі х-тің мәндерін таңдап ала алады. Олар тапсырманы ламинатталған қағаз парақтарында­ орындайды.

Жауабы:а) х = 3; ә) х = 5.

Орындап көр. Тапсырманы жалпы сыныппен орындату.

— а – 0 өрнегіндегі а-ның орнына қандай санды қоюға болады?

— Қане, тексеріп көрейік, барлық сандар сәйкес келе ме?

Бірнеше оқушыдан кез келген санды атап және есептеп беруді өтіну. Сонымен қатар а – 0 өрнегіне кез келген санды қойып көру. Оқушылар екінші тоқсанда оқыған 0 санының қасиеті туралы білімдерін естеріне түсіреді.

— Қандай тұжырым жасауға болады?

Ойлан.

-Әріпті өрнектегі х-тің орнына қандай сандарды қоюға болады?

9+х;9-х;

Тілдік құзыреттілікті қалыптастыру

 

Қосымша тапсырмалар

 

Әріпті өрнектердің сандық мәндерін тап.

 

Оқушылар кестені толтыра отырып, әріпті өрнектегі әріп мәнінің қосындысы мен айырмасын табады.

Жауабы:айырмаға — 7, 1, 3. қосындыға — 7, 19, 9.

10минут

Қосу амалымен берілген әріпті өрнектердің мәнін тап. Азайту амалымен берілген әріпті өрнектердің мәнін тап. Оқушылар “математикалық   мәшинені” қолданып өз бетінше ойнауына болады.

“Мәшинеге” түскеннің бәрі а-ға артады немесе а-ға кемиді. Оқушылар­ “мәшинеде” жетіспей тұрған сандарды жазып, арифметикалық амалдардың нәтижесін есептеуі­ тиіс.

Жауабы:6, 9, 7, 7; 4, 0.

Бағалау

5минут

Оқушылар сабақ соңында:

 

әріптің мәні арқылы әріпті өрнектің мәнін таба біледі;

 

0 санын қосу мен азайту ережесін өрнектейтін (а + 0 = а; а – 0 = а) әріпті өрнекпен берілген теңдіктің мағынасын түсінеді;әріпті өрнектің сан мәнін табуды меңгереді.Оқушылардың сабақты меңгеру деңгейін бағалау үшін сұрақтар қойыңыз:

 

— Әріпті өрнектегі әріптің мәні қалай аталады?

 

— а + 0 = а өрнегіндегі әріп қандай мәнге ие болады? Ал а – 0 = а өрнегінде ше? Неліктен?

 

— 7 + b өрнегінде b әрпі қандай мағына береді?

 

— 7 – b өрнегінде ше?

 

— 7 – b әріпті өрнегінің сан мәнін қалай табуға болады?

 

Жұмыс дәптеріндегі “Жетістік баспалдағы” бойынша өз-өзін бағалау.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.  оқушылардың бірін-бірі бағалауы

2. Топпен  жұмыс барысында оқытудың тиімді әдіс-тәсілдері дұрыс орын алды

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алар еді (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)

Previous Article

Тәуелсіздік қасиетті ұғым

Next Article

Депортация народов СССР в Казахстан

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • Uncategorized

    Түркі халықтарының музыкалық дәстүрі

    6 декабря, 2019
    By admin
  • Uncategorized

    Ата-баба дәстүрі ұрпаққа үлгі

    31 августа, 2017
    By admin
  • Uncategorized

    Жеңілдік!

    20 февраля, 2020
    By admin
  • Uncategorized

    Қосу және азайту амалдарында қолданылатын қасиеттер

    10 мая, 2020
    By admin
  • Uncategorized

    Шамалар

    9 декабря, 2019
    By admin
  • Uncategorized

    Теңдуді шешу

    14 мая, 2020
    By admin

Leave a reply Отменить ответ

Сізге ұнауы мүмкін

  • География

    Адамның шаруашылық іс-әрекеті жаңа фактор ретінде

  • Жалпы рубрика

    «Атмосфераның құрамы мен құрылысы»

  • Дене шынықтыру

    “Коньки”

Жаңа жарияланымдар

  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”
  • Бақыттың кілті- балалық шақта
  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”
  • Бала құқығы – асыл қазына
  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг
  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары
  • “Үйірме” 2020-2021
  • Күз сыйы
  • “Бағдаршам”
  • Құстар

Жаңа жарияланымдар

  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”
  • Бақыттың кілті- балалық шақта
  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”
  • Бала құқығы – асыл қазына
  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг
  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары
  • “Үйірме” 2020-2021
  • Күз сыйы
  • “Бағдаршам”
  • Құстар

Күнтізбе

Январь 2021
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« Дек    

Жалпы мәліметтер

OQU-BILIM.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     o-bilim@mail.ru

Сайт материалдарын басқа сайттарға немесе жобаларға, коммерциялық жобаларға сайт әкімшілігінің рұқсатынсыз пайдалануға тыйым салынады.

Яндекс.Метрика