Ас-адамның арқауы. Дыбыстар мен әріптер.
Сынып: 1 Мұғалім: Есеналина Н.А. | Қатысқандар саны: 6 Қатыспағандар саны:0 | |||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы | Ас-адамның арқауы. Дыбыстар мен әріптер. | |||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту 1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту 1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту | |||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаттары | Барлығы: Жаңа білімді меңгереді. Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. | |||||||||||||||||||||||
Жетістік критерийлері | Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. | |||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. | |||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс | Өнер, ана тілі сабағы | |||||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , таныстырылым. | |||||||||||||||||||||||
Тілдік құзыреттілік | Шұжық-колбаса | |||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы | ||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | ||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 5 минут | Бала, бала, балапан Қане, қайсы, алақан. Саусақтарыңәйбат, Былай-былайойнат. Бала, бала, балапан Қане, қайсы, алақан. Саусақтарыңәйбат, Былай-былайойнат. – Балалар, бір-біріміздіңқолымызданұстап, алақанарқылыжүректіңжылуынсезініпүйренгенқандайтамаша, қандайқуаныш! | Шаттық шебері
| ||||||||||||||||||||||
Дыбыстар әлемі: Оқушылар екі топқа бөлінеді дауысты және дауыссыз дыбыстар арқылы.
| 1-ші топ:Қызыл түсті.Дауысты дыбыстар:а,ә,е,о,ө,ұ,ү,ы,і,и,(у) 2-ші топ:Көк түсті.Дауыссыз дыбыстар:б,в,г,ғ,д,ж,з,й,к,қ,л,м,н,ң,п,р,с,т,ф,х,ц,ч,ш,щ,(у) | |||||||||||||||||||||||
| «Ой қозғау» әдісі бойынша жаңа сабақтың тақырыбын ашамын. 1 – жаттығу Аудио жазбамен мәтінді тындату.
«5»-3б «4»-2б «3»-1б 2 – жаттығу. «Атқошы мен ат арба» әдісі. Сөлемдерді қатесіз көшіріп жазу. |
| ||||||||||||||||||||||
Сергіту сәті 1 минут | «Қара жорға» биі.
| Сергіту сәті | ||||||||||||||||||||||
| 3 – жаттығу. «Дана үкі» әдісі. Сөйлемді сүретпен сәйкестендір. 4– жаттығу. «Айналым бекет» әдісі. Өленді жатқа жаз. |
Сүреттер сәйкестіріп постерді қорғау | ||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 8 минут
| 5-жаттығу Өзіңе ұнайтын тағам түрлерін төмендегідей белгімен көрсет. Ұнамайды Ұнайды | Таныстырылым, оқулықпен жұмыс | ||||||||||||||||||||||
Аяқталуы 16 минут
Қызықты тапсырма 8 минут
| Кестені толтыр.
|
Оқулық, дәптерлер.
| ||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 2 минут
| Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау. | Бас бармақтар | ||||||||||||||||||||||
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
| Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы | |||||||||||||||||||||||
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
| Өнер, ана тілі сабағы Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. | |||||||||||||||||||||||
«Меңдіғара ауданы әкімдігі білім бөлімінің Көктерек негізгі ММ»
Тақырыбы: Ас-адамның арқауы . Дыбыстар мен әріптер.
Сынып: 1
Пән: Сауат –ашу
Пән мұғалімі: Есеналина Назира Ақылбекқызы.
2017 жыл