Оқу Білім Республикалық білім порталы

Top Menu

  • Сайт ережесі. Пайдаланушылық келісім
  • Сертификат. Құрмет грамотасы. Алғыс хат

Main Menu

  • МЕКТЕП ПӘНДЕРІ
    • Бастауыш сынып
      • Әдебиеттік оқу
      • Сауат ашу
      • Жаратылыстану
      • Ана тілі
    • Қазақ тілі
    • Қазақ әдебиеті
    • Қазақстан тарихы
    • Алгебра
    • География
    • Информатика
    • Математика
    • Геометрия
    • Биология
    • Физика
    • Химия
    • Алғашқы әскери дайындық
    • Мектепалды даярлық сынып
    • Орыс әдебиеті
    • Дүние жүзі тарихы
    • Құқық
    • Дене шынықтыру
    • Шет ел тілі
    • Ағылшын тілі
    • Орыс тілі
    • Технология
    • Өзін-өзі тану
  • Балабақша
  • Колледж пәндері
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтыңызға кіріңіз
Кілт-сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Сайт ережесі. Пайдаланушылық келісім
  • Сертификат. Құрмет грамотасы. Алғыс хат

logo

Header Banner

Оқу Білім Республикалық білім порталы

  • МЕКТЕП ПӘНДЕРІ
    • Бастауыш сынып
      • Әдебиеттік оқу
      • Сауат ашу
      • Жаратылыстану
      • Ана тілі
    • Қазақ тілі
    • Қазақ әдебиеті
    • Қазақстан тарихы
    • Алгебра
    • География
    • Информатика
    • Математика
    • Геометрия
    • Биология
    • Физика
    • Химия
    • Алғашқы әскери дайындық
    • Мектепалды даярлық сынып
    • Орыс әдебиеті
    • Дүние жүзі тарихы
    • Құқық
    • Дене шынықтыру
    • Шет ел тілі
    • Ағылшын тілі
    • Орыс тілі
    • Технология
    • Өзін-өзі тану
  • Балабақша
  • Колледж пәндері
  • Тәуелсіздік -тірегім.

  • Есікте бөтен адам

  • ТӘРБИЕНІҢ ЕҢ ТАМАША МЕКТЕБІ – ОТБАСЫ

  • «Ұрпақ ұлттық ойынмен шыңдалады»

  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”

  • Бақыттың кілті- балалық шақта

  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”

  • Бала құқығы – асыл қазына

  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг

  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары

Ашық сабақтар
Home›Ашық сабақтар›Үлкен – кіші.Таңертең.

Үлкен – кіші.Таңертең.

By admin
11 марта, 2020
456
0
Share:

Идрисова Гаухар

Ұйымдастырылған оқу қызметі

Білім беру салалары:таным.

Бөлімі: ҚМҰҚ.

Тақырыбы: Үлкен – кіші.Таңертең.

Мақсаты: заттарды көлемі бойынша(үлкен – кіші) салыстыру біліктерін қалыптастыру;

таңертең –тәулік бөлігімен таныстыруды жалғастыру.

Міндеттері:көлемі бойынша(үлкен – кіші) заттарды салыстыру; тәулік бөліктерін

ажырата және атай білу білігін – таңертең ұғымымен таныстыруды жалғастыру; таныс

заттарды көлеміне қарай салыстыру білігін дамыту (үлкен –кішкентай), заттарды осындай

белгілеріне қарай топтау; заттарды табуға деген ынтасын тәрбиелеу.

Күтілетін нәтижелер:

біледі: заттардың көлемін (үлкен – кіші) атауды;

түсінеді: заттардың көлемі бойынша әртүрлі болатынын (үлкен – кіші);

қолданады: заттарды көлеміне қарай қосу арқылы қарындашпен жұмыс жасау

дағдыларын. Сурет бойынша – таңертең тәулік бөлігін ажыратуды.

Қажетті құрал-жабдықтар менкөрнекіліктер: үлкен және кішкентай заттар

бейнеленген суреттер; «Тәулік бөлігі – таңертең» иллюстрациясы, қуыршақ, екі

кәмпиттің макетін: үлкенірек –қызыл және кішірек – жасыл, жұмыс дәптері, әр балаға жай

қарындаштар.

Сөздік жұмыс: үлкен, кішкентай.

Билингвальды компонент: үлкен – большой, кішкентай – маленький.

ҰОҚ-нің барысы

  1. Ұйымдастыру кезеңі.

Шаттық шеңбері.

Педагог:

–Сәлеметсіңдер ме, балалар! Мен сендерді көргеніме өте қуаныштымын. Кәне, бәріміз

шаттық шеңберіне тұрайық. Бір-біріміздің қолымыздан ұстап, бәріміз бірге: «Қайырлы

таң!» дейік.

Әдібай Табылдиевтің «Қайырлы таң, балалар!» тақпағынан үзінді оқиды:

Арайланып таң атты,

Алтын шапақ таратты.

Қайырлы таң, балалар!

Аман Отан – панамыз,

Аман ата-анамыз,

Қайырлы таң, балалар!

Балалар шаттық щеңберге тұрып, сөздерді педагогпен бірге қайталайды.

  1. Негізгі кезең

Күтпеген сәт. Қуыршақ, екі кәмпиттің макетін: үлкенірек –қызыл және кішірек –

жасыл.

Педагог бүгін балабақшаға қонаққа қуыршақ келгенін айтады. Онымен амандасуын

сұрайды. Қуыршақ екі кәмпитті (үлкенірек – қызыл және кішірек – жасыл) алып келгенің

көрсетіп, айтады.Кәмпиттердің көлемі және түсі бойынша айырмашылықтары бар екенін

айтады.

Фланелеграфта үлкен кәмпиттің үстіне кішкене кәмпитті және керісінше салып,

салыстырады.

Фланелеграфтпен жұмыс:үлкен және кішкентай заттар бейнеленген суреттер.

Фланелеграфтан үлкен және кішкентай заттар бейнеленген суреттерді көрсетеді.

Кірпі балалардан оның достарын табуды ұсынады.

– Суреттен нені көріп тұрсыңдар?

– Кірпілер бірдей ме?

– Олар қандай екен?

Сосын суреттегі қай түсті жапырақ үлкен, қай түсті жапырақ кішкентай екенін сұрайды.

Балалар жауабын айтады.

«Үлкен – кішкентай» ойыны(1-тапсырма.)

Педагог балаларға және қуыршаққа жұмбақ жасырады:

«Отқа қойсаң елпілдеп.

Быж-быж етіп тұншығар.

Тақиясы селкілдеп,

Танауынан су шығар».

– Балалар, жұмбақ не туралы?

(Шәйнек)

Балалардың назарын суреті салынған бірнеше шәйнекке аударады.

Педагог сұрақтар қояды:

– Шәйнектер бірдей ме, әлде әртүрлі ме?

– Олар қандай?

Педагог:

– Балалар, қолдарыңның үлкен саусағын (бас бармақ) үлкен шәйнекке, кішкентай

саусақтарыңды (шынашақ) кішкентай шәйнекке қойыңдар.

– Ал кеселер бірдей ме?

Педагог енді балалардан қолдарының үлкен саусағын үлкен кесеге, кішкентай

саусағынкішкентай кесеге қоюды сұрайды.

Педагог тапсырма береді: үлкен шәйнекті үлкен кесемен, ал кішкентай шәйнекті

кішкентай кесемен сызық арқылы қосуды тапсырады.

Жеке жұмыс жүргізеді.

Сөздік жұмыс: үлкен, кішкентай.

Билингвальды компонент: үлкен – большой, кішкентай – маленький.

Сергіту сәті: «Үлкен – кіші».

Педагог балаларға жаттығу жасап көрсетеді:

«Алдымен мен кішкентай боламын» деп, отырады.

«Содан кейін өсіп үлкен боламын» деп тұрып, қолын жоғары созады.

Ойын: «Тап та, ата». Жұмыс дәптеріндегі 2-тапсырма.

Педагог суретке қарап, суретші қай тәулік бөлігін бейнелегенін атауды сұрайды. Жауабын

дәлелдеуді өтінеді.

Педагог жеке жұмыс жүргізеді.

3.Рефлексия.

Педагог қорытынды жасайды.

–Балалар, сендер тәуліктің қандай бөліктерін білесіңдер?

Түскі ас кезінде педагог балаларға сорпаны үлкен қасықпен, ал компоттың

ішіндегіжемістерді кішкентай қасықпен жеу керектігін түсіндіреді.Текшелермен,

пирамидалармен, матрешкалармен ойнаған кезде балалардың назарын олардың көлеміне аударып отырады.

Previous Article

«Анамыздың мейрімді жүрегі» атты ертеңгілік сценарий

Next Article

1-10 ға дейін сандар

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • Ашық сабақтар

    1наурыз – Алғыс айту күні

    4 декабря, 2019
    By admin
  • Ашық сабақтар

    «Жемістер жыры» Рза Қунақова

    11 августа, 2020
    By admin
  • Ашық сабақтар

    «Ертегі неше бөлімнен тұрады?»

    14 января, 2020
    By admin
  • Ашық сабақтар

    Менің отбасым.

    11 января, 2020
    By admin
  • Ашық сабақтар

    «Ұлттық мәдениет ерекшеліктері мен үрдістері.»

    21 мая, 2020
    By admin
  • Ашық сабақтар

    Шаги великана

    20 мая, 2020
    By admin

Leave a reply Отменить ответ

Сізге ұнауы мүмкін

  • Өзін-өзі тану

    Бақыт сыры

  • Ағылшын тіліБалабақша

    Food

  • Бастауыш сынып

    Мен және менің мамандығым

Жаңа жарияланымдар

  • Тәуелсіздік -тірегім.
  • Есікте бөтен адам
  • ТӘРБИЕНІҢ ЕҢ ТАМАША МЕКТЕБІ – ОТБАСЫ
  • «Ұрпақ ұлттық ойынмен шыңдалады»
  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”
  • Бақыттың кілті- балалық шақта
  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”
  • Бала құқығы – асыл қазына
  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг
  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары

Жаңа жарияланымдар

  • Тәуелсіздік -тірегім.
  • Есікте бөтен адам
  • ТӘРБИЕНІҢ ЕҢ ТАМАША МЕКТЕБІ – ОТБАСЫ
  • «Ұрпақ ұлттық ойынмен шыңдалады»
  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”
  • Бақыттың кілті- балалық шақта
  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”
  • Бала құқығы – асыл қазына
  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг
  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары

Күнтізбе

Январь 2021
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« Дек    

Жалпы мәліметтер

OQU-BILIM.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     o-bilim@mail.ru

Сайт материалдарын басқа сайттарға немесе жобаларға, коммерциялық жобаларға сайт әкімшілігінің рұқсатынсыз пайдалануға тыйым салынады.

Яндекс.Метрика