Кейіпкерлердің киімін әшекей бұйымдарын суреттеймін. 2 сп

Пән:Қазақ тілі

Сынып: 2 Б

Мектеп: №247
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Нуржанова А.
Сабақтың тақырыбы: Кейіпкерлердің киімін әшекей бұйымдарын суреттеймін. Қатысқандар: 18

Қатыспағандар саны:

 
Ұзақ мерзімдегі оқу мақсаты 2.2.1.1. Сұрақ қою арқылы (не істеді? Қандай? Неліктен?) Мәтін түрлерін әңгімелеу сипаттау,пайымдау) және құрылымдық бөліктерін (басы негізгі бөлім, соңы) анықтау.
Сабақ мақсаттары Барлық оқушы: Мәтінді оқи отырып мазмұндайды, жәй сұрақтарға жауап береді.

Басым көпшілігі: Мәтіннің құрылымдық бөліктерін анықтай алады пайымдайды.

Кейбір оқушылар: Мәтіннің құрылымдық бөліктерін ажырата отырып  өздігінен мәтін құрастыра алады.

Бағалау критерилері Мәтіннің әңгімелеу, сипаттау, пайымдау түрлерін ажырата алады.

Мәтіннің құрылымын анықтап мәтін құрастыра алады.

Сөздікқор Әшекей бұйымдар.( сырға, сақина, білезік)
Құндылықтарды

дарыту

Сын тұрғысынан ойлау, топтық жұмыс барысында өзара сыйластық, ашықтық жауапкершілікті сезіну.
Денсаулық  және

техника қауіпсіздігінің

сақталуы

 
Пәнаралық  байланыстар Әдебиеттік оқу , дүниетану , еңбек
АКТ қолдану  дағдысы (сабақтақолданылатын

Болса көрсетіңіз)

Интербелсенді тақта

 

Алдыңғы меңгерілген білім У әрпінің жазылу емлесі
Сабақбарысы
Сабақтыңжоспарланған

кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекет

 

 

Ресурстар
Сабақтың басы                       Ұйымдастыру кезеңі

                      Психологиялық ақуал

Шаттық шеңбері.  

Топқа бөлу

«Жүзік» «Сырға» « білезік» әшекей бұйымдарын таңдату  арқылы  үш   топқа топтастыру.

Оқушылардың назарын қолындағы әшекейге аударып мәтін құрату.

Олай болса бүгінгі сабағымыздың тақырыбы мәтін,мәтіннің түрлері.

(Ұ,Ө)

Мәтін дегеніміз не?

Мәтін ағашы арқылы түсіндіру.

 

 

Әшекей

бұйымдары

 

 

Суреттер

Сабақ ортасы 1-тапсырма

(Т) «Өз баспанаңды тап» ойыны Қиылған суреттерді құрастырып, сол суреттерге байланысты әр топқа сұрақтар беріледі.Сол сұрақтарға байланысты мәтін құрастырады. Мәтін түрін ажыратып сәйкес үйге орналастырады.

1-топ. Тірек сөздері не істеді? не қылды? қайтті? сұрақтарына жауап береді. Әңгімелеу мәтіні болу керек.
2-топқа Тірек сөздері қандай? деген сұраққа жауап береді. Сипаттау мәтіні болу керек.
3-топқа Тірек сөздері неге? неліктен? деген сұрақтарға жауап береді. Пайымдау мәтіні болу керек.

Дискриптор:

·         Суреттердің өз орнын тауып құрастырады.

2-тапсырма

(Ө) Қатесін тап. Сөздердің қатесін тауып түзетіп жаз.

Тақыйя,кійім,әшекеи,көилек,жеиде,сақыйна.

Дескриптор:

·         И-дыбысының  ы, і естілгенімен олар жазылмайды.

·         Дауысты дыбыстан кейін й жазылатынын біледі.

·         Сөздің басында және дауыссыздан кейін и жазылатынын біледі.

3-тапсырма

(Ж) Сәйкестендіру.

Оқылым

1. Мәтінді оқыңыз.

Мәтіннің бөліктерін анықтаңыз және байланыстырып сызыңыз.

Екеуі бұлақтың басына келіп отырды. Су ішті. Дәмі ерекше екен.

Бұлақ басына  басқа балалар да келді. Олар да бұлақтан су ішті.

Судың дәмі туралы әр түрлі пікірлер айтты.

 

 

басы

 

Жазғы демалыста балалар тауға саяхатқа шықты. Қайрат пен

Мұқан алға қарай озып кетті. Олар тау етегінде ағып жатқан

мөлдір бұлақты көрді.

 

 

 

ортасы

 

Мұғалім де бұл судың пайдасы туралы айтып берді. Бұл асқазан

ауруларын емдейтін шипалы су болып шықты.

 

 

соңы

Дескриптор:

Мәтіннің бөлігін басымен сәйкестендіреді.

Мәтіннің бөлігін ортасымен сәйкестендіреді.

Мәттінің соңын сәйкестендіреді.

Мәтін ағашы боынша бүгінгі алған білімдерін тиянақтау

 

Жұмыс дәптері

Үлестірме материалдар

 

 

 

 

 

Дәптермен жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

Үлестірме материалдар

2 минут

1 минут

Кері байланыс:

 

Кері байланыс. «Тілек ағашына жапсыруға стикерлер тарату
Қосымша ақпарат
Саралау Топқа ,жұпқа тапсырмалар беру арқылы кері байланыс жасадым.

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау Кері байланыс Смайлик  әдісі Денсаулық  және қауіпсіздік
техникасының сақталуы

Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері жаттығулары орындалды.Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік техникасының тармақтары

 

· · ·
Сабақ бойынша рефлексия

Сабақтың мақсатына жеттім бе?

Оқушылар не үйренді?

Ынтымақтастық атмосферасы қандай болды?

Оқушылар арасындағы дифференциациялау бойынша іс-әрекеттер ұтымды болды ма?

Жоспарланған уақытты ұстандым ба? Жоспардан  қандай шегіністер жасадым және неліктен?

Оқу мақсаты мен сабақ мақсаттарына негізделген сабақ жоспары шынайы құрылды.Оқушылар сабақ үдерісінде шығармашылық пен жұмыс жасап,ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыра білді.Берілген тапсырмалар барысында мәтін және оның түрлерін ажырата алды..Кейбір оқушылар топқа бөліну арқылы топтық жұмыстар мен саралап алынған тапсырмалар  арқылы сабақ жоспары тиімді болды.Қалыптастырушы бағалау түрлері арқылы оқушылар шыншыл бағаланды. Мен келесі сабақ жоспарларында әдіс-тәсілдерді тиімді пайдаланып, оқушыларды шығармашылық жұмысқа жетелеп отыруға тырысамын.

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *