«Заттардың ұзындықтарын салыстыру».

 

                                Әдіскер/ Методист : _______________________

                                               қолы/подпись

  екінші сәбилер   тобы үшін

ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы.                                                Технологическая карта организованной учебной деятельности.

Өткізілетін күні, айы, жылы/ Число, месяц,год проведения:

Тәрбиеші/ Воспитатель:

Білім беру саласы/ Образовательная область:Таным

Ұйымдастырылған оқу қызметінің түрі/Раздел организованной учебной деятельности: Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру.

Тақырыбы/ Тема: «Заттардың ұзындықтарын салыстыру».

Білімділік міндеті/ Образовательная задача: Балаларды ұзын, қысқа  ұғымдарымен таныстыру. Ұзын, қысқа, бірдей терминдерінің мағынасын ажырата және оны қолдануға үйрету.

Дамытушылық міндеті /Развивающая задача: есте сақтау қабілетін қалыптастыру.                                                                     Тәрбиелік міндеті Воспитательная задача: Мұқият тыңдап, тапсырманы дұрыс орындауға тәрбиелеу.                                                                                                                                                          Көрнекі құралдар/ используемый материал: 2 лента, әртүсті және ұзындығы әртүрлі 4 таяқша, ұзындықтары әртүрлі.

Қостілділік компоненті /Билингвальный компонент: лента-лента,таяқша-палочки.

Әрекет кезеңдері                      Этапы деятельности Тәрбиешінің әс – әрекеті Деятельность воспитателя Балалардың іс – әрекеті Деятельность детей 
Мотивациялық  қозғаушы/ Мотивационно-побудительный Қонаққа қуыршақ Айсұлу келгенін хабарлайды.

Қуыршақ балалармен ойнағысы келетінін білдіреді.

Ойынға шақырады.

Ойын: «Кім бірінші?»

Алдарында үстелдің үстінде 2 лента: біреу – ұзын, екіншісі – қысқа.

Үстелді дөңгелене отырады.

Келгеніне қуанады.

Амандасады, ойнауға келіседі.

 

 

Әр бала өзіне бір – бір лентадан алып, тапсырманы орындайды.

 

 

 

Ұйымдастыру-іздестіру/

Организационно-поисковый

Сұрақтар қояды:

-Кім тез?

-Неге?

-Қане лентаны салыстырып қарайық.

-Қандай?

 

Ойын: «Жол салу»

4 үй салынған (қызыл, жасыл, көк, сары) сурет таратылады.

Екі жолақша беріледі: біріншісі – ұзын, екіншісі – қысқа. Осы үйлердің арасына жолақшаларды орналастырыңдар – деп тапсырма береді.

-Қызыл үй мен сары үйдің арасы қандай?

-Ал көк пен жасыл үйдің арасы қандай?

Сергіту сәті:

Ұзын – қысқа жолақ жасап береміз

Тоңып қалды қолымыз

Тынығып ап біраз біз

Қайта жолақ жасаймыз.

 

Тез болған баланың аты аталады.

Ойланып қалады.

Біреуі — ұзын, екіншісі – қысқа.

Тапсырманы орындайды.

 

 

 

 

 

 

 

-Ұзын.

 

-Қысқа.

 

 

Қимылдар жасайды, сергиді.

Рефлексивтітүзетушілік/

Рефлексивно-корригирующий

Қорытынды ойын:

4 таяқша таратылады, ұзындықтары әртүрлі, осы таяқшаларды ұзындықтары бойынша орналастыру керек.

Кілемнің үстіне отырады.

Таяқшаларды рет – ретімен орналастырады.

Қайсысы ұзын, қайсысы қысқа айтады.

 

Күтілетін нәтижелер/ Ожидаемый результат:

Білу керек/ Знать /: Ұзын, қысқа, бірдей ұғымдарын

Түсінуге тиіс/ Иметь: Ұзын, қысқа заттарды салыстыруды

Істей білуге тиіс/ Уметь: :   Ойын барысында тапсырманы түсініп орындауды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Читайте также:

1 комментарий

  1. Мария:

    Бастауыш сынып о?ушыларыны? математикалы? т?сініктерін, есептеу да?дыларын, есепті? белгілі т?рін шы?ара білуді ?алыптастырады..Сонымен бірге о?ушыларды? логикалы? ойлау, есте са?тау ?абілеттері, зейін, заттар мен ??былыстарды талдау, салыстыра алу да?дылары дамытады,математика мен жаратылыстану ?ылымында?ы сауаттылы?тарын ?алыптастыру?а бір де бір негіз бола алады.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *