Сыпайылық сабақтары өлең

Мақсаты: балаларды адамдардың арасындағы қарым – қатынастың адамгершілік нормаларымен, әлеуметтік ортадағы жүріс – тұрыс ережелерімен таныстыруды, сыпайылықтың  қарапайым сабақтарынна дағдыландыру.

Қолданылатын көрнекі құралдар: хрестоматия, суреттер.

Сөздік жұмыс: әдептілік, сыпайылық.

Ұйымдастыру кезеңі.

Шаттық шеңбері.

Балалармен шеңбер бойына тұрып, педагогпен бірге мына өлең жолдарын қайталайды:

Жақсылық көрсен біреуден,

Мен қандаймын деп ойла.

Жамандық көрсен біреуден,

Мен қандаймын деп ойла.  Ө. Ақыпбеков.

Әңгімелесу.

  • Балалар, бүгін біз сыпайы, әдепті, жағымды қасиеттер туралы әңгімелейміз.
  • Сендер қалай ойлайсындар, адамдар неліктен бір – бірімен амандасады

Балалардың жауаптары тындалып, педагог қорытындылайды.

  • Дұрыс айтасыңдар балалар. Сәлемдесу, амандасу – адамдардың бір – біріне ізет, сый – құрмет көрсетуі. Оның бәрі сыпайылық сабақтары.

Өлеңді мәнерлеп оқып, түсіндіру, сұрақ – жауап арқылы әңгімелесу.

Сұрақ – жауап.

  • Балалар, біз қандай болуымыз керек
  • Біздің топта сыпайы, әдепті, арлы балар бар ма

Қорытындылау.

  • Балалар, біз бүгін сәлемдесудің, әдептілітің, сыпайылықтың бастауы екенін білдік. Сәлемдесу дегеніміз құрмет білдіру, яғни әрбір күніміз немесе әңгіменің сәлемдесуден басталатынын түсіндік. Осының бәрі сыпайылық сабактары.

Мақалдармен қорытындылау.

 

Мақсаты:

 

 

Қорытынды: мадақтау.

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *