Математика Тақырыбы: «Теңдеу және теңсіздік»

Пән:Математика

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 3С – Теңдік және теңсіздік. Теңдеу Қосу кестесін қолдану. Есептер

Күні:27.02.2019 ж.

Сынып: 2 «А» сынып

Мұғалімнің аты жөні: Шарафутдинова Жанар Гусмановна

Сабақ тақырыбы 2.2 Теңдік және теңсіздік.Теңдеу
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 2.2.2.1 х <􀂅 және х >􀂅 түріндегі теңсіздіктерге сәйкес келетін сандарды анықтау

2.2.2.2 көбейту мен бөлуге берілген қарапайым  теңдеулерді;

х+(25-6)=38;     (24-3)-х=8;  

а+6=7+80 түріндегі күрделі теңдеулерді

Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар:

·         Тура және тура емес теңдіктерді анықтайды.

Көптеген оқушылар:

·         Теңдеуді көбейту мен бөлу амалдарының байланысына сүйеніп

шешеді.

Кейбір оқушылар:

·         Белгісізі бар екі амалды теңдеудің мәнін табады.

Тілдік мақсаттар • сол/бірдей, тап сол мәні, сонша, тең, теңдік

• басқа мән/бірдей  емес, әр түрлі, тең емес, теңсіздік

Есеп, есептің шарты, есептің сұрағы, есептің шешуі.

Қысқаша жазбаша, есептің үлгісі, схема, кесте.

Талдау

  • Мұның дәл осы екенін қайдан біз білдік?
  • Өлшеу нәтижесінде не болады?
  • Таразы теңестірілмеген болғанда, бұл нені білдіреді?
  • Қайтадан сол шама шықты ма?
  • Осы  (өрнек, шама) көп немесе аз мына өрнекке қарағанда?

Неге екенін айта аласыз ба…?

… таразылар теңестірілген?

• … мына өрнектің шамасы басқаға қарағанда көп?

• … дұрыс жауап біреуден көп болуы мүмкін ба?

Жазылым :                    

Теңгерімді көрсететін диаграмма құрастырыңыз

• Бірыңғай мәндері бар өрнектердің тізімін құрастырыңыз… кем сандар тізімін құраңыз

Құндылықтарды дарыту 5) Жалпыға бірдей еңбек қоғамы

Бірлік,келісім,өзара сыйластық, шапшаңдық қалыптасады.

Пәнаралық байланыстар Қазақ тілі
Бастапқы білім Оқушылардың осыған дейін меңгерген сандары мен есептеп үйренген тәжірибесіне негізделу керек.

Сабақ барысы

Сабақ жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Сабақтың басы

Психологиялық ахуал

 

 

 

 

Ойлау деңгейінің дағдысы

Психологиялық ахуал

-Ауызша есептеу

Енді барлығымыз тақтаға назар аударайықшы.

-Тақтадан нелер көріп тұрсыздар? (теңдеу)

-Ендеше бүгінгі сабақта не істейсіздер?

-Яғни бүгінгі сабағымыздың міндеті қандай?

(көбейту мен бөлуге берілген теңдеулерді шешу)

«Түсіну» дағдысын дамиды.

 

АКТ(экрандағы үлгі)

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

Таныстырылым

 

Белсенді оқу

Тапсырма №1

 

Дескриптор:

 

 

 

Ойлау деңгейінің дағдысы

 

Бағалау

Сергітусәті

Тапсырма №2

Саралап оқыту

 

Кері байланыс

Дәптермен жұмыс

-Жақсы,онда мына тапсырмаға назар аударайық.

1-тапсырма(топтық жұмыс)

Теңдеуді шешіңіз.

х*5=10     х:2=6           у*3=12

у*3=15     12:х=6         20:х=5

Білім алушы

— көбейтіндінің мәнін дұрыс шығарады;

— бөліндінің мәнін дұрыс шығарады.

 

«Білу және түсіну» дағдысын дамытамын.

 

ҚБ

«Хи-ха» 1-5 қимыл арқылы

Жұптық жұмыс

«Шығарып көр» кері есеп құрастыру

Көбейтуді қосумен алмастыр

-Тапсырманың міндеті не еді?

Өзіндік жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Смайлик

 

 

Таныстырылым

 

 

дәптермен жұмыс

Сабақтың соңы

Қорытынды рефлексия

Кері байланыс

 

«Жетістік баспалдағы» әдісі

-Бүгінгі сабағымыздың оқу  міндеті не еді?

-Осы міндетке жету үшін қандай әрекет түрін жасадыңыздар?

-Кімге не қиын болды?

«Жетістік баспалдағы»

 

 

 

«Жетістік баспалдағы»

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

(Барлығын қосқанда)

Бағалау — Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? (жиынтық бағалау, тапсырмалар бойынша оқушыларды бағалау) Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
(пән бойынша)
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс
(сынып мәдениеті, сыныптағы ахуал)
Барлық білім алушыларды жұмысқа тарту. Қалыптастырушы бағалау. Дүниетану және қазақ тілі пәнімен пәнаралық байланыс бар.Бір-бірін тыңдайды,өзара түсіністік көрсетеді.
Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім.Мен өз жоспарыма интербелсенді әдіс-тәсілдерді қостым.

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.  Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

 

 

 
  Сабақ мақсатына жетті.Оқыту мақсаттары бағдарламаға сай құрылды. Осы тақырып бойынша алған білімдерін пайдалана отырып, тапсырмаларды дұрыс орындай білді. Кейбір оқушыларда қателіктер кездесті.Оны талдап, түзету енгізді. Қосымша тапсырманы орындауда жекелеген оқушылар ғана орындай алды.  
Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:Дәптермен жұмыс жасай алды.

2:Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер сабақтың жоғары дәрежеде өтуіне септігін тигізді.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:Интербелсенді әдістер сабақты жақсартты.

2:Барлық білім алушылар сабаққа жақсы қатыса алды.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген білім алушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетінін білдім.

   

 

 

 

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *