Оқу Білім Республикалық білім порталы

Top Menu

  • Сайт ережесі. Пайдаланушылық келісім
  • Сертификат. Құрмет грамотасы. Алғыс хат

Main Menu

  • МЕКТЕП ПӘНДЕРІ
    • Бастауыш сынып
      • Әдебиеттік оқу
      • Сауат ашу
      • Жаратылыстану
      • Ана тілі
    • Қазақ тілі
    • Қазақ әдебиеті
    • Қазақстан тарихы
    • Алгебра
    • География
    • Информатика
    • Математика
    • Геометрия
    • Биология
    • Физика
    • Химия
    • Алғашқы әскери дайындық
    • Мектепалды даярлық сынып
    • Орыс әдебиеті
    • Дүние жүзі тарихы
    • Құқық
    • Дене шынықтыру
    • Шет ел тілі
    • Ағылшын тілі
    • Орыс тілі
    • Технология
    • Өзін-өзі тану
  • Балабақша
  • Колледж пәндері
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтыңызға кіріңіз
Кілт-сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Сайт ережесі. Пайдаланушылық келісім
  • Сертификат. Құрмет грамотасы. Алғыс хат

logo

Header Banner

Оқу Білім Республикалық білім порталы

  • МЕКТЕП ПӘНДЕРІ
    • Бастауыш сынып
      • Әдебиеттік оқу
      • Сауат ашу
      • Жаратылыстану
      • Ана тілі
    • Қазақ тілі
    • Қазақ әдебиеті
    • Қазақстан тарихы
    • Алгебра
    • География
    • Информатика
    • Математика
    • Геометрия
    • Биология
    • Физика
    • Химия
    • Алғашқы әскери дайындық
    • Мектепалды даярлық сынып
    • Орыс әдебиеті
    • Дүние жүзі тарихы
    • Құқық
    • Дене шынықтыру
    • Шет ел тілі
    • Ағылшын тілі
    • Орыс тілі
    • Технология
    • Өзін-өзі тану
  • Балабақша
  • Колледж пәндері
  • ТӘРБИЕНІҢ ЕҢ ТАМАША МЕКТЕБІ – ОТБАСЫ

  • «Ұрпақ ұлттық ойынмен шыңдалады»

  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”

  • Бақыттың кілті- балалық шақта

  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”

  • Бала құқығы – асыл қазына

  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг

  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары

  • “Үйірме” 2020-2021

  • Күз сыйы

Информатика
Home›Информатика›Жиым

Жиым

By admin
18 февраля, 2020
419
0
Share:

ОБЛЫС: Оңтүстік Қазақстан облысы

АУДАН/ҚАЛА: Ордабасы ауданы

АУЫЛ: Қайнар ауылы

МЕКТЕП: М.Әуезов атындағы жалпы орта мектебі

ПӘНІҢІЗ: Информатика

ФИО: Серикбаева Турганкуль Еримбетовна

 

Сабақ жоспары

 

Пәні:ИнформатикаМектеп:
Күні:Мұғалімнің аты-жөні:
Сыныптар:         10а

 

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

 
Сабақ тақырыбыЖиым
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

(оқу бағдарламасына сілтеме)

Жиым, екі өлшемді және бірөлшемді жиым ұғымын түсіндіру
Сабақ мақсаттарыЖиым, екі өлшемді және бірөлшемді жиым ұғымын біледі.

жиымда сұрыптау әдістерін қолданылатындығын ажырата алады.

жиымның өлшемдерін айыра алады және жиымды программада қолданады

 

Тілдік  мақсаттар  Тірек сөздер мен терминдер:

Жиым – бір атауға біріктірілген біртипті шамалардың реттелген тізбегі

dim a,redim count(x)

 

Құндылықтарды дарытуЭкономикалық, ұлттық құндылыққа тәрбиелеу.

«Мәңгілік ел» құндылығына баулу оқушылардың өз бетімен жұмыс жасау, ізденуге тәрбиелеу

Бағалау критерийлері1.Жиым дегеніміз не екенін біледі

2.Вектор, матрица деген не екенін іледі

3.Паскаль тілінде жиымды қалай сипаттауға болатынын  меңгереді

 

Пәнаралық байланыстар Математика. 6 сынып
АКТ қолдану дағдылары Интернет желілері материалдарын. Компьютерлер. Слайдтар
Бастапқы білім 5 сынып.  Жиым
                                                                                        Сабақ барысы
Сабақтың жоспарла

ған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған (мұғалім мен оқушының)

іс-әрекеті Ұйымдастыру кезеңі:

 

Ресур-стар
Сабақтың басы

10 минут

1. Оқушылармен сәлемдесу.

2. Сынып оқушыларын және оқу құрал-жабдықтарын түгелдеу.

3.    Оқушылардың зейінін ортаға шоғырландыру

Ұйымдастыру.

Топтық жұмыс Үй тапсырмасын тексеру «Ортақ тұжырым» тәсілі бойынша орындалады. Топ ішіндегі оқушылар үй жұмысы бойынша бір мәселені (немесе есепті) таңдап алып, оны талқылап, ортақ тұжырымды плакатқа жазады. Бұл тәсілдің мақсаты үй жұмысын тексеруде емес, жаңа идеяларды құрастыруда. Жариялау Оқушылар плакаттарын қабырғаға іліп қояды. Мұғалім бір топ оқушыларына өз тұжырымын 2 минут ішінде қорғауды тапсырады. Басқалар олардың жұмысы туралы өз ойларын ортаға салып, пікірлерін келтіреді

 

Дескриптор:

*Өз ойларын айта білу

*Топпен жұмыс жасай білу

 

Үлестірмелер, оқулық, жұмыс дәптері

 

 

Ортасы

10 минут

 

 

 

 

 

Практикалық жұмыс

10 минут

 

 

  Тәжірибелік тапсырмалар

1. «Матрица».

1) Жаңа жоба ашып, “Матрица” деп сақтаймыз.

2) Пішінге бұйрықтық батырма енгізіңдер.

3) Процедураны теріңдер, мұнда Print операторынан кейінгі ” ; ” белгісі массивті бірінің астына бірін орналастыруды қамтамасыз етеді.

Private Sub Command1_Click()

Cls: Randomize

Dim x(1 To 3, 1 To 5)

For i=1 To 3

For j=1 To 5

x(i,j)=Int(Rnd(1)*20)+1

Print X (І, j)

Next j

Print

Next i

End Sub

4) Процедураны талдаңдар.

5) Мұнда қандай цикл қолданылған?

2. Ай бойынша бұлтты, күндерді табуды массив түрінде ұсыныңдар. Оның ішінен Жаңбырлы күндер санын, Ашық күндер санын, қай кезеңде жауын–шашынның көп немесе аз болғандығын анықтайтын программа құрыңдар.

3. Ай бойынша күнделікті температураны анықтайтын программа құрыңдар:

1) Ең суық күндер.

2) Ең жылы күндер.

3) Ең жылы түн.

4) Ең суық түн

Ай бойынша бұлтты күндерді табуды массив түрінде ұсыныңдар. Оның ішінде жаңбырлы күндер санын, Ашық күндер санын, қай кезеңде жауын шашынның көп немесе аз болғандығын анықтайтын программа құрыңдар.

 

Дескриптор:

*Бағдарлама құра біледі, оны талдай алады.

*Практикалық тапсырмалар орындайды

 

 

 

 

 

Оқулық, дәптер,

 

 

 

 

компьютер Оқулық

Сабақтың соңы

10 мин

«Қалыпқойған сөздер»

_______ деп белгілі атауы бар, біртекті элементтерден тұратын _______ айтады. ________ тіліндегі жиымдар. Жиымның негізгі параметрлері мыналар:_______ (сандық, символдық, логикалық), __________ (бірөлшемді, екіөлшемді…) және _________(жиымдағы элементтердің саны). Бірөлшемді жиымды Паскалда былай жазады: : _______ [1..n] of Мұндағы: – жиым (кесте) атауы, 1 алғашқы элемент нөмірі, ____ ақырғы элемент нөмірі, -integer, real немесе string…болатын элемент типі, _______(жиым) операторды белгілеуге арналған Паскалдың қызметші сөзі.

 

 

Бүгінгі сабағыма «Бір сөзбен» әдісі арқылы кері байланыс жасайды.

Оқушылар өздеріне берілген 12 сөздің ішінен, өздерінің бүгінгі сабақтағы жағдайын сипатайтындай 3 сөзді таңдап айтады.
*Төзімсіздік, *Ашу, * Қуаныш, * Немқұрайлылық,*Қанағаттану, *Шабыт,
*Зерігу,* Алаңдау, * Тыныштық, * Сенімділік, * Сенімсіздік, *Рахаттану.

 

Критерийлер  арқылы өзін-өзі бағалау. Топтық жиынтық бағалау.

 

Үйге тапсырма: §17

 Таратпа қағазда

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жиынтық бағалау парағы

Оқулық

күнделік

Саралау – оқушыларға қалай  көбірек қолдау көрсетуді  жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Денсаулық сақтау технологиялары.

 

Оқушылар топпен іздене отырып жұмыс жүргізу.Қабілеті жоғары оқушыларға жеке жұмыстар беру*Ынтымақтастық атмасферасын ұйымдастыруда көбірек көңіл аударамын

*Көбірек практикалық жұмыстар өткізуге көңіл бөлемін

*АКТ-мен жұмыс барысында қауіпсіздік техникасын сақтауын ескерту.

*Тірек-қимыл қозғалыстарымен көзге арналған жаттығуларды қажеттілігіне орай қолдану

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?  Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

 
Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

 

 

«Тексерілді»: ………………………

 

 

Previous Article

«Мектеп оқушылар арналған психологиялық тренингтер»

Next Article

қысқа мерзімді сабақ жоспары Жаманның даналығы

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • Информатика

    Microsoft Excel программасында практикалық жұмыс

    23 февраля, 2017
    By admin
  • ИнформатикаЭссе жинағы

    Эссе «Менің педагогикалық философиям»

    24 июня, 2019
    By admin
  • ИнформатикаКолледж пәндері

    МҚБЖ Microsft Access-те мәліметтердің бейнеленуі

    4 мая, 2017
    By admin
  • Деңгейлік оқытуИнформатикаСыныптан тыс

    MALS сауалнамасы

    19 апреля, 2016
    By admin
  • Информатика

    «Scratch программасы ортасындағы блоктар»

    16 мая, 2020
    By admin
  • Информатика

    Информатика пәнін ағылшын тілінде өту жоспары

    24 октября, 2018
    By admin

Leave a reply Отменить ответ

Сізге ұнауы мүмкін

  • Бастауыш сынып

    Жақсылықпен жаным дос

  • Бастауыш сынып

    Интегрированный урок самопознания и математики

  • Информатика

    Бейне жасау.

Жаңа жарияланымдар

  • ТӘРБИЕНІҢ ЕҢ ТАМАША МЕКТЕБІ – ОТБАСЫ
  • «Ұрпақ ұлттық ойынмен шыңдалады»
  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”
  • Бақыттың кілті- балалық шақта
  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”
  • Бала құқығы – асыл қазына
  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг
  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары
  • “Үйірме” 2020-2021
  • Күз сыйы

Жаңа жарияланымдар

  • ТӘРБИЕНІҢ ЕҢ ТАМАША МЕКТЕБІ – ОТБАСЫ
  • «Ұрпақ ұлттық ойынмен шыңдалады»
  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”
  • Бақыттың кілті- балалық шақта
  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”
  • Бала құқығы – асыл қазына
  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг
  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары
  • “Үйірме” 2020-2021
  • Күз сыйы

Күнтізбе

Январь 2021
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« Дек    

Жалпы мәліметтер

OQU-BILIM.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     o-bilim@mail.ru

Сайт материалдарын басқа сайттарға немесе жобаларға, коммерциялық жобаларға сайт әкімшілігінің рұқсатынсыз пайдалануға тыйым салынады.

Яндекс.Метрика