Оқу Білім Республикалық білім порталы

Top Menu

  • Сайт ережесі. Пайдаланушылық келісім
  • Сертификат. Құрмет грамотасы. Алғыс хат

Main Menu

  • МЕКТЕП ПӘНДЕРІ
    • Бастауыш сынып
      • Әдебиеттік оқу
      • Сауат ашу
      • Жаратылыстану
      • Ана тілі
    • Қазақ тілі
    • Қазақ әдебиеті
    • Қазақстан тарихы
    • Алгебра
    • География
    • Информатика
    • Математика
    • Геометрия
    • Биология
    • Физика
    • Химия
    • Алғашқы әскери дайындық
    • Мектепалды даярлық сынып
    • Орыс әдебиеті
    • Дүние жүзі тарихы
    • Құқық
    • Дене шынықтыру
    • Шет ел тілі
    • Ағылшын тілі
    • Орыс тілі
    • Технология
    • Өзін-өзі тану
  • Балабақша
  • Колледж пәндері
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтыңызға кіріңіз
Кілт-сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Сайт ережесі. Пайдаланушылық келісім
  • Сертификат. Құрмет грамотасы. Алғыс хат

logo

Header Banner

Оқу Білім Республикалық білім порталы

  • МЕКТЕП ПӘНДЕРІ
    • Бастауыш сынып
      • Әдебиеттік оқу
      • Сауат ашу
      • Жаратылыстану
      • Ана тілі
    • Қазақ тілі
    • Қазақ әдебиеті
    • Қазақстан тарихы
    • Алгебра
    • География
    • Информатика
    • Математика
    • Геометрия
    • Биология
    • Физика
    • Химия
    • Алғашқы әскери дайындық
    • Мектепалды даярлық сынып
    • Орыс әдебиеті
    • Дүние жүзі тарихы
    • Құқық
    • Дене шынықтыру
    • Шет ел тілі
    • Ағылшын тілі
    • Орыс тілі
    • Технология
    • Өзін-өзі тану
  • Балабақша
  • Колледж пәндері
  • Тәуелсіздік -тірегім.

  • Есікте бөтен адам

  • ТӘРБИЕНІҢ ЕҢ ТАМАША МЕКТЕБІ – ОТБАСЫ

  • «Ұрпақ ұлттық ойынмен шыңдалады»

  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”

  • Бақыттың кілті- балалық шақта

  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”

  • Бала құқығы – асыл қазына

  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг

  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары

Ашық сабақтар
Home›Ашық сабақтар›Ғажайып субұрқақ

Ғажайып субұрқақ

By admin
10 января, 2020
559
0
Share:
 

Пән:Қазақ тілі

Ұзақмерзімдіжоспарбөлімі:

4-тарау «Сәулет өнері»

Күні:

Сынып: 3

 

Мектеп: .

Мұғалімнің аты-жөні:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

СабақтақырыбыҒажайып субұрқақ
Оқумақсаттары

 

3.​4.​4.​1* кең жолды дәптерге бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енің көлбеулігін және олардың байланысын сақтап жазу, каллиграфиялықдағдыларын дамыту.

3.​5.​2.​1 жана сөздерді орфоэпиялық және орфографиялық сөздіктер көмегімен қатесіз дұрыс айту, және жазу.

Сабақ мақсаттарыОқушылардың барлығы:заттын, сынын санын, іс қимылын, білдіретін сөздерді ауызша және жазбаша тілде қолданады.
Оқушылардың көпшілігі:

Тірек сөздерді қолданып, «Шығыс күнтізбесі» субұрқағы туралы диалог құрастырып жазады.

Оқушылардың кейбірі: каллиграфиялық дағдыларын дамытады.
Бағалау критерийлері Субұрқақтар жайлы айтады, диалог құрайды, сұрақтарға жауап береді
Тілдік мақсатмәрмәр тас, субұрқақ, киіз үй
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:  мен субұрқаққа барамын. Сырты мәрмәр тастан жасалған
Бастапқыбілім

 

Жас сәулетшілер үйірмесі туралы біледі, оның пайдасын айтады. Мұғалім оқушының бастапқы білімін жетекші сұрақтар қою арқылы  біле алады.
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері  

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

 

Ресурстар

Сабақтың басы

 

 

Психалогиялық ахуал қалыптастыру. Ынтымақтасық атмосферасын орнату үшін оқушылар парталас достарымен қазақша амандасады.

 

–салем достым!  (амандасады)

-қалін қалай? (иықтарын қағады)

-Қалай демалдың? (құлақтарын тартады)

– Мен сені сағындым! (қолдарын жүректеріне қояды)

-Қош келдің? (қолдарын жаяды)

-Күніміз сәтті болсын! (құшақтайды)

 

Қызығушылықты ояту –оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында  тақырыпқа қатысты слайдтарды көрсетеді. Слайдтарға не бейнеленгенің сипаттап берулерін сұрайды.

Сөздікпен жұмыс: мұғалім оқулықта «Оқылым, Айтылым» бойыншаберілген суретке қарауларын сұрайды. интерактивті тақтадан тақырыпқа қаысты жаңа сөздерен танысады.  Оларды оқиды оқушыларға қайталатады.

Мәрмәр тас-мрамор

Субұрқақ– фонтан

Киіз үй-юрта

Қызғылт –розовый

 

слайдтар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

суреттер

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мәтінмен жұмыс: мәтінді тыңдайды. Онда айтылған бейнелерді  сәйкестендіреді  мәтінде кездескен сөз тіркестерін  кестеден белгілеп  жазады. «1-2 тапсырма)

Бағалау «Отшашу»

 

3-тапсырма мәтінді оқиды. Бір біріне сұрақ қояды

Бағалау «Бармақ»

«Тірек сөздер» стратегиясын пайдаланып қажетті сөздерді қатыстырып диаог жазады. (4-тапсырма)

Сергіту сәті

 

Орнымыздан тұрайық

Қолды белге қоямыз

Бұрыламыз оңға

Бұрыламыз солға

Біз бақытты баламыз

Гүл-гүл жайнап жанамыз

Жаттығулар жасасақ

Жақсы серігіп қаламыз 

 

 

 

Тапсырмаларды орындайды

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

 

Рефлексия

 

Үйге тапсырма: 5-тапсырма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз? Бағалау – оқушыныңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз? Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы

Саралауіріктелгентапсырмалар, нақтыбіроқушыданкүтілетіннәтижелер, оқушығадербесқолдаукөрсету, оқуматериалдары мен ресурстарыноқушыныңжекеқабілеттерінесепке ала отырыпіріктеу (Гарднердіңжиындықзияттеориясы) түріндеболуымүмкін.

Саралаууақыттыұтымдыпайдаланудыесепке ала отырып, сабақтыңкезкелгенкезеңіндеқолданылаалады.

Бұлбөлімдеоқушыныңсабақбарысындаүйренгенінбағалауүшінқолданатынәдіс-тәсілдеріңіздіжазыңыз.Денсаулықсақтаутехнологиялары.

Сергітусәттері мен белсендііс-әрекеттүрлері.

Осы сабақтақолданылатынқауіпсіздіктехникасыережелерініңтармақтары.

 

Сабақбойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушының барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
 
Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушыныңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?

Previous Article

Үш өлшемді модельдер

Next Article

The best places to visit in Kazakhstan

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • Ашық сабақтар

    Жартылай дайын өнімдерден тағамдар әзірлеу технологиясы

    11 августа, 2020
    By admin
  • Ашық сабақтар

    “Қазақстанда мұздықтардың еруі”

    4 апреля, 2020
    By
  • Ашық сабақтар

    «Жабайы аңдар»

    10 июля, 2020
    By admin
  • Ашық сабақтар

    ХХ ғ. 20-30 жылдардағы қазақ әдебиеті мен өнерінің дамуы

    21 мая, 2020
    By admin
  • Ашық сабақтарҚазақ әдебиеті

    Шешендік сөздер. Билер сөзі- нақылдың көзі

    18 октября, 2016
    By admin
  • Ашық сабақтар

    Жол ережесін білейік аман-есен жүрейік

    27 марта, 2020
    By

Leave a reply Отменить ответ

Сізге ұнауы мүмкін

  • Қазақ тілі

    М.Сәрсеке «Қаныш Сәтбаев» роман-эссе

  • Сыныптан тыс

    Внеклассное мероприятие

  • Сабақ жоспары

    Асан Қайғы

Жаңа жарияланымдар

  • Тәуелсіздік -тірегім.
  • Есікте бөтен адам
  • ТӘРБИЕНІҢ ЕҢ ТАМАША МЕКТЕБІ – ОТБАСЫ
  • «Ұрпақ ұлттық ойынмен шыңдалады»
  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”
  • Бақыттың кілті- балалық шақта
  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”
  • Бала құқығы – асыл қазына
  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг
  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары

Жаңа жарияланымдар

  • Тәуелсіздік -тірегім.
  • Есікте бөтен адам
  • ТӘРБИЕНІҢ ЕҢ ТАМАША МЕКТЕБІ – ОТБАСЫ
  • «Ұрпақ ұлттық ойынмен шыңдалады»
  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”
  • Бақыттың кілті- балалық шақта
  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”
  • Бала құқығы – асыл қазына
  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг
  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары

Күнтізбе

Январь 2021
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« Дек    

Жалпы мәліметтер

OQU-BILIM.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     o-bilim@mail.ru

Сайт материалдарын басқа сайттарға немесе жобаларға, коммерциялық жобаларға сайт әкімшілігінің рұқсатынсыз пайдалануға тыйым салынады.

Яндекс.Метрика