Оқу Білім Республикалық білім порталы

Top Menu

  • Сайт ережесі. Пайдаланушылық келісім
  • Сертификат. Құрмет грамотасы. Алғыс хат

Main Menu

  • МЕКТЕП ПӘНДЕРІ
    • Бастауыш сынып
      • Әдебиеттік оқу
      • Сауат ашу
      • Жаратылыстану
      • Ана тілі
    • Қазақ тілі
    • Қазақ әдебиеті
    • Қазақстан тарихы
    • Алгебра
    • География
    • Информатика
    • Математика
    • Геометрия
    • Биология
    • Физика
    • Химия
    • Алғашқы әскери дайындық
    • Мектепалды даярлық сынып
    • Орыс әдебиеті
    • Дүние жүзі тарихы
    • Құқық
    • Дене шынықтыру
    • Шет ел тілі
    • Ағылшын тілі
    • Орыс тілі
    • Технология
    • Өзін-өзі тану
  • Балабақша
  • Колледж пәндері
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтыңызға кіріңіз
Кілт-сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Сайт ережесі. Пайдаланушылық келісім
  • Сертификат. Құрмет грамотасы. Алғыс хат

logo

Header Banner

Оқу Білім Республикалық білім порталы

  • МЕКТЕП ПӘНДЕРІ
    • Бастауыш сынып
      • Әдебиеттік оқу
      • Сауат ашу
      • Жаратылыстану
      • Ана тілі
    • Қазақ тілі
    • Қазақ әдебиеті
    • Қазақстан тарихы
    • Алгебра
    • География
    • Информатика
    • Математика
    • Геометрия
    • Биология
    • Физика
    • Химия
    • Алғашқы әскери дайындық
    • Мектепалды даярлық сынып
    • Орыс әдебиеті
    • Дүние жүзі тарихы
    • Құқық
    • Дене шынықтыру
    • Шет ел тілі
    • Ағылшын тілі
    • Орыс тілі
    • Технология
    • Өзін-өзі тану
  • Балабақша
  • Колледж пәндері
  • Тәуелсіздік -тірегім.

  • Есікте бөтен адам

  • ТӘРБИЕНІҢ ЕҢ ТАМАША МЕКТЕБІ – ОТБАСЫ

  • «Ұрпақ ұлттық ойынмен шыңдалады»

  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”

  • Бақыттың кілті- балалық шақта

  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”

  • Бала құқығы – асыл қазына

  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг

  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары

Ашық сабақтар
Home›Ашық сабақтар›2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілері

2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілері

By admin
28 сентября, 2020
368
0
Share:
Пән: МатематикаМектеп: Т.Әубәкіров атындағы н.м
Күні:29.09.20Мұғалім:Балтамуратова А.Ж
Сынып: 4-сыныпҚатысқандар саны:5

Қатыспағандар саны:0

Сабақ тақырыбы2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілері
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 4.1.2.4 – 2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілерге сүйеніп, натурал сандарды  топтастыру
Күтілетін нәтижелерБарлық оқушылар:

2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілерінің негізінде натурал сандарды классификациялауды білетін болады.

Көптеген оқушылар:

2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілерінің негізінде натурал сандарды классификациялауды түсіндіре алатын болады.

Кейбір оқушылар:

2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілерінің негізінде натурал сандарды классификациялауды білетін және түсіндіре алатын

болады.

Тілдік мақсаттарОқушылар:

2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілерінің негізінде натурал сандарды классификациялауды түсіндіруді біледі.

Пәндік лексика және терминология.

2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілерінің негізінде натурал сандарды классификациялауды білетін болады.

Диалогқа / жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы сөздер топтамасы

Талқылау:

2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштіктің белгілерін тұжырымда.

Жазу:

Көптаңбалы сандарды 2-ге, 5-ке, 10-ға бөлу мен көбейтудің

жазылуы.

Алдыңғы білімКөптаңбалы сандарды бір таңбалы сандарға жазбаша және

ауызша көбейту мен бөлу.

Сабақтың барысы
Сабақтың

жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басыПсихологиялық дайындық:

Оқы сабақ, ерінбе,

Жалқаулыққа берілме.

Сауатты бала боп шықсаң,

Сүрінбейсің өмірде.

Алдыңғы   білімді  еске  түсіру

«Миға  шабуыл» әдісі

Сұрақтар:

Көлем өлшем  бірліктері

 

1 см3 = 1 000 мм3

1 дм3 = 1 000 см3

1 м3 = 1 000 дм3

1 дм3 = 1 000 000 мм3

1 м3 = 1 000 000 см3

1 л су = 1 дм3

Аудан өлшемдері

1 см2 = 100 мм2

1 дм2 = 100 см2

1 м2 = 100 дм2

1 дм2 = 10 000 мм2

1 м2 = 10 000 см2

1 км2 = 1 000 000 м2

Дескрипторы:

1. Сұрақтарға  жауап береді..

2. Өлшем бірліктерді  дұрыс  ажыратады.

Үй  тапсырмасын сұрау

№10  Есепте.

 

1 508х8= 12 064              1 204х7=8 428              3 007х8=24056

2 703х9= 24 327              81 903х8= 665 224       6 550х4=26 200

6 940х6=41 640               606х5=  3 030               1 907х8=15 256

8 005х8= 64 040              904х7= 6 328                34 605х8=276 840

Дескрипторы:

1. Өрнекті  математикалық  тілде  оқиды.

2. Мәнін  айтады.

Жаңаны  оқып үйрену

Оқу мақсатын таныстыру

Натурал  сандарды  2-ге, 5-ке, 10-ға  бөлінгіштік  белгілері негізінде  жіктеуді  үйренесің.

Күтілетін нәтижені анықтау

 

Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді  кері байланыс орнату.

Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары

 

 

 

 

 

Бағдаршам  түстері  арқылы бағалау.

 

 

 

 

Сабақтың ортасы 

Тақтамен жұмыс  №2

Қай  сандар 5-ке,қай сандар 2-ге бөлінеді?

Көбейту  арқылы тексер.

2-ке бөлінетін  сандар

48 732\2=           8 732\2=             854\2=                30 876\2=

 

5-ке  бөлінетін  сандар

54 270\5=           54 275\5=            30 875\5=           885\5=

Бөлуді  орындап болған  соң,  көбейту  амалы  арқылы  тексереді.

Дескрипторы:

1. 2-ге, 5-ке  бөлінетін сандарды теріп жазады.

2. Ережесін  айтады.

Топтық жұмыс

№3     «Мюнстенберг» әдісі

Кестеден 2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінетін сандарды тап.

 

 

  Дескрипторы:

1. 2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінетін сандарды белгілейді.

2. Ережесін  айтады.

 

 

Ауызша  есептеу  №4  «Визуалды айғақтар» әдісі

Әр топқа кеспе қағаздарға есептерді жазып таратып,  есептің шартын сурет арқылы құрып шығарту.

Дескрипторы:

1. Сурет арқылы  есепті  құрастырады.

2. Есептің  мәнін  табады.

 

Сергіту  сәті 

 

Тақтамен жұмыс  №5

Есепті шығар. Мәтіннен математикалық шамаларды таң­дап алып, өз есебіңді құрастыр.

Футбол ойынына билет сатып ал­ған балалар кассаға 10 000 теңге тө­ле­ді. Олар 1 225 теңгеден 3 билет және 1 485 теңгеден 4 билет сатып алды. Балаларға қанша ақша қайтарды? Қандай қағаз ақшамен және мәнеттермен қайтарды?

 

Ш:10 000-(1 225х3+1 485х4)=385

Ж:385тг   200тг-қағаз ақша, 100тг-50тг-20тг10тг-5тг-мәнет ақша

қайтарады.

Дескрипторы:

1.Есептің шартын  құрады.

2. Есептің  мәнін  табады.

Жұптық жұмыс. Қима қағазбен жұмыс №6

 

Оқулық

Жұмыс

дәптерлері,

Оқулық

 

 

 

 

Бағдаршам  түстері  арқылы бағалау.

 

 

 

 

 

 

 

Постермен жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық

жұмыс

 

 

 

 

 

 

Дәптермен,

Оқулықпен жұмыс

 

 

Бағдаршам  түстері  арқылы бығалау.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңыЖаңа білім мен тәжірибені қолдану.

№8  Беілген  сандар 2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінуі  үшін әрқайсысына  қандай ең  кіші сан  қоу  қажет?

       10-ға                           5-ке                       2-ге        

  1 289
 470 123
 470 125
200  531
200  532
  1 290

 

 

 

 

 

 

 

Дескрипторы:

1. 2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінетін мысалдар келтіреді.

2. Ережесін  айтады.

Кері байланыс парағы. «Жетістік баспалдағы» әдісі бойынша.

 

 

 

 

Тапсырманы орындаған  оқушыны мадақтау,

толықтыру жасау, тиімді  кері байланыс орнату.

 

 

 

 

 

Смайликтерді көрсете отырып, бүгінгі сабақтан түсінген, түсінбегендерін ауызша айтады.

Қосымша ақпарат
Саралау. Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға

қандай міндет қоюды жоспарлайсыз?

Дереккөздер: Кейбір оқушылар басқа сыныптастарына қарағанда анағұрлым

күрделі дереккөздермен жұмыс істей

алады.

Бағалау. Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Бағалау парақтары
Сабақ бойынша рефлексия

Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен сабақжоспарымды орындап үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

 
Қорытынды бағалау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиындықтары туралы не

білдім? Менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектеседі, неге көңіл бөлу керек?

1.

2.

 

 

 

Previous Article

ЭССЕ “Тәрбиеші-ұлы тәрбиенің тірегі”

Next Article

Мен Азаматпын

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • Ашық сабақтар

    Математика ашық сабақ 1 сынып Сабақтың тақырыбы: Жазық фигуралар

    13 августа, 2020
    By saltanat1968
  • Ашық сабақтар

    Математика Дөңгелек сандарды ауызша көбейту мен бөлу

    3 мая, 2020
    By gk_otan
  • Ашық сабақтар

    Көліктер және оның түрлері

    28 апреля, 2020
    By admin
  • Ашық сабақтар

    ХХ ғ. 20-30 жылдардағы қазақ әдебиеті мен өнерінің дамуы

    21 мая, 2020
    By admin
  • Ашық сабақтар

    «Мамандықтар әлемінде»

    27 сентября, 2020
    By admin
  • Ашық сабақтар

    Еңбек қуанышы

    6 января, 2018
    By admin

Leave a reply Отменить ответ

Сізге ұнауы мүмкін

  • Жалпы рубрика

    Қымбат-арзан

  • Балабақша

    Менің сүйікті мысығым

  • География

    Атмосфера и ее составные части

Жаңа жарияланымдар

  • Тәуелсіздік -тірегім.
  • Есікте бөтен адам
  • ТӘРБИЕНІҢ ЕҢ ТАМАША МЕКТЕБІ – ОТБАСЫ
  • «Ұрпақ ұлттық ойынмен шыңдалады»
  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”
  • Бақыттың кілті- балалық шақта
  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”
  • Бала құқығы – асыл қазына
  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг
  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары

Жаңа жарияланымдар

  • Тәуелсіздік -тірегім.
  • Есікте бөтен адам
  • ТӘРБИЕНІҢ ЕҢ ТАМАША МЕКТЕБІ – ОТБАСЫ
  • «Ұрпақ ұлттық ойынмен шыңдалады»
  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”
  • Бақыттың кілті- балалық шақта
  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”
  • Бала құқығы – асыл қазына
  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг
  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары

Күнтізбе

Январь 2021
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« Дек    

Жалпы мәліметтер

OQU-BILIM.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     o-bilim@mail.ru

Сайт материалдарын басқа сайттарға немесе жобаларға, коммерциялық жобаларға сайт әкімшілігінің рұқсатынсыз пайдалануға тыйым салынады.

Яндекс.Метрика