Анардың пайдасы бар ма?

Сабақ: Анардың пайдасы бар ма? Мектеп: «№4 жалпы орта білім беретін мектеп» КММ
Күні: 03-04.02.2020 Мұғалімнің аты-жөні: Толеубаева Сауле Маулимовна
Сынып: 2 «Г», 2 «Д», 2 «Е» Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты(мақсаттары)оқу бағдарламасына сілтеме 2.1.1.1. Ауызша тіл және тыңдау – көру материалдарын тыңдау және қарапайым сөздерді түсініп қайталау
Сабақ мақсаттары:
Тыңдау- көру материалдары бойынша анардың пайдасын біледі,тақырып көлемінде өз ойларын қысқаша айта алады.

Бағалау критерийі: Жеміс суреттерінің ішінен анарды ажыратады,сипаттайды.
Ойлау деңгейлерінің дағдылары Білу. Түсіну.
Тілдік мақсат: Оқушылар орындай алады: тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді, тақырып
көлемінде қазақша қарапайым хабарлама жасай алады.
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: анар-гранат,пайдалы -полезный,салқын-прохладный,жылы-теплый
Диалог құруға,мәтін жазуға арналған пайдалы тіркестер:
Пайдалы жеміс, салқын шырын.
Талқылауға арналған сұрақтар:
Анардың пайдасы бар ма?
Құндылықтарға баулу Тазалық сақтауға,денсаулықты күтуге тәрбиелеу
Пәнаралық байланыс: Өзін-өзі тану,дүниетану,орыс тілі,технология
АКТ қолдану дағдылары: Интербелсенді тақта
Алдыңғы оқу: Не дәмді?
Жоспар
Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) Дереккөздер
Сабақтың басы
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

5 минут

5 минут

3 минут

5 минут

5 минут

2 минут Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.Оқушылар шеңбер құрып, хормен қайталайды.
Мен досымды сүйемін,
Мен әлемді сүйемін.
Жақсы оқушы боламын,
Кілең бестік аламын,
Қазақ тілін үйреніп.
Еркін сөйлер боламын.
Үй тапсырмасын тексеру.
«Көңілді доп» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.
груша-алмұрт,яблока-алма,виноград-жүзім,анар-гранат,апельсин -апельсин, банан -банан, жеміс -фрукты,сәбіз -морковь,шырын-напиток,салқын-прохладный,тәтті -сладкий,дәмді-вкусный,пайдалы-полезное, ішу-пить.
(ҚБ) мақтау, мадақтау
Сурет арқылы үй тапсырмасын қорытындылау.

Қызығушылығын ояту
-Қай жемістен тосап жасалмайды?
Жаңа сабақ. Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру.
Бейне көрініс көрсету
Көрген бейне көрініс туралы әңгімелеу.
Сөздікпен жұмыс.
Тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстыру, аудару.
Пайдалы-полезное, салқын -холодный,жылы-теплый.
Оқулықпен жұмыс.Оқылым. «Белсенді оқу» әдісі арқылы оқушылар кезекпен оқиды.
Алма шырыны пайдалы.
Сәбіз шырыны салқын.
Қызанақ шырыны жылы.
Анар шырыны тәтті.
Топтық жұмыс. «Себеттен қажетті жемістерді таңдап алу»
Бағалау критериі:
— жемістерді дұрыс таңдайды,сипаттай алады.
1 топ. Алма, жүзім.
2 топ. Анар,шие.
3 топ. Алмұрт, алма.
Әр топқа берілген конферттің ішінде жазылған жеміс атауларын оқып, себеттен тауып,түрін- түсін сипаттап беру.
«Бағдаршам әдісі» арқылы 3 топ бірін -бірі бағалайды.
«Ширату жаттығулары»
Дәптермен жұмыс.

«Шаттық шеңбері»

https://www.youtube.com/watch?time_
continue=53&v=bnhH7XCBcv4

Сюжетті суреттер

Оқулықпен жұмыс
5 бет

Сабақтың соңы
5 минут

3 минут

2 минут Бекіту:
Сурет бойынша қорытындылау.

-сурет бойынша өз ойларын айтты..
(Қ.Б)мадақтау,мақтау
Оқушылар түсінгенін «Алма ағашы» әдісі арқылы білдіреді.
Үйге тапсырма:36 бет 2- тапсырма

Қосымша ақпарат
Саралау – Сіз қосымша
көмек көрсетуді қалай
жоспарлайсыз? Сізқабілеті
жоғары оқушыларға
тапсырманы
күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз? Бағалау — Оқушылардың
үйренгенін тексеруді қалай
жоспарлайсыз?
Қолдауды қажет ететін оқушылар:

Қабілеті жоғары оқушылар:

Пәнаралық байланыс:

Қауіпсіздік және еңбекті
қорғау ережелері:

АКT-мен байланыс
Құндылықтардағы
байланыс:
Рефлексия
Сабақ / оқу
мақсаттары
шынайы ма?
Бүгін оқушылар не
білді?
Сыныптағы ахуал
қандай болды?
Мен жоспарлаған
саралаушаралары
тиімді болды ма?
Мен берілген
уақыт ішінде
Үлгердім бе? Мен
өз жоспарыма
қандай түзетулер
енгіздім және неліктен? Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары:

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *