Оқу Білім Республикалық білім порталы

Top Menu

  • Сайт ережесі. Пайдаланушылық келісім
  • Сертификат. Құрмет грамотасы. Алғыс хат

Main Menu

  • МЕКТЕП ПӘНДЕРІ
    • Бастауыш сынып
      • Әдебиеттік оқу
      • Сауат ашу
      • Жаратылыстану
      • Ана тілі
    • Қазақ тілі
    • Қазақ әдебиеті
    • Қазақстан тарихы
    • Алгебра
    • География
    • Информатика
    • Математика
    • Геометрия
    • Биология
    • Физика
    • Химия
    • Алғашқы әскери дайындық
    • Мектепалды даярлық сынып
    • Орыс әдебиеті
    • Дүние жүзі тарихы
    • Құқық
    • Дене шынықтыру
    • Шет ел тілі
    • Ағылшын тілі
    • Орыс тілі
    • Технология
    • Өзін-өзі тану
  • Балабақша
  • Колледж пәндері
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтыңызға кіріңіз
Кілт-сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Сайт ережесі. Пайдаланушылық келісім
  • Сертификат. Құрмет грамотасы. Алғыс хат

logo

Header Banner

Оқу Білім Республикалық білім порталы

  • МЕКТЕП ПӘНДЕРІ
    • Бастауыш сынып
      • Әдебиеттік оқу
      • Сауат ашу
      • Жаратылыстану
      • Ана тілі
    • Қазақ тілі
    • Қазақ әдебиеті
    • Қазақстан тарихы
    • Алгебра
    • География
    • Информатика
    • Математика
    • Геометрия
    • Биология
    • Физика
    • Химия
    • Алғашқы әскери дайындық
    • Мектепалды даярлық сынып
    • Орыс әдебиеті
    • Дүние жүзі тарихы
    • Құқық
    • Дене шынықтыру
    • Шет ел тілі
    • Ағылшын тілі
    • Орыс тілі
    • Технология
    • Өзін-өзі тану
  • Балабақша
  • Колледж пәндері
  • Тәуелсіздік -тірегім.

  • Есікте бөтен адам

  • ТӘРБИЕНІҢ ЕҢ ТАМАША МЕКТЕБІ – ОТБАСЫ

  • «Ұрпақ ұлттық ойынмен шыңдалады»

  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”

  • Бақыттың кілті- балалық шақта

  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”

  • Бала құқығы – асыл қазына

  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг

  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары

Без рубрики
Home›Без рубрики›қЫСТЫРМА СӨЗ

қЫСТЫРМА СӨЗ

By admin
18 февраля, 2020
430
0
Share:

Пәні:қазақ тілі

Күні:

Сабақтың тақырыбы:Қыстырма  сөз.      

Сабақтың мақсаты: а) білімділігі;

Оқушыларға қыстырма сөз туралы түсінік беру. Сөйлем ішінен

қыстырма сөздерді таба білуге үйрету.

ә) дамытушылығы;

Баланың логикалық ойлау қабілетін жаттығулар орындау арқылы

дамыту. Шығармашылық қабілетін,байқағыштық қабілеттерін,сөздік

қорларын дамыту.

б) тәрбиелігі;

Ұқыптылыққа, тиянақтылыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

Сабақтың типі:      Аралас сабақ.

      Сабақтың әдісі:     Сұрақ-жауап,тірек сызба,топпен жұмыс,логикалық тапсырмалар.

Сабақтың құрал-жабдықтары, көрнекілігі:

Сабақтың түрі:      Дәстүрлі емес сабақ

Сабақтың барысы:

I Кіріспе бөлім: а) Ұйымдастыру кезеңі;  (Сәлемдесу)

Хормен:  Жақсы оқып сабақты

Әдеп сақтау сәніміз.

Сәлем бердік сіздерге

Бас иіп бүгін бәріміз.

ә) Психологиялық  дайындық;

б) Сабақтың топтық сайыс түрінде өтетінін хабарлау;

Дәптермен жұмыс.

Көркем жазу. Қатты, сабырлы.

ІІІ Оқулықпен жұмыс  

57-жаттығу: Сөйлемдерді оқы.

-Қарамен жазылған сөздер сөйлемиге қандай мағына үстеп тұр?

-Сөйлемдерді қарамен жазылған сөздерсіз айтып көр.

-Не байқадың? Олар сөйлем мүшесі бола ала ма?

Ереже шығару: 

    Сөйлемдегі ойға сөйлеушінің қалай қарайтынын білдіретін, бірақ өздері сөйлем мүшесі болмайтын сөздер бар. Ондай сөздерді қыстырма сөздер деп атайды: Мүмкін, ол бүгін келіп қалар. Оның ойынша, сара-ақылды қыз.

Шығармашылық тапсырма:

Көп нүктенің орнына тиісті қыстырма сөзді тауып қойып, оны тыныс белгісімен толықтырып жазу.

Біз, шынында, байқамай қалыппыз.

Меніңше, Сара мәреге бірінші боп жетеді.

Мұражайға, сірә, ертең барармыз.

Бәсе, өзім де осылай болар деп ойлап едім

Сірә сөзіне фонетикалық талдау жаса.

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                         

 

Төмендегі  кесте арқылы қыстырма сөз туралы түсінік беруге болады:

МағынасыМысалдар:
Кісінің көңіл күйін,  сезімін білдіреді.Биыл, несін айтасың, егіннің шығымы өте жақсы.
Сенуді немесе жорамалдауды білдіредіӘрине, еңбексіз ер де, жер де көгермейді

Мүмкін, ол бүгін келіп қалар.

Айтылған ойға айтушының көзқарасын білдіреді т.б.Меніңше, ол – өте жақсы адам.

Қарттардың айтуына қарағанда, биыл қыс қатты болады.

 

58-жаттығу:  ауызша орындалады.

59-жаттығу: Сөйлемдерді көшіріп жаз. Қыстырма сөздердің астын сыз. Олардың сөйлемге қандай мағына үстеп тұрғанын келесі беттегі сызбаның көмегімен түсіндір.

Әрине, еңбексіз ер де, жер де көгермейді. Биыл, несің айтасың, егіннің шығымы өте жақсы! Егіс биыл, біздің бақытымызға қарай, тамаша жеңіспен аяқталды. Қазақстан қазір, қысқасы, дүние жүзі түгел таныған ел болды. Меніңше, бұл-өте мықты адам.

Сергіту сәті:

«Сәйкестендір» ойыны.
1. Демек,                                                                               кітапханаға таңертең барамыз ғой.
2. Болашақта мен ғарышкер болармын,                            бәлкім.
3. Сен, әуелі,                                                                        есебіңді шығар.
4. Айтпақшы,                                                                       мен ертең жол жүргелі жатырмын.
5. Бүгін жаңбыр жауады – ау,                                             шамасы.

III Қорытынды бөлім: Жаңа сабақты бекіту.

Пысықтау сұрақтарын беру.

– Қыстырма сөз дегеніміз не?

– Қыстырма сөз сөйлемнің қай жерінде келеді?

– Қыстырма сөзді алып тастаса сөйлемнің мағынасы өзгере ме?

(мысал келтір)

IV Үйге тапсырма беру: Ереже жаттау,60-жаттығу.

V Оқушылар білімін бағалау: мадақтау.

 

 

 

 

 

Пәні:қазақ тілі

Күні:

Сабақтың тақырыбы:Қыстырма  сөз.      

Сабақтың мақсаты: а) білімділігі;

Оқушыларға қыстырма сөз туралы түсінік беру. Сөйлем ішінен

қыстырма сөздерді таба білуге үйрету.

ә) дамытушылығы;

Баланың логикалық ойлау қабілетін жаттығулар орындау арқылы

дамыту. Шығармашылық қабілетін,байқағыштық қабілеттерін,сөздік

қорларын дамыту.

б) тәрбиелігі;

Ұқыптылыққа, тиянақтылыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

Сабақтың типі:      Аралас сабақ.

      Сабақтың әдісі:     Сұрақ-жауап,тірек сызба,топпен жұмыс,логикалық тапсырмалар.

Сабақтың құрал-жабдықтары, көрнекілігі:

Сабақтың түрі:      Дәстүрлі емес сабақ

Сабақтың барысы:

I Кіріспе бөлім: а) Ұйымдастыру кезеңі;  (Сәлемдесу)

Хормен:  Жақсы оқып сабақты

Әдеп сақтау сәніміз.

Сәлем бердік сіздерге

Бас иіп бүгін бәріміз.

ә) Психологиялық  дайындық;

б) Сабақтың топтық сайыс түрінде өтетінін хабарлау;

Дәптермен жұмыс.

Көркем жазу. Қатты, сабырлы.

ІІІ Оқулықпен жұмыс  

57-жаттығу: Сөйлемдерді оқы.

-Қарамен жазылған сөздер сөйлемиге қандай мағына үстеп тұр?

-Сөйлемдерді қарамен жазылған сөздерсіз айтып көр.

-Не байқадың? Олар сөйлем мүшесі бола ала ма?

Ереже шығару: 

    Сөйлемдегі ойға сөйлеушінің қалай қарайтынын білдіретін, бірақ өздері сөйлем мүшесі болмайтын сөздер бар. Ондай сөздерді қыстырма сөздер деп атайды: Мүмкін, ол бүгін келіп қалар. Оның ойынша, сара-ақылды қыз.

Шығармашылық тапсырма:

Көп нүктенің орнына тиісті қыстырма сөзді тауып қойып, оны тыныс белгісімен толықтырып жазу.

Біз, шынында, байқамай қалыппыз.

Меніңше, Сара мәреге бірінші боп жетеді.

Мұражайға, сірә, ертең барармыз.

Бәсе, өзім де осылай болар деп ойлап едім

Сірә сөзіне фонетикалық талдау жаса.

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                         

 

Төмендегі  кесте арқылы қыстырма сөз туралы түсінік беруге болады:

МағынасыМысалдар:
Кісінің көңіл күйін,  сезімін білдіреді.Биыл, несін айтасың, егіннің шығымы өте жақсы.
Сенуді немесе жорамалдауды білдіредіӘрине, еңбексіз ер де, жер де көгермейді

Мүмкін, ол бүгін келіп қалар.

Айтылған ойға айтушының көзқарасын білдіреді т.б.Меніңше, ол – өте жақсы адам.

Қарттардың айтуына қарағанда, биыл қыс қатты болады.

 

58-жаттығу:  ауызша орындалады.

59-жаттығу: Сөйлемдерді көшіріп жаз. Қыстырма сөздердің астын сыз. Олардың сөйлемге қандай мағына үстеп тұрғанын келесі беттегі сызбаның көмегімен түсіндір.

Әрине, еңбексіз ер де, жер де көгермейді. Биыл, несің айтасың, егіннің шығымы өте жақсы! Егіс биыл, біздің бақытымызға қарай, тамаша жеңіспен аяқталды. Қазақстан қазір, қысқасы, дүние жүзі түгел таныған ел болды. Меніңше, бұл-өте мықты адам.

Сергіту сәті:

«Сәйкестендір» ойыны.
1. Демек,                                                                               кітапханаға таңертең барамыз ғой.
2. Болашақта мен ғарышкер болармын,                            бәлкім.
3. Сен, әуелі,                                                                        есебіңді шығар.
4. Айтпақшы,                                                                       мен ертең жол жүргелі жатырмын.
5. Бүгін жаңбыр жауады – ау,                                             шамасы.

III Қорытынды бөлім: Жаңа сабақты бекіту.

Пысықтау сұрақтарын беру.

– Қыстырма сөз дегеніміз не?

– Қыстырма сөз сөйлемнің қай жерінде келеді?

– Қыстырма сөзді алып тастаса сөйлемнің мағынасы өзгере ме?

(мысал келтір)

IV Үйге тапсырма беру: Ереже жаттау,60-жаттығу.

V Оқушылар білімін бағалау: мадақтау.

 

 

 

 

 

 

 

 

Пәні:қазақ тілі

Күні:

Сабақтың тақырыбы:Қыстырма  сөз.      

Сабақтың мақсаты: а) білімділігі;

Оқушыларға қыстырма сөз туралы түсінік беру. Сөйлем ішінен

қыстырма сөздерді таба білуге үйрету.

ә) дамытушылығы;

Баланың логикалық ойлау қабілетін жаттығулар орындау арқылы

дамыту. Шығармашылық қабілетін,байқағыштық қабілеттерін,сөздік

қорларын дамыту.

б) тәрбиелігі;

Ұқыптылыққа, тиянақтылыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

Сабақтың типі:      Аралас сабақ.

      Сабақтың әдісі:     Сұрақ-жауап,тірек сызба,топпен жұмыс,логикалық тапсырмалар.

Сабақтың құрал-жабдықтары, көрнекілігі:

Сабақтың түрі:      Дәстүрлі емес сабақ

Сабақтың барысы:

I Кіріспе бөлім: а) Ұйымдастыру кезеңі;  (Сәлемдесу)

Хормен:  Жақсы оқып сабақты

Әдеп сақтау сәніміз.

Сәлем бердік сіздерге

Бас иіп бүгін бәріміз.

ә) Психологиялық  дайындық;

б) Сабақтың топтық сайыс түрінде өтетінін хабарлау;

Дәптермен жұмыс.

Көркем жазу. Қатты, сабырлы.

ІІІ Оқулықпен жұмыс  

57-жаттығу: Сөйлемдерді оқы.

-Қарамен жазылған сөздер сөйлемиге қандай мағына үстеп тұр?

-Сөйлемдерді қарамен жазылған сөздерсіз айтып көр.

-Не байқадың? Олар сөйлем мүшесі бола ала ма?

Ереже шығару: 

    Сөйлемдегі ойға сөйлеушінің қалай қарайтынын білдіретін, бірақ өздері сөйлем мүшесі болмайтын сөздер бар. Ондай сөздерді қыстырма сөздер деп атайды: Мүмкін, ол бүгін келіп қалар. Оның ойынша, сара-ақылды қыз.

Шығармашылық тапсырма:

Көп нүктенің орнына тиісті қыстырма сөзді тауып қойып, оны тыныс белгісімен толықтырып жазу.

Біз, шынында, байқамай қалыппыз.

Меніңше, Сара мәреге бірінші боп жетеді.

Мұражайға, сірә, ертең барармыз.

Бәсе, өзім де осылай болар деп ойлап едім

Сірә сөзіне фонетикалық талдау жаса.

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                         

 

Төмендегі  кесте арқылы қыстырма сөз туралы түсінік беруге болады:

МағынасыМысалдар:
Кісінің көңіл күйін,  сезімін білдіреді.Биыл, несін айтасың, егіннің шығымы өте жақсы.
Сенуді немесе жорамалдауды білдіредіӘрине, еңбексіз ер де, жер де көгермейді

Мүмкін, ол бүгін келіп қалар.

Айтылған ойға айтушының көзқарасын білдіреді т.б.Меніңше, ол – өте жақсы адам.

Қарттардың айтуына қарағанда, биыл қыс қатты болады.

 

58-жаттығу:  ауызша орындалады.

59-жаттығу: Сөйлемдерді көшіріп жаз. Қыстырма сөздердің астын сыз. Олардың сөйлемге қандай мағына үстеп тұрғанын келесі беттегі сызбаның көмегімен түсіндір.

Әрине, еңбексіз ер де, жер де көгермейді. Биыл, несің айтасың, егіннің шығымы өте жақсы! Егіс биыл, біздің бақытымызға қарай, тамаша жеңіспен аяқталды. Қазақстан қазір, қысқасы, дүние жүзі түгел таныған ел болды. Меніңше, бұл-өте мықты адам.

Сергіту сәті:

«Сәйкестендір» ойыны.
1. Демек,                                                                               кітапханаға таңертең барамыз ғой.
2. Болашақта мен ғарышкер болармын,                            бәлкім.
3. Сен, әуелі,                                                                        есебіңді шығар.
4. Айтпақшы,                                                                       мен ертең жол жүргелі жатырмын.
5. Бүгін жаңбыр жауады – ау,                                             шамасы.

III Қорытынды бөлім: Жаңа сабақты бекіту.

Пысықтау сұрақтарын беру.

– Қыстырма сөз дегеніміз не?

– Қыстырма сөз сөйлемнің қай жерінде келеді?

– Қыстырма сөзді алып тастаса сөйлемнің мағынасы өзгере ме?

(мысал келтір)

IV Үйге тапсырма беру: Ереже жаттау,60-жаттығу.

V Оқушылар білімін бағалау: мадақтау.

 

 

 

 

 

 

 

 

Пәні:қазақ тілі

Күні:

Сабақтың тақырыбы:Қыстырма  сөз.      

Сабақтың мақсаты: а) білімділігі;

Оқушыларға қыстырма сөз туралы түсінік беру. Сөйлем ішінен

қыстырма сөздерді таба білуге үйрету.

ә) дамытушылығы;

Баланың логикалық ойлау қабілетін жаттығулар орындау арқылы

дамыту. Шығармашылық қабілетін,байқағыштық қабілеттерін,сөздік

қорларын дамыту.

б) тәрбиелігі;

Ұқыптылыққа, тиянақтылыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

Сабақтың типі:      Аралас сабақ.

      Сабақтың әдісі:     Сұрақ-жауап,тірек сызба,топпен жұмыс,логикалық тапсырмалар.

Сабақтың құрал-жабдықтары, көрнекілігі:

Сабақтың түрі:      Дәстүрлі емес сабақ

Сабақтың барысы:

I Кіріспе бөлім: а) Ұйымдастыру кезеңі;  (Сәлемдесу)

Хормен:  Жақсы оқып сабақты

Әдеп сақтау сәніміз.

Сәлем бердік сіздерге

Бас иіп бүгін бәріміз.

ә) Психологиялық  дайындық;

б) Сабақтың топтық сайыс түрінде өтетінін хабарлау;

Дәптермен жұмыс.

Көркем жазу. Қатты, сабырлы.

ІІІ Оқулықпен жұмыс  

57-жаттығу: Сөйлемдерді оқы.

-Қарамен жазылған сөздер сөйлемиге қандай мағына үстеп тұр?

-Сөйлемдерді қарамен жазылған сөздерсіз айтып көр.

-Не байқадың? Олар сөйлем мүшесі бола ала ма?

Ереже шығару: 

    Сөйлемдегі ойға сөйлеушінің қалай қарайтынын білдіретін, бірақ өздері сөйлем мүшесі болмайтын сөздер бар. Ондай сөздерді қыстырма сөздер деп атайды: Мүмкін, ол бүгін келіп қалар. Оның ойынша, сара-ақылды қыз.

Шығармашылық тапсырма:

Көп нүктенің орнына тиісті қыстырма сөзді тауып қойып, оны тыныс белгісімен толықтырып жазу.

Біз, шынында, байқамай қалыппыз.

Меніңше, Сара мәреге бірінші боп жетеді.

Мұражайға, сірә, ертең барармыз.

Бәсе, өзім де осылай болар деп ойлап едім

Сірә сөзіне фонетикалық талдау жаса.

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                         

 

Төмендегі  кесте арқылы қыстырма сөз туралы түсінік беруге болады:

МағынасыМысалдар:
Кісінің көңіл күйін,  сезімін білдіреді.Биыл, несін айтасың, егіннің шығымы өте жақсы.
Сенуді немесе жорамалдауды білдіредіӘрине, еңбексіз ер де, жер де көгермейді

Мүмкін, ол бүгін келіп қалар.

Айтылған ойға айтушының көзқарасын білдіреді т.б.Меніңше, ол – өте жақсы адам.

Қарттардың айтуына қарағанда, биыл қыс қатты болады.

 

58-жаттығу:  ауызша орындалады.

59-жаттығу: Сөйлемдерді көшіріп жаз. Қыстырма сөздердің астын сыз. Олардың сөйлемге қандай мағына үстеп тұрғанын келесі беттегі сызбаның көмегімен түсіндір.

Әрине, еңбексіз ер де, жер де көгермейді. Биыл, несің айтасың, егіннің шығымы өте жақсы! Егіс биыл, біздің бақытымызға қарай, тамаша жеңіспен аяқталды. Қазақстан қазір, қысқасы, дүние жүзі түгел таныған ел болды. Меніңше, бұл-өте мықты адам.

Сергіту сәті:

«Сәйкестендір» ойыны.
1. Демек,                                                                               кітапханаға таңертең барамыз ғой.
2. Болашақта мен ғарышкер болармын,                            бәлкім.
3. Сен, әуелі,                                                                        есебіңді шығар.
4. Айтпақшы,                                                                       мен ертең жол жүргелі жатырмын.
5. Бүгін жаңбыр жауады – ау,                                             шамасы.

III Қорытынды бөлім: Жаңа сабақты бекіту.

Пысықтау сұрақтарын беру.

– Қыстырма сөз дегеніміз не?

– Қыстырма сөз сөйлемнің қай жерінде келеді?

– Қыстырма сөзді алып тастаса сөйлемнің мағынасы өзгере ме?

(мысал келтір)

IV Үйге тапсырма беру: Ереже жаттау,60-жаттығу.

V Оқушылар білімін бағалау: мадақтау.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Previous Article

Тартылыс құбылысы және ауырлық күші. Салмақ

Next Article

менің президентім

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • Без рубрики

    « Зерде» интеллектуалды жарыс сабағы

    18 февраля, 2020
    By admin
  • Без рубрики

    Жай бөлшектер мен аралас сандарға амалдар қолдану

    18 февраля, 2020
    By admin
  • Без рубрики

    Құстар біздің досымыз.Машқар Гумеров. Көк кептер

    18 февраля, 2020
    By admin
  • Без рубрики

    Кейіпкерлерді сипаттаймын. Ю әрпі мен дыбысы

    24 января, 2019
    By bilimger
  • Без рубрики

    Мен–үлгілі баламын. Р Дыбысымен əрпі

    29 января, 2019
    By bilimger
  • Без рубрики

    Сын тұрғысынан ойлау технологиясын қолдануда ақпараттық коммуникация технологияның тиімділігі

    18 февраля, 2020
    By admin

Leave a reply Отменить ответ

Сізге ұнауы мүмкін

  • Өзін-өзі тану

    Жақсылықтан жақсылыққа

  • Дүниетану

    Жануарлар тіршілігіне қажетті жағдай

  • Жалпы рубрика

    «Қарым – қатынаста біз қандаймыз?»

Жаңа жарияланымдар

  • Тәуелсіздік -тірегім.
  • Есікте бөтен адам
  • ТӘРБИЕНІҢ ЕҢ ТАМАША МЕКТЕБІ – ОТБАСЫ
  • «Ұрпақ ұлттық ойынмен шыңдалады»
  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”
  • Бақыттың кілті- балалық шақта
  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”
  • Бала құқығы – асыл қазына
  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг
  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары

Жаңа жарияланымдар

  • Тәуелсіздік -тірегім.
  • Есікте бөтен адам
  • ТӘРБИЕНІҢ ЕҢ ТАМАША МЕКТЕБІ – ОТБАСЫ
  • «Ұрпақ ұлттық ойынмен шыңдалады»
  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”
  • Бақыттың кілті- балалық шақта
  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”
  • Бала құқығы – асыл қазына
  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг
  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары

Күнтізбе

Январь 2021
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« Дек    

Жалпы мәліметтер

OQU-BILIM.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     o-bilim@mail.ru

Сайт материалдарын басқа сайттарға немесе жобаларға, коммерциялық жобаларға сайт әкімшілігінің рұқсатынсыз пайдалануға тыйым салынады.

Яндекс.Метрика