Өө дыбысы мен әрпі

Пән:

Сынып: 1 «В»

Мектеп: Қ.Аманжолов
Күні: 16.01.2019 ж                                                           Мұғалімнің аты-жөні: Г.Орынбекова

 

Сабақтың тақырыбы:  Өө дыбысы мен  әрпі                         Қатысқандар:                      

Қатыспағандар саны:

 

Ұзақ мерзімдегі оқу мақсаты:   

1.2.1.2.  Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту.  Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану.

 

1.2.5.1. Мәтін иллюстрация бойынша (мұғалім көмегімен) сұрақтар қоя білу және қойылған сұраққа жауап беру.

 

Сабақ мақсаттары:

 

 

Барлығы: иллюстрация бойынша сұрақтар қоя біледі, қойылған сұрақтарға жауап береді.

 

Көпшілігі: Сөздерді тұтас оқи алады және дыбыстық, буындық, талдау жасай біледі.

 

Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.

 

Бағалау критерилері.

 

 

Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.Сөздерді буындап тұтас оқиды, дыбыстық, буындық талдау жасайды.Нақты сөйлеу арқылы мәселені түсінгенін көрсете алады.

 

Сөздік қор:  

Дыбыс,буын,сөз,сөйлем,табиғат.

 

Құндылықтарды дарыту:  

№5 Мәңгілік ел-Жалпыға бірдей еңбек қоғамы.

 

Денсаулық және техника қауіпсіздігінің сақталуы:  

Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері кезінде қауіпсіздік ережелері туралы түсінік қалыптастыру.

 

Пәнаралық байланыстар: Дүниетану-табиғат жайлы түсінік.

Көркем еңбек

 

АКТ қолдану дағдысы: Ноутбук    
Алдыңғы меңгерілген білім:  

Өө дыбысының сөз басында, ортасында кездесетінін, дауысты дыбыс екенін біледі.

 

                                                    Сабақ барысы
Сабақтың жоспарлан-

ған кезеңдері


Сабақта жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
 

Сабақтың басы

5-7 минут

 

Ширату жаттығуы.Психологиялық ахуал. Бір-бірінің қолынан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезінеді.

Бала, бала, балапан

Қане, қайсы алақан.

Саусақтарын әйбат,

Былай-былай ойнат.

 

Пазлдарды  таңдау  арқылы оқушыларды топқа бөлу.

1 Тау.       2 Орман.        3 Шөл.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пазлдар

 

Сабақ ортасы

25   минут

 

1.«Дауыстап оқы» әдісі

Ө дыбысына байланысты сөздерді дауыстап оқыту.Шөл,көл,төл,өрнек,өрмек,көрік,көлік,көрме көрші.

Дескриптор:

-сөздерді буындап тұтас оқиды.

 

2. «Миға шабуыл» әдісі (М.К)

Ө-дауысты дыбыс.

Сөз ішіндегі «ө» дыбысының орнын табу

 

Өрмекші
Көбелек
Көкөніс

 

 

 

3. Көбелек сөзіне дыбыстық талдау жасаңыз.

 

К
К
Ө
Е
К

 

 

 

4. Топтық жұмыс «Өз орныңды тап» ойыны

1,2,3 буынды сөздерді табу.

Дескриптор

Буынға дұрыс бөледі

 

 

Сергіту сәті:

Дене қимылдарын жасату.

 

5.Белсенді оқу тәсіліне берілген тапсырмалар

«Сұрақ ілмегі» әдісі(тыңдалым,айтылым )

-Сурет бойынша табиғат жайлы бір-біріне сұрақ қояды және әңгімелейді.

 

Көңілді серуен . Мәтінді оқу.

Көркем мен Серік серуенге шықты. Олар ауыл шетіндегі сырғанаққа келді. қолдарында шана. Шанамен сырғанады.  Аққала соқты. Серуен көңілді өтті.

Оқыған мәтін өлең бе? Әлде әңгіме ме? Дәлелде.

1.     Көркем  мен Серік қайда шықты?

2.     Олар не істеді?

3.     Серуен қалай өтті

 

 

Дескриптор:

-мәтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді;

-мәтін мазмұны бойынша сұрақ құрастырып айтады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ноутбук

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Табиғаттың суреті

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

5-8 минут

 

 

 

 

 

«Кір жайғыш» әдісі арқылы өткен сабаққа қорытынды жасау.

 

Ө дыбысынан басталатын сөздер жазып, кір жайғышқа іліңіз.

 

Кері байланыс

 

 

 

 

 

Кір жайғыш

 

 

 

 

 

 

 

Дифферен-

Циация- оқушыларға

көбірек қолдау көрсетуді

қалай жоспарлай-

сыз?

 

Бағалау- оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

 

 

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

 Қабілетті және үлгерімі төмен оқушылар-

дың ерекшелігіне көңіл бөлу. Оқушыларды әр кезеңде бағалау. Диалог арқылы қолдау көрсету.

 

 

Критериалды бағалау

Кері байланыс

Дескриптор

 

Сергіту сәттерімен белсенді іс-әрекет кезінде қауіпсіздік ережелері туралы түсінік қалыптастыру.

 

 

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *