Оқу Білім Республикалық білім порталы

Top Menu

  • Сайт ережесі. Пайдаланушылық келісім
  • Сертификат. Құрмет грамотасы. Алғыс хат

Main Menu

  • МЕКТЕП ПӘНДЕРІ
    • Бастауыш сынып
      • Әдебиеттік оқу
      • Сауат ашу
      • Жаратылыстану
      • Ана тілі
    • Қазақ тілі
    • Қазақ әдебиеті
    • Қазақстан тарихы
    • Алгебра
    • География
    • Информатика
    • Математика
    • Геометрия
    • Биология
    • Физика
    • Химия
    • Алғашқы әскери дайындық
    • Мектепалды даярлық сынып
    • Орыс әдебиеті
    • Дүние жүзі тарихы
    • Құқық
    • Дене шынықтыру
    • Шет ел тілі
    • Ағылшын тілі
    • Орыс тілі
    • Технология
    • Өзін-өзі тану
  • Балабақша
  • Колледж пәндері
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтыңызға кіріңіз
Кілт-сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Сайт ережесі. Пайдаланушылық келісім
  • Сертификат. Құрмет грамотасы. Алғыс хат

logo

Header Banner

Оқу Білім Республикалық білім порталы

  • МЕКТЕП ПӘНДЕРІ
    • Бастауыш сынып
      • Әдебиеттік оқу
      • Сауат ашу
      • Жаратылыстану
      • Ана тілі
    • Қазақ тілі
    • Қазақ әдебиеті
    • Қазақстан тарихы
    • Алгебра
    • География
    • Информатика
    • Математика
    • Геометрия
    • Биология
    • Физика
    • Химия
    • Алғашқы әскери дайындық
    • Мектепалды даярлық сынып
    • Орыс әдебиеті
    • Дүние жүзі тарихы
    • Құқық
    • Дене шынықтыру
    • Шет ел тілі
    • Ағылшын тілі
    • Орыс тілі
    • Технология
    • Өзін-өзі тану
  • Балабақша
  • Колледж пәндері
  • Витамины

  • Тістің құрылысы және гигиенасы.

  • «НҰРТАС ОҢДАСЫНОВТЫҢ ӨНЕГЕ МҰРАСЫ»

  • Тәуелсіз елімізді мақтан тұтамыз

  • “Сұр қоян”

  • Тәуелсіздік–елімнің ерлік жолы

  • Алаштың тұңғыш газеті-“Қазақ”

  • Ұлт ұстазын ұмытпау – міндет!

  • «Теңіз әлеміне саяхат»

  • Ағылшын тілі пәнінен коммуникативті дағдыларды қалыптастыру.

Без рубрики
Home›Без рубрики›Күлдір – күлдір кісінетіп өлеңіндегі автор бейнесі

Күлдір – күлдір кісінетіп өлеңіндегі автор бейнесі

By admin
18 февраля, 2020
665
0
Share:

v\:* {behavior:url(#default#VML);}
o\:* {behavior:url(#default#VML);}
w\:* {behavior:url(#default#VML);}
.shape {behavior:url(#default#VML);}

Normal
0
false

false
false
false

RU
X-NONE
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Обычная таблица”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:10.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:115%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:”Calibri”,”sans-serif”;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-fareast-language:EN-US;}
table.MsoTableGrid
{mso-style-name:”Сетка таблицы”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-priority:39;
mso-style-unhide:no;
border:solid black 1.0pt;
mso-border-themecolor:text1;
mso-border-alt:solid black .5pt;
mso-border-themecolor:text1;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-border-insideh:.5pt solid black;
mso-border-insideh-themecolor:text1;
mso-border-insidev:.5pt solid black;
mso-border-insidev-themecolor:text1;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:”Calibri”,”sans-serif”;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-fareast-font-family:”Times New Roman”;
mso-fareast-theme-font:minor-fareast;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Күні: 08.10.2018 жыл

Мұғалімнің аты-жөні: Шынтемирова Зәуре

СЫНЫП:  8 «ә,б»

Қатысқан оқушылар  саны:   22

Қатыспаған оқушылар саны: 0

Сабақтың тақырыбы:

«Күлдір-күлдір кісінетіп»  өлеңіндегі автор бейнесі

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

тарихи және көркемдік құндылығы (Т/Ж3); кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген  портреттік мінездемені салыстырып,  тарихи және көркемдік құндылығына баға беру  (оқу мақсатының күрделілігіне байланысты жырдың тарихи құндылығына ғана баға беріледі.)

Сабақ  нәтижесі:

 

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Ақтамберді    жыраудың – өмір   жолы мен  еңбектеріне тоқтала отырып,     шығармаларының  идеялық мазмұнынын ашу, талдау, «Күлдір, күлдір кісінетіп өлеңінің мазмұнын аша отырып талдайды Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:                                                         Жаңа тақырыпты өздер іоқып, танысады,бір-біріне түсіндіреді, құрылымына талдайды  Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: құрылымына талдайды, өз ой-пікірлерін қорытындылайды, топтағы жұмысты ұйымдастыру арқылы жеке дағдыларық алыптасады. ..

Бағалау  критерийі

1.       Ақтамберді өмір сүрген заманды, ондағы халық тұрмысы, жаугершілік заман суреттеріне талдау жасай алады. 2. Ақтамберді жыраудың шығармашылық сарындары ерлікке, батырлыққа үндеу екенін пайымдай алады. Халықтың арман-мүддесінің жырау жырларындағы көріністеріне баға бере алады

Тілдік құзіреттілік

әдеби шығарма

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі.

Алдыңғы оқу

«Күлдір-күлдір» кісінетіп өлеңіне менің көзқарасым

Сабақтың жоспары

Жоспарланған уақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

5  минут

Бағалау парақшасымен таныстыру.  Топтарға бөлу.        Себетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады. Психологиялық ахуал қалыптастыру:                                            «Үй жұмысын қорытындылау үшін берілетін сұрақтар. 1 Ақтамберді туралы кімдер жазды?
Кімдердің шығармашылығында бар? ( әр топ жырдағы берілген тұрмыс салт көріністері туралы дайындаған хабарламаларын айтады)

 

 

Тапсырманы орындаған әр балаға конфеттер беріп отырамын.

Жаңа білім

10 минут

 

 

 

 

Кітаптан бүгінгі тақырыпты қарап шығуды тапсырады.
Әр топқа «Аялдама» әдісі бойынша сұрақтар таратып береді
Ақтамберді жырау шығармалары:
 «Жағалбай деген ел болар», «Жағаға қолдың тигенін», «Жел, жел есер, жел есер» толғауларындағы жалғыздық, жарлылық мәселелері жырланса,
«Балпаң балпаң кім баспас», «Жауға шаптым», «От басар орыны отаудай» секілді біраз жырларында жұртшылықты ата жаумен айқасқа шақырады.
Күлдір,күлдір кісінетіп», «Уа, қарт Бөгенбай», «Жауға шаптым ту байлап», «Заманым менің тар болды» және тағы да басқа өлең-толғаулары батылдыққа, ізгілікке, патриоттық күй-сезімдерге толы. «Балаларыма өсиет» деп аталатын толғауы соңғы туындыларының бірі болса керек. Жырау балаларын тірліктегі бірлікке, талап-мұратқа, татулыққа үндейді. Жас ұрпақтың бір жағадан бас, бір жеңнен қол шығаруы елді мақсатына жеткізерін ескертеді. Халықты алауыз мінездерден сақтандырады.

 Толғаудың  негізгі мағынасын ашу:

Сұрақтар

Оқушы жауабы

  1. Өзіңе ерекше әсер еткен тармақ қайсысы, неге?
  2. Шығармадағы жыраудың негізгі арман-мұраты не?
  3. Шығарма кейіпкеріне қандай мінездеме беруге болады?
  4. Осы қасиеттер бүгінгі ұрпақтың бойында бар ма?
  5. Отаның үшін өзің қандай игілікті іс істегің келеді?

 

 

 Толғаудың құрылысына, тіліне талдау.

Эпитет

Теңеу

Риторикалық сұрау

Метафора

Қайталау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық,

мәтіндер.

Ортасы

10 минут

 

 

 

 

 

 

Күлдір-күлдір кісінетіп» толғауындағы кейбір сөздердің мағынасын ашу.)

5 жолды өлең.

1.      Зат есім. (1 сөз)

2.      Сын есім. (2 сөз)

3.      Етістік (3 сөз)

4.      Сөйлем.

5.      Синоним.

Кубизм» стратегиясы

·         Суреттеңіз

·         Салыстырыңыз

·         Зерттеңіз

·         Әңгімелеңіз

·         Елестетіңіз

·         Талқылаңыз

Қосымша тапсырма:

Деңгей бойынша:

•       Ақтамберді туралы кімдер жазды?

•       Кімдердің шығармашылығында бар?

«Күлдір-күлдір кісінетіп» өлеңін жаттау

Оқулық,қабырғаға ілінген  ватмандар, түрлі-түсті маркерлер

.

Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут

Оқушылар ең негізгі кейіпкерлердің ортақ қасиеттерін жинақтап «эйллер шеңбері» бойынша жұмыс жасайды

Ақтамберді жырауға арналған  хат жазу Ойы ұшқыр оқушылар анықталады. Тақырыпқа байланысты сұрақтар арқылы білімдерін бекітеді Өзін-өзі бағалайды,бірін-бірі бағалайды.Күнделікке жазып алады.

 

Графикалық органайзер: «Балық қаңқасы» диаграммасы

 

Бағалау

5 минут

Кері байланыс

3 минут

Описание: Картинки по запросу кері байланыс түрлері

Кері байланыс кемесі

Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс

  •  
  •  
  •  

Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары

шынайы ма? Бүгін оқушылар

не білді? Сыныптағы ахуал

қандай болды? Мен жоспарлаған

саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен өз жоспарыма

қандай түзетулер енгіздім жəне

неліктен?

 

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Previous Article

Әлемнің жеті кереметі

Next Article

Фотосинтезге қажетті жағдайлар.

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • Без рубрики

    Киіз үй. Сымтемірден киіз үй құрастыру

    18 февраля, 2020
    By admin
  • Без рубрики

    Ұлы дала елінің – Елбасы!

    7 июня, 2018
    By admin
  • Без рубрики

    Семья – дом счастья.

    18 февраля, 2020
    By admin
  • Без рубрики

    Түріктер туралы тарихи деректер Зерттеу сұрағы: Қытай және араб деректері түркілер туралы қандай ақпарат береді?

    26 января, 2019
    By bilimger
  • Без рубрики

    Әнші-сазгер ақындар шығармашылығына шолу. Ақан сері Қорамсаұлы. Казак тілі мен әдебиет пәнінің оқытушысы ...

    18 февраля, 2020
    By admin
  • Без рубрики

    Мамандық таңдау-маңызды іс

    24 октября, 2018
    By admin

Leave a reply Отменить ответ

Сізге ұнауы мүмкін

  • Бастауыш сыныпҚысқа мерзімді жоспарМатематика

    Қосу және азайту 50+3, 53-3

  • Сыныптан тыс

    “Тәрбие – адам тағдырын шешетін, ұлы іс” (В Белинский)

  • Колледж пәндері

    Электрмонтаж жұмыстарын ұйымдастыру

Жаңа жарияланымдар

  • Витамины
  • Тістің құрылысы және гигиенасы.
  • «НҰРТАС ОҢДАСЫНОВТЫҢ ӨНЕГЕ МҰРАСЫ»
  • Тәуелсіз елімізді мақтан тұтамыз
  • “Сұр қоян”
  • Тәуелсіздік–елімнің ерлік жолы
  • Алаштың тұңғыш газеті-“Қазақ”
  • Ұлт ұстазын ұмытпау – міндет!
  • «Теңіз әлеміне саяхат»
  • Ағылшын тілі пәнінен коммуникативті дағдыларды қалыптастыру.

Жаңа жарияланымдар

  • Витамины
  • Тістің құрылысы және гигиенасы.
  • «НҰРТАС ОҢДАСЫНОВТЫҢ ӨНЕГЕ МҰРАСЫ»
  • Тәуелсіз елімізді мақтан тұтамыз
  • “Сұр қоян”
  • Тәуелсіздік–елімнің ерлік жолы
  • Алаштың тұңғыш газеті-“Қазақ”
  • Ұлт ұстазын ұмытпау – міндет!
  • «Теңіз әлеміне саяхат»
  • Ағылшын тілі пәнінен коммуникативті дағдыларды қалыптастыру.

Күнтізбе

Апрель 2021
ПнВтСрЧтПтСбВс
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930 
« Мар    

Жалпы мәліметтер

OQU-BILIM.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     o-bilim@mail.ru

Сайт материалдарын басқа сайттарға немесе жобаларға, коммерциялық жобаларға сайт әкімшілігінің рұқсатынсыз пайдалануға тыйым салынады.

Яндекс.Метрика