Биіктікке секіру

 

Сыныбы: _7_ « Ә »

Өтілу мерзімі: ­_______ __________________ 2017 жыл

Пән мұғалімі :_________________________________________________

Бөлімі : Жеңіл атлетика .

Тақырыбы : «Биіктікке секіру »

Мақсаты : «Спорт падишасына» айналған жеңіл атлетика сабақтарына оқушылардың

қызығушылығын арттыру.

Міндеті :

1.Оқушылардың бөлім бойынша біліктіліктерін зерделеу .

2.Секіруге қолданылатын тәсілдерді үйрете отырып , батылдыққа ,ептілікке баулу;

  1. Бөлім бойынша оқушылардың үлгерімдерін анықтау .

Күтілетін нәтиже:

  • Оқушылар бөлім бойынша секірудің әдіс – тәсілдерін жетілдіреді ;
  • Өздеріне қойылған бөлім талаптарын орындайды ;
  • Қосымша ойындар арқылы қимыл –қозғалыстарын қалыптастырады.

Қолданылатын құрал , жабдықтар :

— Биіктік өлшегіш , уақыт өлшегіш , ысқырық .

Р/с САБАҚТЫҢ МАЗМҰНЫ УАҚЫТЫ ӘДІС — НҰСҚАУЫ
І ДАЙЫНДЫҚ БӨЛІМІ

— Сапқа тұру, сынып екпіндісінің есебін тыңдай ,оқушылармен сәлемдесу журнал бойынша оқушыларды түгелдеу.

-Сабақтың мақсат- міндетін түсіндіру .

Бұрылу түрлері :

— «Оң –Ға!» , «Сол – Ға!» (4-5) рет

— « Ай –Нал!» (3-4) рет

Жүру түрлері :

— Еркін жүру;

— Аяқ ұшымен ;

— Өкшемен;

— Аяқты – аяқ ізіне алып, (оң ж/е сол) иықпен еркін жылжу .

Жүгіру түрлері :

Жеңіл екпінде ;

— Тізені алдыға көтере;

-Аяқтарды артқа сермей ;

 

Тынығу : (Дем алу –дем шығару) 5-6 рет

 

Өз беттерінше еркін жаттығулар:

№ 4 кешен

15 мин

 

-2 мин-

 

 

-2 мин-

 

 

-3 мин-

 

 

 

 

 

-3 мин-

 

 

 

-1 мин-

 

-4 мин-

 

Оқушылармен толық байланысқа ену.

 

Жүктемені орындау қарқындарын бақылау.

 

(қол белде)

 

(қол желкеде)

 

(қол еркін)

 

 

Ентігіп қалмауларын бақылауға алу .

 

 

Ентіктерін басу .

 

Жаттығу орындауларын бақылауға алу

ІІ НЕГІЗГІ БӨЛІМІ

Тақырыбы : «Биіктікке секіру»

Мәтіні :

Төменгі сынптардағы үйретілген секіру (фраза) пәрмендерін дамыту және жетілдіру.

Орындау реті :

— Секіру техникасының негізігі 4 (фаза) пәрмені оқушылардың есіне түсіру .

1.Екпін алу (7-9 қадам қашықтықтан)

2.Итерілу .

3.Планка арқылы өту .

4.Қону .

Үйрету реті :

Сынып оқушыларының орындау қаблеттеріне байланысты , екі топқа бөліп келесі жетілдіру жаттығуларын орындату .

1- топ : (үздіктер)

-Орталарынан басшы сайлап өз еріктерімен жүктеме орындату жүйесін қолдану.

 

2 – топ (үлгермеушілер)

-Гимнастика қабырғасының маңына тұрып аятарын кезек сермеу . (6-7рет)

Итерілу аяғында тұрып , басты созылған күйінде сермеу аяғын арттқа , қолды артқа созып , жоғары секіріп аяғымен ж/е қолымен сермеу . (6-7 рет)

-Қолды артқа созып , итерілу аяғы алда . бүгілген сермеу аяғында тұрып , екінші аяқтың сермеуімен үйлестіріп жоғары секіру.

(6-7 рет)

— Бір қадамнан екпін алып «аттап өту» тәсілімен биіктікке секіру . (5-6 рет)

Осы жүктемені 3,5,7,9 қадам жерден орындау (2-3 рет)

Талап нормалары :

«3» 90 м , «4» 100 см , «5»110 см

25 мин

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

20 мин

 

 

 

Мақсат –міндетін түсіндіру.

 

 

 

Төменгі сыныптардағы үйретілген тәсілдерді қайталау арқылы сыныптың жүктемелер орындау деңгейін анықтап дамыту жұмысын жүргізу .

 

 

 

 

 

Орын алатын кемшілктер:

— Екпін алғанда туралықты сақтамау.

 

— Екпін ырғағының сақталмауы;

 

-Итерілгенде планкаға қарай шамадан тыс еңкеюі .

 

-Сермеу ж/е итерілу бағытының дұрыс болмауы.

 

 

-Сермеу ж/е итеру аяқтарымен планканы іліп кету

 

ІІІ ҚОРЫТЫНДЫ БӨЛІМІ

Жеңіл сергіту және тынысалуды реттеу жаттығулары .

-Сабақты қорыту.

-Үй тапсырмасын беру .

5 мин  

Тыныс алуды қалыптастыру.

Оқушыларды бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Маңғыстау  облысы

Маңғыстау  ауданы

Е.Айшуақұлы  атындағы  орта  мектеп

Дене  шынықтыру  пәні  мұғалімі

Сатыбалдиева  Камар Шалкаровна

 

 

 

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *