2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілері

Пән: Математика Мектеп: Т.Әубәкіров атындағы н.м
Күні:29.09.20 Мұғалім:Балтамуратова А.Ж
Сынып: 4-сынып Қатысқандар саны:5

Қатыспағандар саны:0

Сабақ тақырыбы 2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілері
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 4.1.2.4 — 2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілерге сүйеніп, натурал сандарды  топтастыру
Күтілетін нәтижелер Барлық оқушылар:

2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілерінің негізінде натурал сандарды классификациялауды білетін болады.

Көптеген оқушылар:

2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілерінің негізінде натурал сандарды классификациялауды түсіндіре алатын болады.

Кейбір оқушылар:

2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілерінің негізінде натурал сандарды классификациялауды білетін және түсіндіре алатын

болады.

Тілдік мақсаттар Оқушылар:

2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілерінің негізінде натурал сандарды классификациялауды түсіндіруді біледі.

Пәндік лексика және терминология.

2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілерінің негізінде натурал сандарды классификациялауды білетін болады.

Диалогқа / жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы сөздер топтамасы

Талқылау:

2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштіктің белгілерін тұжырымда.

Жазу:

Көптаңбалы сандарды 2-ге, 5-ке, 10-ға бөлу мен көбейтудің

жазылуы.

Алдыңғы білім Көптаңбалы сандарды бір таңбалы сандарға жазбаша және

ауызша көбейту мен бөлу.

Сабақтың барысы
Сабақтың

жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Сабақтың басы Психологиялық дайындық:

Оқы сабақ, ерінбе,

Жалқаулыққа берілме.

Сауатты бала боп шықсаң,

Сүрінбейсің өмірде.

Алдыңғы   білімді  еске  түсіру

«Миға  шабуыл» әдісі

Сұрақтар:

Көлем өлшем  бірліктері

 

1 см3 = 1 000 мм3

1 дм3 = 1 000 см3

1 м3 = 1 000 дм3

1 дм3 = 1 000 000 мм3

1 м3 = 1 000 000 см3

1 л су = 1 дм3

Аудан өлшемдері

1 см2 = 100 мм2

1 дм2 = 100 см2

1 м2 = 100 дм2

1 дм2 = 10 000 мм2

1 м2 = 10 000 см2

1 км2 = 1 000 000 м2

Дескрипторы:

1. Сұрақтарға  жауап береді..

2. Өлшем бірліктерді  дұрыс  ажыратады.

Үй  тапсырмасын сұрау

№10  Есепте.

 

1 508х8= 12 064              1 204х7=8 428              3 007х8=24056

2 703х9= 24 327              81 903х8= 665 224       6 550х4=26 200

6 940х6=41 640               606х5=  3 030               1 907х8=15 256

8 005х8= 64 040              904х7= 6 328                34 605х8=276 840

Дескрипторы:

1. Өрнекті  математикалық  тілде  оқиды.

2. Мәнін  айтады.

Жаңаны  оқып үйрену

Оқу мақсатын таныстыру

Натурал  сандарды  2-ге, 5-ке, 10-ға  бөлінгіштік  белгілері негізінде  жіктеуді  үйренесің.

Күтілетін нәтижені анықтау

 

Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді  кері байланыс орнату.

Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары

 

 

 

 

 

Бағдаршам  түстері  арқылы бағалау.

 

 

 

 

Сабақтың ортасы  

Тақтамен жұмыс  №2

Қай  сандар 5-ке,қай сандар 2-ге бөлінеді?

Көбейту  арқылы тексер.

2-ке бөлінетін  сандар

48 732\2=           8 732\2=             854\2=                30 876\2=

 

5-ке  бөлінетін  сандар

54 270\5=           54 275\5=            30 875\5=           885\5=

Бөлуді  орындап болған  соң,  көбейту  амалы  арқылы  тексереді.

Дескрипторы:

1. 2-ге, 5-ке  бөлінетін сандарды теріп жазады.

2. Ережесін  айтады.

Топтық жұмыс

№3     «Мюнстенберг» әдісі

Кестеден 2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінетін сандарды тап.

 

 

  Дескрипторы:

1. 2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінетін сандарды белгілейді.

2. Ережесін  айтады.

 

 

Ауызша  есептеу  №«Визуалды айғақтар» әдісі

Әр топқа кеспе қағаздарға есептерді жазып таратып,  есептің шартын сурет арқылы құрып шығарту.

Дескрипторы:

1. Сурет арқылы  есепті  құрастырады.

2. Есептің  мәнін  табады.

 

Сергіту  сәті 

 

Тақтамен жұмыс  №5

Есепті шығар. Мәтіннен математикалық шамаларды таң­дап алып, өз есебіңді құрастыр.

Футбол ойынына билет сатып ал­ған балалар кассаға 10 000 теңге тө­ле­ді. Олар 1 225 теңгеден 3 билет және 1 485 теңгеден 4 билет сатып алды. Балаларға қанша ақша қайтарды? Қандай қағаз ақшамен және мәнеттермен қайтарды?

 

Ш:10 000-(1 225х3+1 485х4)=385

Ж:385тг   200тг-қағаз ақша, 100тг-50тг-20тг10тг-5тг-мәнет ақша

қайтарады.

Дескрипторы:

1.Есептің шартын  құрады.

2. Есептің  мәнін  табады.

Жұптық жұмыс. Қима қағазбен жұмыс №6

 

Оқулық

Жұмыс

дәптерлері,

Оқулық

 

 

 

 

Бағдаршам  түстері  арқылы бағалау.

 

 

 

 

 

 

 

Постермен жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық

жұмыс

 

 

 

 

 

 

Дәптермен,

Оқулықпен жұмыс

 

 

Бағдаршам  түстері  арқылы бығалау.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы Жаңа білім мен тәжірибені қолдану.

№8  Беілген  сандар 2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінуі  үшін әрқайсысына  қандай ең  кіші сан  қоу  қажет?

       10-ға                           5-ке                       2-ге        

  1 289
 470 123
 470 125
200  531
200  532
  1 290

 

 

 

 

 

 

 

Дескрипторы:

1. 2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінетін мысалдар келтіреді.

2. Ережесін  айтады.

Кері байланыс парағы. «Жетістік баспалдағы» әдісі бойынша.

 

 

 

 

Тапсырманы орындаған  оқушыны мадақтау,

толықтыру жасау, тиімді  кері байланыс орнату.

 

 

 

 

 

Смайликтерді көрсете отырып, бүгінгі сабақтан түсінген, түсінбегендерін ауызша айтады.

Қосымша ақпарат
Саралау. Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға

қандай міндет қоюды жоспарлайсыз?

Дереккөздер: Кейбір оқушылар басқа сыныптастарына қарағанда анағұрлым

күрделі дереккөздермен жұмыс істей

алады.

Бағалау. Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау парақтары
Сабақ бойынша рефлексия

Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен сабақжоспарымды орындап үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

 
Қорытынды бағалау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиындықтары туралы не

білдім? Менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектеседі, неге көңіл бөлу керек?

1.

2.

 

 

 

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *