Қағаз ақша

 

 

   
Педагогтың аты — жөні Шпекбаева Раушан Кажымукановна
Күні:  
Сынып:3-А Қатысушылар саны Қатыспағандар саны
Сабақтың тақырыбы: Қағаз ақша.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: 3.1.3.6.  1000,2000,5000, теңгелік ақшаларды ажырту және түрліше төлем жасау.
Сабақтың мақсаты: Барлығы:Жаңа тақырыпқа байланысты тапсырмаларды орындайды.

Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.

Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт Педагогтің әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар
Сабақтың басы

7 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

 

 

 

27 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы 6 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ұ.(М.К) Жылулық шеңбері.

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Балалар сабақты бастамас бұрын, бір-бірімізге сәттілік тілейік .

Шеңбер болып тұрайық жылы жүзбен,

Бізге келсін қуаныш, нұр іздеген.

Шуақ толған жанымыз, жүрегіміз

Үлгі алсын көрген жан мына бізден.

 

Оқушыларды  суреттер арқылы 3 топқа бөлу.

 

Топқа бірігу.

Өзен атаулары арқылы топқа біріктіру.

«Есіл», «Жайық», «Ертіс» топтары.

Картамен жұмыс.

Есіл-Астана қаласы осы өзеннің бойында орналасқан.

Ертіс-Қазақстандағы ең ірі өзен.

Жайық –Батыс Қазақстандағы ұзын өзен

 

Өткенді қайталау.

Ұжымдық жұмыс .

«Сандармен сырласайық»

111 санын екі есе артыр

468 санын 4 есе кеміт

100 санын  135  санына аттыр

Көбейту мен бөлудің компонеттерін ата.

Дескриптор:

Тапсырманы орындайды

Теңдігін айтады.

ҚБ: «Графикалық бағалау»

Жаңа сабақ

Таныстыру.

 «Ұлттық валюта»

 

  

-Қағаз ақшалардың қайсылары саған таныс?

-Мынау неше теңгелік қағаз ақша?

-Таныс емес ақша бар ма?

№1. Жеке жұмыс. «Балық аулау» әдісі.

Әр топтан екі оқушыдан шақырып, қармақпен балық аулатамын. Қармаққа ілінген ақшаның неше теңгелік екенін атайды.


Критерий:

Қармаққа ілінген қағаз ақшаларды таниды, неше теңгелік екендігін айтады.

Дескриптор:

1.Қармаққа ілінген қағаз ақшаны таниды.

2. Қағаз ақшаның неше теңгелік екенін атайды.

ҚБ. «Қор жинау» әдісі бойынша  200 теңгелік қағаз ақшамен бағалау.

 

 

№2. Топтық жұмыс. «Сәйкестендіру» әдісі.

І топ орындайды.

Критерий:

2000 теңгелік, 5000 теңгелік қағаз ақшаларды ұсақтайды.

Дескриптор:

1.      2000 теңгелік қағаз ақшаны ұсақтайды.

2.      5000 теңгелік қағаз ақшаны ұсақтайды.

3.      Тағы қалай ұсақтауға болатынын көрсетеді.

ҚБ. «Қор жинау» әдісі бойынша 500 теңгелік қағаз ақшалармен бағалау.

№3. Топтық жұмыс.«Топтастыру» әдісі.

        ІІ, ІІІ топтар орындайды.

 

 

Критерий:

Көрсетілген соманы әр түрлі тәсілмен жинайды.

ІІ топқа дескрипторлар:

1.      9000 теңгені әр түрлі тәсілмен жинайды.

2.      700 теңгені әр түрлі тәсілмен жинайды.

ІІІ тоқа дескрипторлар:

1.      6000 теңгені әр түрлі тәсілмен жинайды.

2.      1000 теңгені әр түрлі тәсілмен жинайды.

ҚБ. « Қор жинау» әдісі бойынша 500 теңгелік қағаз ақшалармен бағалау.

 

№4.   Ұжымдық жұмыс. «Бәйге» ойыны.Есептің сұрағына жауап беру үшін саған мәліметтердің қайсысы қажет болғанын анықтап, оны шығар.

    Есіл өзенінде теплоходпен серуендеуге 9 турист келді. Олар ересек адамдарға арналған 1000 теңгелік 3 билет және балаларға арналған 500 теңгелік 6 билет сатып алды. Олар билетке барлығы неше теңге төледі?

 

1000*3+500*6=3000+3000=6000(тг)

Критерий:

Есеп мазмұнын түсініп, маңызды мәліметтерді тауып, есепті шығарады.

Дескрипторлар:

1.      Есеп мазмұнын түсінеді.

2.      Маңызды мәліметтерді таба біледі.

3.      Есептің жауабын дұрыс табады.

ҚБ. « Қор жинау» әдісі бойынша 1000 теңгелік қағаз ақшалармен бағалау.

 

Сергіту сәті. «Дүкенде» ойыны. Топтар өздері жинаған қағаз ақшаларына дүкеннен қажетті заттарын сатып алады.

№5. Топтық жұмыс. «Ойлан, жұптас, топтас».

Әр топқа бір өрнек беремін.

 

Критерий:

Өрнектер мен суреттерді қолданып, есептер құрастырады.

Дескрипторлар:

1.      Өрнектегі сандарға сәйкес заттардың бағаларын суреттен табады.

2.      Өрнектер мен суреттер арқылы есептер құрастырады.

ҚБ. « Қор жинау» әдісі бойынша 2000 теңгелік қағаз ақшалармен бағалау.

№7. Жұптық жұмыс. «Социограмма» әдісі.

Критерий:

Амалдардың орындалу ретін анықтап, өрнектердің мәнін тауып, нәтижелерін өсу ретімен жазады.

Дескрипторлар:

1.      Амалдардың орындалу ретін анықтайды.

2.      Өрнектің мәнін табады.

3.      Шыққан нәтижені кему ретімен жазады.

ҚБ. « Қор жинау» әдісі бойынша 5000 теңгелік қағаз ақшалармен бағалау.

 

 

 

 

Үйге тапсырма:

№7. Теңдеулерді шешу.

Бағалау:

ҚБ. « Қор жинау» әдісі бойынша топ басшылары топта жинаған қағаз ақшаларын есептеп, оған кімдер үлес қосқанын айтады.

Өзара бағалау. «Бағдаршам» әдісі.

Топтар бірін-бірі бағалайды.

 

 

 

 

Қызыл түс – түсінген жоқпын;

Сары түс – әлі де практика қажет/сұрақтар бар;

Жасылтүс – барлығы түсінікті.

 

Кері байланыс:«Ламинаттағы белгі» әдісі бойынша  ламинатталған ақ қағазға бүгінгі сабақ түсінікті болған болса, «+», түсінбеген жері болса, «-« белгісін жазып, көрсетеді.

 

Оқушылар жылулық шеңберінде тұрып өлең жолдарын қайталайды.

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

Суреттер арқылы 3-топқа бөлінеді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар өткен тақырыпқа байланысты қойылған сұрақтарға жауап береді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар   берілген суретті сөйлетіп тақырыбын ашады.

 

 

 

 

 

Оқушылар берілген сұрақтарға жауап беріп  өзара бір-бірімен байланыстырады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топтар арасында бағалау жүргізіледі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабаққа кері байланыс көрсетіледі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушыларды қол шапалақтау арқылы бағалау.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Графикалық бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мадақтау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мадақтау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Суреттер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Графикалық бағалау

 

15 қараша — Ұлттық валюта күні — YouTube

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

АКТ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

АКТ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

АКТ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *