Оқу Білім Республикалық білім порталы

Top Menu

  • Сайт ережесі. Пайдаланушылық келісім
  • Сертификат. Құрмет грамотасы. Алғыс хат

Main Menu

  • МЕКТЕП ПӘНДЕРІ
    • Бастауыш сынып
      • Әдебиеттік оқу
      • Сауат ашу
      • Жаратылыстану
      • Ана тілі
    • Қазақ тілі
    • Қазақ әдебиеті
    • Қазақстан тарихы
    • Алгебра
    • География
    • Информатика
    • Математика
    • Геометрия
    • Биология
    • Физика
    • Химия
    • Алғашқы әскери дайындық
    • Мектепалды даярлық сынып
    • Орыс әдебиеті
    • Дүние жүзі тарихы
    • Құқық
    • Дене шынықтыру
    • Шет ел тілі
    • Ағылшын тілі
    • Орыс тілі
    • Технология
    • Өзін-өзі тану
  • Балабақша
  • Колледж пәндері
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтыңызға кіріңіз
Кілт-сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Сайт ережесі. Пайдаланушылық келісім
  • Сертификат. Құрмет грамотасы. Алғыс хат

logo

Header Banner

Оқу Білім Республикалық білім порталы

  • МЕКТЕП ПӘНДЕРІ
    • Бастауыш сынып
      • Әдебиеттік оқу
      • Сауат ашу
      • Жаратылыстану
      • Ана тілі
    • Қазақ тілі
    • Қазақ әдебиеті
    • Қазақстан тарихы
    • Алгебра
    • География
    • Информатика
    • Математика
    • Геометрия
    • Биология
    • Физика
    • Химия
    • Алғашқы әскери дайындық
    • Мектепалды даярлық сынып
    • Орыс әдебиеті
    • Дүние жүзі тарихы
    • Құқық
    • Дене шынықтыру
    • Шет ел тілі
    • Ағылшын тілі
    • Орыс тілі
    • Технология
    • Өзін-өзі тану
  • Балабақша
  • Колледж пәндері
  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”

  • Бақыттың кілті- балалық шақта

  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”

  • Бала құқығы – асыл қазына

  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг

  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары

  • “Үйірме” 2020-2021

  • Күз сыйы

  • “Бағдаршам”

  • Құстар

Ашық сабақтар
Home›Ашық сабақтар›ашық сабақ тиімді есептеу.

ашық сабақ тиімді есептеу.

By admin
10 марта, 2020
357
0
Share:

Тақырыбы: Тиімді есептеу/
Сәндік-қолданбалы өнер
Күні: Мұғалімнің аты-жөні:
3-сынып Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Оқу мақсаттары 3.1.2.3** көбейтудің үлестірімділік, терімділік қасиеттерін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдану.
3.1.2.9 – 100 көлеміндегі сандарды ауызша көбейту мен бөлуді орындауда қосындыны және көбейтіндіні біртаңбалы санға бөлу, қосындыны санға көбейту ережесін қолдану.
3.2.1.3 – көбейтудің үлестірімділік және терімділік қасиеттерін әріптік теңдік түрінде: (ab)c=a(bc); a(b+c)=ab+ac;
a(b–c)=ab–ac көрсету және қолдану.
Күтілетін нәтижелер Барлық оқушылар:
-көбейтудің үлестірімділік, терімділік қасиеттерін, қосындыны және көбейтіндіні бір таңбалы санға бөлу, қосындыны санға көбейту + қосындыны санға бөлу ережесін қолданады.
Бірқатар оқушылар:
-көбейтудің үлестірімділік және терімділік қасиеттерін әріптік теңдік түрінде: (ab)c=a(bc); a(b+c)=ab+ac; a(b–c)=ab–ac; қосындыны санға бөлу ережесі н (а+в):с көрсетеді және қолданады.
Кейбір оқушылар:
-өз бетімен тиімді тәсілдерді табу және олардың теориялық негізін түсіндіруді біледі.

Тілдік мақсаттар
Оқушылар:
-көбейтудің үлестірімділік, терімділік қасиеттерін қолдана отырып есептеудің тиімді жолдарын түсіндіру.
Пәндік лексика және терминология: көбейтудің үлестірімділік, терімділік қасиеттері, есептеудің тиімді жолдары.
Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл.
Талқылау:
• Тиімді есептеу дегеніміз не?
• Көбейту мен бөлу қасиеттерінің әрекетін қолданып, 1-3 амалды өрнектердің мәнін таба аласың ба?
• Көбейту мен бөлу амалдарының қасиеттерін әріптік теңдік ретінде көрсете аласың ба?
• Мына немесе басқа амалдардың қасиеттерін қолдану неге тиімді екенін дәлелде.
Жазу:
көбейтудің үлестірімділік және терімділік қасиеттерін әріпті теңдік түрінде қолданады: (ab)c=a(bc); a(b+c) =ab+ac; a(b–c) =ab–ac; қосындыны санға бөлу ережесі: (а+ƅ):с.
Тірек білім, білік, дағдылар Көбейту мен бөлу амалдарының қасиеттері, сандық және әріптік өрнектер, формула.
Жоспар
Жоспарланған уақыт Жоспарланған іс-әрекет Қоры

0-3 мин

Ынталандыру.
Мұғалім сәндік-қолданбалы өнердің тақырыбын жалғастыруды ұсынады. Тағы бір түрін қарастырып көруге болады. Фотосуреттерді көрсету, қолөнер шеберіне қандай математикалық білім қажет болатынын сұрау. Сәндік-қолданбалы өнер фабрикасынан қысқаша бейнежазба қоюға болады.

4-6 мин
Белсендіру.
Балалар сәндік-қолданбалы өнер фабрикасында болды. Олар ұлттық кәдесыйлардың қалай жасалатынын бақылады. Кәдесыйларды қораптарға салған кезде, балалар санауға көмектесті. Оларға есептеу амалдарын түсіндіруге көмектесіңдер. Балалар осылай №1 тапсырманы орындайды. Тұсаукесер.

7-11 мин
Мақсатты бекіту (мәселелі жағдаяттар).
Екі бағандағы мысалдарды қара. Есептеу жолын түсіндір.

Балалардың алдында осылай есеп шығару кезінде басқа амал түрлерін табу мәселесі пайда болады.
Оқулық, тұсаукесер.

12-29 мин
Өздік жұмыс.
Оқулықтағы №2, 3 тапсырмалар есептеудің тиімді тәсілдерін ашуға көмектеседі.
Негізгі қорытынды – көбейткішті ыңғайлы немесе әрқайсысы осы санға бөлінетін қосылғыштардың қосындысына жіктеу.
Формативті бағалауы бар дәптер бойынша жұмыс.
Тиімді тәсілмен шығар.
Ережемен байланыстыр:
5•50=
800:5=
91:7=
5•95•2=
Балаларға өзін-өзі тексеру үшін парақтар таратып беріңіз.
Критерий бойынша тексеру:
Мен:
• көбейту мен бөлудің амалдарының қасиеттерін қолдана отырып есептеу;
• көбейту мен бөлудің амалдарының қасиеттерін әріптік теңдік түрінде көрсету.
Қиындықтарды түсіндіру.
Мұғалім тапсырманың дұрыс орындалуын тексереді.
– Кімде қиындық туындады?
– Қай жерден қате жібердіңіз?
– Жіберілген қатенің себебін анықтаңыз?
– Егер өздік жұмыста ешқандай қиындық туындамаған болса, өз мақсатыңызды нақтылаңыз.
(Қосымша тапсырма орындау).
– Қиындық туындаған оқушылардың ары қарайғы мақсаты қандай?
(Қателерді түзеу).
– Қателерді түзету алгоритмін қолданамыз.
– Әқайсысы өзінің оқу мақсатын айтады.
Мұғалім кітаптан немесе дәптерден оқушылардың таңдауымен есеп шығаруды ұсынады. Дәптер, оқулық.

30-35 мин
Өткенмен жұмыс.
Мұғалім балалардың даму деңгейіне байланысты әр балаға жеке тапсырма береді.
Бұл сабақта есептер әртүрлі тәсілмен орындалады. Осындай есептерді шешу алгоритмдерін оқыңыздар.
№4 тапсырмада мынадай құрылым бойынша есеп құрастырады:
(□ + □) : □ немесе □ : □ + □ : □.
Өздік жұмыс.
№7, 8 тапсырма мұғалімнің қалауы бойынша орындалады .
Сабақ тақырыбы бойынша сұрақ құрастыр.
Әр жаңа сабақта немесе бекіту сабағында оқушылар сұрақтар құрастырады. Бұл тақырыпты ұғынып, дұрыс қабылдауға мүмкіндік береді. Оқулықта берілген сөздермен сұрақтар құрастыру керек. Мына тәсілдерді қолдануға болады: түймедақ немесе Блум текшесін. Дәптер, оқулық.
35-40 мин
Рефлексия.
– Сабақтың басында біз алдымызға қандай мақсаттар қойдық?
– Осы мақсаттарыңызға жете алдыңыздар ма?
– Қиындық туындады ма?
– Сол қиындықтарды жеңе алдыңыз ба?
– Бүгінгі сабақ несімен қызықты болды?
Өз жұмысын жетістік жолағымен бағалауды ұсынады. Жетістіктер жолағы.

Previous Article

Өмірімнің мәні жаным – анам!

Next Article

сөз таптары

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • Ашық сабақтар

    Ғасыр

    15 мая, 2020
    By admin
  • Ашық сабақтар

    Взгляд по новому. Эссе

    9 мая, 2020
    By admin
  • Ашық сабақтар

    1желтоқсан Тұңғыш приздент күні

    22 декабря, 2020
    By
  • Ашық сабақтар

    Еңбек қуанышы

    6 января, 2018
    By admin
  • Ашық сабақтар

    Сиқырлы шарлар

    9 сентября, 2020
    By admin
  • Ашық сабақтар

    Мамандықтар туралы ойым

    14 января, 2020
    By admin

Leave a reply Отменить ответ

Сізге ұнауы мүмкін

  • Без рубрики

    Лағынет сөздер айта көрме

  • Биология

    Дәрігер денсаулық қорғаушысы

  • Балабақша

    БАЛАНЫ МАҚТАП , ЖЕТІСТІКТЕРІН АЙТЫП ОТЫРУДЫ ҰМЫТПАҢЫЗ!

Жаңа жарияланымдар

  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”
  • Бақыттың кілті- балалық шақта
  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”
  • Бала құқығы – асыл қазына
  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг
  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары
  • “Үйірме” 2020-2021
  • Күз сыйы
  • “Бағдаршам”
  • Құстар

Жаңа жарияланымдар

  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”
  • Бақыттың кілті- балалық шақта
  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”
  • Бала құқығы – асыл қазына
  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг
  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары
  • “Үйірме” 2020-2021
  • Күз сыйы
  • “Бағдаршам”
  • Құстар

Күнтізбе

Январь 2021
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« Дек    

Жалпы мәліметтер

OQU-BILIM.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     o-bilim@mail.ru

Сайт материалдарын басқа сайттарға немесе жобаларға, коммерциялық жобаларға сайт әкімшілігінің рұқсатынсыз пайдалануға тыйым салынады.

Яндекс.Метрика