Оқу Білім Республикалық білім порталы

Top Menu

  • Сайт ережесі. Пайдаланушылық келісім
  • Сертификат. Құрмет грамотасы. Алғыс хат

Main Menu

  • МЕКТЕП ПӘНДЕРІ
    • Бастауыш сынып
      • Әдебиеттік оқу
      • Сауат ашу
      • Жаратылыстану
      • Ана тілі
    • Қазақ тілі
    • Қазақ әдебиеті
    • Қазақстан тарихы
    • Алгебра
    • География
    • Информатика
    • Математика
    • Геометрия
    • Биология
    • Физика
    • Химия
    • Алғашқы әскери дайындық
    • Мектепалды даярлық сынып
    • Орыс әдебиеті
    • Дүние жүзі тарихы
    • Құқық
    • Дене шынықтыру
    • Шет ел тілі
    • Ағылшын тілі
    • Орыс тілі
    • Технология
    • Өзін-өзі тану
  • Балабақша
  • Колледж пәндері
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтыңызға кіріңіз
Кілт-сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Сайт ережесі. Пайдаланушылық келісім
  • Сертификат. Құрмет грамотасы. Алғыс хат

logo

Header Banner

Оқу Білім Республикалық білім порталы

  • МЕКТЕП ПӘНДЕРІ
    • Бастауыш сынып
      • Әдебиеттік оқу
      • Сауат ашу
      • Жаратылыстану
      • Ана тілі
    • Қазақ тілі
    • Қазақ әдебиеті
    • Қазақстан тарихы
    • Алгебра
    • География
    • Информатика
    • Математика
    • Геометрия
    • Биология
    • Физика
    • Химия
    • Алғашқы әскери дайындық
    • Мектепалды даярлық сынып
    • Орыс әдебиеті
    • Дүние жүзі тарихы
    • Құқық
    • Дене шынықтыру
    • Шет ел тілі
    • Ағылшын тілі
    • Орыс тілі
    • Технология
    • Өзін-өзі тану
  • Балабақша
  • Колледж пәндері
  • Тәуелсіздік -тірегім.

  • Есікте бөтен адам

  • ТӘРБИЕНІҢ ЕҢ ТАМАША МЕКТЕБІ – ОТБАСЫ

  • «Ұрпақ ұлттық ойынмен шыңдалады»

  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”

  • Бақыттың кілті- балалық шақта

  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”

  • Бала құқығы – асыл қазына

  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг

  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары

Информатика
Home›Информатика›Презентациядағы анимация

Презентациядағы анимация

By admin
13 февраля, 2020
681
0
Share:

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:
4.3 Бейне жасау Мектеп: №16 Т. Бигелдинов
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: А. Юсупова
Сынып: 4 Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы Презентациядағы анимация
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 4.2.3.2 презентациялардағы нысандардың анимациясын келтіру;
4.2.1.2 құжатқа сурет енгізу
Сабақтың мақсаты 1.Барлық оқушыларға:
Презентациядағы нысандарға анимацияны енгізу
2.Кейбір оқушыларға:
Анимацияға эффекттіні қосу
3.Басым оқушыларға:
Анимацияның көмегімен суретті көрсетілген бағыт бойынша жылжыту
Бағалау критерийі 1. Презентациядағы нысандарға анимацияны енгізеді
2. Анимацияға эффекттіні қосады
3. Анимацияның көмегімен суретті көрсетілген бағыт бойынша жылжыта алады
Тілдік мақсаттар
Пәндік лексика және терминология:
Анимация, нысан, дизайн
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
Қазақша Орысша Ағылшынша
Анимация Анимация Animation
Нысан Объект Object
Дизайн Дизайн Design
Анимация (лат. «anima» – «жан») –қозғалыстың әртурлі кезеңіне сәйкес кескіндер тізбегін экранда ……………………….
Құндылықтарға баулу

«Мәнгілік ел» ұлттық идеясы: «Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы». Қазақстандағы барлық ұлттың тілдерін дамыту үшін жағдай жасау, үштілділік қағидатын енгізу де маңызды.
Алған білімдерін өмірде қолдана білуге баулу
Пәнаралық байланыс Көркем еңбек, музыка.
Алдыңғы білім
Презентациядағы бейне

Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы
8 минут
1.Сыныпты ұйымдастыру:
Оқушылармен салемдесу
Оқушыларды тугелдеу
Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.
2.Өткен сабақты сұрау мақсатында «Сұрақты ұстап ал» әдісін қолданамын.
– Презентацияға бейнені қалай кірістіреміз?
– Бейне пішімі функциясымен қандай әрекеттерді
орындауға болады?
-Youtube-тағы барлық бейнелерді көру үшін қанша уақыт қажет?
– Неліктен презентацияға бейненің бір бөлігін ғана кірістіруге болады?
Дескриптор:
– Презентацияға бейнені кірістіре алады
– Бейне пішімі функциясымен әрекеттерді орындай алады
– Презентацияға бейненің бір бөлігін ғана кірістіре алады
ҚБ.Смайликтер беру арқылы бағалаймын.

Керемет Жақсы Орта

Қағаздан жасалған
ұшақ.
Сабақтың ортасы
25 минут
Сабақта оқушылардың назарын бір жерге жинақтау үшін «Қарқын» әдісін қолданамын яғни Информатика пәніне тиісті термин сөздерді жылдам айттыру.
Кейбір оқушылар басқа оқушыларға қарағанда жылдам жауап береді, сыни ойлауын дамытады, пікірін қалыптастырады, шапшаңдыққа үйретеді.
Жаңа сабақ.

Тапсырма №1 «Жеке жұмыс» әдісі арқылы оқушылар тапсырмаларды орындайды. «Қоршаған ортаны қорғау» тақырыбында.
1. Power point программасын аш
2. Презентацияға суреттерді енгіз
3. Суреттерді ерекшеле
4. Анимацияны таңда
5. Анимацияны орнат.
Дескриптор:
– Презентацияға суреттерді енгізеді
– Суреттерді ерекшелейді
– Анимацияны таңдайды
– Анимацияны орнатады

ҚБ.Смайликтер беру арқылы бағалаймын.

Керемет Жақсы Орта

Тапсырма №2 Деңгейлік тапсырма беремін
А-деңгейі
Анимацияны таңда
Анимацияны орнат
Б-деңгейі
Анимацияны орнат
Анимацияға эффектіні қос
С-деңгейі
Анимацияға эффектіні қос
Анимацияның көмегімен суретті көрсетілген бағыт бойынша жылжыт
Дескриптор:
– Анимацияны таңдай алады
– Анимацияны орната алады
– Анимацияға эффектіні қоса алады
– Анимацияның көмегімен суретті көрсетілген бағыт бойынша жылжыта алады
ҚБ.Смайликтер беру арқылы бағалаймын

Керемет Жақсы Орта

Сабақты бекіту:
1. Анимациялық әсерлерді қалай қосамыз?
2. Анимация әсерінің қандай түрлері бар?
3. Анимацияның көмегімен суретті көрсетілген бағыт бойынша қалай жылжытуға болады?

Оқулық

Сабақтың соңы
7 минут Рефлексия пирамидасы
Оқушылар келесі сөйлемдерді аяқтайды:

Үйге тапсырма Презентациялардағы нысандардың анимациясын келтіру
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Сабақ барысында берілген тапсырмалар оқушылардың қабілеті мен қарқынына сәйкес сараланған.
Өткен сабақты сұрау мақсатында «Сұрақты ұстап ал» әдісін қолданамын,өтілген тақырыпты пысықтап аламын.
«Қарқын» әдісі арқылы саралау тәсілінің дереккөздер тәсілінен пайдаланамын . Оқушылардың назарын аудару арқылы сыни ойлауын дамытады, пікірін қалыптастырады, шапшаңдыққа үйретеді.
«Жеке жұмыс»әдісі деңгейлік тапсырма беру арқылы оқушылардың білім
деңгейін саралаймын.
А-деңгей . Барлық оқушылар
Б- деңгей. Басым оқушылар
С- деңгей. Кейбір оқушылар Қалыптастырушы бағалау кезінде оқушыларды демеп, смайликтер беру арқылы , ынталандыру арқылы бағалаймын.
Критерий және дескриптор, кері байланыс арқылы оқушыларды бағалаймын. Оқу процесінің барлық күйзеліс түзуші факторларын алып тастау мақсатында әр оқушы өзін еркін ұстауына, көңіл күйінің көтеріңкі болуларына жағдай туындатамын.
Қауіпсіздік техникасын сақтауына коңіл бөлемін.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткіздіме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілдіме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталдыма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. .

Previous Article

Жылулық қозғалыс. Броундық қозғалыс. Диффузия

Next Article

Бурабайдың керемет жерлері

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • Информатика

    Компьютер мен жүйелердің техникалық сипаттамалары

    18 апреля, 2019
    By admin
  • Информатика

    Электронды кесте элементтерін пішімдеу

    16 ноября, 2019
    By admin
  • Информатика

    Диаграммаларды құру, редакциялау және форматтау

    16 января, 2017
    By admin
  • Информатика

    Есептегіш техника кабинетіндегі қауіпсіздік техника ережесін сақтау.

    1 марта, 2019
    By admin
  • Информатика

    Желідегі қауіпсіздік

    9 декабря, 2018
    By Үлбір92
  • Деңгейлік оқытуИнформатикаСабақ жоспары

    Массивті өңдейтін стандартты алгоритм.

    19 апреля, 2016
    By admin

Leave a reply Отменить ответ

Сізге ұнауы мүмкін

  • Сыныптан тыс

    Димаш аға – ғасыр саңлағы

  • Өзін-өзі тану

    Адам еңбекпен шынығады

  • Балабақша

    “Тазалық-таза баланың досы” оқу қызметі

Жаңа жарияланымдар

  • Тәуелсіздік -тірегім.
  • Есікте бөтен адам
  • ТӘРБИЕНІҢ ЕҢ ТАМАША МЕКТЕБІ – ОТБАСЫ
  • «Ұрпақ ұлттық ойынмен шыңдалады»
  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”
  • Бақыттың кілті- балалық шақта
  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”
  • Бала құқығы – асыл қазына
  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг
  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары

Жаңа жарияланымдар

  • Тәуелсіздік -тірегім.
  • Есікте бөтен адам
  • ТӘРБИЕНІҢ ЕҢ ТАМАША МЕКТЕБІ – ОТБАСЫ
  • «Ұрпақ ұлттық ойынмен шыңдалады»
  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”
  • Бақыттың кілті- балалық шақта
  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”
  • Бала құқығы – асыл қазына
  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг
  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары

Күнтізбе

Январь 2021
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« Дек    

Жалпы мәліметтер

OQU-BILIM.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     o-bilim@mail.ru

Сайт материалдарын басқа сайттарға немесе жобаларға, коммерциялық жобаларға сайт әкімшілігінің рұқсатынсыз пайдалануға тыйым салынады.

Яндекс.Метрика