Оқу Білім Республикалық білім порталы

Top Menu

  • Сайт ережесі. Пайдаланушылық келісім
  • Сертификат. Құрмет грамотасы. Алғыс хат

Main Menu

  • МЕКТЕП ПӘНДЕРІ
    • Бастауыш сынып
      • Әдебиеттік оқу
      • Сауат ашу
      • Жаратылыстану
      • Ана тілі
    • Қазақ тілі
    • Қазақ әдебиеті
    • Қазақстан тарихы
    • Алгебра
    • География
    • Информатика
    • Математика
    • Геометрия
    • Биология
    • Физика
    • Химия
    • Алғашқы әскери дайындық
    • Мектепалды даярлық сынып
    • Орыс әдебиеті
    • Дүние жүзі тарихы
    • Құқық
    • Дене шынықтыру
    • Шет ел тілі
    • Ағылшын тілі
    • Орыс тілі
    • Технология
    • Өзін-өзі тану
  • Балабақша
  • Колледж пәндері
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтыңызға кіріңіз
Кілт-сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Сайт ережесі. Пайдаланушылық келісім
  • Сертификат. Құрмет грамотасы. Алғыс хат

logo

Header Banner

Оқу Білім Республикалық білім порталы

  • МЕКТЕП ПӘНДЕРІ
    • Бастауыш сынып
      • Әдебиеттік оқу
      • Сауат ашу
      • Жаратылыстану
      • Ана тілі
    • Қазақ тілі
    • Қазақ әдебиеті
    • Қазақстан тарихы
    • Алгебра
    • География
    • Информатика
    • Математика
    • Геометрия
    • Биология
    • Физика
    • Химия
    • Алғашқы әскери дайындық
    • Мектепалды даярлық сынып
    • Орыс әдебиеті
    • Дүние жүзі тарихы
    • Құқық
    • Дене шынықтыру
    • Шет ел тілі
    • Ағылшын тілі
    • Орыс тілі
    • Технология
    • Өзін-өзі тану
  • Балабақша
  • Колледж пәндері
  • ТӘРБИЕНІҢ ЕҢ ТАМАША МЕКТЕБІ – ОТБАСЫ

  • «Ұрпақ ұлттық ойынмен шыңдалады»

  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”

  • Бақыттың кілті- балалық шақта

  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”

  • Бала құқығы – асыл қазына

  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг

  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары

  • “Үйірме” 2020-2021

  • Күз сыйы

Бастауыш сынып
Home›Бастауыш сынып›Қазақ жеріндегі алғашқы оқу орындары

Қазақ жеріндегі алғашқы оқу орындары

By admin
16 января, 2020
349
0
Share:

Пән: Дүниетану
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
3 бөлім: «Мәдени мұра»

Күні:
Сынып: 4
Мектеп №42 Е.Қашағанов атындағы орта мектеп

Оналбаева А.Н
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы Қазақ жеріндегі алғашқы оқу орындары
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 4.3.3.1 Қазақстанның ХХ-ХХІ ғасырлардағы жетістіктерін (мәдениет, ғылым, білім, экономика) түсіндіру
Сабақ мақсаттары Оқушылар
– ХХ ғасырдың мәдениет, білім және ғылым саласындағы маңызды оқиғалары туралы біледі;
– Қазақстанның қазіргі дамуы туралы хабарлама құрастырады.
Бағалау критерийлері Оқушылар:
– қазақ зиялылары туралы хабарлама жасай алады;
– мәдениет, ғылым, білім саласындағы маңызды оқиғалар туралы ақпарат таба алады;
– Қазақстанның ғылым, мәдениет, білім саласындағы заманауи жетістіктері туралы айта алады.
Тілдік мақсаттар Оқушылар:
Қазақстанның ғылым, мәдениет, білім саласындағы жетістіктерін түсіндіреді.
Терминология:
• педагогикалық институт
• этнология
• геология

Талқылауға арналған сұрақтар:
-Неге мемлекет білім беруді дамытуға көп қаражат жұмсайды?
Жазуға арналған сұрақтар:
Қаныш Сәтпаевпен ойша алынған сұхбаттың мәтінін жазу.
Құндылықтарды дарыту Өз халқының тарихы мен мәдениетіне, педагогтардың еңбегіне деген құрметті қалыптастыру, өмір бойы оқуға деген ұмтылысты дарыту.
Пәнаралық байланыстар Қазақ тілі: сөйлеу дағдысын мен жазу дағдысын дамыту
Әдебиеттік оқу: қазақ зиялыларымен танысу;
Алдыңғы меңгерілген білім Оқушылардың Қазақстанның көрнекті тұлғалары, елдің тарихы мен мәдениеті туралы білімдерін қамтиды.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақта жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы

1. Кіріспе тапсырма «Пазл жина» (топпен)
– Пазлды жинаңдар. Не пайда болды?

Оқушылар сабақ тақырыбы бойынша суреттерді жинап, топтарға бөлінеді. Дайын суреттер тақтаға ілінеді.

2. Сабақ мақсатын анықтау (ұжымда)
• Сабақ тақырыбы мен мақсаты жайлы оқушылардың болжамдары айтылады.
• Сабақ мақсаты ұсынылады:
– ХХ ғасырдың мәдениет, білім және ғылым саласындағы маңызды оқиғалары туралы білу;
– Қазақстанның қазіргі дамуы туралы хабарлама құрастыру. Пазл қиықтары, желім, скотч
Әдістемелік нұсқаулыққа
қараңыз
(дидактикалық материалға қараңыз)

Сабақ ортасы

3. Сипатта (фронтальды жұмыс)
– Суретте кімдер бейнеленген?
– Олар немен айналысып жатыр?
– Бұл мектеп қазіргі заманғы мектептерге ұқсай ма?
– Айырмашылығы неде?
– Оқулықтағы мәтінді оқыңдар.

Оқушылар фотосуреттерді қарайды, мұғалімнің сұрақтарына жауап береді. Өз жұмысын “үш шапалақ” әдісін пайдалана отырып бағалайды.

4. Кел танысайық(топпен)
– Қазақ зиялыларының бір өкілі туралы хабарлама дайындаңдар.
– Өткен материалдарды қолданыңдар.

Оқушылар топта жұмыс істейді, ұсынылған материалмен танысады. Содан кейін негізгі ақпаратты таңдап, қорытынды мәтінді жасайды.

Бағалау критерийлері:
-қазақ зиялыларытуралы хабарлама жасай алады;
– мәдениет, ғылым, білім саласындағы маңызды оқиғалар туралы ақпарат таба алады

5. Ойыңмен бөліс (ұжымда)
-Оқулықтағы мәтінді оқыңдар.
1928 жылы Алматы қаласында Қазақстанның ең алғашқы жоғарғы оқу орны – педагогикалық ин¬ститут ашылды. Онда мұғалім мамандарын дайындады. 1940 жылға қарай елімізде бірнеше жоға¬ры оқу орындары пайда болды. Осы кезеңдерде Қазақстанның ғылымы қалыптасып, дами баста¬ды. ХХ ғасырдың ортасында Қазақ ғылым акаде¬миясы құрылды. Халықтың шығу тарихын зерт¬тейтін этнология, жер қойнауының байлығын зерттейтін геология ғылымдары пайда болды. ХХ ғасырдың басында көптеген әдеби шығармалар жазыла бастады.
1926 жылы Қызылордада тұңғыш қазақ ұлттық театры ашылып, онда алғаш рет «Еңлік-Кебек» пьесасы қойылды. 1938 жылы «Амангелді» атты алғашқы дыбыстық көркем фильм түсірілді.

Талқылауға арналған сұрақтар:
-Неге мемлекет үшін халқының сауатты болуы маңызды?
– Әр түрлі ғылымды неге дамыту керек?
– Ғалымдар немен айналысады? Олар нені зерттейді?
– Кім ғалым бола алады?
– Адамзатқа ғылыми зерттеулер қандай пайда әкеледі?
– Қорытынды жасаңдар: Ғалым болу үшін не қажет?

Оқушылар толық монологты жауаптар бере отырып, сұрақтарға жауап береді.

6. Өткенге саяхат(жеке)

-ХХ ғасырдың басында Қазақстанның жетістіктері туралы және сол уақытта өмір сүрген білімді тұлғалардың бірімен әңгімелесу қорытындысы бойынша хабарлама дайындаңдар.
Ақпаратты ұсыну түрін өздерің таңдаңдар.

Оқушылар алған білімдерін жинақтап, тапсырманы жеке орындайды. Ақпаратты ұсыну түрін өз бетімен таңдайды.

Бағалау критерийлері:
Қазақстанның ғылым, мәдениет, білім саласындағы заманауи жетістіктері туралы айта алады.
Әдістемелік нұсқаулыққа
қараңыз
(

Таратпа парақтар

(дидактикалық материалға қараңыз)
Әдістемелік нұсқаулыққа
қараңыз

Сабақтың соңы
«Ассоциациялар» әдісі
– Суреттерге ассоциациялар жазыңдар.
Оқушылар ассоциацияларды стикерге жазады да сәйкес суретке жабыстырады. Стикерлер

Әдістемелік нұсқаулыққа
қараңыз

Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Қабілеті жоғары оқушыларға ХХ ғасырдың басындағы зиялылар өкілімен елестеткен сұхбатты жазуды ұсынуға болады. Бағалау және кері байланыс беру сабақтың өн бойында жүріп отырады.
“Ассоциациялар” әдісі оқушыларға сабақта алған білімдерін жинақтауға мүмкіндік береді. Сабақ ғылым мен мәдениет қайраткерлеріне құрмет сезімін дарытады.
Сабақ тақырыбы бойынша оқушылардың білімін бағалаңыз.:
-ХХ ғасырдың мәдениет және ғылым саласындағы маңызды оқиғаларын атай аласың ба?
– Қазақстанның қандай ғалымдарын білесің?
– Педагогикалық институттар не үшін ашылуда? Оқушылар сынып бөлмесінде қозғалу барысында, топтық жұмыс барысында қауіпсіздік техникасы сақталады.

Previous Article

М.Сәрсеке «Қаныш Сәтбаев» роман-эссе

Next Article

«Салауатты өмір – көтеріңкі көңіл».

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • Бастауыш сынып

    Ата-аналармен жұмыс. Тренинг

    16 мая, 2017
    By admin
  • Бастауыш сынып

    Күзгі орманның көріністері. Елемес Салықов

    16 мая, 2017
    By admin
  • Бастауыш сынып

    Ауа райы деген не?

    10 июля, 2020
    By admin
  • Бастауыш сынып

    Ш дыбысы және әрпі

    14 июля, 2017
    By admin
  • Әдебиеттік оқуБастауыш сынып

    «Жаңбыр» Қ.Ыдырысов

    13 мая, 2017
    By admin
  • Бастауыш сынып

    «Жас полиглот» зияткерлік ойыны

    9 марта, 2017
    By admin

Leave a reply Отменить ответ

Сізге ұнауы мүмкін

  • Эссе жинағы

    “Ұстаздық ұлы іс”

  • ҚМЖ

    Төрт түліктің пайдасы

  • БалабақшаБАЛАБАҚША ӘЛЕМІ

    2,3,4,5 сандарының құрылымы

Жаңа жарияланымдар

  • ТӘРБИЕНІҢ ЕҢ ТАМАША МЕКТЕБІ – ОТБАСЫ
  • «Ұрпақ ұлттық ойынмен шыңдалады»
  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”
  • Бақыттың кілті- балалық шақта
  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”
  • Бала құқығы – асыл қазына
  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг
  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары
  • “Үйірме” 2020-2021
  • Күз сыйы

Жаңа жарияланымдар

  • ТӘРБИЕНІҢ ЕҢ ТАМАША МЕКТЕБІ – ОТБАСЫ
  • «Ұрпақ ұлттық ойынмен шыңдалады»
  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”
  • Бақыттың кілті- балалық шақта
  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”
  • Бала құқығы – асыл қазына
  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг
  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары
  • “Үйірме” 2020-2021
  • Күз сыйы

Күнтізбе

Январь 2021
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« Дек    

Жалпы мәліметтер

OQU-BILIM.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     o-bilim@mail.ru

Сайт материалдарын басқа сайттарға немесе жобаларға, коммерциялық жобаларға сайт әкімшілігінің рұқсатынсыз пайдалануға тыйым салынады.

Яндекс.Метрика