Fuctions. Функциялар

Long term plan unit:

Ұзақ мерзімді жоспарлау бөлімі:

     Spreadsheets

    Глава №2    Электрондық кесте                              

School: School №35 named after M.MametovМектеп:№35 М.Маметова атындағы ЖОМ
Teacher name: Halimova T.A.

Мұғалімнің аты-жөні: Халимова Т.А.

Date:        07.12.2018

Мерзімі:  07.12.2018

Grade:  9 «А»

Сынып :  9 «А»

Number present: №13

Сабақ №13

Theme of the lesson:  Functions

Сабақтың тақырыбы:  Функциялар

Learning objectives (s) that this lesson is contributing to:

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары):

Introducing function inside the table in an MS Exsel Exsel knows about table references in formulas, table calculations and tables
Exsel кестелік процессорда кесте ішіндегі функциялармен таныстыру
Lesson objectives:

Сабақ мақсаттары:

 

1.Барлық оқушылар:
Exsel кестелік процессор  формулалардағы сілтемелер  туралы біледі. Кестелік процессорда   кесте ішіндегі есептеулер мен даталарды жұмыс жасай алады
1.All learners will be able to:
The Exsel tabular processor knows the links in the formulas. The scheduling processor can run calculations and dates within a table
2.Most learners will be able to:
Exsel performs practical work
2.Оқушылардың көбісі:
Exsel кестелік процессордың көмегімен практикалық жұмысты орындайды
3.Some learners will be able to:
Exsel performs practical tasks for complex reports using a table processor
3.Кейбір оқушылар:
Exsel кестелік процессордың көмегімен күрделі есептерге практикалық жұмыстар орындайды
Key words and phrases:

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Cell, spreadsheet, Column, set,row, table, worksheet

Ұящық, электрондық кесте, баған, жол, кесте, жұмыс беті

Points for discussion:

Талқылауға арналған тармақтар:

What is a  formulas?

Формула дегеніміз не?

Terminology

Терминология

Record –жазу- запись

Income —  кіріс — доход

Expence — шығын — расход

Genre — жанр — жанр

Several — бірнеше -несколько

 

Interdisciplinary contacts:

Пәнаралық байланыстар:

Russian, English, Mathematics, Physics

Орыс тілі,Ағылшын тілі, математика, физика

Previous learning:

Алдыңғы оқу:

Электрондық кестені жасау (Creating your spreadsheets)
Plan        Жоспар
Time

Уақыты

Planned activities

Жоспарланған жаттығулар

Resources

Ресурстар

Beginning     (Басы)

                  2 min

 

 

 

 

 

Checking homework

Үй тапсырмаларын тексеру

10 min

 

Физминутка

2 мин

 

The teacher will greet the learners and try to create a positive learning atmosphere: Good afternoon, good afternoon to you, Good afternoon, good afternoon, Tell me how are you?

Greetings, divisions, definition of group leader.

Who is absent? What today is day? 

 

Әр топқа тапсырма беріледі. Тапсырманы топпен қорғайды. Protect your group work

№1 Терминдерді қазақ және орыс тілдеріне аудару

Translate terms into Kazakh and Russian

№2 Электронды кесте дегеніміз не?

What is a spreadsheet?

№3 Электронды кестенің функциялары

Spreadsheet features:

 

Now do a physical minute. I’ll show the pictures and you have to write the name in English.

 

Geometric shapes.

Evaluation sheet

Interactive board

Group work

Funny smileys, stickers, A4 sheets, markers, appraisals,

8th grade textbook

Highest Score ‘5’

Interactive board

 

   Middle (Ортасы)

 

        Main text

(Жаңа тақырып мазмұны)

10 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Practice

Тәжірибе

 10 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      4  мин

 

 

 

Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыз Керекті мағлұматтарды дәптерлеріне жазады.  Today’s new theme Functions

 «Функциялар».

Функция сөздік атауы Функция Функция синтаксисі Қолданылуы
Сандар қосындысы

A sum of numbers

СУММ(Диапазон)

SUM(Range)

СУММ(А1:A5)

SUM (A1:A5)

А1 мен A3 ұяшықтарының мәндерінің қосындысын табады

Finds the sum of A1 and A5 cells

сандары бар ұяшықтар саны

The number of cells that have numbers

СЧЕТ(Диапазон)

(бос ұяшықтарды елемейді)

COUNT(Range)

СЧЕТ(А1:A5)

COUNT(A1:A5)

А2: В8 диапазонынан сандары бар ұяшықтардың санын шығарады.

Prints the number of cells that contain numbers from the range A1 and A5

Максималды мәні

Maximum value

МАКС(Диапазон)

MAX(Range)

МАКС(А1:A5)

MAX(А1:A5)

А1:D8 диапазонының мәндерінен ең үлкен мәнді көрсетеді

Shows the maximum value for the A1 and A5 range values

Минималды мәні

Minimum value

МИН(Диапазон)

MIN(Range)

МИН(A1:A5)

MIN(A1:A5)

В1:В19 диапазонындағы сандар мәнінің ең кіші мәнін шығарады

Prints  the smallest value in the A1 and A5 range

Орташа мәні

Average value

(диапазондағы ұяшықтардың мәндерін косып, ұяшықтар санына бөледі)

СРЗНАЧ(Диапазон)

(бос ұяшықтарды елемейді)

AVERAGE(Range)

СРЗНАЧ(A1:A5)

AVERAGE (A1:A5)

В5 мен С9-ға дейінгі ұяшықтар диапазонындағы сандардың орташа арифметикалық  мәнін шығарады

Produces the average value of the numbers in cells A1 to A5

 

  Жаңа тақырыпты «Ойлан, топтас, бөліс» әдісі арқылы тақырыпты  оқуға тапсырмалар беріледі.

Practice

In practice, you should work in a group.

Keep in mind!

Есіңізде болсын!

Бірнеше ауқымдарды үтірлермен бөліп аласыз. мысалы, функция = SUM (A1: A3, C1: C2, E1) үш жеке аралықты (A1: A3), (C1: C2) және E1 мәндерін қосады.

 

You can several ranges by separating them with commas.  for example, the function =SUM(A1:A3,C1:C2, E1)  addsvalues of three separate ranges (A1:A3), (C1:C2) and E1.

Terminology

Write the terms in the notebook.

Record –жазу- запись

Income —  кіріс — доход

Expence — шығын — расход

Genre — жанр — жанр

Several — бірнеше -несколько

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Work in group

tasks,

evaluation sheet

3rd level — «5»

2nd level — «4»

Level 1 — ‘2’

End

Formation of competence    

Соңы

Құзырлылық қалыптастыру

Бекіту

Оқушылар терминдерді сйкестендіру тапсырмасын орындайды. Топтық жұмыс
Cheat — appraisal

 Reflexes   (1 min)

Бағалау  Рефлексия (2 мин)

Traffic light method. Бағдаршам әдісі

 

 

Additional information

Келесі оқу

Charts

Диаграммалар

Читайте также:

комментария 2

  1. ganisheva1988@mail.ru:

    сертификатты қалай аламыз?

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *