Оқу Білім Республикалық білім порталы

Top Menu

  • Сайт ережесі. Пайдаланушылық келісім
  • Сертификат. Құрмет грамотасы. Алғыс хат

Main Menu

  • МЕКТЕП ПӘНДЕРІ
    • Бастауыш сынып
      • Әдебиеттік оқу
      • Сауат ашу
      • Жаратылыстану
      • Ана тілі
    • Қазақ тілі
    • Қазақ әдебиеті
    • Қазақстан тарихы
    • Алгебра
    • География
    • Информатика
    • Математика
    • Геометрия
    • Биология
    • Физика
    • Химия
    • Алғашқы әскери дайындық
    • Мектепалды даярлық сынып
    • Орыс әдебиеті
    • Дүние жүзі тарихы
    • Құқық
    • Дене шынықтыру
    • Шет ел тілі
    • Ағылшын тілі
    • Орыс тілі
    • Технология
    • Өзін-өзі тану
  • Балабақша
  • Колледж пәндері
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтыңызға кіріңіз
Кілт-сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Сайт ережесі. Пайдаланушылық келісім
  • Сертификат. Құрмет грамотасы. Алғыс хат

logo

Header Banner

Оқу Білім Республикалық білім порталы

  • МЕКТЕП ПӘНДЕРІ
    • Бастауыш сынып
      • Әдебиеттік оқу
      • Сауат ашу
      • Жаратылыстану
      • Ана тілі
    • Қазақ тілі
    • Қазақ әдебиеті
    • Қазақстан тарихы
    • Алгебра
    • География
    • Информатика
    • Математика
    • Геометрия
    • Биология
    • Физика
    • Химия
    • Алғашқы әскери дайындық
    • Мектепалды даярлық сынып
    • Орыс әдебиеті
    • Дүние жүзі тарихы
    • Құқық
    • Дене шынықтыру
    • Шет ел тілі
    • Ағылшын тілі
    • Орыс тілі
    • Технология
    • Өзін-өзі тану
  • Балабақша
  • Колледж пәндері
  • Тәуелсіздік -тірегім.

  • Есікте бөтен адам

  • ТӘРБИЕНІҢ ЕҢ ТАМАША МЕКТЕБІ – ОТБАСЫ

  • «Ұрпақ ұлттық ойынмен шыңдалады»

  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”

  • Бақыттың кілті- балалық шақта

  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”

  • Бала құқығы – асыл қазына

  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг

  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары

География
Home›География›Атмосфера

Атмосфера

By admin
7 января, 2020
502
0
Share:
Мектеп: №4 ЖББОМ

 

Қысқа мерзімді жоспар бөлімі

3-бөлім

3.2 Атмосфера

Күні: 18.11.19-19.11-20.11Мұғалімнің ТАӘ: Тулеумухамбетова Г.С
Сыныбы: 9 ә,в,б,гҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбыҚазақстандағы қолайсыз және қауіпті атмосфералық құбылыстар
Осы сабақта қол жеткізілетін сабақ мақсаты (оқу бағдарламасына сүйеніп)9.3.2.4 Қолайсыз және қауіпті атмосфералық құбылыстар пайда болатын және таралатын аумақтарды картадан көрсетеді және олардан қорғану шараларын ұсынады
Сабақ мақсатыБарлық оқушылар :

–         Қазақстандағы қолайсыз және қауіпті атмосфералық құбылыстарды атайды.

Оқушылардың көпшілігі:

–         Қолайсыз және қауіпті атмосфералық құбылыстардың орын алу себептерін анықтайды.

Кейбір оқушылар:

–         Қолайсыз және қауіпті атмосфералық құбылыстар кезіндегі ережелер мен іс-әрекеттердің жинағын ұсынады.

Бағалау өлшеміОқушылар:

–         Қолайсыз және қауіпті атмосфералық құбылыстар пайда болатын және таралатын аумақтарды картадан көрсетеді және олардан қорғану шараларын ұсынады.

Тілдік мақсаты–         алуан түрлі ақпараттарды (мәтін,сызба,кескін) оқи алу дағдысын дамыту;

–         топтық және ұжымдық жұмыс кезінде бірін-бірі тыңдау дағдысын дамыту;

–         материалды талқылау, түсіндіру барысында географиялық терминдерді қолдану.

Пәнге лайықты лексика мен терминология:

 

Құрғақшылық, аңызақ жел, шаңды боран, қатқақ, көктайғақ

Құндылықтарды баулуӨмір бойы оқып үйрену
 

Пән аралық байланыстар

 

Қазақ әдебиеті, тарих

Қосымша білім8-сыныптың география курсының,сәйкесінше, «Физикалық география. Атмосфера» бөліміндігі «Климаттың адам өмірі мен шаруашылық жұмыстарына әсері» тақырыбы бойынша алған білімдері
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Ұйымдастыру бөлімі

Білім алушыларға Абай Құнабаевтың «Қыс» мезгіліне арналған өлең жолдары оқылады. Осы жерде ақынның келер жылы 175 жылдығы айтылып өтіледі.

2.Үй тапсырмасы

«Үш қадам» әдісі арқылы тексеріледі.

1-қадам: Ең жоғарғы t0

                        Ең төмен t0

2-қадам: Ең жауын-шашын аз түсетін аймақ

Ең жауын-шашын көп түсетін аймақ

3-қадам: Ауылшаруашылық дақылдары егілетін аудандар

 

Дескриптор:

1. Бірін-бірі тексереді,сараптайды,бағалайды;

2. Ақпаратпен ынталы жұмыс жасайды.

 

Қалыптастырушы бағалау

Мадақтау арқылы,яғни «жарайсың», «жақсы», «талпын»

 

 

 

 

Кескін карта

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд арқылы атмосфералық құбылыстарға қатысты суреттер көрсетіледі. Білім алушылар оларды ажыратып,ауызша түсініктеме беріп кетеді

Видеоролик көрсетіледі

Содан соң оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсаты таныстырылады.

1- тапсырма     Топтық жұмыс

1 топ:  Құрғақшылық.Қарлы боран

2 топ: Шаңды дауыл. Қатқақ

3 топ: Көктайғақ. Нөсер жаңбыр

4 топ : Тұман. Аңызақ

 

Дескриптор:

1.     Еліміздегі таралған қолайсыз қауіпті атмосфералық құбылыстарды және туындау себептерін анықтайды

2.     Ақпараттарды топ ішінде саралап бір – біріне бөліседі

2-тапсырма Картамен жұмыс

Оқулықтың 105 бетіндегі 52 сурет бойынша картаны пайдалана отырып, «ойыңды тұжырымда» сұрақтарына жауап береді

 

Дескриптор :

1.     Табиғи апаттардың орын алатын аймақтарын картадан табады.

2.     Сұрақтарға ойланып, бірлесіп жауап береді

 

3-тапсырма

«Сиқырлы сұрақтар» әдісі арқылы деңгейлік сұрақтар беріледі

 

 

 

Ютуб желісі

 

 

Оқулық,

Қосымша дерек көздері

 

 

 

 

 

 

Оқулық, 105 бет 52 сурет

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың аяғы«Бұл мәлімет шындық па немесе жалған ба?» әдісін қолданып, оқушыларға қателескен сұрақтарына жетелеу сұрақтарын беремін.

1.Көктайғақ ұзақтығы орта есеппен бірнеше минутта 1-2 сағатқа дейін болады,кейде мындай жауын-шашын бірнеше тәулікке дейін созылуы мүмкін.

2.Құрғақшылық ауылшаруашылығына үлкен экономикалық зиян әкеледі,өйткені ол топырақтағы ылғал қорын тауысады, оны құрғатады,өнімін жоғалтады.

3.Нөсер жауынның адамдар қозғалысы үшін қауіпті,себебі ол халықтың жолда жарақаттануына,жол көлік апаттарының артуына себепші болады.

4.Шаңды дауыл экономикаға үлкен зиян,өйткені қсімдіктердің тамырларын жалаңаштандырады, топырақ құнарын жоядығтірі ағзалар мен адамдар тыныс алу жүйесіне кері әсер етеді.

Дескриптор:

1.Берілген материалдар бойынша шындық не жалған екенін анықтайды

Кері байланыс

Бағалау бетшесі

Күні:

Оқушының аты-жөні:

Жаңа білімМеңгердім    Меңгермедім
Ауа райы құбылыстардың қандай белгілері бойынша қолайсыз құбылыстарға жататындығын түсіндіре аламын.  
Құрғақшылық кезінде топырақты қорғауға арналған шараладың жоспарын құра аламын.  
Көктайғақ кезінде өзін ұстау ережелерін құрастыра аламын.  
Қарлы боранға дайындалу мақсатында кеңестер бере аламын.  
Үсіктің алдын алу мақсатында кеңестер бере аламын  
Тропиктік циклонға қарсы алдын алу шараларын білемін.  

 

 

 

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

 

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Пән аралық байланыстыр.

Оқу мақсатын оқушылардың білім деңгейіне қарай  саралап,сабақ мақсатын жоспарладым.Оқушының қажеттіліктерін ескере отырып,интерактивті тақта арқылы суретпен жұмыс ұйымдастырамын.Оқушылардың тақырып бойынша  білімдерін тексеру үшін бағалау бетшелерін қолдануды жоспарладым.1.     Оқушыларды еңбек етуге баулимын.

2.     Алдыңғы сыныпта өткен білімдерін еске түсіремін.

Previous Article

қыс қызығы

Next Article

Өнімділік. 4 сынып.Математика

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • География

    Сарамандық жұмыс

    21 апреля, 2017
    By admin
  • БаяндамаларГеография

    География пәнін оқытудың маңыздылығы

    27 декабря, 2016
    By admin
  • География

    АҚШ табиғат жағдайлары мен ресурстары

    19 февраля, 2017
    By admin
  • ГеографияЖалпы рубрикаСабақ жоспарларыСабақ жоспары

    Восточный Казахстан хозяйство, промышленность, города

    20 ноября, 2016
    By admin
  • География

    Стороение и состав Земли

    18 февраля, 2020
    By admin
  • География

    Климаттық қалыптастырушы факторлар. Жер шарындағы климаттық белдеулер

    11 марта, 2017
    By admin

Leave a reply Отменить ответ

Сізге ұнауы мүмкін

  • Оқушылар арасында онлайн байқау

    Оқушылар арасында ғылыми жоба байқауы

  • Uncategorized

    Шаруа мен Аю

  • Русский язык

    Собственные и нарицательные имена существительные

Жаңа жарияланымдар

  • Тәуелсіздік -тірегім.
  • Есікте бөтен адам
  • ТӘРБИЕНІҢ ЕҢ ТАМАША МЕКТЕБІ – ОТБАСЫ
  • «Ұрпақ ұлттық ойынмен шыңдалады»
  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”
  • Бақыттың кілті- балалық шақта
  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”
  • Бала құқығы – асыл қазына
  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг
  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары

Жаңа жарияланымдар

  • Тәуелсіздік -тірегім.
  • Есікте бөтен адам
  • ТӘРБИЕНІҢ ЕҢ ТАМАША МЕКТЕБІ – ОТБАСЫ
  • «Ұрпақ ұлттық ойынмен шыңдалады»
  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”
  • Бақыттың кілті- балалық шақта
  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”
  • Бала құқығы – асыл қазына
  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг
  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары

Күнтізбе

Январь 2021
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« Дек    

Жалпы мәліметтер

OQU-BILIM.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     o-bilim@mail.ru

Сайт материалдарын басқа сайттарға немесе жобаларға, коммерциялық жобаларға сайт әкімшілігінің рұқсатынсыз пайдалануға тыйым салынады.

Яндекс.Метрика