Баға. Сан. Құн

Сабақтың тақырыбы:
Баға. Сан. Құн Мұғалімнің аты-жөні:Игенбаева С.А
Күні: 13.02.2020
СЫНЫП: 2 «Ә»
Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспаған оқушылар саны: 0
Сабақ негізделген оқу мақсаттары 2.5.1.3 — бірдей қосылғыштардың қосындысын табуға; мазмұнына қарай және бірдей бөліктерге бөлуге берілген есептерді талдау және шығару;
Сабақ мақсаты: Бірдей қосылғыштардың қосындысын таба алады,бірдей бөліктерге бөлуге берілген есептерді талдайды,шығарады.
Бағалау критерийі Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Ресурстар Оқулық, суреттер, әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдер Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланыс қазақ тілі,көркем еңбек
Сабақтың жоспары
Жоспарланғануақыт Сабақ барысы : Бағалау түрлері
Басталуы
Сәлемдесу.
Психологиялық ахуал қалыптастыру:
Ұйымдастыру кезеңі:
Жұмыс ережесін келісу
• Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!
• Уақытты үнемдейміз!
• Нақты,дәл жауап береміз!
• Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!
• Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

Топтық тапсырма
Ребус шешу.
I топ: Баға
II топ: Сан
III топ: Құн

Интерактивті тақтамен жұмыс

Ребус
Жаңа білім

Білу және түсіну
Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.
Дәптермен , тақтамен жұмыс.
Оқулықта берілген есептерді түріне қарай топта, жұпта, жеке орындату. Тапсырмалар орындау соңында кері байланыс орнату. Оқушылардың тапсырманы орындау деңгейіне сай бағалап отыру.

1-тапсырма.
«Баға», «Сан» , «Құн» ұғымдарын еске түсіру

Сатып алынатын заттың құнын білу үшін,тауардың бағасын
оның санына көбейту керек:)Қ=Б*С
Сатып алынған заттың санын білу үшін,тауардың құнын бағасына
Бөлу керек: С=Қ:Б.
Тауардың бағасын білу үшін,құнын тауардың санына бөлу керек:
Б=Қ:С.
Тақтамен жұмыс
Тауар Б С Қ
5 теңге 6 дана ? теңге
? теңге 3 дана 27 теңге
8 теңге ? дана 24 теңге

Оқулық,
мәтіндер.

Кітаппен жұмыс

Қолдану
Жеке тапсырма

Топтық жұмыс

Отшашу әдісі арқылы бағалау

Жеке тапсырмаға берілген көрнекіліктер
Сергіту сәті
2 минут Сергіту сәті. .
Дәптермен жұмыс.
Тақтамен жұмыс
3-тапсырма
1. 85-х=35 2. 27+у=92 3. 61-х=12

“Миға шабуыл” Ауызша есептеу
Есептемей салыстыр
400+200*200+400
38-16*3-20
700-300*700+200
19+58*58+20
3х5*3х3
6х4*4х5
Бас бармақ әдісі арқылы бағалау

Теңдеуді шешу

«Миға шабуыл»

Есептемей салыстыру,

Аяқталуы
Сабақты бекіту

Бағалау

Кері байланыс
«Білім ағашы» кері байланыс

Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, ағашқа жабыстырады.
Үйге тапсырма: 49 бет №4-тапсырма.Баған түрінде есептеу,оны тексеру

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *