Оқу Білім Республикалық білім порталы

Top Menu

  • Сайт ережесі. Пайдаланушылық келісім
  • Сертификат. Құрмет грамотасы. Алғыс хат

Main Menu

  • МЕКТЕП ПӘНДЕРІ
    • Бастауыш сынып
      • Әдебиеттік оқу
      • Сауат ашу
      • Жаратылыстану
      • Ана тілі
    • Қазақ тілі
    • Қазақ әдебиеті
    • Қазақстан тарихы
    • Алгебра
    • География
    • Информатика
    • Математика
    • Геометрия
    • Биология
    • Физика
    • Химия
    • Алғашқы әскери дайындық
    • Мектепалды даярлық сынып
    • Орыс әдебиеті
    • Дүние жүзі тарихы
    • Құқық
    • Дене шынықтыру
    • Шет ел тілі
    • Ағылшын тілі
    • Орыс тілі
    • Технология
    • Өзін-өзі тану
  • Балабақша
  • Колледж пәндері
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтыңызға кіріңіз
Кілт-сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Сайт ережесі. Пайдаланушылық келісім
  • Сертификат. Құрмет грамотасы. Алғыс хат

logo

Header Banner

Оқу Білім Республикалық білім порталы

  • МЕКТЕП ПӘНДЕРІ
    • Бастауыш сынып
      • Әдебиеттік оқу
      • Сауат ашу
      • Жаратылыстану
      • Ана тілі
    • Қазақ тілі
    • Қазақ әдебиеті
    • Қазақстан тарихы
    • Алгебра
    • География
    • Информатика
    • Математика
    • Геометрия
    • Биология
    • Физика
    • Химия
    • Алғашқы әскери дайындық
    • Мектепалды даярлық сынып
    • Орыс әдебиеті
    • Дүние жүзі тарихы
    • Құқық
    • Дене шынықтыру
    • Шет ел тілі
    • Ағылшын тілі
    • Орыс тілі
    • Технология
    • Өзін-өзі тану
  • Балабақша
  • Колледж пәндері
  • ТӘРБИЕНІҢ ЕҢ ТАМАША МЕКТЕБІ – ОТБАСЫ

  • «Ұрпақ ұлттық ойынмен шыңдалады»

  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”

  • Бақыттың кілті- балалық шақта

  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”

  • Бала құқығы – асыл қазына

  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг

  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары

  • “Үйірме” 2020-2021

  • Күз сыйы

Ашық сабақтар
Home›Ашық сабақтар›Функцияларды зерттеуге туындыны қолдану

Функцияларды зерттеуге туындыны қолдану

By admin
6 марта, 2020
550
0
Share:

Сабақтың тақырыбы: Функцияларды зерттеуге туындыны қолдану.
Сабақтың мақсаты:
білімділік: студенттерді функцияларды зерттеуге
туындыны қолданып есептей білуге
жаттықтыру, алған білімдерін есептер
шығаруға қолдана білу машықтарын
қалыптастыру;
тәрбиелік: студенттерді ұжымдасып жұмыс істеуге
тәрбиелеу;
дамытушылық: туынды туралы білімдерін кеңейту,
логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.

Сабақтың типі: білімді, іскерлікті, дағдыны жетілдіру сабағы.

Сабақтың түрі: тәжірибелік сабақ.

Сабақты оқыту әдісі: топпен жұмыс, өзіндік жұмыс, сұрақ –жауап.

Сабақтың әдістемелік қамтамасыз етілуі: кеспе қағаздар, сызбалар,
интерактивті тақта.

Сабақтың барысы мен мазмұны:

1. Ұйымдастыру кезеңі(2 – 3мин.) Сәлемдесу, жоқ оқушыларды белгілеу, назарын сабаққа аудару.
2. Сабақтың жоспары мен мақсатын хабарлау:
Бүгінгі сабақта функцияларды зерттеуге туынды қолдануға есептер шығарамыз. Сабағымызды функцияларды зерттеу, графигін салу түрінде өткіземіз:
. а) үй тапсырмасын тексеру;
ә) өтілген материалдарды еске түсіру;
в) есептер шығару;
г) өз бетімен жұмыс;
д) үйге тапсырма беру;

3. Үй жұмысын тексеру.
у ═ 7х 2 – 2х +4, у ═ 2х3 + 3х2 – 4 .
Есептің нәтижесін тақтаға жазады. Топ оқушылары өз жұмыстарымен салыстырып, тексереді.

4. Оқушылардың білімін тексеру.
Студенттер тақтада есеп шығарып жатқанда қалған студенттермен өтілген материалдарды еске түсіру жүргізіледі. Ол үшін сұрақтар қойылады. Әр сұрақ бір ұпаймен бағаланады.
– Туынды дегеніміз не?
– Туындыны есептеу ережелері қандай?
– Тригонометриялық функциялардың туындысын қалай табамыз?
– Функцияны зерттеу схемасын ата.
5. есептер шығару.
№1. f(х) ═ х3 – 3х2 функциясынын зерттеңдер және графигін сал.
1. Д(f) ═ R.
2. берілген функция нақты сандар жиынында көпмүше ретінде үздіксіз.
3. функцияның кризистік нүктелерін табамыз.
f 1(х) ═ 3х2 – 6х
3х2 – 6х═ 0
х═0, х═2.
Координаттық түзуді кризистік нүктелер үш аралыққа бөледі. Осы аралықтағы f 1(х) туындысының таңбаларын анықтаймыз.

4. таблица құрайық:

5. функцияның нөлдерін табамыз:
х3 – 3х2 ═ 0
х2(х-3) ═ 0 х═ -1 болса, f(-1) ═ -4.
х ═ 0, х ═ 3.

6. графигін саламыз:

№2. у ═ х3 – 3х2 + 8х функциясын зертте және графигін сал.
1. Д(f) ═ R.
2.берілген функция нақты сандар жиынында үздіксіз.
3. функцияның кризистік нүктелерін табамыз.
у’ ═ х2 – 6х + 8.
у’ ═ 0, х2 – 6х + 8 ═ 0
х ═ 2
х ═ 4.
4. таблица құрайық:

5. функцияның нөлдерін табамыз: х ═ 0
6. функция графигін саламыз:

№3. берілген кесте бойынша f(х) ═ функциясының графигін салыңдар.

№4. берілген функция графигі бойынша :
а) функциясының анықталу облысын;
б) функцияның нөлдері мен таңбасы тұрақты болатын аралықтарын;
в) экстремум нүктелерін, функцияның экстремум мәндерін анықтаңдар.

№5. у═ f(х) функциясы анықталған және хЄ R болғанда үздіксіз.
Берілген функцияны сипаттайтын барлық нүктелер көрсетілген:
х1, х2, х3, х4 – функцияның нөлдері; т және п – минимум нүктелері;
0 – максимум нүктесі(оларға сәйкес М1, М2, М3 нүктелері графикте
жатыр). Осы функцияның графигін схемалық түрде салыңдар.

№6. берілген суретте функция графигі кескінделген. Осы график бойынша кестені толтырыңдар.

№7. у═ f(х) функциясының қасиеттері кестеде сипатталған.
Оның графигін схемалық түрде кескіндеңдер.

6. Өз бетімен жұмыс.

№8. Мынадай қасиеттері бар у═ f(х) функциясының графигін схемалық түрде кескіндеңдер:
а) функция анықталған және хЄ R болғанда үздіксіз,
б) функция х ═ -4, х ═ 0, х ═ 4 нүктелерінде нөлге айналды;
]- ; -4[ U ]0; 4[ аралығында f(х)0;
в) х ═ – 2 – функцияның максимум нүктесі, у(-2) ═ 4,
х ═ 2 – функцияның минимум нүктесі, у(2) ═ – 4. Функция
]- ; -2[ , ]2; [ аралықтарында өседі және ] -2; 2[ аралығында кемиді.

Үйге тапсырма: f(х) ═ х4 – 18х2 + 17 функциясы зерттеңдер және графигін салыңдар.

7. Бағалау.
Әр топты жинаған бағаларына сәйкес бағалау.
8. Қорытындылау.
Сабаққа шолу жасап, жетістіктері мен кемшіліктерге тоқталып, қорытындылау.

Previous Article

2 3 4 5 сандары

Next Article

Компьютерлік желілер

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • Ашық сабақтар

    Мой Казахстан!

    29 июля, 2020
    By admin
  • Ашық сабақтар

    Ғажайып субұрқақ

    10 января, 2020
    By admin
  • Ашық сабақтарЖалпы рубрикаҚазақстан тарихы

    Сәулет өнері мен құрылыстың дамуы.

    17 ноября, 2016
    By admin
  • Ашық сабақтар

    Екі айнымалысы бар теңдеулер және олардың геометриялық мағынасы

    2 июня, 2020
    By admin
  • Ашық сабақтар

    Аквариумдағы балықтар

    10 июля, 2020
    By admin
  • Ашық сабақтар

    День первого Президента Республика Казахстан

    27 марта, 2020
    By

Leave a reply Отменить ответ

Сізге ұнауы мүмкін

  • Әдістемелік құралдарДеңгейлік оқытуКоучинг сабақтар

    Коучинг: Оқыту үшін және оқуды бағалау

  • Технология

    Ұлттық қолөнер бұйымдар

  • Әдебиеттік оқуБастауыш сыныпЖалпы рубрика

    «Ақ көгершін» Мұрат Байділдаұлы

Жаңа жарияланымдар

  • ТӘРБИЕНІҢ ЕҢ ТАМАША МЕКТЕБІ – ОТБАСЫ
  • «Ұрпақ ұлттық ойынмен шыңдалады»
  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”
  • Бақыттың кілті- балалық шақта
  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”
  • Бала құқығы – асыл қазына
  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг
  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары
  • “Үйірме” 2020-2021
  • Күз сыйы

Жаңа жарияланымдар

  • ТӘРБИЕНІҢ ЕҢ ТАМАША МЕКТЕБІ – ОТБАСЫ
  • «Ұрпақ ұлттық ойынмен шыңдалады»
  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”
  • Бақыттың кілті- балалық шақта
  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”
  • Бала құқығы – асыл қазына
  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг
  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары
  • “Үйірме” 2020-2021
  • Күз сыйы

Күнтізбе

Январь 2021
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« Дек    

Жалпы мәліметтер

OQU-BILIM.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     o-bilim@mail.ru

Сайт материалдарын басқа сайттарға немесе жобаларға, коммерциялық жобаларға сайт әкімшілігінің рұқсатынсыз пайдалануға тыйым салынады.

Яндекс.Метрика