«Жол атасы — бағдаршам»

Шеримбекова Мақпал  Калмуханбетқызы

Білім беру саласы «Коммуникация»
Қызметі: Сөйлеуді дамыту
Мақсаты: Бағдаршам және оның қызыметімен таныстыру. Жолда жүру ережесі туралы білімдерін кеңейту. Ойлау,есте сақтау қабілетін дамыту. Жолда жүру тәртібін сақтауға тәрбиелеу .
Әдіс –тәсілдері: Сұрақтар ,жауаптар,ойын,көрнекіліктер,слайд.

Көрнекіліктер: Жол,адам жүретін жол ,жол жүретін жолақ сызық,жол белгілерінің суреттері, бағдаршам, бейне таспамен сергіту жаттығу мен көрсету.

Билингвалды компонет:Бағдаршам –светапор, Жаяау жүргінші жол- пешеход.

Ұйымдастыру кезеңі: Сәлеметсіздерме балалар және қонақтар?

-Балалар казір жылдың қай мезгілі?

-Балалар :  Күз мезгілі
Ендеше балалар  бүгінгі өтетін оқу іс- әрекетіміз «Жол атасы бағдаршам »

Балалар барлығымыз шеңберге  тұрып , бір –бірімізге жылы лебізімізді білдірейік.                    Шаттық  шеңбер:                                                                                                                                                                 Кел балалар күлейік,

Күлкіменен түлейік .

Қабақ түйген не керек ,

Көңілді болып жүрейік .

-Балалар шаттық шеңберге тұрады, өлен жолдарын қайталайды . Тәрбиеші: астананың көшелері кең, үлкен қаламызда көліктер көп .

Балалар мен сендерге жұмбақ жасырайын  :                                                                                                                            Бір көзі дірілдейді                                                                                                                                                                                     Бір көзім жүгір дейді                                                                                                                                                                      Бір көзім абайла дейді                                                                                                                                                                                           Қарап ал маңайға дейді.            (Бағдаршам)

-Жолда -үш көзі бар -Дөңгелек, пішіні –қызыл, сары және жасыл                                                Бағдаршам   

 

 

Жаяау жүрушілер ақ жолақпен өтеді. Көлікте өз жолдарымен өтеді.Бағдаршамның үш көзі жаяау жүргіншілерге және көлік жүруге өте қолайлы құралды. Адам өміріне орасан зор пайдас бар. Бағдаршамның  қызыл көзі жанса тоқтайды,сары көзі  жанса дайындаламыз, жасыл жанса жүреміз.   Жол қиылысында аса абай бол керек Көшелерде,жолдарда доп ойнауға шанамен сырғанауға болмайды.  Енді балалар мен сендермен бағдаршам туралы ойын ойнаймыз.

Ойын: Мақсаты: Балалардың есте сақтау қабілетін дамыту,Шарты: Балалар қыз түсті дөңгелекті көрсеткенде тыныштық сақтайды. Алдөңгелектерді көрсеткенде алақандарын соғады, ал жасыл түсті дөңгелекті көрсеткенде жүреді.  Жүру ережесі ақ жолақ жолда өттіп келе жатып орта жолға келгенде алдыменен оң жағымызға қарап алып өтеміз .

 

 

 

 

— Балалар, сендер бағдаршам туралы тақпақтар білесіндер?

Қызыл көзі жанғанда                                                                                                                                        Сынық сүйем баспа алға      Айназ

Сары көзін ашқанда                                                                                                                                                                          Қарап қалма аспанға  Әрсен

Жасыл көзі ашқанда                                                                                                                                                                                Өте бергін жасқанба?       Айбибі

— Жарайсындар, балалар, өте тамаша

— Балалар бүгін немен тасыстық  Балалар бағдаршам не үшін қажет. Бағдаршам дегеніміз не? Бағдаршамның неше  ережесін жақсы меңгерген сияқтысындар. Жолда қиналмай  арғы  бетке өтетіндеріңе сенімдімін

Біледі  : Бағдаршам туралы түсінік .

Игерді: Бағдаршамның іс-әрекет, және бағдаршамның қызметі қандай екен

Меңгерді : Бағдаршамның үш көзі бар екенінін.

 

 

 

 

 

 

 

 

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *