Оқу Білім Республикалық білім порталы

Top Menu

  • Сайт ережесі. Пайдаланушылық келісім
  • Сертификат. Құрмет грамотасы. Алғыс хат

Main Menu

  • МЕКТЕП ПӘНДЕРІ
    • Бастауыш сынып
      • Әдебиеттік оқу
      • Сауат ашу
      • Жаратылыстану
      • Ана тілі
    • Қазақ тілі
    • Қазақ әдебиеті
    • Қазақстан тарихы
    • Алгебра
    • География
    • Информатика
    • Математика
    • Геометрия
    • Биология
    • Физика
    • Химия
    • Алғашқы әскери дайындық
    • Мектепалды даярлық сынып
    • Орыс әдебиеті
    • Дүние жүзі тарихы
    • Құқық
    • Дене шынықтыру
    • Шет ел тілі
    • Ағылшын тілі
    • Орыс тілі
    • Технология
    • Өзін-өзі тану
  • Балабақша
  • Колледж пәндері
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтыңызға кіріңіз
Кілт-сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Сайт ережесі. Пайдаланушылық келісім
  • Сертификат. Құрмет грамотасы. Алғыс хат

logo

Header Banner

Оқу Білім Республикалық білім порталы

  • МЕКТЕП ПӘНДЕРІ
    • Бастауыш сынып
      • Әдебиеттік оқу
      • Сауат ашу
      • Жаратылыстану
      • Ана тілі
    • Қазақ тілі
    • Қазақ әдебиеті
    • Қазақстан тарихы
    • Алгебра
    • География
    • Информатика
    • Математика
    • Геометрия
    • Биология
    • Физика
    • Химия
    • Алғашқы әскери дайындық
    • Мектепалды даярлық сынып
    • Орыс әдебиеті
    • Дүние жүзі тарихы
    • Құқық
    • Дене шынықтыру
    • Шет ел тілі
    • Ағылшын тілі
    • Орыс тілі
    • Технология
    • Өзін-өзі тану
  • Балабақша
  • Колледж пәндері
  • Тәуелсіздік -тірегім.

  • Есікте бөтен адам

  • ТӘРБИЕНІҢ ЕҢ ТАМАША МЕКТЕБІ – ОТБАСЫ

  • «Ұрпақ ұлттық ойынмен шыңдалады»

  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”

  • Бақыттың кілті- балалық шақта

  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”

  • Бала құқығы – асыл қазына

  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг

  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары

Қазақ тілі
Home›Қазақ тілі›Биоалуантүрлілік. 8-сынып

Биоалуантүрлілік. 8-сынып

By admin
18 февраля, 2020
479
0
Share:
Сабақ: Қазақ тілі
Мектеп:Шаған ЖОББМ
Аты  – жөні:Ханов Ш.У
Мерзімі: 14.01.2019
Сынып: Қатысқан оқушылар саны:Қатыспағандар:
Сабақтың бөлімі:Биоалуантүрлілік. Қызыл кітапқа енген жануарлар мен өсімдіктер .

 

Сабақтың тақырыбыБиоалуантүрлілік.
Оқу мақсаты 8.1.5.1 перифраз түрінде берілген сұрақтар арқылы мәтіннен қажетті ақпаратты таба білу, көтерілген мәселе бойынша ой тұжырымдау;
Бағалау критерийі Білім алушы

   Перифраз  түріндегі  сұрақтарға  жауап  беруде мәтіннен қажетті ақпаратты табады

   Мәтіндегі  көтерілген  мәселені  анықтап,  ой тұжырымдайды

Тілдік құзіреттілікПәндік лексика мен терминология: ,сұрақтар , пікір, көтерілген мәселе,үндестік.

 Диалог пен жазылымға арналған тілдік қолданыстар:

Менің ойымша…

Менің байқауымша…

Көтерілген  мәселе жайында былай ойлаймын…:

Менбұл тақырыпта  былай ой тұжырымдаймын.

РесурстарОқулық,интербелсенді тақта, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар ,топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер
Пәнаралық байланысБиология, жаратылыстану,тарих
Алдыңғы оқу 
Сабақ кезеңдеріСабақта орындалатын  іс – әрекеттерРесурстар
Сабақтың басы

 

 

 

 

 

 

 

 

9  минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ортасы

 

1 рет оқу

 

3  минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6  минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15 минут

1.      Сәлемдесу.

2.      Оқушыларды түгендеу

3.      Оқушыларды сурет арқылы топқа бөлу

Қызыл кітапқа енген жануарлар
1-топ: «Киік»1-топ: «Қызғалдақ»3-топ: «Аққу»

 

«Стоп кадр» әдісі

1.Оқушылар біз топқа (қандай жануар, өсімдік,құс) неліктен бұлай бөліндік деп ойлайсыңдар?

2.Бұл  суреттердің тақырыбымзға қандай байланысы бар деп ойлайсыңдар?

3.Сонымен бүгінгі өтетін тақырыбымыз не жайлы болмақ?

 

Өзара пікір алысу.

«Суреттер сөйлейді айдары». Тақтадан Қызыл кітаптың, сол кітапқа енген жануарлар мен құстардың суреттері көрсетіледі. Оқушылар өздерінің бұрыннан білетін мәліметтерімен бөліседі.

1.Қызыл кітап туралы не білеміз?

2.Бұл кітапқа жануарларды,жәндіктерді,құстарды,өсімдіктерді не үшін енгізеді деп ойлайсыңдар?

ЖануарларҚұстарӨсімдіктерЖәндіктер

 

 

Оқушыларға сабақтың тақырыбы мен ,сабақта қолданылатын оқу мақсаты таныстырылады.

1-тапсырма:

Мәтінді тыңдаңыз. (оқыңыз)

       «Адамзаттың табиғатсыз күні жоқ, оны айтуға табиғаттың тілі жоқ» деп, табиғаттың тілсіздігі үшін қынжыламыз. Жоқ, табиғаттың да тілі бар. Оны да адамзат қолдан жасады. Ол – Қызыл кітап…

Бізге Қызыл кітаптың неге дәл солай аталғаны қызық болып тұр. Неге дәл қызыл түс?

Халықаралық Табиғатты Қорғау Одағы 1948 жылы кеудесінде жаны бар тіршілікті қорғауды қолға алды. Бір жылдан соң, сирек кездесетін түрлерді қорғайтын комиссия құрылды. Комиссияның қызметі жойылып кетудің аз-ақ алдында тұрған өсімдіктер мен жануарларды зерттеп, зерделеп, қорғауға алу еді және оларды бір кітапқа топтастыру болатын. Комиссия төрағасы Питер Скотт адамдардың қып-қызыл түске назар салып, сәл де болса ойлануы үшін тізімді «Қызыл кітап» деп атауды ұсынды. Ең алғашқы Қызыл кітап 1963 жылы жарық көрді. Бұл адамзаттың табиғатты қорғау үшін жасаған алғашқы қадамдарының бірі болатын.

Қызыл түс әу бастан қауіптің белгісі. «Қызыл кітап» өмірлері қыл үстінде тұрған тіршілік иелерінің төлқұжаты іспетті.

«Қызыл кітапқа» енген тіршілік түрлері жойылып бара жатқан түр, сирек кездесетін түр, қысқартылып бара жатқан түр, анықталмаған түр, қайтып қалпына келе жатқан түр деп бөлінеді. «Қызыл кітаптың» ішінде «Қара кітап» бар немесе қара тізім десек те болады. Жер бетінен мүлде құрып, жойылып кеткен тіршілік иелері осы кітапта хатталып қалған.

.

Жұптық жұмыс.

Түрлендіріліп берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

1.      Адамзат неліктен табиғаттың тілсіздігі үшін қынжылады?

2.      Қызыл кітаптың неге дәл солай аталғаны қызық…Неліктен қызыл түс?

3.      1948 жылы кеудесінде жаны бар жануарлар өмірінде қандай өзгеріс болды?

4.      Жануарлардың төлқұжаты іспетті қызыл кітаптың  табиғатқа оң және теріс әсері болуы мүмкін бе? Сіз қалай ойлайсыз?

5.      1963 жылы табиғат тақиясын аспанға лақтырған күн деп атасақ бола ма?

 

Дескриптор  Білім алушы

 

-түрлендіріліп берілген сұрақтарға жауап береді;

-ақпараттарды анықтайды.

 

ҚБ: «Екі жұлдыз бір тілек» 

 

Топтық жұмыс .

2-тапсырма

Мәтінде қандай мәселелер көрініс табуда? Ол туралы сіздің пікіріңіз қандай? Топ  болып талқылаңыз және «балық қаңқасы» әдісі арқылы ойыңызды қорғаңыз

1-топ: «Балық қаңқасы» әдісі арқылы мәтіндегі көтерілген  мәселені анықтап,ой тұжырымдайды.

 

Көтерілген мәселе

 

 

 

Дәлелдері…
Себептері…
Қорытынды пікір..
Тақырыбы
???

 

 

 

 

2-топ: ПОПС формуласы  арқылы мәтіндегі көтерілген  мәселені анықтап,ой тұжырымдайды.

•      Бірінші  сөйлем  «Менің ойымша,…  »

•      Екінші сөйлем   «Себебі,  мен  оны  былай  түсіндіремін … »

•      Үшінші  сөйлем   «Оны мен  мына  факт, мысалдармен дәлелдей  аламын   … »

•      Соңғы сөйлем  «Осыған  байланысты  мынадай  қорытынды  шешімге  келдім .. ».

3-топ: Постер арқылы мәтіндегі көтерілген  мәселені анықтап,ой тұжырымдайды.

 

ҚБ: «Қол шапалақ»

 

Дескриптор                                     Білім алушы

 

–   мәтіндегі мәселені анықтайды;

–   мәселе бойынша ой тұжырымдайды.

 

 

 

 

 

 

Слайд

 

 

Кеспе қағаздар.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 минут

Соңы Рефлексия

 

«Табиғатты қалай қорғаймыз деген сұраққа  идеяларын жазып, «Қорғаныш»  жәшігіне салады.

Кері байланыс.

Оқушылар стикерге өздерінің  пікірлерін жазып жапыстырады
 Үйге тапсырма          122-бет № 6 тапсырма 

 

Қосымша мәлімет
Саралау – көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыларыңызға қандай жоспар құрған болар едіңіз?

 

Бағалау – оқушылардың не үйренгенін қалай анықтауды жоспарлайсыз?

 

Пәнаралық байланысқа сілтеме

Денсаулық және қауіпсіздік

АКТ сілтемелері

Құндылықтар сілтемесі

Жұптар бірі-біріне қолдау көрсетеді. Нәтижені саралау.

 

Оқуды қадағалау

Сұрақ – жауап

Топтық бағалау

 

Георграфия  пәнімен байланыс. Пән мұғалімімен ой бөлістім.

Сыныпты топтарға бөлу.

АҚТ дағдылары

Топпен жұмыс істеу дағдылары. (бір-бірін тыңдау, құрметтеу.)

Рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары шынайы болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

 
 
Қорытынды бағалау:

Ең жақсы өткен екі дүниені атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:

2:

Қандай екі дүние сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізуші еді? (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:

2:

Осы сабақтың барысында мүмкін барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы қандай ақпаратты білдім?

 

 

 

Previous Article

Тартылыс құбылысы және ауырлық күші. Салмақ

Next Article

менің президентім

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • Қазақ тілі

    Бабамның киген киімі

    17 мая, 2017
    By admin
  • Қазақ тілі

    Жаңартылған білім беру бағдарламасы заман талабы

    29 марта, 2020
    By admin
  • Қазақ тілі

    Азға қанағат ет

    23 октября, 2019
    By admin
  • Бастауыш сыныпҚазақ тілі

    Сөйлем туралы өткенді қайталау

    28 августа, 2017
    By admin
  • Деңгейлік оқытуҚазақ тіліСабақ жоспары

    Диктант « Шытырманда »

    19 апреля, 2016
    By admin
  • Бастауыш сыныпҚазақ тіліСабақ жоспары

    Сөйлем туралы өткенді қайталау

    31 мая, 2016
    By admin

Leave a reply Отменить ответ

Сізге ұнауы мүмкін

  • Биология

    Крестгүлділер тұқымдасы. Гүлі мен жемісінің құрылысындағы ерекшеліктер, тіршілік формалары

  • БиологияСабақ жоспары

    Біз және экология

  • Сабақ жоспарыХимия

    Cутек. Сутектің табиғатта таралуы және алынуы

Жаңа жарияланымдар

  • Тәуелсіздік -тірегім.
  • Есікте бөтен адам
  • ТӘРБИЕНІҢ ЕҢ ТАМАША МЕКТЕБІ – ОТБАСЫ
  • «Ұрпақ ұлттық ойынмен шыңдалады»
  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”
  • Бақыттың кілті- балалық шақта
  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”
  • Бала құқығы – асыл қазына
  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг
  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары

Жаңа жарияланымдар

  • Тәуелсіздік -тірегім.
  • Есікте бөтен адам
  • ТӘРБИЕНІҢ ЕҢ ТАМАША МЕКТЕБІ – ОТБАСЫ
  • «Ұрпақ ұлттық ойынмен шыңдалады»
  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”
  • Бақыттың кілті- балалық шақта
  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”
  • Бала құқығы – асыл қазына
  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг
  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары

Күнтізбе

Январь 2021
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« Дек    

Жалпы мәліметтер

OQU-BILIM.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     o-bilim@mail.ru

Сайт материалдарын басқа сайттарға немесе жобаларға, коммерциялық жобаларға сайт әкімшілігінің рұқсатынсыз пайдалануға тыйым салынады.

Яндекс.Метрика