Табиғатқа құштармын

Өзiн-өзiтану сабағының жоспары

 

Мектеп_№45 жалпы орта мектебі                      Мерзiмі:16.04.19

Тақырып Табиғатқа құштармын.:

Құндылық: Адамгершілік.

Қасиеттер: Сүйіспеншілік, мейірім, достық.

Мұғалiм: Еппаева Гулия

Сынып:  1 «А»

 

Сабақ мақсаты:

«Табиғат» ұғымының адамгершілік құндылығы ретіндегі мәнін ашу.

Міндеттері :

Білімділік: Балаларға табиғат ұғымын түсіндіру,

Дамытушылық: Балалардың табиғатқа деген аялы қарым-қатынастарын дамыту,

Тәрбиелік:Табиғатты сүюге тәрбиелеу.

 

 

 
Сабақ барысы:                                                                       ( 3 мин)

1.Ұйымдастыру кезеңi.

Сәлеметсіңдерме балалар!

Бүгіңгі сабақта көңіл күйлерің қалай?

Олай болса сабағымызды бастайық.

 

5Т –ережесін еске түсіріп ,қайталайықшы

1.Талапты болу арманым!

2.Тыныштық менің таңдауым!

3.Тәртіп асқақ арманым!

4.Тазалық менің құмарым!

5.Татулықпен отырсақ сабақ өтер мұғалім!

 

2.Тыныштық сәтi.                                              (5 мин)

«Табиғат әуені» музыка

 

«Орманға ойша серуендеу»

 

Өзін-өзі тану сабағы  бойынша 5 құндылықғымыз бар

3.Үй тапсырмасын тексеру.                                (5 мин)

Нағыз адам боламын! өлеңді жатқа айту

Сұрақ жауап әдісі

1.Ата -анаң қандай болғаныңды қалайды?

2.Өзіңнің кімге ұқсағын келеді?

3.Нағыз адам дегенді қалай түсінесіңдер?

 

«Күн нұрына жылынайық»                              (2 мин)

 

 

Нағыз адам бойындағы табылатын қасиеттерді табу.

Үлкенді сыйлау,қарттарды құрметтеу,табиғатты аялау,құстарды қорғау,жақсылық жасау,көмек көрсету.

 

Сабақ барысын талқылау:

5ережесі жазылған парақ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ноутбук

 

 

 

 

 

Кеспе қағаздар

 

 

 

 

 

              Жаңа сабақ                                                  (10 мин)

1.      «Ауа райы құбылысы»  тыңдап тақырыпты ашу 4.Жағымды пікір айту.

Қанеки балалар орнымыздан тұрып ,мына өлең жолдарын қайталайық,табиғат-анамызбен амандасайық:

Армысың шапағатты күніміз,

Армысың мейірімді жеріміз,

Армысың табиғат-анамыз,

Келеді сізге өзіңіздің балаңыз.

 

Адам  кімнің перзенті деп ойлайсыңдар ?

Жер –Ана, Табиғат –ананың перзенті

 

 
5.Әңгiмелеу

«Табиғат деген не?» әңгімесін рөлге салып оқып,талдау.

Неліктен табиғатты анаға теңейміз?

Сендер табиғат дегенді қалай түсінесіңдер?

Сахналау

Бейне таспаны көрсету

25-26 сабақ

 

 

 

Оқулық, ноутбук
  6.Шығармашылық жұмыс.                                             (5 мин)

Топтық жұмыс

Балаларға оқулықта берілген суреттерді пайдаланып сөйлемді аяқтайды.

Егер мен тау болсам,………….

Егер мен күн болсам,…………..

Балалар өз ойларын ортаға салады.

Ойын-жаттығу                                                   (3 мин)

Бейнетаспа 25 -26 сабақтың 1 тапсырмасы

«Аялы алақанға нелерді қондырасың»

 

А3 парағы

ноутбук

7.Топпен ән айту.                                            (2 мин)

Өтебай .Тұрманжанов

«Сүйеік ,табиғатты аялайық!» өлеңін топпен айту

 

Сүйейік ,табиғатты, аялайық

Біз де одан жақсылықты аямайық!

Анадай табиғаттың аясында

Жадырап жас балаша демалайық!

 

 

Оқулық
9.Қорытындылау                                                   (5 мин)

«Көрген түстерді жаңылмай оқу» ойын

Бұл түстерді қайдан көрміз балалар ?

 

 

Оқулық дәптер
8.Үйге тапсырмасы.

Дәптер бойынша оқушыларға өздеріне ұнаған табиғат суреттерін салу ұсынылады.

 

 

А3 парағы

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *