Оқу Білім Республикалық білім порталы

Top Menu

  • Сайт ережесі. Пайдаланушылық келісім
  • Сертификат. Құрмет грамотасы. Алғыс хат

Main Menu

  • МЕКТЕП ПӘНДЕРІ
    • Бастауыш сынып
      • Әдебиеттік оқу
      • Сауат ашу
      • Жаратылыстану
      • Ана тілі
    • Қазақ тілі
    • Қазақ әдебиеті
    • Қазақстан тарихы
    • Алгебра
    • География
    • Информатика
    • Математика
    • Геометрия
    • Биология
    • Физика
    • Химия
    • Алғашқы әскери дайындық
    • Мектепалды даярлық сынып
    • Орыс әдебиеті
    • Дүние жүзі тарихы
    • Құқық
    • Дене шынықтыру
    • Шет ел тілі
    • Ағылшын тілі
    • Орыс тілі
    • Технология
    • Өзін-өзі тану
  • Балабақша
  • Колледж пәндері
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтыңызға кіріңіз
Кілт-сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Сайт ережесі. Пайдаланушылық келісім
  • Сертификат. Құрмет грамотасы. Алғыс хат

logo

Header Banner

Оқу Білім Республикалық білім порталы

  • МЕКТЕП ПӘНДЕРІ
    • Бастауыш сынып
      • Әдебиеттік оқу
      • Сауат ашу
      • Жаратылыстану
      • Ана тілі
    • Қазақ тілі
    • Қазақ әдебиеті
    • Қазақстан тарихы
    • Алгебра
    • География
    • Информатика
    • Математика
    • Геометрия
    • Биология
    • Физика
    • Химия
    • Алғашқы әскери дайындық
    • Мектепалды даярлық сынып
    • Орыс әдебиеті
    • Дүние жүзі тарихы
    • Құқық
    • Дене шынықтыру
    • Шет ел тілі
    • Ағылшын тілі
    • Орыс тілі
    • Технология
    • Өзін-өзі тану
  • Балабақша
  • Колледж пәндері
  • Тәуелсіздік -тірегім.

  • Есікте бөтен адам

  • ТӘРБИЕНІҢ ЕҢ ТАМАША МЕКТЕБІ – ОТБАСЫ

  • «Ұрпақ ұлттық ойынмен шыңдалады»

  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”

  • Бақыттың кілті- балалық шақта

  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”

  • Бала құқығы – асыл қазына

  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг

  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары

Қазақ әдебиеті
Home›Қазақ әдебиеті›Ахмет Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы. Әке өсиеті

Ахмет Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы. Әке өсиеті

By admin
18 февраля, 2020
267
0
Share:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

«Адамгершілік – асыл қасиет»

Мектеп:

Белогор негізгі орта білім беретін мектебі

Күні: 18.01.2018 ж.Мұғалімнің аты-жөні:

Ажгалиева К.А.

Сынып: 5

 

Қатысқандар: 6Қатыспағандар: 1
Сабақтың тақырыбыАхмет Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы. Әке өсиеті

 

Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары5.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы  образын ашу
Сабақтың мақсаттарыБарлық оқушылар орындай алады:

Шығармадағы кейіпкер портреті мен іс-әрекетін анықтайды

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Әрекет пен портрет негізінде кейіпкердің образына талдау жасайды, кейіпкердің іс-әрекеттерін салыстыра сипаттайды.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Шығарма кейіпкерлері мен шынайы өмірдегі адамдарды салыстырып, өзіндік баға бере алады, кейіпкер образына қатысты өз көзқарасын білдіреді.

Жетістік критерийлеріШығармадағы кейіпкер портреті мен іс-әрекетін анықтайды.

 

Тілдік мақсаттарПəнге тән лексика мен терминология:

Мысал, кейіпкер, портрет образ

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Егіннің бастары, әке мен бала, бидай, адамгершілік қасиет.

Құндылықтарды дарыту«Мәңгілік ел» құндылықтарына сәйкес азаматтық жауапкершілікті, ашықтық пен ынтымақтастықты қалыптастыру
Пəнаралық байланыстарОрыс тілі – мысал орыс ақыны И.И.Хемницерден аударған.

Өнер – мысал бойынша көрініс қою, образдарға ену.

Бейнелеу өнері – сюжет  бойынша сурет салу.

Өзін-өзі тану – жақсы және жаман қасиеттерді ажырату, адамгершілік қасиеттерге баулу.

АКТ қолдану дағдыларыОқушыларға презентация көрсету
Бастапқы білімА.Байтұрсынов туралы мәлімет, мысал мазмұнын біледі.

 

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басыШаттық шеңбері

«Менің қасиетім»

(оқушылар өз бойындағы жақсы қасиеттеріен бөліседі)

 

 

 

 

«Пазл» әдісі

(Оқушыларды топқа бөлу)

              І топ                                      ІІ топ

            

 

Үй тапсырмасын тексеру

«Жадыны жаңғырту» әдісі

1.А.Байтұрсынов кім және оның қандай шығармаларын білесіз?

2. «Егіннің бастары» мысалы не туралы?

 

 

жіп

 

 

 

 

 

 

 

 

Қиылған суреттер

Сабақтың ортасы1-тапсырма. Ж.ЖЖ.ТЖ

«Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі

Мысал мазмұны бойынша жақсы қасиеттер мен жаман қасиеттерді жазыңыз.

 

Дескриптор:

–          жақсы және жаман қасиеттерді ажыратады;

–          жақсы және жаман қасиеттерді жазады;

–          жұппен, топпен талқылайды.

ҚБ: қолпаштау сөздер арқылы

 

2-тапсырма. ТЖ.

А) Кейіпкердің сипаттауларын іздеп тауып, ең маңызды әрекеттерін анықтаңыз.

КейіпкерЕң маңызды әрекеті
Әке 
Дәнге толы егіннің басы 
Дәнсіз егіннің басы 

 

Ә) «Венн диаграммасы» әдісі

Екі бидайды салыстырыңыз

«Егіннің бастары»

 

Дәнге толы бидай             Дәнсіз бидай

 

 

 

 

Дескриптор:

–          кейіпкер іс-әрекетін анықтайды;

–          кейіпкерлерді салыстырады, ортақ қасиеттерін табады.

–          екі бидайдың ұқсастығы мен айырмашылығын ажыратады.

–          кестеге жазады;

ҚБ: «Бағдаршам» әдісі

            

 

 

3-тапсырма

Мысалды рөлге бөліп оқу

 

Дескриптор:

–          мысал өлеңді мәнерлеп оқиды;

–          мысалды рөлге бөліп оқиды;

–          образға ене отырып рөлді сомдайды.

ҚБ: «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі

 

Қорытынды

4- тапсырма.

«Алты қалпақ» әдісі

«Ақ қалпақ» – сабақ бойынша ұнамды сәттер.

«Сары қалпақ» – сабақ тақырыбының өмірмен байланыстылығы, қажеттілігі.

«Жасыл қалпақ» – тақырып бойынша нені өзгертер едіңіз, жаңалығыңыз.

«Қызыл қалпақ» – тақырып бойынша ішкі сезім.

«Қара қалпақ» – сабақ бойынша жағымсыз сәттер.

«Көк қалпақ» – тпқырып бойынша қорытынды ой.

 

Дескриптор:

–          ақпаратты пайдаланады;

–          нақты дәлелдер келтіреді;

–          кейіпкер образына көзқарасын білдіреді;

–          қорытынды жасайды.

 

стикерлер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кесте сызылған,  «Венн диаграммасы» сызылған плакат

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қима қағаздар

Сабақтың соңы«Бағалау терезесі»

 

Үйге тапсырма:

1)      «Егіннің бастары» мысалын жаттау

2)      Мысал өлеңінің мазмұнына байланысты сурет салу.

стикерлер
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Тілдік қабілеті жоғары оқушылар тілдік қабілеті төмен оқушылармен араластырылып отырғызылады.

Қабілеті жоғары оқушылар ой қорытынды жасайды, тапсырмалар бойынша 3-тен артық дәлелдер келтіре алады

Сабақтың әр кезеңінде  оқушылардың материалды меңгеруі қандай  деңгейде екенін анықтау үшін бағалау критерийіне сәйкес топтар өзара  бір-бірін бағалайды, мұғалім оқушыларды өзі бағалайды, оқушылар өзін-өзі  бағалайды.

 

Компьютерді, ноутбуктерді  тек тапсырма кезінде аз уақыт жұмыс жасап өшіру, интерактивті тақтаны қажет емес уақытта сөндіріп қою.
Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

                 Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.   
Оқу мақсаттары дұрыс құрылған. Барлық оқушылар бүгінгі сабақта белсене араласып өз мақсаттарына жетті. Сабақ уақыттар берілген минут кестелеріне байланысты нақты сақталды. Сабақ кезінде сабақ жоспарынан еш ауытқулар болмады. 
Previous Article

Сен құрметте оны!..

Next Article

«ДЕҢГЕЙЛЕП ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ЭКОНОМИКА ...

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • Қазақ әдебиеті

    “Мұқағали Мақатаев өмірі мен шығармашылығы”

    16 января, 2020
    By admin
  • Қазақ әдебиеті

    Д.Бабатайұлы “О,Ақтан жас,Ақтан жас”

    1 января, 2018
    By admin
  • Әдебиеттік оқуДеңгейлік оқытуЖалпы рубрикаҚазақ әдебиетіҚысқа мерзімді жоспар

    «Біржан – Сара» айтысы

    20 ноября, 2016
    By admin
  • Қазақ әдебиеті

    Нұрдаулет Ақыш. “Нағыз әже”

    13 января, 2020
    By Шоқбарова Меруерт
  • Деңгейлік оқытуҚазақ әдебиетіСабақ жоспары

    «Қараш-қараш оқиғасы» повесін талдау

    25 апреля, 2016
    By admin
  • Қазақ әдебиеті

    Жаңартылған білім беру мазмұнына жағдайында М.Әуезов шығармаларын оқытудағы өзекті мәселелер

    24 октября, 2018
    By admin

Leave a reply Отменить ответ

Сізге ұнауы мүмкін

  • Әдістемелік құралдар

    Сынып жетекшінің жылдық Е С Е Б І

  • Баяндамалар

    Мақала. Заманауи білім беру жүйесі: өткен тәжірибе – болашақ шындық

  • Без рубрики

    Writing a review on a fashion show

Жаңа жарияланымдар

  • Тәуелсіздік -тірегім.
  • Есікте бөтен адам
  • ТӘРБИЕНІҢ ЕҢ ТАМАША МЕКТЕБІ – ОТБАСЫ
  • «Ұрпақ ұлттық ойынмен шыңдалады»
  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”
  • Бақыттың кілті- балалық шақта
  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”
  • Бала құқығы – асыл қазына
  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг
  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары

Жаңа жарияланымдар

  • Тәуелсіздік -тірегім.
  • Есікте бөтен адам
  • ТӘРБИЕНІҢ ЕҢ ТАМАША МЕКТЕБІ – ОТБАСЫ
  • «Ұрпақ ұлттық ойынмен шыңдалады»
  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”
  • Бақыттың кілті- балалық шақта
  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”
  • Бала құқығы – асыл қазына
  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг
  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары

Күнтізбе

Январь 2021
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« Дек    

Жалпы мәліметтер

OQU-BILIM.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     o-bilim@mail.ru

Сайт материалдарын басқа сайттарға немесе жобаларға, коммерциялық жобаларға сайт әкімшілігінің рұқсатынсыз пайдалануға тыйым салынады.

Яндекс.Метрика