Оқу Білім Республикалық білім порталы

Top Menu

  • Сайт ережесі. Пайдаланушылық келісім
  • Сертификат. Құрмет грамотасы. Алғыс хат

Main Menu

  • МЕКТЕП ПӘНДЕРІ
    • Бастауыш сынып
      • Әдебиеттік оқу
      • Сауат ашу
      • Жаратылыстану
      • Ана тілі
    • Қазақ тілі
    • Қазақ әдебиеті
    • Қазақстан тарихы
    • Алгебра
    • География
    • Информатика
    • Математика
    • Геометрия
    • Биология
    • Физика
    • Химия
    • Алғашқы әскери дайындық
    • Мектепалды даярлық сынып
    • Орыс әдебиеті
    • Дүние жүзі тарихы
    • Құқық
    • Дене шынықтыру
    • Шет ел тілі
    • Ағылшын тілі
    • Орыс тілі
    • Технология
    • Өзін-өзі тану
  • Балабақша
  • Колледж пәндері
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтыңызға кіріңіз
Кілт-сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Сайт ережесі. Пайдаланушылық келісім
  • Сертификат. Құрмет грамотасы. Алғыс хат

logo

Header Banner

Оқу Білім Республикалық білім порталы

  • МЕКТЕП ПӘНДЕРІ
    • Бастауыш сынып
      • Әдебиеттік оқу
      • Сауат ашу
      • Жаратылыстану
      • Ана тілі
    • Қазақ тілі
    • Қазақ әдебиеті
    • Қазақстан тарихы
    • Алгебра
    • География
    • Информатика
    • Математика
    • Геометрия
    • Биология
    • Физика
    • Химия
    • Алғашқы әскери дайындық
    • Мектепалды даярлық сынып
    • Орыс әдебиеті
    • Дүние жүзі тарихы
    • Құқық
    • Дене шынықтыру
    • Шет ел тілі
    • Ағылшын тілі
    • Орыс тілі
    • Технология
    • Өзін-өзі тану
  • Балабақша
  • Колледж пәндері
  • Тәуелсіздік -тірегім.

  • Есікте бөтен адам

  • ТӘРБИЕНІҢ ЕҢ ТАМАША МЕКТЕБІ – ОТБАСЫ

  • «Ұрпақ ұлттық ойынмен шыңдалады»

  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”

  • Бақыттың кілті- балалық шақта

  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”

  • Бала құқығы – асыл қазына

  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг

  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары

Балабақша
Home›Балабақша›Жақсы деген немене, жаман деген немене?

Жақсы деген немене, жаман деген немене?

By
12 октября, 2020
433
0
Share:

Болатбек Мейрамгүл

Білім беру  саласы: Қатынас

Мақсаты:Балаларға жақсылық пен жамандық туралы түснік қалыптастыру.Адам бойындағы ұнамды, ұнамсыз қылықтарды ажырата отырып, баланың  жан-жақты ойлау қабілетін ,тіл байлығын дамыту.Адамгершілікке, ұқыптылыққа кішпейілдікке тәрбиелеу.

Көрнекіліктер: Суреттер

Көп тілдік: жақсы- хорошо, жаман –плохо.

Жылулық шеңбері:

Жылы- жылы  жүзбенен, маңдайыңнан сыйпайын,

Жылы-жылы жүзбенен, жүрегімді  сыйлайын.

Ыстық алақаным мен, қолыңды бер қысайын.

Амандасып өзіңмен құшақтасып алайын.

Педагог:  Ө.Ақылбековтің өлең жолдарын оқиды.

Жақсы болу өзіңнен

« Мен қандаймын?- деп ойла»

Жаман болу өзіңнен

«Мен қандаймын?- деп ойла»

Өзіңсің ақыл айнасы

Өзіңнен үйрен өзіңнен.

Жақсылық істесең біреуге

Пайдасы тиер өзіңе! (Өлең туралы ойларын сұрау)

Педагог : мен не туралы  оқыдым?

Балалар сендер Адманың бойындағы жақсы ,асыл қасиеттерге не жатады деп ойлайсыңдар?

Балалар: Мейірімділік, адалдық, қайырымдылық, үлкенді сыйлау, ізеттілік, табиғатты қорғау, тазалық сақтау, әділ болу, достыққа берік болу, уәдеге тұру.

Педагог:Ал адамның бойындағы жаман қасиеттерге не жатады?

Балалар:Әдепсіз, жалқау, сөзінде тұрмау  еріншек, қызғаншақ, шыдамсыз, қатыгез ,өтірікші.

Жарайсыңдар балалар.

Педагог адамның бейнесін тақтаға іліп қояды.Балалар бұл адам,адамның екі  түрлі  қасиеті  болады, ол және өздерің айтқан қандай  қасиет?

Балалар: Жақсы  және жаман

Дұрыс айтасыңдар,қандай  адам болсын ол адамның жақсы жаман қасиеттері  болады.Ол адамның тең жартысы жақсы  қасиеттерге  толы  болады.Мынау  боялған жағы жақсы қасиеттер,ал қандай  жақсы адам болса да оның жаман қасиеттері болады.

Тәрбиеші:Ал өздеріңнің жаман қасиеттеріңді  айтыңдаршы?

Балалар;

Педагог:Тек өздеріңнің жаман қасиеттеріңді түсініп, жақсылық жасай алатын мейірімді , қайырымды болған кезде ғана жақсы адамға айналасыңдар.

Педагог:Жақсы қасиеттерді  кімнен үйренесіңдер?

Ата –анамыздан , үлкен кісілерден, апайлардан.

Педагог:Ал, қандай жақсы сөздерді көп қолданасыңдар?

Балалар: үлкенді  сыйлаймын, тыңдаймын, досымды ренжітпеймін, мен уәдемде  тұрамын,  өтірік айтпаймын. Т.б

Педагог:Жақсы  сөз естігенде  қандай сезімде  боласыңдар?

Балалар:смайлкпен көрсетеді

Педагог: Ал сендерге дауыс, көтергенде, ұрысқанда, қандай күйде боласыңдар?

Жақын адамдарыңа қандай жақсы сөз айтқыларың келеді?

Жақсы сөз естісең, жаның жадырайды, жақсы сөз ашуды шақырмайды жүрегіңіді жылытады бақытқа қуанышқа бөлейді.Сондықтан  бір- біріңе жылы жақсы сөздер айтқандарың дұрыс.

Балалар біз жақсы мен жаман туралы көркем әдебиет оқу қызметінен өткенбіз .Ол қандай  ергегі деп ойлайсыңдар?

Балалар: Жақсылық пен Жамандық, Екі  дос

Педагог: Ертегідегі  жағымды жағымсыз кейіпкерлерді  есімізге түсірейік

Балалар егер мен жағымды кейіпкерлерді айтсам шапалақ ұрасыңдар, ал егер жағымсыз кейіпкерлерді  айтсам, сендер аяқпен тоқылдатасыңдар.

Педагог:Ертегі де жақсылық жеңді ме , жамандық жеңді  ме?Неліктен адам жақсылық жолын таңдады?

Педагог:Тағы қандай ертегіні білесіңдер?

Сергіту  сәті: орнымыздан тұрып бой  сергітіп алайық

Суретпен жұмыс: тақтадағы  суретке байланысты тақпақ айтады.

Дидактикалық ойын: «Жақсылық жасап көпірден өт»

Шарты: Қиын жағдайда қалған адамдар, жануарлар, құстарға жақсылық жасау арқылы жыртқыштары бар өзен үстіндегі көпірден өтеді.

Құс, Ағаш,  Гүл, Мысық, Жылап отырған қыз.

Тәрбиеші: Балалар жақсылық жасау үшін адамдардан басқа қоршаған ортада жақсылық жасауға болама? Ал айтыңдар?

Суретпен жұмыс.Тақтадағы сурет бойынша әңгіме құрайды.

Мақал-мәтел: 1.Жақсылық ағаш басында, жамандық аяқ астында.

2.Жақсыда кек жоқ.

3.Жақылық біреуден қайтпаса, біреуден қайтады.

4.Жақылық жүрген жереде тапшылық болмайды.

5.Жамандық жақын, жақсылық алыс.

6.Жамандық көрмей  жақсы болмас.

7.Өзіңе тілемеген жамандықты өзгеге тілеме.

8.Жасылық қылсаң жақсылық табарсың , жамандық қылсаң жамандық табарсың.

9.Жаманнан жиерен жақсыдан үйрен.

Қорытынды:

1.Балалар бүгін не  туралы әңгімелестік?

2.Жақсылық дегеніміз не  екен? (Бәрінен сұрау)

3.Сендер оны қалай  түсіндіңдер?

4.Енді біздің арамызда жақсылық жасайтын адамдар бар мекен?

5.Осыған байланысты  қандай  ертегіні  талқыладық?

6.Маған сол туралы  кім әңгімелеп береді?

7.Тағы қандай жаман қасиеттерді біз өз бойымыздан аулақ ұстаумыз керек?

Жарайсыңдар балалар!

Абай Құнанбаевтің осыған байланысты өздерің жаттап жүрген өлеңін айтып берейік. Абай  Құнанбаев «Ғылым таппай  мақтанба» балалар орынан тұрып айтады.Жарайсыңдар балалар сендердің осындай жақсы бала болғандарың үшін  менде  сендерді  жақсы  көріп өзімнің жүрегімді  ұсынамын.(Жүрекше  таратады)

 

Previous Article

Ашық сабақ Ақан сері “Жігіт сипаты”, ...

Next Article

Қаратпа сөздер

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • Балабақша

    мастер-класс по драматизации «Мешок со сказками»

    21 января, 2019
    By bilimger
  • Балабақша

    Тәуелсіздік -тірегім.

    20 января, 2021
    By
  • Балабақша

    Эссе

    9 мая, 2020
    By admin
  • Балабақша

    ЦИКЛОГРАММА  Бір аптаға (5-9қараша  2018 ж.) «Аққу» ІІ кіші топ 

    8 декабря, 2018
    By admin
  • БалабақшаБАЛАБАҚША ӘЛЕМІ

    «Чтим родной язык» Мой Казахстан

    15 апреля, 2017
    By admin
  • БалабақшаБАЛАБАҚША ӘЛЕМІДене шынықтыру

    Спорт сүйер балғынбыз

    15 апреля, 2017
    By admin

Leave a reply Отменить ответ

Сізге ұнауы мүмкін

  • Жалпы рубрика

    Моя семья и друзья

  • Тәрбие сағаты

    СПИД-XXI ғасыр дерті

  • Шет ел тілі

    A Welsh school 5-сынып

Жаңа жарияланымдар

  • Тәуелсіздік -тірегім.
  • Есікте бөтен адам
  • ТӘРБИЕНІҢ ЕҢ ТАМАША МЕКТЕБІ – ОТБАСЫ
  • «Ұрпақ ұлттық ойынмен шыңдалады»
  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”
  • Бақыттың кілті- балалық шақта
  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”
  • Бала құқығы – асыл қазына
  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг
  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары

Жаңа жарияланымдар

  • Тәуелсіздік -тірегім.
  • Есікте бөтен адам
  • ТӘРБИЕНІҢ ЕҢ ТАМАША МЕКТЕБІ – ОТБАСЫ
  • «Ұрпақ ұлттық ойынмен шыңдалады»
  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”
  • Бақыттың кілті- балалық шақта
  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”
  • Бала құқығы – асыл қазына
  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг
  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары

Күнтізбе

Январь 2021
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« Дек    

Жалпы мәліметтер

OQU-BILIM.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     o-bilim@mail.ru

Сайт материалдарын басқа сайттарға немесе жобаларға, коммерциялық жобаларға сайт әкімшілігінің рұқсатынсыз пайдалануға тыйым салынады.

Яндекс.Метрика