Оқу Білім Республикалық білім порталы

Top Menu

  • Сайт ережесі. Пайдаланушылық келісім
  • Сертификат. Құрмет грамотасы. Алғыс хат

Main Menu

  • МЕКТЕП ПӘНДЕРІ
    • Бастауыш сынып
      • Әдебиеттік оқу
      • Сауат ашу
      • Жаратылыстану
      • Ана тілі
    • Қазақ тілі
    • Қазақ әдебиеті
    • Қазақстан тарихы
    • Алгебра
    • География
    • Информатика
    • Математика
    • Геометрия
    • Биология
    • Физика
    • Химия
    • Алғашқы әскери дайындық
    • Мектепалды даярлық сынып
    • Орыс әдебиеті
    • Дүние жүзі тарихы
    • Құқық
    • Дене шынықтыру
    • Шет ел тілі
    • Ағылшын тілі
    • Орыс тілі
    • Технология
    • Өзін-өзі тану
  • Балабақша
  • Колледж пәндері
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтыңызға кіріңіз
Кілт-сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Сайт ережесі. Пайдаланушылық келісім
  • Сертификат. Құрмет грамотасы. Алғыс хат

logo

Header Banner

Оқу Білім Республикалық білім порталы

  • МЕКТЕП ПӘНДЕРІ
    • Бастауыш сынып
      • Әдебиеттік оқу
      • Сауат ашу
      • Жаратылыстану
      • Ана тілі
    • Қазақ тілі
    • Қазақ әдебиеті
    • Қазақстан тарихы
    • Алгебра
    • География
    • Информатика
    • Математика
    • Геометрия
    • Биология
    • Физика
    • Химия
    • Алғашқы әскери дайындық
    • Мектепалды даярлық сынып
    • Орыс әдебиеті
    • Дүние жүзі тарихы
    • Құқық
    • Дене шынықтыру
    • Шет ел тілі
    • Ағылшын тілі
    • Орыс тілі
    • Технология
    • Өзін-өзі тану
  • Балабақша
  • Колледж пәндері
  • Тәуелсіздік -тірегім.

  • Есікте бөтен адам

  • ТӘРБИЕНІҢ ЕҢ ТАМАША МЕКТЕБІ – ОТБАСЫ

  • «Ұрпақ ұлттық ойынмен шыңдалады»

  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”

  • Бақыттың кілті- балалық шақта

  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”

  • Бала құқығы – асыл қазына

  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг

  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары

Ашық сабақтар
Home›Ашық сабақтар›Ю дыбысы мен әрпі

Ю дыбысы мен әрпі

By admin
25 февраля, 2020
572
0
Share:

Пәні: Сауат ашу
Мектеп: «№44НМ» КММ
Күні 25.002.2020ж Мұғалім: Дузенова Ж.О.

Сынып 1 “Ә” Қатысқандар саны: 11 қатыспағандар саны-
Сабақтың тақырыбы
Ю дыбысы мен әрпі
Осы сабақта қолжетімді оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
1.2.9.1 Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру.
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар:
Әріпті таниды, ажыратады, оны дыбыспен сәйкестендіреді, әріптің жазылу емлесін меңгереді,жазады.
Көптеген оқушылар:
Дыбыстық талдау жасайды,мәтінді мазмұндайды.
Кейбір оқушылар:
Дыбыс түрлерін ажыратады,сурет арқылы мәтін құрастырады..
Бағалау критерийлері: -Әріп пен дыбысты ажыратады,оны дыбыспен сәйкестендіреді..
-Сұрақтар бойынша заттарды сипаттай алады.
Тілдік мақсат
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Аю, ою, қою, құю,есею,үлкею.
Аю-медведь
Ою-орнамент
Сыныптағы диалог/Тыңдалым.Оқылым.Айтылым.Жазылым.
Талқылауға арналған сұрақтар:
-Дауысты дыбыс пен дауыссыз дыбыстың ерекшелігі қандай?
-Ю әрпі қандай дыбыстардың орнына жазылады?

Құндылықтарды дарыту Сыйластыққа,қамқорлыққа тәрбилеу.
Пәнаралық байланыс Дүниетану, өзі- өзі тану.
АКТ қолдану дағдылары Іmektep.kz
Бастапқы білім 1.2.1.2 оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу.
Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері: Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Сабақтың басы
5мин

Психологиялық ахуал
Мынау – менің жүрегім,
Бәрі осыдан басталған.
Мынау – басым ақылды,
Бәрін осы басқарған.
Мынау – оң қолым.
Мынау сол қолым.
Барлық істі атқарған.
Көңіл күйлерің қалай?
Керемет!
Сабаққа дайындықтарың қалай?
Тамаша!
Ынталарың қалай?
Ғажап!
Ендеше сабағымызды бастайық.
О, о, о!
Бастапқы білім. Айтылым.
“Ортадағы қаламсап”әдісі
1. Дыбыстар нешеге бөлінеді?
2. Буын түрлерін ата.
3. Сөйлем неден құралады?
4.Ф дыбысы қандай дыбыс?
5. Ф дыбысы бар сөздер айтайық.
ҚБ “Шапалақ” интербелсенді тақта

оқушылар қаламдары

Сабақтың ортасы
35мин

–

АКТ 2 мин

Мәтінмен жұмыс
5 мин

Топтық тапсырма
5 мин

Дәптермен жұмыс
4 мин

Диалогтік оқыту
3мин
“Миға шабуыл”әдісі.Тыңдалым.ҰЖ.
( Киіз басу,ондағы ою-өрнектер жайлы бейнежазба көрсету)
Сұрақ-жауап:
-Нені тамашаладық?
-Не жайлы мәлімет алдық?
(киіз басу,ою-өрнек т.б.)
Бүгінгі сабақта Ю дыбысы және әрпімен танысамыз.
Оқулықпен жұмыс.Айтылым.ҰЖ.
“Мәреге кім бірінші жетеді?
(сурет бойынша шағын әңгіме құрау)
Ою сөзін оқу, дыбыс санын, әріп санын ажырату:
– Ю деп бәріміз дауыстап айтайық
– Қалай естіледі?
– Ю әрпі екі дыбыстан құралады Ю = Й+У.
– Ю қандай дыбыс?
МТ.
Ю – дауысты дыбыс;
Сөздің соңында кездеседі.
Й мен у – дың қосарлануынан жасалған
дыбыс.
Жазылым.ӨЖ.
(Юю әрпінің жазылуын көрсету)
Дәптермен жұмыс.
Дескриптор:
1. Юю әрпінің жазылу емлесін біледі.
Сергіту сәті “Көңілді күн”
1-тапсырма.Оқылым.ЖЖ.
Сөздерді оқыту.
“Жеңімпаз аю” мәтінін тізбектей оқу.
Дескриптор:
1.Сөздерді дұрыс оқи алады.
2.Мәтінді мәнерлеп оқи алады.
ҚБ.”От шашу”
2-тапсырма.Айтылым.” ҰЖ.
“Кім жылдам?”ойыны
-Сұрақтар бойынша аюды сипаттау.
Дескриптор:
1.Сұрақтарды оқи алады.

2.Сұрақтарға жауап бере алады.

3-тапсырма.Жазылым.

тізбектепоқу.
2. Ю әрпін ауада жазу, бастыра жазу, өз бетінше әріпті жазу (2 қатар),

Дескриптор: Ю әрпін меңгереді, жаза алады.

1-тапсырма (Ұ)

104 бет 1 – тапсырма
Сөздерді буындап оқыту.
Сөздердің мағынасын ашу.

Дескриптор: Сөздерді буындап оқи алады,мағынасын түсінеді.

ҚБ “Көңілді смайлик”

“Қызықты әлемде” Ақ аю туралы бейнеролик.
– Аюдың қандай түрін көрдіңдер?
– Ақ аюлар қайда турады?
– Олар қандай кітапқа енген? Неге

– Аю туралы не білесіңдер?(сұрақ-жауап)

2-тапсырма (Ұ)

“Жеңімпаз аю” мәтінді тізбектей оқыту.
104 бет 2 тапсырма Сұрақтар бойынша аюды сипатта
– Аю қандай аң?
– Түсі қандай?
– Ол қайда тіршілік етеді?
– Оның аяғы қандай болады?
– Аю кіммен жарысты?
– Жеңімпаз кім болды?
– Аюды жеңіске жеткізген кім?

Дескриптор: 1.Мәтінді тізбектеп оқи алады
2.Сұрақтар бойынша аюды сипаттай алады

ҚБ “Жарайсыңдар”

3-тапсырма (Т)
Сөздерге дыбыстық талдау жаса.Мысал келтір
1 топ – аю
2 топ – ою
3 топ – қою
4 топ – құю
5 топ – қию
Дескриптор: Сөздерге дыбыстық талдау жасай алады.

ҚБ “От шашу”

4-тапсырма (Ө)
“Ойлан, тап”
Көп нүктенің орнына төмендегі
керекті сөздерді қойып жаз.
Әлия … (не?) ойды.
Фарида … (қандай?) айран ұйытты.
Сүтті ыдысқа … (не істеу?) керек.
(ою,қою,құю)
Дескриптор: Көп нүктенің орнына сөздерді қойып жаза алады.

Саралау тапсырма. Сурет арқылы мәтін құрастыру
– Суретте кімді көрдің? (Әжені)
– Әже нені істеді? (Сырмақ)
– Әже сырмақ үстіне нені сырды? (Ою сырды)
– Сырмақ қандай болды?
Дескриптор: Құрастырылған мәтінді дауыстап оқи алады.
бейнежазба

бейнелі сурет

сурет

жазу дәптері

интербелсенді тақта

оқулық

Видео

Флипчарт

Флипчарт,
маркер

Жазу дәптері

2.Сұрақтарға шапшаң жауап бере алады.
ҚБ “Көңілді смайлик”
Жазылым.Дәптермен жұмыс. ӨЖ.
3-тапсырма.
Көп нүктенің орнына керекті сөздерді қойып жазу.
Дескриптор:
1.Сөйлемдерді оқи алады.
2.Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып жаза алады.
ҚБ”Жұлдызшалар”
Саралау тапсырмасы. ӨЖ.
“Сәйкестендіру”
“Не қайда мекендейді?”
(сурет бойынша әр жануарды өз мекеніне орналастырады)
Дескриптор:
1.Жануарларды өз мекеніне орналастыра алады.
2.Әр жануарға сөйлем құрай алады.
ҚБ “Түймелер”

сәйкестендіру сызбасы

Сабақтың соңы
5мин

“Ыстық орындық” әдісі
– Бүгін қандай әріппен таныстық?
– Ю әрпі туралы не білдік?
– Ю дыбысы мен әрпі қай сөздерде бар?
-Бүгінгі тақырып түсінікті болды ма?
-Қай тапсырма қиын болды?
-Қай тапсырма оңай болды?
ҚБ “Мадақтау”
Кері байланыс
Сабақ соңында қандай смайликті таңдайсың?

смайлик
Саралау тапсырмасы:
“Не қайда мекендейді?”
(сурет бойынша әр жануарды өз мекеніне орналастырады)
Бағалау

ҚБ “Шапалақ”, ҚБ “Көңілді смайлик”, ҚБ.”От шашу”, ҚБ”Жұлдызшалар”, ҚБ “Түймелер”, ҚБ “Түймелер”
Денсаулық және қауіпсіздік техниканың сақталуы

Мектепте оқушы
сынып ережесін сақтайды
Рефлексия
Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған .
Оқушылардың көпшілігі ОМ қол жеткізді.
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді.
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды.
Жалпы баға
Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)
1.Суретпен жұмыс жақсы жүргізілді.
2.Жұптық жұмыстар жақсы орындалды.
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)
1. Оқушыларды әр тапсырмаларды орындағанда мадақтау
2. СТО арналған тапсырмалар енгізу және әдіс-тәсілдер
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не екенін білдім?
Жетістік: кейбір оқушылардың қосымша тапсырмаларды толық әрі сауатты орындай алатынын
Қиындықтары: өз ойын толық жеткізе алмайды

Previous Article

Тәуелсіз ел- Қазақстан

Next Article

Достық аралы

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • Ашық сабақтар

    Ашық сабақ Халқымыздың салт- дәстүрі «Бесік жыры»

    30 апреля, 2020
    By admin
  • Ашық сабақтар

    Омонимдер

    5 июля, 2020
    By admin
  • Ашық сабақтар

    Эстафеталық ойындар

    18 апреля, 2019
    By admin
  • Ашық сабақтар

    «Көкөністер мен жемістер»

    15 января, 2020
    By admin
  • Ашық сабақтар

    Құрғақ жүннен табиғат көрінісін жасау

    29 сентября, 2020
    By admin
  • Ашық сабақтар

    Дене мүшелерінің қызметі

    12 июня, 2020
    By admin

Leave a reply Отменить ответ

Сізге ұнауы мүмкін

  • Колледж пәндеріФизика

    Электромагнитная природа света. Квантовая теория, источники света. Скорость света. Опыт Майкельсона

  • Логопедия

    Преодоление речевого нарушения путем развития воспитания двигательной сферы в сочетании со словом и музыкой.

  • Акциялар

    Акция 2020

Жаңа жарияланымдар

  • Тәуелсіздік -тірегім.
  • Есікте бөтен адам
  • ТӘРБИЕНІҢ ЕҢ ТАМАША МЕКТЕБІ – ОТБАСЫ
  • «Ұрпақ ұлттық ойынмен шыңдалады»
  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”
  • Бақыттың кілті- балалық шақта
  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”
  • Бала құқығы – асыл қазына
  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг
  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары

Жаңа жарияланымдар

  • Тәуелсіздік -тірегім.
  • Есікте бөтен адам
  • ТӘРБИЕНІҢ ЕҢ ТАМАША МЕКТЕБІ – ОТБАСЫ
  • «Ұрпақ ұлттық ойынмен шыңдалады»
  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”
  • Бақыттың кілті- балалық шақта
  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”
  • Бала құқығы – асыл қазына
  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг
  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары

Күнтізбе

Январь 2021
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« Дек    

Жалпы мәліметтер

OQU-BILIM.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     o-bilim@mail.ru

Сайт материалдарын басқа сайттарға немесе жобаларға, коммерциялық жобаларға сайт әкімшілігінің рұқсатынсыз пайдалануға тыйым салынады.

Яндекс.Метрика