Оқу Білім Республикалық білім порталы

Top Menu

  • Сайт ережесі. Пайдаланушылық келісім
  • Сертификат. Құрмет грамотасы. Алғыс хат

Main Menu

  • МЕКТЕП ПӘНДЕРІ
    • Бастауыш сынып
      • Әдебиеттік оқу
      • Сауат ашу
      • Жаратылыстану
      • Ана тілі
    • Қазақ тілі
    • Қазақ әдебиеті
    • Қазақстан тарихы
    • Алгебра
    • География
    • Информатика
    • Математика
    • Геометрия
    • Биология
    • Физика
    • Химия
    • Алғашқы әскери дайындық
    • Мектепалды даярлық сынып
    • Орыс әдебиеті
    • Дүние жүзі тарихы
    • Құқық
    • Дене шынықтыру
    • Шет ел тілі
    • Ағылшын тілі
    • Орыс тілі
    • Технология
    • Өзін-өзі тану
  • Балабақша
  • Колледж пәндері
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтыңызға кіріңіз
Кілт-сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Сайт ережесі. Пайдаланушылық келісім
  • Сертификат. Құрмет грамотасы. Алғыс хат

logo

Header Banner

Оқу Білім Республикалық білім порталы

  • МЕКТЕП ПӘНДЕРІ
    • Бастауыш сынып
      • Әдебиеттік оқу
      • Сауат ашу
      • Жаратылыстану
      • Ана тілі
    • Қазақ тілі
    • Қазақ әдебиеті
    • Қазақстан тарихы
    • Алгебра
    • География
    • Информатика
    • Математика
    • Геометрия
    • Биология
    • Физика
    • Химия
    • Алғашқы әскери дайындық
    • Мектепалды даярлық сынып
    • Орыс әдебиеті
    • Дүние жүзі тарихы
    • Құқық
    • Дене шынықтыру
    • Шет ел тілі
    • Ағылшын тілі
    • Орыс тілі
    • Технология
    • Өзін-өзі тану
  • Балабақша
  • Колледж пәндері
  • Тәуелсіздік -тірегім.

  • Есікте бөтен адам

  • ТӘРБИЕНІҢ ЕҢ ТАМАША МЕКТЕБІ – ОТБАСЫ

  • «Ұрпақ ұлттық ойынмен шыңдалады»

  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”

  • Бақыттың кілті- балалық шақта

  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”

  • Бала құқығы – асыл қазына

  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг

  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары

Бастауыш сынып
Home›Бастауыш сынып›Тыныс алу мүшелері

Тыныс алу мүшелері

By admin
18 февраля, 2020
272
0
Share:
Пән: Жаратылыстану

Сынып: 3б

Жанды табиғат. Адам

Мектеп: №7

Мұғалім:Жулаева А.А.

Қатысқандар саны:

Қатыспаған оқушылар:

Күні:

 

 
Тақырыбы:

 

Тыныс алу мүшелері
Оқу мақсаты:3.2.3.3 тыныс алу жүйесі мен оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау;

3.1.2.1 ақпарат көзінің түрлерін анықтау;

 

Сабақтың

мақсаты:

Оқушылар:

адамның тыныс алу мүшелері және олардың қызметімен танысады.

Адамның ішкі ағзаларының орналасуын біледі.

Бағалау критерийі 
Тілдік мақсатОқушылар:

Тыныс алу мүшелері жайлы ақпаратпен танысып, сұрақтарға жауап береді;

Тыныс алу мүшелерінің қызметін кестеге толтырады;

Сынып алдында өз жұмыстарын қорғайды.

Пәндік терминология мен тірек сөздер:
өкпе, ауатамырлар, кеңірдек
Құндылықтардене мүшелерін күту және сақтау
Пәнаралық байланысәдебиеттік оқу
АКТ қолдану

дағдылары

презентация
Алдыңғы меңгерілген білімӨсімдіктер мен жануарлардың тыныс алу үдерісі жайлы біледі
Сабақ барысы
Жоспарланған уақытСабақта жоспарланған іс-әрекетРесурстар

 

Сабақтың басы

 

Ұйымдастыру

·         – Адам тамақсыз қанша уақыт шыдай алады? Сусыз ше?

·          – Ауасыз адам қанша уақыт шыдай алады?

·         – Қане, бәріміз аузымызды жауып, мұрнымызды қысып тұрып демалыпкөрейік. (уақытты белгілеу)

·         – Не байқадыңдар?

·         – Адам тыныс алу үшін не қажет?

·         Қорытынды: Адам тыныс алу үшін оттегі қажет. Барлық тірі табиғат мүшелері оттегімен тыныс алады. Егер оттегі жетпесе, тыныс алу қиындайды.

·         Тыныс алу –тыныс шығару

Оқушылардың қолдарын кеуделеріне қойғызып терең дем алуларын сұрау.

–          Терең тыныс алғанда қандай құбылыс байқалды?

–          Қабырғамыз жоғары көтерілді ме?

–          Ал енді демімізді сыртқа шығарып көрейік. Не өзгерді?

–          Демдеріңді ұстап тұрыңдар, не аңғардыңдар?Сен тез қимылдағанда, секіргенде, жүгіргенде не болады?

 
Сабақтың ортасы

 

 

 

 

 

Қалай дұрыс тыныс алу керек?

–          Ағзаға ауа қай мүше арқылы барады?

–          Қандай тыныс алу мүшелерін білесіңдер?

–          Қалай дұрыс тыныс алуға болады?

–          Неліктен ауызбен тыныс алуға болмайды?

–          Әрдайым мұрынмен демалу зиянды емес пе?

 

Мәтінмен жұмыс.Мәтінмен танысу. Кесте толтыру

№Тыныс алу мүшесіОрналасқан жеріЕрекшелігіҚызметі
     

 

Оқушылар тыныс алу жүйесін құрайтын мүшелер туралы мәліметтерді жұпта толтырады.

Мәтін бойынша алған білімдерін тексеру үшін берілетін тапсырма.

1. .………………… өкпе болады:

а) төменгі, жоғарғы;

ә) оң жақ, сол жақ;

б) кіші және үлкен.

2. Тыныс алу мүшелері:

а) жұтқыншақ, бауыр, асқазан;

ә) ауыз, өңеш, ішек, өкпе;

б) мұрын, кеңірдек, ауатамырлар, өкпе

3. Өкпенің дене бөлігінде орналасуы-

а) асқазанда

ә) бұлшық етте

б) кеуде қуысында

4. Тыныс алу жүйесінің негізгі мүшесі-….

а) мұрын

ә) өкпе

б) кеңірдек

5. Өкпеде қандай үдеріс жүреді?

а) фотосинтез

ә) газалмасу

б) оттегі

Дескрипторы:

№мазмұныбалл
1Өкпенің екіге бөлінетінін біледі1
2Тыныс алу мүшелерін дұрыс анықтайды1
3Өкпенің қайда орналасқанын біледі1
4Негізгі тыныс алу мүшесін дұрыс белгілейді1
5Өкпеде жүретін үдерісті біледі1

 

Модель жасау

Тыныс алу жүйесі неден тұрады және олар қалай орналасады?

Оқушыларға тыныс алу мүшелерінің суреттерімен адам макетін беру. Оқушылар тыныс алу мүшелерінің суреттерін қияды, бояйды және жабыстырады. Басқа парақтарға тыныс алу мүшелерінің атауларын жазады. Дайын суреттерді адам сұлбасына орналастырады және жазылған атауларын сәйкестендіріп жабыстырады. Жұмыстарын сынып алдында қорғайды, тыныс алу мүшелерінің қызметі жайлы толық түсіндіреді. Басқа топтар өз  жұмыстарымен салыстырады, толықтырулар енгізеді.

Қосымша тапсырма. Жұмыс дәптері: 35, 36-жұмыс парағы (37, 38-б.)

 

 
Сабақтың соңы

 

Рефлексия:

Балаларға баспалдақ суреті салынған қағаз таратылып беріледі, сол баспалдаққа өзінің орнын белгілеу тапсырылады. Егер оқушы өзін сабақта жақсы сезініп, сабақты жақсы түсінсе, баспалдақтың ең биік жеріне күннің суретін салады.Ал егер сабақты дұрыс түсінбесе, сабақ ұнамаса, баспалдақтың төменгі жағына бұлттың суретін салады. Сабақта оқушының көңіл-күйі орташа болып, кейбір нәрселерді түсінбесе, онда баспалдақтың ортасына боялған бұлттың суретін салады.

 

 

 

Қосымша ақпарат
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндетқоюдыжоспарлапотырсыз?Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Денсаулық пен қауіпсіздік техникасының сақталуы
Мұрын қуысы туралы ақпараттар жинақтау. Тыныс алу мүшелері жайлы сөзжұмбақ, ребус құрастыруМәтін бойынша білімдерін тексеру, модель жасау тапсырмаларын бағалауТоптық жұмыс жасағанда тәртіп ережелерін сақтау
Previous Article

“Мен тәрбиешімін”

Next Article

Мақта қыз бен мысық

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • Бастауыш сынып

    Айналамыздағы әлем туралы жазу

    19 января, 2018
    By admin
  • Бастауыш сынып

    Жақсы тілек жан жадыратар

    27 декабря, 2016
    By admin
  • Бастауыш сынып

    не жауып тұр? Жаңбырға екі өтініш

    27 января, 2020
    By admin
  • Бастауыш сыныпСауат ашу

    Кейіпкерлерді сипаттаймын. Юю дыбысы мен әрпі

    17 мая, 2017
    By admin
  • Бастауыш сынып

    Мектепалды даярлық топ балаларының логикалық ойлауын дамыту

    7 марта, 2017
    By admin
  • Бастауыш сынып

    Қосудың ауыстырымдылық қасиеті

    27 января, 2019
    By bilimger

Leave a reply Отменить ответ

Сізге ұнауы мүмкін

  • Жалпы рубрика

    Ұстаз – ұлағатты ұғым. Эссе

  • ЖАЛПЫ ЖАҢАЛЫҚТАРЖАҢАЛЫҚТАР

    Маңғыстаудағы білім саласында серпіліс көп

  • Бастауыш сынып

    Ашық сабақ Халқымыздың салт- дәстүрі «Бесік жыры»

Жаңа жарияланымдар

  • Тәуелсіздік -тірегім.
  • Есікте бөтен адам
  • ТӘРБИЕНІҢ ЕҢ ТАМАША МЕКТЕБІ – ОТБАСЫ
  • «Ұрпақ ұлттық ойынмен шыңдалады»
  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”
  • Бақыттың кілті- балалық шақта
  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”
  • Бала құқығы – асыл қазына
  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг
  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары

Жаңа жарияланымдар

  • Тәуелсіздік -тірегім.
  • Есікте бөтен адам
  • ТӘРБИЕНІҢ ЕҢ ТАМАША МЕКТЕБІ – ОТБАСЫ
  • «Ұрпақ ұлттық ойынмен шыңдалады»
  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”
  • Бақыттың кілті- балалық шақта
  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”
  • Бала құқығы – асыл қазына
  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг
  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары

Күнтізбе

Январь 2021
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« Дек    

Жалпы мәліметтер

OQU-BILIM.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     o-bilim@mail.ru

Сайт материалдарын басқа сайттарға немесе жобаларға, коммерциялық жобаларға сайт әкімшілігінің рұқсатынсыз пайдалануға тыйым салынады.

Яндекс.Метрика