Жерім жомарт- адам затты асыраған

Пәні:Әдебиеттік  оқу Мектеп: №44 ЖБОМ
Күні: 03.04.2020 ж Мұғалімнің аты-жөні: Игенбаева С.А.
Сынып:2«Ә» Қатысқандар саны:21 Қатыспағандар саны:1
 Бөлім: Қоршаған орта
Сабақтың тақырыбы: Жерім  жомарт- адам затты  асыраған

Мәтін: М. Әлімбаев Кім жомарт?

Не жомарт ?

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 2.1.5.1 — өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу

2.2.9.1 — сұраққа жауапты анықтамалық кітаптардан, жинақтардан, сөздіктерден табу және ақпаратты берілген үлгі кестеге салу

Тақырыпты болжайды, қажетті ақпаратты тауып оқиды, сұрақтарға жауап береді;
Мәтінді оқиды, түсінеді, бағалауға қатысады, топтық, жұптық,жұмыстарға қатысады;
Мәтіннің негізгі ойын анықтайды;
Бағалау критерийлері 1. Өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізеді;
2. Сұраққа жауапты анықтамалық кітаптардан, жинақтардан, сөздіктерден табады және ақпаратты берілген үлгі кестеге салады;
 
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:
Тірек сөздердің  айтылуын ,есте сақтау дағдысын қалыптастыру; тірек сөздерді сабақ барысында қайталату.
Талқылауға арналған сұрақтар: Не себепті……деп ойлайсыз
1. Қазақ халқының билерін кім атап айтады?
2. Шешендік сөздер дегеніміз не?
3. Жомарттық сөзін қалай түсінесіздер?
 Алдыңғы оқу Билерше  билик  айтуға үйренемін
Ишара Жасыл-түсіндім; сары-сыныптасымның көмегімен түсіндім;
қызыл-көмек қажет түсінбедім;
Жоспар
Жоспарланған уақыт есебі

 

Басы

 

 

 

 

 

Жоспарланған  жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз
«Шаттық шеңбер»
Шеңбер аясында екі топқа бөлініп, сұрақтарға жауап береді;
Балаларды  бейджиктеріндегі суреттің  ретімен  үш топқа бөлемін.

1- тапсырма: ТЖ «Түсініп оқы»

Дескриптор:
1.Берілген мәтінді түсініп оқиды;
2. Түсінгенін өз сөзімен әңгімелейді;
3. Бір-бірін тыңдап толықтырады, бағалайды;
Кері байланыс: «Житондар»
ҚБ « Жұлдызшалар»

 

Ресурстар

Сары ,қызыл,
жасыл , житондар

Білім ленд

 

 

 

 

Ортасы

 

 

 

 

 

2- тапсырма: ӨЖ  «Сызбаны толықтыр»

Дескриптор:

1.Берілген сөздің мағынасын өз түсінгені бойынша толықтырады;
2. Сызбаны жалғастырып жазады;
Кері байланыс: «житондар»
ҚБ «жұлдызшалар»

 

Сергіту сәті

3-тапсырма: «Түсініп оқы» ЖЖ
Дескриптор:

1. Өлеңнің авторын атайды;

2. Сызбаны пайдаланы, автор туралы әңгімелейді;

3. Өлеңді түсініп оқиды;
4. «Жомарт» сөзінің мағынасын түсінеді;
Кері байланыс: «житондар»
ҚБ «жұлдызшалар»

4-тапсырма: «Кестеге түсір» ТЖ
Дескриптор:

1. Сұрақтарға дұрыс жауап береді;

2.  Ақынның ойын кестеге түсіреді;

3. Бір-бірін тыңдап толықтырады, бағалайды;
Кері байланыс: «житондар»
ҚБ «жұлдызшалар»

5-тапсырма: «Түсіндіріп айт» ТЖ
Дескриптор:

1. Берілген сөздерді оқиды;

2.  Өз бетінше түсіндіріп айтады;
Кері байланыс: «житондар»
ҚБ «жұлдызшалар»

 

 

 

 

 

 

іс-қимылмен көрсетеді.

Сабақтың соңы Үй тапсырмасы: К ім жомарт? Не жомарт? Өлеңнің оқу

Кері байланыс: «Білім ағашы»

Білім ағашы парақ

шасы стикер

Қосымша мәліметтер
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау  көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы

қалай түрлендіресіз?  Қабілетті оқушыға қосымша карточкалар беремін.

Барлық оқушылар орындай алады: Тақырыпты болжайды, қажетті ақпаратты тауып оқиды, сұрақтарға жауап береді;

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Мәтінді оқиды, түсінеді, бағалауға қатысады, топтық, жұптық,жұмыстарға қатысады;

: Кейбір оқушылар орындай алады: Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды;

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Жұптық, топтық, өздік жұмыста жұлдызша,житондар  арқылы бағалаймын. Мадақтау, марапаттау арқылы бағалауды жүзеге асырамын.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пәнаралық байланыс-өмір қауіпсіздік негізі. Музыка . АКТ  мен байланыс
Құндылықтармен байланыс: Рухани-жаңғыру бағдарламасы: «Бәсекеге қабілеттілік» , «Сананың  ашықтығы »

(тәрбие  элементі)

 

Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

 

 

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *