Судың сырын білеміз бе? Жіктеу есімдігі

6- бөлім. Су – тіршілік көзі. Қазақстандағы өзен-көлдер Мектеп: №24 Ү. Түктібаев атындағы орта мектеп
Сабақтың тақырыбы: Судың сырын білеміз бе?  Жіктеу есімдігі
Сынып: 6 «А» Мұғалімнің аты-жөні:Еркінкүл Бақтілеу Жақсылыққызы
Күні:  15. 01. 2020 Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақ негізделген оқу мақсаттары 1.5.1 — тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру.

4.4.1 — сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну, есімдікті зат есім, сын есімнің орнына қолдану.

Сабақ  мақсаты:

 

Барлығы:  Мәтінді оқып,тірек сөздер арқылы детальды ақпаратты анықтай алады.Жіктеу есімдіктерін біледі,сөйлемде орынды қолдана алады. Мәтін мазмұнына сай сұрақтарға жауап береді.
Көпшілігі: Мәтін мазмұнын игере отырып,мәтіннен жіктеу есімдігін тауып,құрамына қарай талдай алады. Мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстырады.
Кейбірі: есімдіктермен танысып, басқа сөз таптарынан ажырата біледі.
Тілдік мақсат  Есімдік, есімдіктің түрлері. Су,тәжірибе,күріш,фильм,магнитафон,ақпарат,микроорганизм, бактерия
Бағалау  критерийлері — Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді.

— Шынайы өмірмен байланыстырады.

— Тапсырма орындау барысында есімдіктерді орынды қолданады.

-Жіктеу есімдіктерін құрамына талдайды

Пәнаралық байланыс  Жаратылыстану 5-сынып
Құндылықтарды дарыту Табиғат байлықтарын сақтауға, қорғауға тәрбиелеу.
Алдыңғы оқу Лексика
Сабақ барысы
Жоспарлан    ған  уақыт Жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар
Басы

 

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

1. «Сабақты біз бастаймыз,…» сөз тізбегін жалғастыру

2.Сыныпты «Шашылған шумақтар» әдісі арқылы 4 топқа бөлу.

3. «Ұшақ ұшыру» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау

ҚБ Мадақтау

4.Оқу мақсаттарымен таныстыру.

 

 

 

Ортасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7мин

 

 

Миға шауыл. «Құпия сөзді шешу»

 

 

8 у д 9 1000
80 6 4 6 н

 

1 7 л 2 20
7 з 1 2 ?

 

Демек,бүгінгі тақырыбымыз қандай? (Оқушы пікірі тыңдалады)

ҚБ Мадақтау

 

 

«Жетістік жолы»  4 нүктесінен тұрады.Осы нүктенің қай жеріне баратының туралы ойлан.Ойланып болған соң өз орындарына барып тұрады. Әр орын бойынша санын белгілеп аламын. Содан соң сбақ соңында қайтып келу арқылы жетістіктерін анықтаймын.

(Әр оқушыға деңгейлі тапсырма жазылған карточка таратамын.)

 

  Топтық  жұмыс. Оқылым.Жазылым. Айтылым

 

«Борттық журнал»әдісі

 

Мәтіннен не түсіндіңіздер? Мәтіннен қандай мәлімет алдыңыздар? Мәтін бойынша қарапайым жоспар құрыңыздар
     

 

ҚБ Дескриптормен бірін бірі бағалау

 

Бағалау критерийі Дескриптор Ұпайы
Мәтін мазмұны бойынша кесте толтырады 1.Мәтін мазмұнын біледі.

2.Тақырыптан ауытқымай жоспар құрады.

3.Шынайы  өмірмен байланыстырады

1

 

 

1

 

 

1

 

Тілдік бағдар. Жіктеу есімдігі

 Жіктеу есімдігі – белгілі бір жақтық ұғыммен байланысты қолданылатын есімдіктің түрі.

 

Жекеше Көпше
                                сөйлеуші

І жақ  Мен 

                              кім? /кімдер?                

 

І жақ Біздер

                       

                               тыңдаушы

ІІ жақ Сен (Сіз)   

                                 кім?/ кімдер?       

 

 

 

ІІ жақ Сендер (сіздер)

                        

                             Бөгде жақ

ІІІ жақ Ол     

                     кім? не? /кімдер?нелер?     

 

 

ІІІ жақ Олар

 

Жіктеу есімдіктерінің септелуі

Септіктер МЕН СЕН СІЗ ОЛ
Атау септік мен сен сіз ол
Ілік септік Ме-нің Се-нің Сіз-дің О-ның
Барыс септік Ма-ған Са-ған сіз-ге О-ған
Табыс септік Ме-ні Се-ні Сіз-ді О-ны
Жатыс септік Мен-де Сен-де Сіз-де О-нда
Шығыс септік Ме-нен Се-нен Сіз-ден О-нан
Көмектес септік Мені-мен Сені-мен Сіз-бен Оны-мен

 

 

  Жұптық жұмыс .«Детальді түрде оқу» әдісі

 Берілген тірек сөздерге сүйене отырып, мәтіндегі негізгі ақпараттарды ретімен баяндау

Жапон ғалымы

 

Тіршілік
Фильм
Магнитофон

  

 

 

Зәмзәм суы
Бір ай
Күріш
Дүниежүзілік денсаулық сақтау ұйымы

 

 

 

 

 

 

ҚБ .Бағдаршам  арқылы бағалау

 

Жеке жұмыс.Оқулықпен жұмыс

1-тапсырма. «Балмұздақ таяқшалары» әдісі бойынша таяқшалардағы тапсырмаларды орындау 

 Көп нүктенің орнына  мағынасы жағынан сәйкес келетін есімдіктерді қойып,сөйлемдерді толықтырып жазу.

 

1.Бірінші ыдыстағы күріш  —— көктей бастаған. а) әртүрлі
2.Тәжірибе барысында үшінші ыдыстағы суға —— көңіл бөлінбеді. ә) барлық
3.Зәмзәм суы ер бетіндегі —— судан таза б)еш
4.Үш ыдысқа бір ай бойы ——  сөз айтады в) өзінен өзі

 

  2-тапсырма. Оқулықтағы Б бөлімі бойынша мәтіннен есімдіктерді тауып.құрамына талдау (тақтамен жұмыс жасау)

 

3-тапсырма. Қарамен жазылған сөздерді екінші бағандағы сөздермен  ауыстырып жазу.

 

Су жансыз Жер ғаламшарына жан бітірген. Бірнеше
Жер етінің  жетпіс пайызын су алап жатыр. Барлығы
Менделеев кетесіндегі ең қасиетті элемент су болып табылады. Ол
Жаңбыр жаууын тілеп, халық  «тасаттық» жасайды. осы

 

 

 

 

 

 

 

 

 Бағалау парағы.Жетістік критерийі арқылы бағалау

 

Оқушының аты-жөні: 

 

Жетістік критерийі «+»немесе «-»
Судың сырын түсінемін

Есімдік туралы білемін

Есімдіктің мағыналық түрлерін ажыратамын

Жіктеу есімдігін білемін

 

 

 

Түсінемін,

оындаймын

 

Білмеймін
Білемін
Басқаларға көмектесемін

 

 

 

 

 

 

 

(Сабақ соңында жетістік жолына бару. Не себепті сол орынға барғандығы туралы жеткен жетістігі туралы айтады.)

 

 

Бағалау: «От шашу» әдісі

 

Интерактивті тақта

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Интерактивті тақта

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тірек сөздер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

кесте

Соңы

Рефлексия

 

 Үй тапсырмасын беру.8-тапсырма

 

 

 

 Рефлексия

парағы

 

 

Қосымша ақпарат
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Сіз

қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау — Оқушылардың

үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Қауіпсіздік жəне еңбекті  қорғау ережелері.

АКТ-мен байланыс.

Оқушылардың қызығушылығын ояту үшін түрлі тапсырмалар орындатамын. Жасаған жұмыстарын әділ бағалауға тырысамын. Оқушыларды бағалау парақшасы бойынша кері байланыс  жасап,   «От шашу» әдісі арқылы оқу деңгейін бағалаймын. «Олимпиада  рефлексиясы» әдісімен кері байланыс аламын. Пәнаралық байланыс: қазақ әдебиеті, тарих. АКТ-мен байланыс.
Рефлексия:        Сабақ / оқу

мақсаттары орындалды ма?

Бүгін оқушылар не білді? Сабақ қалай өтті? Қандай деңгейде өтті?

Жоспарлаған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым?  Жоспарыма  қандай өзгеріс енгіздім?

6 «А»

 

 

 

 

 

 

 

Қорытынды бағамдау

Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқу мен оқытуға қатысты)

1: 6 «А»

2:

 

Қандай екі нəрсенемесе тапсырма  сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпал етер еді (оқу мен оқытуға қатысты)

1: 6 «А»

2:

 

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы келесі сабағымды жетілдіруге  көмектесетін не білдім?

1: 6 «А»

2:

 

 

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *