Оқу Білім Республикалық білім порталы

Top Menu

  • Сайт ережесі. Пайдаланушылық келісім
  • Сертификат. Құрмет грамотасы. Алғыс хат

Main Menu

  • МЕКТЕП ПӘНДЕРІ
    • Бастауыш сынып
      • Әдебиеттік оқу
      • Сауат ашу
      • Жаратылыстану
      • Ана тілі
    • Қазақ тілі
    • Қазақ әдебиеті
    • Қазақстан тарихы
    • Алгебра
    • География
    • Информатика
    • Математика
    • Геометрия
    • Биология
    • Физика
    • Химия
    • Алғашқы әскери дайындық
    • Мектепалды даярлық сынып
    • Орыс әдебиеті
    • Дүние жүзі тарихы
    • Құқық
    • Дене шынықтыру
    • Шет ел тілі
    • Ағылшын тілі
    • Орыс тілі
    • Технология
    • Өзін-өзі тану
  • Балабақша
  • Колледж пәндері
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтыңызға кіріңіз
Кілт-сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Сайт ережесі. Пайдаланушылық келісім
  • Сертификат. Құрмет грамотасы. Алғыс хат

logo

Header Banner

Оқу Білім Республикалық білім порталы

  • МЕКТЕП ПӘНДЕРІ
    • Бастауыш сынып
      • Әдебиеттік оқу
      • Сауат ашу
      • Жаратылыстану
      • Ана тілі
    • Қазақ тілі
    • Қазақ әдебиеті
    • Қазақстан тарихы
    • Алгебра
    • География
    • Информатика
    • Математика
    • Геометрия
    • Биология
    • Физика
    • Химия
    • Алғашқы әскери дайындық
    • Мектепалды даярлық сынып
    • Орыс әдебиеті
    • Дүние жүзі тарихы
    • Құқық
    • Дене шынықтыру
    • Шет ел тілі
    • Ағылшын тілі
    • Орыс тілі
    • Технология
    • Өзін-өзі тану
  • Балабақша
  • Колледж пәндері
  • «Ұрпақ ұлттық ойынмен шыңдалады»

  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”

  • Бақыттың кілті- балалық шақта

  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”

  • Бала құқығы – асыл қазына

  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг

  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары

  • “Үйірме” 2020-2021

  • Күз сыйы

  • “Бағдаршам”

Қазақ тілі
Home›Қазақ тілі›Судың сырын білеміз бе? Жіктеу есімдігі

Судың сырын білеміз бе? Жіктеу есімдігі

By admin
16 января, 2020
561
0
Share:
6- бөлім. Су – тіршілік көзі. Қазақстандағы өзен-көлдерМектеп: №24 Ү. Түктібаев атындағы орта мектеп
Сабақтың тақырыбы: Судың сырын білеміз бе?  Жіктеу есімдігі
Сынып: 6 «А»Мұғалімнің аты-жөні:Еркінкүл Бақтілеу Жақсылыққызы
Күні:  15. 01. 2020Қатысқандар:Қатыспағандар:
Сабақ негізделген оқу мақсаттары1.5.1 – тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру.

4.4.1 – сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну, есімдікті зат есім, сын есімнің орнына қолдану.

Сабақ  мақсаты:

 

Барлығы:  Мәтінді оқып,тірек сөздер арқылы детальды ақпаратты анықтай алады.Жіктеу есімдіктерін біледі,сөйлемде орынды қолдана алады. Мәтін мазмұнына сай сұрақтарға жауап береді.
Көпшілігі: Мәтін мазмұнын игере отырып,мәтіннен жіктеу есімдігін тауып,құрамына қарай талдай алады. Мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстырады.
Кейбірі: есімдіктермен танысып, басқа сөз таптарынан ажырата біледі.
Тілдік мақсат Есімдік, есімдіктің түрлері. Су,тәжірибе,күріш,фильм,магнитафон,ақпарат,микроорганизм, бактерия
Бағалау  критерийлері– Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді.

– Шынайы өмірмен байланыстырады.

– Тапсырма орындау барысында есімдіктерді орынды қолданады.

-Жіктеу есімдіктерін құрамына талдайды

Пәнаралық байланыс Жаратылыстану 5-сынып
Құндылықтарды дарытуТабиғат байлықтарын сақтауға, қорғауға тәрбиелеу.
Алдыңғы оқуЛексика
Сабақ барысы
Жоспарлан    ған  уақытЖоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Басы

 

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

1. «Сабақты біз бастаймыз,…» сөз тізбегін жалғастыру

2.Сыныпты «Шашылған шумақтар» әдісі арқылы 4 топқа бөлу.

3. «Ұшақ ұшыру» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау

ҚБ Мадақтау

4.Оқу мақсаттарымен таныстыру.

 

 

 

Ортасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7мин

 

 

Миға шауыл. «Құпия сөзді шешу»

 

 

8уд91000
80646н

 

17л220
7з12?

 

Демек,бүгінгі тақырыбымыз қандай? (Оқушы пікірі тыңдалады)

ҚБ Мадақтау

 

 

«Жетістік жолы»  4 нүктесінен тұрады.Осы нүктенің қай жеріне баратының туралы ойлан.Ойланып болған соң өз орындарына барып тұрады. Әр орын бойынша санын белгілеп аламын. Содан соң сбақ соңында қайтып келу арқылы жетістіктерін анықтаймын.

(Әр оқушыға деңгейлі тапсырма жазылған карточка таратамын.)

 

  Топтық  жұмыс. Оқылым.Жазылым. Айтылым

 

«Борттық журнал»әдісі

 

Мәтіннен не түсіндіңіздер?Мәтіннен қандай мәлімет алдыңыздар?Мәтін бойынша қарапайым жоспар құрыңыздар
   

 

ҚБ Дескриптормен бірін бірі бағалау

 

Бағалау критерийіДескрипторҰпайы
Мәтін мазмұны бойынша кесте толтырады1.Мәтін мазмұнын біледі.

2.Тақырыптан ауытқымай жоспар құрады.

3.Шынайы  өмірмен байланыстырады

1

 

 

1

 

 

1

 

Тілдік бағдар. Жіктеу есімдігі

 Жіктеу есімдігі – белгілі бір жақтық ұғыммен байланысты қолданылатын есімдіктің түрі.

 

ЖекешеКөпше
                                сөйлеуші

І жақ  Мен 

                              кім? /кімдер?                

 

І жақ Біздер

                       

                               тыңдаушы

ІІ жақ Сен (Сіз)   

                                 кім?/ кімдер?       

 

 

 

ІІ жақ Сендер (сіздер)

                        

                             Бөгде жақ

ІІІ жақ Ол     

                     кім? не? /кімдер?нелер?     

 

 

ІІІ жақ Олар

 

Жіктеу есімдіктерінің септелуі

СептіктерМЕНСЕНСІЗОЛ
Атау септікменсенсізол
Ілік септікМе-ніңСе-ніңСіз-діңО-ның
Барыс септікМа-ғанСа-ғансіз-геО-ған
Табыс септікМе-ніСе-ніСіз-діО-ны
Жатыс септікМен-деСен-деСіз-деО-нда
Шығыс септікМе-ненСе-ненСіз-денО-нан
Көмектес септікМені-менСені-менСіз-бенОны-мен

 

 

  Жұптық жұмыс .«Детальді түрде оқу» әдісі

 Берілген тірек сөздерге сүйене отырып, мәтіндегі негізгі ақпараттарды ретімен баяндау

Жапон ғалымы

 

Тіршілік
Фильм
Магнитофон

  

 

 

Зәмзәм суы
Бір ай
Күріш
Дүниежүзілік денсаулық сақтау ұйымы

 

 

 

 

 

 

ҚБ .Бағдаршам  арқылы бағалау

 

Жеке жұмыс.Оқулықпен жұмыс

1-тапсырма. «Балмұздақ таяқшалары» әдісі бойынша таяқшалардағы тапсырмаларды орындау 

 Көп нүктенің орнына  мағынасы жағынан сәйкес келетін есімдіктерді қойып,сөйлемдерді толықтырып жазу.

 

1.Бірінші ыдыстағы күріш  —– көктей бастаған.а) әртүрлі
2.Тәжірибе барысында үшінші ыдыстағы суға —– көңіл бөлінбеді.ә) барлық
3.Зәмзәм суы ер бетіндегі —– судан тазаб)еш
4.Үш ыдысқа бір ай бойы —–  сөз айтадыв) өзінен өзі

 

  2-тапсырма. Оқулықтағы Б бөлімі бойынша мәтіннен есімдіктерді тауып.құрамына талдау (тақтамен жұмыс жасау)

 

3-тапсырма. Қарамен жазылған сөздерді екінші бағандағы сөздермен  ауыстырып жазу.

 

Су жансыз Жер ғаламшарына жан бітірген.Бірнеше
Жер етінің  жетпіс пайызын су алап жатыр.Барлығы
Менделеев кетесіндегі ең қасиетті элемент су болып табылады.Ол
Жаңбыр жаууын тілеп, халық  «тасаттық» жасайды.осы

 

 

 

 

 

 

 

 

 Бағалау парағы.Жетістік критерийі арқылы бағалау

 

Оқушының аты-жөні: 

 

Жетістік критерийі«+»немесе «-»
Судың сырын түсінемін

Есімдік туралы білемін

Есімдіктің мағыналық түрлерін ажыратамын

Жіктеу есімдігін білемін

 

 

 

Түсінемін,

оындаймын

 

Білмеймін
Білемін
Басқаларға көмектесемін

 

 

 

 

 

 

 

(Сабақ соңында жетістік жолына бару. Не себепті сол орынға барғандығы туралы жеткен жетістігі туралы айтады.)

 

 

Бағалау: «От шашу» әдісі

 

Интерактивті тақта

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Интерактивті тақта

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тірек сөздер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

кесте

Соңы

Рефлексия

 

 Үй тапсырмасын беру.8-тапсырма

 

 

 

 Рефлексия

парағы

 

 

Қосымша ақпарат
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Сіз

қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың

үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Қауіпсіздік жəне еңбекті  қорғау ережелері.

АКТ-мен байланыс.

Оқушылардың қызығушылығын ояту үшін түрлі тапсырмалар орындатамын. Жасаған жұмыстарын әділ бағалауға тырысамын.Оқушыларды бағалау парақшасы бойынша кері байланыс  жасап,   «От шашу» әдісі арқылы оқу деңгейін бағалаймын. «Олимпиада  рефлексиясы» әдісімен кері байланыс аламын.Пәнаралық байланыс: қазақ әдебиеті, тарих. АКТ-мен байланыс.
Рефлексия:        Сабақ / оқу

мақсаттары орындалды ма?

Бүгін оқушылар не білді? Сабақ қалай өтті? Қандай деңгейде өтті?

Жоспарлаған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым?  Жоспарыма  қандай өзгеріс енгіздім?

6 «А»

 

 

 

 

 

 

 

Қорытынды бағамдау

Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқу мен оқытуға қатысты)

1: 6 «А»

2:

 

Қандай екі нəрсенемесе тапсырма  сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпал етер еді (оқу мен оқытуға қатысты)

1: 6 «А»

2:

 

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы келесі сабағымды жетілдіруге  көмектесетін не білдім?

1: 6 «А»

2:

 

 

Previous Article

Бесік жыры

Next Article

М.Сәрсеке «Қаныш Сәтбаев» роман-эссе

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • Қазақ тілі

    “Киіз үйдің ішкі көрінісі” 9 – сынып

    31 января, 2018
    By admin
  • Қазақ тілі

    М.Сәрсеке «Қаныш Сәтбаев» роман-эссе

    16 января, 2020
    By admin
  • Қазақ тілі

    Денсаулық – зор байлық

    18 февраля, 2020
    By admin
  • Қазақ тілі

    Сын есімнің түрленуі

    7 марта, 2017
    By admin
  • Қазақ тілі

    Сөздердің байланысу тәсілдері

    24 марта, 2017
    By admin
  • Қазақ тілі

    Қазақстан телеарналары

    24 мая, 2017
    By admin

Leave a reply Отменить ответ

Сізге ұнауы мүмкін

  • Сабақ жоспарлары

    «Әлемді өзгертер балалар арманы» сурет салу сайысы

  • Без рубрики

    Квадрат теңдеудің түбірлеріне есептер шығару

  • Қысқа мерзімді жоспар

    Вектор. Векторларға амалдар қолдану. Коллинеар және коллинеар емес векторлар

Жаңа жарияланымдар

  • «Ұрпақ ұлттық ойынмен шыңдалады»
  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”
  • Бақыттың кілті- балалық шақта
  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”
  • Бала құқығы – асыл қазына
  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг
  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары
  • “Үйірме” 2020-2021
  • Күз сыйы
  • “Бағдаршам”

Жаңа жарияланымдар

  • «Ұрпақ ұлттық ойынмен шыңдалады»
  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”
  • Бақыттың кілті- балалық шақта
  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”
  • Бала құқығы – асыл қазына
  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг
  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары
  • “Үйірме” 2020-2021
  • Күз сыйы
  • “Бағдаршам”

Күнтізбе

Январь 2021
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« Дек    

Жалпы мәліметтер

OQU-BILIM.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     o-bilim@mail.ru

Сайт материалдарын басқа сайттарға немесе жобаларға, коммерциялық жобаларға сайт әкімшілігінің рұқсатынсыз пайдалануға тыйым салынады.

Яндекс.Метрика