Циклограмма
ЦИКЛОГРАММА
Төртінші апта. Ақпан 24.02 – 28.02.2020ж
«Еркемай» тобы( ортаңғы топ) Өтпелі тақырып «Мамандықтың бәрі жақсы»
Күн тәртібі | Уақыты | Дүйсенбі | Сейсенбі | Сәрсенбі | Бейсенбі | Жұма | ||||
Балаларды қабылдау. Ата-аналармен әңгімелесу | 8-30 8-40
| Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы.Табиғат туралы білімдерін кеңейту. | ||||||||
Ойындар. (үстел үсті, саусақ және т.б) | 8-40 9-00 | Суретпен жұмыс (Мамандық туралы әңгімелеу) | Жыл мезгілдру туралы әңгімелесу. Мақсаты: Қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету | Топ бөлмесіндегі ойыншықпен ойнау ережесі туралы әңгіме. | «Көлеңкесін тап» ойыны. Үстел -үсті ойындары | «Мынау қай пішін?» Мақсаты: Геометриялық пішінді сипалап анықтау арқылы айта білу. | ||||
Таңертеңгі гимнастика (5 мин). | 9-00 9-10 | Жаттығулар кешені № 5 таңғы жаттығулар кешені | ||||||||
Ұйымдастырылған оқу қызметіне(ҰОҚ) дайындық | 9-10 9-20 | Балаларды оқу қызметіне дайындау үшін ойындар және бірқалыпты қимылды ойындар ұйымдастыру | ||||||||
«Пішіндерді боя» Мақсаты: 1.Түстерді тани білуге үйрету. | Мамандықтар туралы әңгімелесу. Мақсаты: Қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету. | Ойын: «Дыбысынан таны» Мақсаты: есту қабілеттерін дамыту. | « Жұбын тап» Мақсаты: геометриялық пішіндерді ажыратуға, салыстыруға | Әңгімелеу Дәрумендердің пайдасы | ||||||
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу кестесі | 9.20 10-20 | Денсаулық Дене шынықтыру Тақ: «Мен спортшы боламын» Мақсаты: Допты қақпа арқылы домалатуды үйрету. Таным Жаратылыстану Тақ: «Кім боламын?» Мақсаты: Мамандықтар туралы түсінік беру,әртүрлі мамандықтармен танысу
Шығармашылық Сурет салу Тақ: «Қолғаптағы оюлар» Мақсаты: «Штамптау» немесе саусақпен ұсақ бөлшектерді сала білу икемділігін бекіту | Денсаулық Дене шынықтыру Тақ: «Мен спортшы боламын» Мақсаты:Жай жүру,аяқтың ұшымен жүру,жүгіру;
Таным ҚМҰҚ Тақ: «Кім болам?» Мақсаты: Көлемі мен ұзындығы жағынан бір-біріне қарама-қарсы екі затты салыстыру | Қатынас Сөйлеуді дамыту Тақ: «Өскенде кім боламын?» Мақсаты: Педагогтің көмегімен мамандық атауларын атауды үйрену.
Шығармашылық Мүсіндеу Тақ: «Құмға арналған қалақ» Мақсаты: Құрылыс материалдары туралы түсінік беру.
Шығармашылық Музыка Тақ: «Кәне,қызық ойын бар» Мақсаты: Балаларға үшқыштар жайында мағлұмат беру | Денсаулық Дене шынықтыру Тақ: «Мен спортшы боламын» Мақсаты:Текше ішінен аяқты көтеріп аттап жүруге жаттықтыру.
Қатынас Орыс тілі Тема: «Я – человек» Цель: Познакомить детей с названиями частей тела. | Әлеуметтік орта Экология негіздері Тақ: «Мен құрылысшы боламын» Мақсаты: Құрылысшы мамандығымен таныстыру,әртүрлі мамандық иелерін құрметтеуге тәрбиелеу.
Вариатив Ертегілер елінде Тақ: «Әтеш пен тоты» Мақсаты: Ертегіні тыңдауға,өз сөзімен мазмұндауға,сұраққа толық жауап беруге үйрету.Сөздік қорын молайту. | ||||
Серуенге дайындық.
| 10.20-10.30 | Киіну: Серуенге шығу,балаларды біртіндеп киіндіру,киімдерінің дұрыс киілуін қадағалау,қатармен жүруге дағдыландыру | ||||||||
Серуен
| 10-30 11-00 | №15 Бұлтты бақылау Жеке жұмыс: Жұмбақтар шешу Қимылды ойын «Мені қуып жет» | №16 Өсімдіктердің қысқы тіршілігін бақылау Еңбек: Ағаштардың түбіне қар үю Жеке жұмыс: «Қысқы қарағай» жаттау | №18 Күнді бақылау Жеке жұмыс: Жұмбақ шешу Қимылды ойын: Түйілген орамал | №21 Адамдардың қысқы киімін бақылау Жеке жұмыс: Тақпақ жаттау | №22 Қарғаны бақылау Еңбек: Ағаш түптеріне қар үю Жеке жұмыс: Тақпақ жаттау Ойын: Қыстап қалған құстар | ||||
Серуеннен оралу | 11-00 11-10 | Серуенге қызығушылық туғызу; балалармен жеке әңгімелесу. | ||||||||
Балалардың үйге қайтуы | 11-10-11-20 | Баланың бүгінгі жетістігі туралы әңгімелесу. Үйде баланың өзі киініп, өзі шешінуін қадағалап, талап етіп отыруды түсіндіру. | Баланың бүгінгі жетістігі туралы әңгімелеу. Бала тәрбиесіне көңіл бөлуді ескерту.
| Баланың бүгінгі жетістігі туралы әңгімелесу. Әдептілік сөздерді үйретуін ескерту. | Баланың бүгінгі жетістігі, бала денсаулығы мен тамағы жөнінде әңгімелесу. | Демалыс күндері күн тәртібін сақтауын ата-аналардан талап ету. | ||||