Оқу Білім Республикалық білім порталы

Top Menu

  • Сайт ережесі. Пайдаланушылық келісім
  • Сертификат. Құрмет грамотасы. Алғыс хат

Main Menu

  • МЕКТЕП ПӘНДЕРІ
    • Бастауыш сынып
      • Әдебиеттік оқу
      • Сауат ашу
      • Жаратылыстану
      • Ана тілі
    • Қазақ тілі
    • Қазақ әдебиеті
    • Қазақстан тарихы
    • Алгебра
    • География
    • Информатика
    • Математика
    • Геометрия
    • Биология
    • Физика
    • Химия
    • Алғашқы әскери дайындық
    • Мектепалды даярлық сынып
    • Орыс әдебиеті
    • Дүние жүзі тарихы
    • Құқық
    • Дене шынықтыру
    • Шет ел тілі
    • Ағылшын тілі
    • Орыс тілі
    • Технология
    • Өзін-өзі тану
  • Балабақша
  • Колледж пәндері
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтыңызға кіріңіз
Кілт-сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Сайт ережесі. Пайдаланушылық келісім
  • Сертификат. Құрмет грамотасы. Алғыс хат

logo

Header Banner

Оқу Білім Республикалық білім порталы

  • МЕКТЕП ПӘНДЕРІ
    • Бастауыш сынып
      • Әдебиеттік оқу
      • Сауат ашу
      • Жаратылыстану
      • Ана тілі
    • Қазақ тілі
    • Қазақ әдебиеті
    • Қазақстан тарихы
    • Алгебра
    • География
    • Информатика
    • Математика
    • Геометрия
    • Биология
    • Физика
    • Химия
    • Алғашқы әскери дайындық
    • Мектепалды даярлық сынып
    • Орыс әдебиеті
    • Дүние жүзі тарихы
    • Құқық
    • Дене шынықтыру
    • Шет ел тілі
    • Ағылшын тілі
    • Орыс тілі
    • Технология
    • Өзін-өзі тану
  • Балабақша
  • Колледж пәндері
  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”

  • Бақыттың кілті- балалық шақта

  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”

  • Бала құқығы – асыл қазына

  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг

  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары

  • “Үйірме” 2020-2021

  • Күз сыйы

  • “Бағдаршам”

  • Құстар

Бастауыш сынып
Home›Бастауыш сынып›Сабақ жоспары “Ң дыбысы мен әрпі”

Сабақ жоспары “Ң дыбысы мен әрпі”

By admin
18 февраля, 2020
282
0
Share:
Күні:

Сынып:

Мектебі:

Мұғалімнің аты-жөні:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

1 – БӨЛІМ.ӨЗІМ ТУРАЛЫ.

Сабақтың тақырыбы:

 

Мен кіммін?
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)1.1.2.6  Өзін  мектеп оқушысы  және сынып  ұжымының  мүшесі  ретінде сипаттау.

 

Сабақтың мақсаттарыБарлығы: өзі туралы қарапайым сөзбен әңгімелеуге үйреніп бір-бірімен танысу.

Көпшілігі: адамдардың ұқсастығы мен жеке ерекшеліктері туралы түсіну

Кейбіреуі: мектептегі іс-әрекеттерге, әдептер мен тәртіпке қатысты ережелерді қолдану..

Бағалау критерийлеріМектептегі іс-әрекеттерге, әдептер мен тәртіпке қатысты ережелерді  қолдана алады.

Адамдардың ұқсастығы мен жеке ерекшеліктері туралы түсінеді

Өз есімдеріне байланысты теңеу сөздер  айтады. өзі туралы

қарапайым сөзбен әңгімелеуге үйреніп бір-бірімен танысады

 

Тілдік мақсаттар  

 

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Құндылықтарға баулуКөркем еңбек.
АКТ қолдану дағдыларыКомпьютер, интерактивті тақта
Пәнаралық байланысБасқаларды тыңдап, диалогқа қатыса отыра үйдегі және

мектептегі өмір туралы айта алады;

Алдыңғы білімБасқаларды тыңдап, диалогқа қатыса отыра үйдегі және

мектептегі өмір туралы айта алады;

Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

 

 

Ресурстар
Сабақтың басы

10 минут

 

 

 

 

 

 

«Ыстық алақан» әдісі арқылы оқушылар бір – біріне деген жылы тілектерін айтады. Оқушылар бір – біріне сабақта сәттілік тілейді.

Мақсаты: жылы сөздер айту.

«Тәтті кәмпит»

Мақсаты: топқа бөлу. Оқушылар дорбадан кәмпит алады, егер кәмпит түстері бірдей оқушылар топқа бөлінеді.

Тақтадағы сурет арқылы кейіпкер Ботамен таныстыру. Оларға «Дүниетану» сабағында немен айналысатыны туралы хабарлау. Оқушылардың пікірін тыңдау.

 

Шаттық шебері

 

Сабақтың ортасы

25 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулықпен жұмыс.

 

Сабаққа дейін қабырғаға «МЕН» сөзі жазылған шарды бекітемін. Бота шарын сабаққа алып келе жатқан кезде жоғалтып алғанын айтыңыз. Оқушыларға шарды табуға көмектесуге ұсыныс беріңіз. Шарда жазылған сөзді кімнің оқи алатынын сұраңыз. Олар бұл сөздің нені білдіретінін айтады.

Жауабы: «Мен» – бұл мен туралы айтылған сөз. Егер адам өзі туралы айтса, «мен» дейді.

«Мен» сөзін хормен айтқызу.

 

«Салыстыру» әдісі.

Cуреттерге қара. Кімдерді көріп тұрсың?

Суреттегі адамдарды салыстыр.

Ұқсастығы мен айырмашылығын анықта.

Мұғалімнің белгісі бойынша оқушылар тез арада мынадай ерекшеліктері бойынша топтарға жиналады:

– көзі қара/мөлдір;

– шашы ұзын/қысқа;

– аяқкиімінің түсі қара;

– есімдері бірдей және т.б

1-жұмыс парағы. Менің досым қандай?

Досыңның суретін сал. Оның көңіл-күйін көрсетуге тырыс.

 

 

 

 

Зерттеу әдісі

•          Бір-біріңе қара.

•          Араларыңда бір-бірінен айнымайтын екі адам бар ма?

•          Адамдардың ұқсастығы мен айырмашылығы туралы өз ойларыңды айтыңдар.

Жауабы: Eсімнің нені білдіретінін айту.

ҚБ.Әрбір адам ерекше.Анықта.

Ж.. «Орындап көр». Бұл тапсырманың мақсаты – бір-біріне жақсы көзқарас қалыптастыру үшін мектеп ұжымында іс-әрекетке, әдеттерге және тәртіпке қатысты ережелерді сақтауы тиіс екенін көрсетемін.

«Өрмек» жаттығуы

Орам жіпті оқушыларға беремін. Орам жіпті алған оқушы есінде қалған оқушының есімін атайды, оған қысқаша тілек айтады. Жіптің ұшын өзі ұстап тұрып, орамды басқа балаларға береді.

«Арқамен арқа»

Мақсаты: сергіту сәті.

 

«Мен» сөзі жазылған шар,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ботаның суреті

барлық оқушылар

дың есімдері жазылған конверттегі хат

 

 

 

 

 

 

 

 

есімдері жазылған бейджиктер,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

фотосуреттер

 

 

 

 

әдеп ережелері

 

 

 

Сабақтың соңы

5 минут

 

 «Ұйқас» тапсырмасы

Оқушылар «иә» немесе «жоқ» деп жауап

беруі тиіс.

Біздің әрқайсымыз ерекшеміз?       Иә.

Әрқашан ереже сақтаймыз ба?       Иә.

Біз барлығымыз бірдейміз.  Жоқ.

Сенің есімің түсініксіз ұғымды білдіреді?            Жоқ.

 

«Тамаша!»

Жақсы жауап бердіңдер!

 

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?    Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау 
«Ыстық алақан»

Мақсаты: жылы сөздер айту.

«Тәтті кәмпит»

Мақсаты: топқа бөлу

Ширату

кейіпкер Ботамен таныстыру. Оларға «Дүниетану» сабағында немен айналысатыны туралы хабарлау.

Оқушылар

– сыныптастар арасындағы ұқсастық пен айырмашылық туралы;

– әр адамның ерекшелігі және бірегейлігі туралы;

– өз есімінің, сыныптас оқушылардың есімдерінің мағынасы туралы;

– іс-әрекетке, әдеттерге және тәртіпке қатысты ережелерді сақтау қажеттілігі туралы білді.

Оқушылар

– өзі туралы әңгімелеуге, сыныптастарын есімдерімен атауға;

– сыныптастары арасындағы айырмашылық пен ұқсастықты табуға;

– Қарым-қатынас және тәртіп ережелерін сақтауға үйренді.

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақ бойынша рефлексия«Ду қол шапалақ»

 

 
Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

 

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

 

2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?

 

 

Previous Article

Тартылыс құбылысы және ауырлық күші. Салмақ

Next Article

менің президентім

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • Бастауыш сыныпМатематика

    7 саны және цифры

    20 июня, 2017
    By admin
  • Бастауыш сынып

    Ұлттық тағамдар. Мәтін

    20 июня, 2017
    By admin
  • Бастауыш сынып

    76-х=6 түріндегі теңдеуді шешу

    30 мая, 2017
    By admin
  • Бастауыш сынып

    “Ұлы ақын – Абай Құнанбаев!”

    13 сентября, 2020
    By admin
  • Бастауыш сынып

    Шығыс септік

    15 февраля, 2017
    By admin
  • Бастауыш сыныпМатематика

    7 санын қосу және азайту

    13 февраля, 2017
    By admin

Leave a reply Отменить ответ

Сізге ұнауы мүмкін

  • Орыс әдебиетіОрыс тілі

    Стихотворение О.О.Сулейменова «Одна война закончилась другой»

  • Информатика

    ҚМЖ

  • Бастауыш сынып

    Мереке

Жаңа жарияланымдар

  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”
  • Бақыттың кілті- балалық шақта
  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”
  • Бала құқығы – асыл қазына
  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг
  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары
  • “Үйірме” 2020-2021
  • Күз сыйы
  • “Бағдаршам”
  • Құстар

Жаңа жарияланымдар

  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”
  • Бақыттың кілті- балалық шақта
  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”
  • Бала құқығы – асыл қазына
  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг
  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары
  • “Үйірме” 2020-2021
  • Күз сыйы
  • “Бағдаршам”
  • Құстар

Күнтізбе

Январь 2021
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« Дек    

Жалпы мәліметтер

OQU-BILIM.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     o-bilim@mail.ru

Сайт материалдарын басқа сайттарға немесе жобаларға, коммерциялық жобаларға сайт әкімшілігінің рұқсатынсыз пайдалануға тыйым салынады.

Яндекс.Метрика